Kirjoittaja Aihe: Asso NTC3  (Luettu 7336 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Kerminator

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://koti.welho.com/jahpola/
Asso NTC3
« : 11.06.03 - klo: 14.51 »
Laitetaan tänne tällänen topicci.

Jos joku täällä ajaa myöskin NTC3:lla niin kertokaa ihmeessä että saadaan jotain juttua aiheesta. Tai jos on kysyttävää niin kysykää yritän vastata parhaani mukaan.

Kysymys tietäville mikäs virikytkin kannattaisi laittaa NTC3:een? K-Factory centax, Asson viripala kytkin vai mikä? Kun tuo vakiokytkin on vähän surkea kestämään tuota konetta.

Kuvia Project A:sta on seuraavassa osoitteessa http://koti.welho.com/jahpola/project_a.html

-Jykä
Project A
Asso NTC3 RB Concept X12

Poissa Henkka

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Asso NTC3
« Vastaus #1 : 11.06.03 - klo: 15.34 »
Itse omistan NTC3:n. Autossa ei ole ollut moitteen sanaa, ja mitään en ole vielä reväyttänyt. Itsellä on Asson 3 palainen kytkin eikä ole kokemusta vakiosta joten vaikea sanoa onko paljoa eroa.... :) En ole kuullut että kytkin menisi kovin herkästi.
Schumacher MI4LP / Cougar SV / RCM.fi / JyvSrk

Poissa Kerminator

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://koti.welho.com/jahpola/
Asso NTC3
« Vastaus #2 : 11.06.03 - klo: 15.51 »
Vakio kytkimen on 2 pala kytkin jossa valkoiset kytkin palat.  

Niitä on menny nyt 2 settiä... Kytkinkelloon on muodostunut 'lasinen' kiille ja noista paloista on pinta ollut todella hyvin kiillotettua. Ei ole siten yhtään kitkaa ja voimansiirto on sitten siinä ennen kuin purkaa sen ja hinkkaa sen santapaperilla uusiksi. Ensimmäinen setti kului aika nopeasti...

Sen takia tässä katselen toista kytkintä tilalla. Toi kolmi pala kytkin taitaa olla Team lisä kilke jos en väärin muista. Täytyy varmaan vaihtaa sellaseen ennen kuin ostaa mitään centax kytkintä tilalle. Onkos tuossa sun kytkimessä mitään muuta ihmeellistä? Kevennetty ja/tai jäykemmät jouset?

-Jykä
Project A
Asso NTC3 RB Concept X12

Poissa Henkka

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Asso NTC3
« Vastaus #3 : 12.06.03 - klo: 09.21 »
Lainaus
Onkos tuossa sun kytkimessä mitään muuta ihmeellistä? Kevennetty ja/tai jäykemmät jouset?


Eihän tuossa ole muuta kuin kolmipalanen kytkin. En ainakaan ole havainnut/ kuullut että olisi jäylkemmät jouset...
Schumacher MI4LP / Cougar SV / RCM.fi / JyvSrk

Poissa CAi

  • Veteraani
    • Profiili
Asso NTC3
« Vastaus #4 : 12.06.03 - klo: 22.28 »
Joo, ollaan ajetto Asson vakio 2-pala kytkimellä nyt n. 25 litraa, eikä mitään ongelmia...
Sponsored by: Team Associated/Reedy/LRP/XENON racing/Protoform/DHI/JB-foam/V-DeZign/Proline Racing/Ultima 
                      (__\==*==/__)

Poissa Juho

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • www.rc10.com
Asso NTC3
« Vastaus #5 : 13.06.03 - klo: 01.07 »
Mulla on myös kestänyt vakiokytkin ihan hyvin, vaikken sillä ole vielä hirveästi ajanutkaan. Olen vaihtanut siihen jäykemmät (kullanväriset) jouset.
Voin koittaa vastailla jos joku haluaa tietää jotain auton säädöistä tai muusta autoon liittyvästä. Sama pätee Asso Talkiin sähköautofoorumissa.
Hyvinkäällä olen ajanut vakiosetupilla, missä on lyhyet takalinkit ja kiinteä etuakseli. Renkaat edessä/takana 35/40 tai 40/42.
Associated/Reedy/Sanwa/Pro-Line/Protoform/V-Dezing/RC-Trim

Poissa Henkka

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Asso NTC3
« Vastaus #6 : 13.06.03 - klo: 10.35 »
Itse olen myös käyttänyt Hyvinkäällä renkaita edessä/takana
 35/40 ja 40/40... Oikeastaan suuria eroja ei ole tullut. Kokeilin myös ajaa 40/35 ja silloin sain hyvän takapidon mutta auto ei ollut kovin kääntyvä... Tuo Juhon 35/40 setti on toimiva Hyvinkään radalle.
Schumacher MI4LP / Cougar SV / RCM.fi / JyvSrk

Poissa Kerminator

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://koti.welho.com/jahpola/
Asso NTC3
« Vastaus #7 : 13.06.03 - klo: 14.31 »
Siis ei kuin kytkin remonttiin. Jos kerran muilla se pelaa mutta mulla ei niin mun kytkimessä on sitten jotain mätää.

Onkos hyviä setuppeja Tattarisuon radalle??? Mulla siellä standardi foam setup 35/40 rengastuksella käytössä joskin takapää lähtee turhan usein alta.

Mitäs viripaloja on kannattaisi harkita? Itselläni on ohjauksen kuulalaakeri+jarrun kuulalaakeri setti muuten standardi NTC3.

-Jykä
Project A
Asso NTC3 RB Concept X12

Poissa Juho

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • www.rc10.com
Asso NTC3
« Vastaus #8 : 13.06.03 - klo: 17.36 »
En ole käynyt ajamassa Tattarisuolla, mutta käsittääkseni siellä ei ole mikään kauhean hyvä pito.
Jos sulla on 35 edessä ja 40 takana kannattaa ehkä koittaa 40/40 niin saa autosta rauhallisemman ajaa.
Autoonhan saa vaikka mitä viriosa kilkettä, mutta ihan paketista duunatulla autolla voi ajaa täysin kilpaa. Jos haluaa voi ostaa esim. graphite palikoita ym. titaani osia.
Associated/Reedy/Sanwa/Pro-Line/Protoform/V-Dezing/RC-Trim

Poissa jarkkom

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Asso NTC3
« Vastaus #9 : 13.06.03 - klo: 17.54 »
menee vähän OT:ksi (erimerkkinen auto) mutta oli juuri keskustelua maailmalla ton mun aliohjaamisen kanssa ja puheeksi tuli tuo pehmeemmät renkaat edessä kuin takana setup ja mm. tämmöistä kommenttia tuli:

"That is a thing I have never had to do. Personally I believe that if the tires on the front have to be softer than the rears to get steering then something is badly wrong with either the set up or balance of the car."

vaan kaippa nää meidän radat on sit niin huonopitosia, että noinkin toimii.
---

Poissa CAi

  • Veteraani
    • Profiili
Asso NTC3
« Vastaus #10 : 13.06.03 - klo: 20.20 »
Lainaus käyttäjältä: "jarkkom"
menee vähän OT:ksi (erimerkkinen auto) mutta oli juuri keskustelua maailmalla ton mun aliohjaamisen kanssa ja puheeksi tuli tuo pehmeemmät renkaat edessä kuin takana setup ja mm. tämmöistä kommenttia tuli:

"That is a thing I have never had to do. Personally I believe that if the tires on the front have to be softer than the rears to get steering then something is badly wrong with either the set up or balance of the car."

vaan kaippa nää meidän radat on sit niin huonopitosia, että noinkin toimii.

Assossa tasan tarkkaan on aina ollut paras balanssi suoraan paketista. On todella huono homma jos auto on niin yliohjaava, että edessä joutuu pitämään kovempia renkaita kuin takana.
Renkaiden kulumisen kannalta on loistavaa jos auto niin hyvä, että siinä voi käyttää pehmeämpiä eturenkaita !
Tosin yliohjaava (vaikea ajaa, yliherkkä auto) on yleensä nopeampi kuin helppo ajettava. Kokemuksesta tiedän, että Juho pitää autosta joka on TODELLA herkkä. Joten voipi olla että 40/40 set-up on yleisesti hyvä, varsinkin jos ajelee ns. huvikseen
Sponsored by: Team Associated/Reedy/LRP/XENON racing/Protoform/DHI/JB-foam/V-DeZign/Proline Racing/Ultima 
                      (__\==*==/__)

Poissa Juho

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • www.rc10.com
Asso NTC3
« Vastaus #11 : 13.06.03 - klo: 20.21 »
Lainaus käyttäjältä: "jarkkom"
menee vähän OT:ksi (erimerkkinen auto) mutta oli juuri keskustelua maailmalla ton mun aliohjaamisen kanssa ja puheeksi tuli tuo pehmeemmät renkaat edessä kuin takana setup ja mm. tämmöistä kommenttia tuli:

"That is a thing I have never had to do. Personally I believe that if the tires on the front have to be softer than the rears to get steering then something is badly wrong with either the set up or balance of the car."

vaan kaippa nää meidän radat on sit niin huonopitosia, että noinkin toimii.


Jos eturenkaat kuluvat polttisbilikassa muutenkin puolet vähemmän kuin takarenkaat niin silloinhan on pelkästään hyvä jos voi ajaa pehmeämmällä seoksella. On myös totta, että kovalla pidolla auto ohjaa enemmän, esim. Hyvinkäällä tai muualla Suomessa kovin kovaa pitoa ei valitettavasti pääse kylläkään syntymään.
Ja jos ajat erimerkkisellä autolla on setupien vertaaminen n. mahdotonta. Esim. Mugenilla ei käsittääkseni tarvitse ajaa ollenkaan, jos siihen laittaa pehmeäämt renkaat eteen.
Eilen paransin Hyvinkäällä kertsikisoissa viimevuotisia SM pohjia, eli ei se auto kovin huonosti voinut toimia.
Associated/Reedy/Sanwa/Pro-Line/Protoform/V-Dezing/RC-Trim

Otsomaani

  • Vieras
Asso NTC3
« Vastaus #12 : 13.06.03 - klo: 20.31 »
Niinkun Juho sano, tohon autoon saa vaikka mitä palikkaa:

http://www.rccaraction.com/rc/articles/hardcoretc3.asp

Poissa Kerminator

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://koti.welho.com/jahpola/
Asso NTC3
« Vastaus #13 : 13.06.03 - klo: 22.21 »
Näyttäs siltä että kerrankin ei ole tarvista viri kalikoille. Itse en oikein pidä carbon paloista tahtoo olla turhan herkkiä hajoilemaan. Ja vakiona ainakin tuntuu olevan aika iskukykyinen auto.

Herkkä auto on kivempi ajaa ainakin minusta, kun siihen tottuu. Ajolinjoista poikeaminen kyllä sitten rankaisee. 40/40 voi olla ehkä vaihtoehto. Tai tämä tavallinen 40/35 vaihto ehto. Eli lisää ajoa tiedossa. Kiitti vinkeistä.

Tässä vaiheessa isketään päätä seinään ja todetaan että VOI /%?... Olen ajanu Subarun korilla eikä tuolla Stratus korilla joka tunnetusti paras kori...

-Jykä
Project A
Asso NTC3 RB Concept X12

Poissa Juho

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • www.rc10.com
Asso NTC3
« Vastaus #14 : 15.06.03 - klo: 14.38 »
Lainaus käyttäjältä: "Otsomaani"
Niinkun Juho sano, tohon autoon saa vaikka mitä palikkaa:

http://www.rccaraction.com/rc/articles/hardcoretc3.asp


Tuonkin testin laadusta kertoo aika paljon se, että autossa on käytetty noita vakio prolinen renkaita. Niillä ei tunnetusti pääse edes suoraan  :roll:
Associated/Reedy/Sanwa/Pro-Line/Protoform/V-Dezing/RC-Trim

Poissa jarkkom

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Asso NTC3
« Vastaus #15 : 15.06.03 - klo: 17.09 »
no olihan se titaaniversio silti perstuntumalla huomattavasti nopeampi, kauniimpi etc ;)
---

Mika R

  • Vieras
Asso NTC3
« Vastaus #16 : 15.06.03 - klo: 20.32 »
Lainaus käyttäjältä: "Otsomaani"
Niinkun Juho sano, tohon autoon saa vaikka mitä palikkaa:

http://www.rccaraction.com/rc/articles/hardcoretc3.asp


tulee varmaan täällä pohjolassa suht kalliiksi eli kauneus ei liene tehonlisäyksen väärti.. Muistaakseni jopa vaikeampi ajaa tuo titaaniversio vaikka osaavissa käsissä onkin nopeampi

Poissa Mr Cale

  • Veteraani
    • Profiili
Asso NTC3
« Vastaus #17 : 15.06.03 - klo: 22.27 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
Lainaus käyttäjältä: "Otsomaani"
Niinkun Juho sano, tohon autoon saa vaikka mitä palikkaa:

http://www.rccaraction.com/rc/articles/hardcoretc3.asp


tulee varmaan täällä pohjolassa suht kalliiksi eli kauneus ei liene tehonlisäyksen väärti.. Muistaakseni jopa vaikeampi ajaa tuo titaaniversio vaikka osaavissa käsissä onkin nopeampi

Jos tuo titaaniversio olisi oikeasti nopeampi, niin sitä tottakai käytettäisiin. Tuossa yllä olevan linkin takaa löytyvästä jutusta ei ole kyllä kilpailukäytön kanssa juurikaan tekemistä. Eikä kaikkein vähiten noiden renkaiden takia...

Suurin osa kisa-autoista on tehty nopeiksi jo alkujaan. Hyvin suunnitellun kilpa-auton komponentit on suunniteltu toimimaan yhdessä toistensa kanssa ja jos auton rungosta vaihdetaan joitain osia erilaisiin, niin yleensä mennään huonompaan suuntaan.. On hyvin poikkeuksellista, että jonkun "ulkopuolisen" firman tekemät "viritysosat" ovat tehtaan omia tuotteita nopeampia. Näin siis ainakin Asson osalta. Vahvistavan poikkeuksen sääntöön tekee HPI:n RS4 Pro3 (sähkö), minkä alkuperäinen versio oli ilmeisen susi.

Mika R

  • Vieras
Asso NTC3
« Vastaus #18 : 16.06.03 - klo: 09.48 »
Niin, tässä tapauksessa erot tuntuivat olevan marginaalisia.. ja lähinnä kosmeettisia.

Miksi Asso kuitenkin myy **kilpa-autoa*' huonojen renkaiden kanssa? Eikö silloin ole syytä olettaa että muutakin "roskaa" on mukana?

Esim kytkin ei ole kestänyt kovin hyvin ainakaan Jykällä kilpamotin tehoa.

Taitaapa kuitenkin olla niin, että vähän jokaisessa autossa on vähän jotain parannettavaa, koska paketti on kuitenkin aina kompromissi osat vs hinta. En kuitenkaan väitä, että titaanisista osista olisi **olennaista** etua.

Poissa Juho

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • www.rc10.com
Asso NTC3
« Vastaus #19 : 16.06.03 - klo: 10.51 »
Yleensä FT paketeissa ei Assolla noita roskarenkaita tule edes mukana. NTC3:sta ei ole vielä tullut Factory Team autoa, joka on yleensä pelkkään kisakäyttöön. Normaali NTC3 on ikään kuin välimalli, jolla voi harrastaa ja kilpailla. Samalla vähän edullisempi.

Toisaalta eipä taida tulla muidenkaan valmistajien autojen mukana kunnollisia renkaita.. Johtuu varmaan mm. siitä että eri maissa ajetaan eri renkailla (foam/kumi jne), joten kaikkia on mahdoton miellyttää.
Associated/Reedy/Sanwa/Pro-Line/Protoform/V-Dezing/RC-Trim

Poissa Kerminator

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://koti.welho.com/jahpola/
Asso NTC3
« Vastaus #20 : 16.06.03 - klo: 12.03 »
Lainaus
Yleensä FT paketeissa ei Assolla noita roskarenkaita tule edes mukana. NTC3:sta ei ole vielä tullut Factory Team autoa, joka on yleensä pelkkään kisakäyttöön. Normaali NTC3 on ikään kuin välimalli, jolla voi harrastaa ja kilpailla. Samalla vähän edullisempi.
 


Sen mitä olen kuullut jenkki kuskeilta Factory Team NTC3 ei tule vähään aikaan. On sen verran hyvä tuo vakio NTC3. Jos katsotaan mitä viripalikoita esim Barry Baker käyttää niin se on aika vähästä: kestävämmät Delrinin spur gearit(vain tehdas kuskeilla, tulee kaiketi markkinoille myöhemmin), parempi pilli ja jotain ruuvien vaihtoa pidemmiksi yms.  Tuo RTR malli on suunniteltu harraste käyttöön ja taas tämä palapeli malli kisakäyttöön.

Ja onko kaikki viriosat oikeasti tarpeellisia jos alusta ja muut säädöt on kohdallaan? Jos paino on kohdallaan ja moottori tarpeeksi voimakas niin parin gramman säästö sieltä täältä hiilikuitu osia käyttäen ei ole tarpeen ja lisäksi nuo osat tuppaa särkymään todella helposti. Kytkin on taas hyvin maku asia. Jotkut käyttävät mielummin centax kytkintä ja vakiokytkin on varmaan 75-90% koneista ihan tarpeeksi kestävä. Loput on sitten kisakoneita joiden omistajien tiedetään vaihtavan paremman kytkimen jo pelkästään kiihtyvyyden säätämisen takia.

-Jykä
ps. niistä vakio renkaissa on se hyvä puoli että ne voi tuhota viihteenä ajaessa konetta sisään kun ei viitsi käyttää foameja siihen...
Project A
Asso NTC3 RB Concept X12

Mika R

  • Vieras
Asso NTC3
« Vastaus #21 : 16.06.03 - klo: 12.17 »
Jees, kyllä kai se tässäkin tapauksessa on niin että kuskin taidot ratkaisee. Sen verran hyvältä näyttää tuo vakio-NTC3 kunhan vain säädöt on rataa varten kohdallaan, kuten iskarit ja laatikko.

Poissa Henkka

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Asso NTC3
« Vastaus #22 : 16.06.03 - klo: 14.28 »
Juu, autoon ei tarvitse laittaa mitään "viri" palikkaa vaan auto on aivan paketista valmis samoin kuin TC3. Säädetään auto vain rata kohtaisesti ja kovaa ajoa..!  :)
Tietenkin onhan auto hienomman näköinen ku sininen/ muu alumiini siellä kiiltää... :wink:
Schumacher MI4LP / Cougar SV / RCM.fi / JyvSrk

Poissa opa

  • Veteraani
    • Profiili
Asso NTC3
« Vastaus #23 : 25.06.03 - klo: 18.50 »
On kyllä mielenkiintoinen auto tämäkin. En ole koskaan nähnyt tositoimissa tälläistä polttistouringia, niin tässä olisi pari kysymystä niistä enemmän tietäville:

1. Miten auto liikkuu esim. tuollaisella RB:n koneella, joka tässä topicin alussa esitellyssä autossa oli?
2. Minkä verran auto painaa?
3. Kuinka arka esim. tämä asso on hiekalle? Lähinnä parkkiscruisailua ajatellen...
4. Minkä verran maksaa pelkkä auto ilman sähköjä uutena? Käytettyjä tuntuu olevan aika vähän myynnissä  :?
Smartech Thunderbolt 4x4, Kyosho Inferno GT,
X-Ray XT8 2009 Spec, XTM Rail, Hpi RS4 Micro, Kyosho Mini-Z

Mika R

  • Vieras
Asso NTC3
« Vastaus #24 : 25.06.03 - klo: 22.22 »
Lainaus käyttäjältä: "opa"
On kyllä mielenkiintoinen auto tämäkin. En ole koskaan nähnyt tositoimissa tälläistä polttistouringia, niin tässä olisi pari kysymystä niistä enemmän tietäville:

1. Miten auto liikkuu esim. tuollaisella RB:n koneella, joka tässä topicin alussa esitellyssä autossa oli?
2. Minkä verran auto painaa?
3. Kuinka arka esim. tämä asso on hiekalle? Lähinnä parkkiscruisailua ajatellen...
4. Minkä verran maksaa pelkkä auto ilman sähköjä uutena? Käytettyjä tuntuu olevan aika vähän myynnissä  :?


Just tultiin parkkipaikalta "kisaamasta" Kerminatorin kanssa; NTC3:en omistajana hän antanee paremmat kommentit, mutta tässä omat pikaiset kommenttini:

1. Todella upeesti ja on nopea, lopullinen nopeus riippuu tietty välityksistä kuten aina. Siinä mielessä helppo säätää ja saada kulkemaan, että Asso tarjoaa siihen hyvät ohjeet sekä slickseille että foamille
2. heitto: 1,5 kg
3. Ei ole, kardaaniveto kestää hyvin. Matalahan se on mutta jos asfaltti on vähänkin puhtaampi, ei haittaa. Vanhalla kuluneella ja hiekkaisella "asfaltilla" ei kovin hyvä. Hyvä parkkiskisailuun, jos lääniä vaan riittää (RB kisamotti vaatii tilaa)
4. Vähän on myynnissä - auto on niin hyvä joten siitä ei hevin luovu. Muistaakseni hinta RB:n kanssa oli jotain 400 euroo, mutta Kerminator kertonee tarkemmin

Poissa Henkka

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Asso NTC3
« Vastaus #25 : 25.06.03 - klo: 23.08 »
Kröhm, vähän myynnissä? Minulla olisi yksi myynnissä kun viitsi katsoa myynti palstaa... :)
Schumacher MI4LP / Cougar SV / RCM.fi / JyvSrk

Poissa Kerminator

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://koti.welho.com/jahpola/
Asso NTC3
« Vastaus #26 : 25.06.03 - klo: 23.23 »
Lainaus käyttäjältä: "opa"
On kyllä mielenkiintoinen auto tämäkin. En ole koskaan nähnyt tositoimissa tälläistä polttistouringia, niin tässä olisi pari kysymystä niistä enemmän tietäville:

1. Miten auto liikkuu esim. tuollaisella RB:n koneella, joka tässä topicin alussa esitellyssä autossa oli?
2. Minkä verran auto painaa?
3. Kuinka arka esim. tämä asso on hiekalle? Lähinnä parkkiscruisailua ajatellen...
4. Minkä verran maksaa pelkkä auto ilman sähköjä uutena? Käytettyjä tuntuu olevan aika vähän myynnissä  :?


1. Tarpeeksi eli kuskia alkaa hirvittämään.  :mrgreen: Lopullinen nopeus muodostuu välitys suhteista. Parkkiksella RB kone takaa unohtumattoman elämyksen kun ajaa täysillä. Sillä tila loppuu todella vauhdilla. Itse ajan Mikan kanssa parkkiksilla "skabaten" vajaa kaasulla. Muuten lähtee Asso käsistä.

2. Vaaka sanoo että tyhjä tankki+turkasesti roskaa autossa olisi 1.6 kg

3. Ei haittaa. Keppivedon hyvä puoli. Esim. Jenkkilässä Asson NTC3 rtr on erittäin suosittu parkkis kahinoissa. Joskin äsken kävi sellanen käpy että takajousitus oli liian matalalla... Koneen ruuvit irrotin sitten pora&pihdit tekniikalla sen jälkeen kun kone oli siirtynyt paikoiltaan.

4. RC Pisteestä runko oli 420 € ja RB koneella 550 €. Joskin jos ei ole kokemusta polttis koneista niin kannattaa jättää tuo RB hyllyyn ja laittaa joku rauhallisempi kone tilalle.

Ja jos joku väittää että Asso ei kestä niin voi kysyä Mikalta että hajosko mitään Assosta kun SuperTen "nojasi" hivenen mutkassa...

Kuvia Project A:sta löytyy http://koti.welho.com/jahpola/project_a.html jos kiinnostaa.

-Jykä
Project A
Asso NTC3 RB Concept X12

Mika R

  • Vieras
Asso NTC3
« Vastaus #27 : 27.06.03 - klo: 13.05 »
Lainaus käyttäjältä: "Kerminator"

Ja jos joku väittää että Asso ei kestä niin voi kysyä Mikalta että hajosko mitään Assosta kun SuperTen "nojasi" hivenen mutkassa...


hehee.. eipä tainnut hajota muuta kuin korista vähän lohkesi onneksi

Tota ei kuitenkaan kannata koittaa toisinpäin, Superi painaa 2.2 kg ja yllättävän suureltahan toi ero tuntuu kun autot on vastakkain.  Nopeuksissahan ollaan muuten päästy ainakin parkkis "rata-ajossa" samoihin ja Superilla voi kyllä ajaa täydellä kaasulla ilman että lähtee käsistä samalla tavalla. Uskallankin jopa väittää että kokonsa ansiosta asteenverran miellyttävämpi ajettava kuin pienemmät 1/10 autot.

Poissa Kerminator

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://koti.welho.com/jahpola/
Kuvia lisätty
« Vastaus #28 : 01.08.03 - klo: 22.01 »
Tuli sitten digi kamera hankittua joten otin sitten uusia kuvia Project A:sta.

http://koti.welho.com/jahpola/project_a_pic_1.html

Huomatkaa pohjan kuluminen kun oli liian löysä takajousitus... :cry:

Lisää kuvia tulossa lähipäivinä.

-Jykä
Project A
Asso NTC3 RB Concept X12

Poissa Alfa

  • Veteraani
    • Profiili
...
« Vastaus #29 : 21.10.03 - klo: 15.00 »
Juu nyt on asso NTC3 hommattu. Kuvia otan kun ensin olen pessyt sen. Ne kuvat ilmestyvät sivuilleni tämän viikon aikana. Kertokaapas miten nuo alumiiiset osat esim.radiolevy vaikuttaa auton käyttäytymiseen?