Kirjoittaja Aihe: Mistä ja minkälainen ohjain kannattaisi ostaa autoa varten?  (Luettu 1440 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa una

  • Jäsen
    • Profiili
Siis tietenkin sellainen missä on "ratti" mutta mistä saisin sellaisen, maksaako ne aina jotain 160? minimissään?
Mitä kaikkea tarviin JOS minulla olis auto valmiina..
Ohjaimen ainakin, mut kiteet? jotain muuta ihme härpäkkää.. mitä maksaa..

Poissa Teemu L

  • Veteraani
    • Profiili
Mistä ja minkälainen ohjain kannattaisi ostaa autoa varten?
« Vastaus #1 : 12.06.03 - klo: 11.58 »
Eli tarkoitat varmaan, jos sinulla olisi pelkkä auto ilman sähkölaitteita? Jos nyt sähköistä puhutaan, niin tarvitset nopeudensäätimen, servon, akun, moottorin, laturin ja radiolaitteen auton lisäksi. Radioitten mukana tulee yleensä vastaanotin, kidepari ja 1 tai 2kpl vakioservoja. 100 euroon saa hyvän radion, Futaba mega tech PCKA 2:sen, minulla on radiosta vain hyviä kokemuksia, 100 euron hintaan radiota saa osoitteesta http://www.rc-superstore.fi

Polttikseen tarvitsee auton lisäksi ostaa joskus moottori, mutta on se joissain autoissa mukanakin. Lisäksi tarvitset 2 servoa, radiolaitteen ja vastaanotin akun.

Poissa late

  • Veteraani
    • Profiili
Mistä ja minkälainen ohjain kannattaisi ostaa autoa varten?
« Vastaus #2 : 19.06.03 - klo: 13.58 »
Mä sanoisin, että sun pitäisi ostaa Hitecin Lynx AM.
Siinä on nuo samat jutut (vastari, lähetin, kiteet, 2*vakioservoa) mitä tossa Futaban megatechissä, mutta on selvästi paremmi käteen sopiva ja mukava pitää kädessä.

Futaba tuntuu tiileltä sen jälkeen kun on kokeillut Lynxiä.
LRP - Ei tulta ilman savua

Poissa zzs

  • Veteraani
    • Profiili
Mistä ja minkälainen ohjain kannattaisi ostaa autoa varten?
« Vastaus #3 : 19.06.03 - klo: 14.16 »
Uusi Futaba Megatech Junior 2TCPKA ja vanhempi PCKA ovat oikeastaan yhtä hyvin muotoiltu, eli sopivat käteen todella hyvin. Vanha Hitec Lynx AM ei kunnolla mahdu käteen, sillä pikkurilli joutuu olemaan nimettömän päällä, riippuen tietenkin käden koosta. Uusi Lynx AM tuntuisi olevan ihan sopiva käteen, mutta ominaisuuksissa jää hieman jälkeen Futaban uusimmasta 40 Mhz TCPKA-ratista. Ostaisin sen vuoksi tuon Futaban. Hinta on muistaakseni 135 euron luokkaa. (Itse asiassa ostinkin juuri tuon radion, mutta sainkin paremman tarjouksen toisesta radiosta, digiratista, ja palautin Futaban kauppaan.)
EB-4 S2 x 2| EK-4 S2 | Landmax 1 | Micro-T | AX10 | Mini | Shogun | Rustler | Mini Rave 1.5 | Mini Rio |

Poissa Tatti

  • Veteraani
    • Profiili
Mistä ja minkälainen ohjain kannattaisi ostaa autoa varten?
« Vastaus #4 : 19.06.03 - klo: 18.04 »
En ole koettanutkaan Lynxin jälkeen muuta kun se sopii käteentäydellisesti!!
Seuraava radio taitaa olla Hitecin kompuutteri accessor (eli uudempi malli 3D)