Kirjoittaja Aihe: Xray T2R Pro  (Luettu 19313 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Voyager

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Xray T2R Pro
« : 31.01.09 - klo: 04.42 »
Tuli ostettua otsikon merkkinen/mallinen auto, ja sitä tulee nyt oma topikki!  :grin:

Eli kyseessä on alusta sarja, sähköt ja radiot ja vanteet/renkaat ja akut+laturi ja koppa hankitaan erikseen,
omien halujen ja tarpeiden mukaan.

Kyseessä on siis Xrayn uusinta uutta 1/10 touring puolelle.

Auto perustuu uuteen T2´009 alustaan, mutta on halvempi, mikä johtuu edullisemmasta runkomateriaalista.
T2´009:sin runko ja iskaritornit on hiilikuitua, T2R Pro:ssa samat osat on lasikuitua.

Auto tulee Xray:n tyyliin osina, tosin bulkit oli jo valmiiksi ruuvaattu kiinni runkolevyyn tehtaan toimesta.
Kaikki osat ja palat tulee numeroiduissa pusseissa ja pusseja avataan ja kootaan selkeän ja 3D + 1/1
kuvien kanssa varustetun manuaalin ohjeiden mukaan.

Ensimmäiseksi huomioni kiinnittyi ruuvien kantoihin, kaikissa ruuveissa on kuusiokolo kannat.
Muihin ominaisuuksiin kuuluu harjaton kone ja lipo valmius, mikä mielyttää minua.

En ole vielä ruvennut kasamaan autoa, se aika koittaa maanantaina, (nyt kirjoittaessa lauantai aamu)
mutta uskon että palat ja ruuvit sulautuu toisiinsa ilman sen kummempia vääntämisiä.

Mitään muuta ei ole kasattu valmiiksi, vaan se on jätetty auton omistajalle.
Kaikki kasataan itse kuuladiffistä lähtien, aina foamipuskurin asennukseen asti, mikä ei ole ollenkaan paha asia.
Itse kun on kasannut autonsa osista, niin osaa itse huoltaa, säätää ja tarvittaessa purkaa autoa.

Säätämahdollisuuksia alustassa on vaikka kuinka paljon, iskareista aina rungon vääntöjäykkyyden säätöön asti.

Alustasäätöjen hakemisessa auttaa manuaalin lisäksi toimitettu set-up manuaali,
jossa selvennetään kuvineen päivineen kaikki alustan säätämahdollisuudet ja niiden vaikutukset.
Set-up manuaali on todella kattava tietopaketti, jonka läpikahlaamista suosittelisin kenelle tahansa alustan säätäjälle.

Set-up manuaali on muistaakseni ladattavissa Xray:n sivuilta, osoitteesta www.teamxray.com
mistä löytyy myös kaikki nippelitiedot, speksit ja faktat autosta, joita en tässä nyt rupea luettelemaan.
(pitkä lista)

Omaan autoon tulee seuraavaa sähköä ja radiota:

Radiot: Futaba 3PM 2.4 GHz, Futaba S9451 digiservo.
Nopari: Speed Passion Exige 2.0 Brushless.
Kone: Speed Passion Sport Tuned Pro Sensorless Brushless, 3600kv.
Akkua: 3Racing lipo, 7,4 volttia 3700 milliampeeria 25C.
Välitys: Pinjoni 20, spurri 84.
Rengastus: Hpi driftirenkaat.

Kasauskuvia en pysty tarjoamaan, ei ole asian mukaista kameraa.

Autosta tulee drifti laite, ensi tyypitykset lippiksen radalla, kun valmistuu.

Näillä eväin mennään.

Toni
« Viimeksi muokattu: 21.02.09 - klo: 02.21 kirjoittanut Voyager »
Arrma Fazon Voltage...Louise St Hummer tire & Wheel...

Poissa JUkka-san

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Xray T2R Pro
« Vastaus #1 : 31.01.09 - klo: 10.33 »
Hauska joskus lukea noita mainostekstejä ja oikeasti miettiä että mitä tarkoittaa esimerkiksi lipo-valmius? Onko se sitä että autoon voi heittää lipon ja se ei tarvitse mitään modauksia, tai että auto toimii hyvin lipoakulla ilman mitään modauksia?

Poissa Qazu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Xray T2R Pro
« Vastaus #2 : 31.01.09 - klo: 10.33 »
Hauska joskus lukea noita mainostekstejä ja oikeasti miettiä että mitä tarkoittaa esimerkiksi lipo-valmius? Onko se sitä että autoon voi heittää lipon ja se ei tarvitse mitään modauksia, tai että auto toimii hyvin lipoakulla ilman mitään modauksia?
Jos on lipoready niin pitäs olla cut-off melkein.
Lazer ZX-5, Slash, E-CRT.5, Hobao ST-E, E-Revo 1/16, X1X E-CRT, Hobao ST-E
...love the smell of 2 burned coil(s) in the morning...

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Xray T2R Pro
« Vastaus #3 : 31.01.09 - klo: 10.58 »
Jokainen joka on kokeillut esim. TRF415 tunkea lipoakkua osannee arvostaa tuota lipo-ready tekstiä, vai mitä esim. Isosuo?
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa Isosuo

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: Xray T2R Pro
« Vastaus #4 : 01.02.09 - klo: 16.49 »
Jokainen joka on kokeillut esim. TRF415 tunkea lipoakkua osannee arvostaa tuota lipo-ready tekstiä, vai mitä esim. Isosuo?

KYÄNÄIO! (Kyllä näin on)  Eli autoonhan ei minkään valtakunnan kohtuukapasiteettista lipoa saa ilman dremeliä, ja suurikapasiteettisista lipoista voi vain uneksia...

http://i160.photobucket.com/albums/t179/Isosuo86/TRF/akku1.jpg

http://i160.photobucket.com/albums/t179/Isosuo86/TRF/teerf3.jpg

Poissa Paarma78

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Xray T2R Pro
« Vastaus #5 : 01.02.09 - klo: 18.10 »
Jokainen joka on kokeillut esim. TRF415 tunkea lipoakkua osannee arvostaa tuota lipo-ready tekstiä, vai mitä esim. Isosuo?

KYÄNÄIO! (Kyllä näin on)  Eli autoonhan ei minkään valtakunnan kohtuukapasiteettista lipoa saa ilman dremeliä, ja suurikapasiteettisista lipoista voi vain uneksia...

http://i160.photobucket.com/albums/t179/Isosuo86/TRF/akku1.jpg

http://i160.photobucket.com/albums/t179/Isosuo86/TRF/teerf3.jpg


SAMA!!!

Nyt sitten ajellaan isoilla lipoilla tarrasysteemin ja lasikuituteipin varassa niin että akku tulee hivenen toisesta päästä ulos autoa. Hienoa että uusissa autoissa alkaa kaikkiin mahtua jo nuo isot lipot. TRF415 alkaa siis oleen jo melkoonen vanhus :tongue:!?

Mutta tämä ei ollut tähän topikkiin varsinaisesti liittyvää keskustelua. Tuo T2R Pro on kyllä nätti laite ja oikein hyvä vaihtoehto jos ei nyt ihan parasta tourinkia tartte. Laitteleppas Voyager kuvia vaan jos pystyt...
Perheen autot: Xray T3 2012 VTR/Touring | Xray T2 007 drifter | Tamiya DB01R | Tamiya DF-03ra | Xray M18T | TD DESC210R

Poissa Voyager

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Xray T2R Pro
« Vastaus #6 : 02.02.09 - klo: 03.10 »
Kuten mainitsin, kameraa ei vielä ole, tosin Xrayn sivuilta löytyy kyllä kuvaa autosta joka vinkkelistä.
Eli mene www.teamxray.com ja valitse pää menusta T2R Pro ja sen jälkeen klikkaa "go to homepage".

Kasaan eka auton valmiiksi, ennen kuin lähden akkukaupoille, niin saa sit ihan livenä sovittaa.

Jos autoon varatusta budjetista jää rahaa sopivasti yli, niin voin ostaa sen kameran ja laittaa fotoja tänne,
vielä pitää ne akut ostaa.

Toni
Arrma Fazon Voltage...Louise St Hummer tire & Wheel...

Poissa Voyager

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Xray T2R Pro
« Vastaus #7 : 21.02.09 - klo: 02.27 »
Jees, nyt on auto vihdoinkin valmis, just sopivasti tään päivän kisoja varten. :grin:
Hyvinhän toi rakentaminen meni, ei mitään sen kummosempia vaikeuksia ollu.

Nyt pitäis malttaa mennä nukkumaan ja hyökätä aamulla lippikseen,
jos vähä ehtis testailla ennen skaboja.

Toni
Arrma Fazon Voltage...Louise St Hummer tire & Wheel...

Poissa Bulvaani

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Xray T2R Pro
« Vastaus #8 : 24.02.09 - klo: 13.39 »
Onkos tällaisella kukaan ehtinyt touringia ajaa? Miten mahtaa toimia? Lähinnä kiinnostaa se, näkyykö tai tuntuuko edullisempi hinta tiukemmassa rata-ajossa.
Tiim Lahti

Poissa Voyager

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Xray T2R Pro
« Vastaus #9 : 25.02.09 - klo: 03.45 »
Olin viimme sunnuntaina testaamassa autoa Rajatorpan radalla ja hyvin meni ja pelas,
tosin mulla ei ole paljoa vertailukohtaa, ku ko. auto on mun eka touristi.

Lippiksen driftiradalla auto meni ku eläin, pehmeässä ja hallitussa luisussa.

Torpassa oli alla foamirenkaat ja Lippiksessä Hpi:n driftirenkaat.
Mullahan auton käyttö on enemmän driftipuolella.

Onkohan jo muitakin T2R Pro omistajia jo liikkeellä???

Toni
Arrma Fazon Voltage...Louise St Hummer tire & Wheel...

Poissa jarkko

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • PKSRCA kotisivut
Vs: Xray T2R Pro
« Vastaus #10 : 25.02.09 - klo: 09.48 »
Rajatorpassa yksi harrastusta aloitteleva isä-poika tiimi hankki uuden Xray T2R:n. Viime viikolla auto oli heillä mukana ja kun sitä oli siinä porukalla hieman parista paikasta herkistetty ajoivat Leväsen Juho ja Heinosen Artsi kummatkin sillä muutamia kierroksia. Korissa ei ollut siipeä ja leikkauskin oli vielä hieman kesken, mutta varsin hyvin se toimi vaikkei ollut ihan valmiskaan. Kuski kun on aloittelija, niin moottorina on kohtuutehoinen (Kv 3000) Speed Passionin nopari+moottori combo.

UAU:n aloittelijavuoroon sunnuntaisin klo 12-16 olemme saamassa lähiaikoina yhden T2R auton kokeilukäyttöön.

Sunnuntaisin on paikalla ollut runsaasti uutta väkeä, ja olemme sen vuoksi lisänneet aloittelevien kuskien ajoaikaa.
« Viimeksi muokattu: 25.02.09 - klo: 09.52 kirjoittanut jarkko »
Infinity | Capricorn | CRC | Novarossi

Poissa Voyager

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Xray T2R Pro
« Vastaus #11 : 08.03.09 - klo: 20.58 »
Jeps, autolla on nyt driftattu Lippiksessä oikeen urakalla ja siinä käytössä toimii ku unelma.
Myös herrat Nasty, Koheltaja ja Arto ovat tyypittäneet autoa ja ovat myös diganneet siitä.

Mielen kiintoisena odotan muiden T2R Pro auton omistajien kommentteja autosta.

Toni
Arrma Fazon Voltage...Louise St Hummer tire & Wheel...

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Xray T2R Pro
« Vastaus #12 : 08.03.09 - klo: 21.02 »
T2R tosiaan toimi mainiosti driftauksessa ja oli helppo sekä tasapainoinen ajaa ihan perus setupeilla. Muutenkin kun autoa hypistelin niin se oli todella asiallisen oloinen, laadukas peli jonka hinta ei pelota :wink:
Kylätason RC-kuski.

Poissa pertsax

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Xray T2R Pro
« Vastaus #13 : 10.03.09 - klo: 14.39 »
Juu tuli hommattua ko. auto ja ainakin kasaus sujui niinku elokuvissa eli ei mitään ongelmia (yksi lukitus ruuvi oli valuvikainen siinä ei ollut kuusiokoloa. Ajokokemuksia ei vielä ole muuta kuin, olohuonesudittelua, kun on ollut korin kiinnitys ongelmia. Tarkoitus on laittaa a4 farkku koppa ja takakoritolpat on niin leveällä että pitäisi tehdä kiinitysreiät sivuikkunoihin ja ei oikein hotsittaisi niitä puhkoa. Pitää katsella jos jostain tulisi vastaan taivutetut pitkät tolpat niin jos niistä sais modattua.

Poissa Paarma78

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Xray T2R Pro
« Vastaus #14 : 10.03.09 - klo: 14.52 »
Juu tuli hommattua ko. auto ja ainakin kasaus sujui niinku elokuvissa eli ei mitään ongelmia (yksi lukitus ruuvi oli valuvikainen siinä ei ollut kuusiokoloa. Ajokokemuksia ei vielä ole muuta kuin, olohuonesudittelua, kun on ollut korin kiinnitys ongelmia. Tarkoitus on laittaa a4 farkku koppa ja takakoritolpat on niin leveällä että pitäisi tehdä kiinitysreiät sivuikkunoihin ja ei oikein hotsittaisi niitä puhkoa. Pitää katsella jos jostain tulisi vastaan taivutetut pitkät tolpat niin jos niistä sais modattua.

Tee takatolpille "kavennuspalat/levy" ja käytä alkuperäiset tolpat. Sillen vissiin porukka on noita tehnyt...
Perheen autot: Xray T3 2012 VTR/Touring | Xray T2 007 drifter | Tamiya DB01R | Tamiya DF-03ra | Xray M18T | TD DESC210R

Poissa Voyager

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Xray T2R Pro
« Vastaus #15 : 04.04.09 - klo: 03.24 »
Pari huomiota autosta.

Iskareiden ylä ja ala kiinnitykset (kireys) kannattaa silloin tällöin tarkistaa ja
samalla kiepauttaa auto ympäri ja tarkistaa bulkkien kiinnitysruuvien kireys myös.
Lisäksi katson aina ajopäivän alussa, että vetareita yhdessä pitävä tappi on kohdallaan.

Drifti käyttöön suosittelen ehdottomasti harjatonta konetta ja lipo tekniikkaa.

Myös kunnon kahva malliset kuusiokolo avaimet on hyvä hankkia heti alkuun ja unohtaa ne "L" malliset kokonaan.

Auton mukana ei tule vanttiruuveja vaan tavalliset kierretangot, tosin vanttiruuvit saa halutesaan
ostaa erikseen, säädettävät kierretangot on tietysti hyvä tsekata mauserilla ennen asennusta.

Toni
Arrma Fazon Voltage...Louise St Hummer tire & Wheel...

Poissa TommyW

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Xray T2R Pro
« Vastaus #16 : 06.04.09 - klo: 12.41 »
Kävimme eilen Rajatorpan radalla 7-vuotiaan kuskin kanssa suorittamassa ensiajelut omalla T2R Pro:lla.

Auto hankittiin paikkaamaan pari vuotta ahkerassa käytössä ollut Tamiyan TA05(R). Muita vaihtoehtoja ei oikeastaan ollut edes mielessä, sillä halusin auton, jossa on kilpa-auton layout + tunnetusti kestävät osat/materiaalit. Itse ajan kilpaa Tamiyan TRF416 WE:lla - hieno auto, mutta omien mielikuvieni perusteella aivan liian "haavoittuvainen" oman pikkupoikani käyttöön.

Odotukset uuden auton suhteen olivat "asiallisen positiiviset", eikä tarvinnut pettyä. Iskän(kin) kokeilemana auto oli todella hyvä ja looginen ajaa, enkä tässä vaiheessa ala hakemaan setuppiin vielä mitään optimointeja.

Setup on mallia "paketti" seuraavin muutoksin/asetuksin:

  • Camber 1,5 ast. joka nurkassa
  • Ulosjousto edessä 26mm akselin päältä mitattuna
  • Ulosjousto takana 25mm akselin päältä mitattuna
  • Maavara edessä n. 5mm
  • Maavara takana n. 5,5mm

Tekniikkana LiPo + "löysä" 13.5T harjaton.

Auton rakentamisesta ei kummemmin raportoitavaa -  ohjeet olivat selkeät ja osat menivät nätisti paikoilleen. Ainoa "outous" oli, että Futaban S9405-servoa käytettäessä otti kääntövarsi ylädekkiin kiinni (liekö auto suunniteltu modernimmalle servolle?). Ratkaisin ongelman "sheivaamalla" servopukeista 1mm pois.

Hauska piirre oli pedanttisen tarkasti lasketut osat: pieniä pidätinruuvejakaan ei ollut yhtään ylimääräistä mukana hukattavaksi - tämä on jotain, mihin ei Tamiya-miehenä ole tottunut :grin:

Yhtä kaikki - ensipuraisun jälkeen on hyvä maku suussa ja uskon, että hyvä maku säilyy pitkään.


Poissa Sysi

  • Veteraani
    • Profiili
    • OSPA ry
Vs: Xray T2R Pro
« Vastaus #17 : 06.04.09 - klo: 15.09 »
Olisiko servopukit voinut laittaa toisinpäin tai servon kiinni toisesta suunnasta? Muistaakseni omassa T2:ssa oli päin pukit niin että kun laittoi prikkaa niin servo tuli ulommaksi autossa.
Valmistajasta ja mallista vissiin riippaa matka kiinnikkeistä päähän.
Jere M

Poissa TommyW

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Xray T2R Pro
« Vastaus #18 : 06.04.09 - klo: 17.38 »
Servopukeissa on ohjaustapit, jotka "pakottavat" ne asentoonsa - eli vaihtoehtoja ei juuri ole.

Prikkojakin neuvotaan ohjeissa laittamaan, mutta niiden funktio on tuoda servo lähemmäs ylädekkiä:

"Install servo using 4 identical shims of same thickness between the servo tabs and the mounting posts in order the servo arm does not touch the top deck. There are 3 different thicknesses of the shims."

Mutta eipä tuossa lopulta mitään ongelmaa ollut pienen modauksen jälkeen.

Poissa Voyager

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Xray T2R Pro
« Vastaus #19 : 11.04.09 - klo: 03.30 »
Hyvä TommyW, oletteko jo testannut autoa driftikäytössä, asian mukaisilla drifti renkailla???
Lippiksen radalla on hyvä oma rata, jossa lähinnä kurvaillaan drifteillä ja mineillä.

Toni  :grin:
Arrma Fazon Voltage...Louise St Hummer tire & Wheel...

Poissa TommyW

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Xray T2R Pro
« Vastaus #20 : 13.04.09 - klo: 11.37 »
Eipä ole tullut driftingiä kokeiltua, kun harrastamme ihan tätä perinteistä touringia, missä mennään mutkaan "ajovalot edellä" pyrkien siihen, että perä ei irtoa...


Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Xray T2R Pro
« Vastaus #21 : 13.04.09 - klo: 14.19 »
Eipä ole tullut driftingiä kokeiltua, kun harrastamme ihan tätä perinteistä touringia, missä mennään mutkaan "ajovalot edellä" pyrkien siihen, että perä ei irtoa...



Drifting tunnetaan myös nimellä MATINKYLÄ WAYS.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Xray T2R Pro
« Vastaus #22 : 13.04.09 - klo: 15.05 »
Selvennätkö meille tietämättömille mitä tämä Matinkylä ways oikein tarkoittaa, sitä kun olet viljellyt monessa paikassa. Joku sisäpiirin juttu ko kö?
Kylätason RC-kuski.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Xray T2R Pro
« Vastaus #23 : 13.04.09 - klo: 15.42 »
Selvennätkö meille tietämättömille mitä tämä Matinkylä ways oikein tarkoittaa, sitä kun olet viljellyt monessa paikassa. Joku sisäpiirin juttu ko kö?

Aikoinaan kuin ajettiin matinkylän koululla niin Negen tyyli oli kahva edellä ja siitä tuli tuo matinkylän way. Se ei viittaa mitenkään Negeen vaan yleisesti se oli hauskan näköistä kuin matinkylässä mentiin kahva edellä.
Ei tässä ollut mitenkään tarkoitus mollata ketään eikä varsinkaan Negeä, on sama kuin että korsossa ajetaan noilla karvanopilla ja korotetuilla perillä.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Xray T2R Pro
« Vastaus #24 : 13.04.09 - klo: 17.15 »
on sama kuin että korsossa ajetaan noilla karvanopilla ja korotetuilla perillä.

Just just :grin:



« Viimeksi muokattu: 13.04.09 - klo: 17.18 kirjoittanut Koheltaja »
Kylätason RC-kuski.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Xray T2R Pro
« Vastaus #25 : 13.04.09 - klo: 19.01 »
on sama kuin että korsossa ajetaan noilla karvanopilla ja korotetuilla perillä.

Just just :grin:





Sorry OT viellä mutta muistaakseni Negellä oli viellä jokin allekirjoitus asiasta viitaten. se oli jotain uutta siihen aikaan että mentiin kahva edellä näillä pikku autoilla mitäs Nege silloin tarjos.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Voyager

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Xray T2R Pro
« Vastaus #26 : 15.04.09 - klo: 22.23 »
Bulkkien ruuveja kannattaa tosiaan katsoa ja tarkkailla, että ovat kireällä ja mukana, mulla oli yks irronnut.
Oiva keino on laittaa snadi pala perus teippiä ruuvin päälle, niin ei ainakaan irtoa omille teille.

Toni
Arrma Fazon Voltage...Louise St Hummer tire & Wheel...

Poissa Voyager

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Xray T2R Pro
« Vastaus #27 : 27.04.09 - klo: 07.01 »
Käytössä havaittua.

Ruuvit ei oikeen halua pysyä paikoillaan, joten vetäsen kaikkiin ruuvi-metalli liitoksiin lukitetta.
Kannattaa tarkkailla niitä ruuveja...

Toni
Arrma Fazon Voltage...Louise St Hummer tire & Wheel...

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Xray T2R Pro
« Vastaus #28 : 27.04.09 - klo: 07.15 »
Ruuveihin Loctiten 222 lukitetta niin ongelmat loppuu siihen, tolla lukitteella saa ruuvit vielä auki ja joka irroituksen jälkeen ei tarvii uutta lukitetta laittaa.
Kylätason RC-kuski.

Poissa Voyager

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Xray T2R Pro
« Vastaus #29 : 27.04.09 - klo: 22.09 »
Hain RF:stä Ultimate Racing:in lukitetta, varmaan ihan yhtä hyvää ku Kohelluksen... :roll:

Toni  :grin:
Arrma Fazon Voltage...Louise St Hummer tire & Wheel...