Kirjoittaja Aihe: Durango DEX410  (Luettu 243534 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Traxxas_Topi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Durango DEX410
« Vastaus #240 : 21.08.11 - klo: 22.41 »
Ajattelin hommata seuraavaksi kesäksi uuden auton B4:sen tilalle.  Lukaisin topicin läpi ja tämähän voisi olla ihan hyvä vaihtoehto. Ajattelin hommata R-mallin ja päivitellä sitä alu osilla tarpeen mukaan. Tässä muutama kysymys:

1. Onko siihen R-mallin etummaiseen hingepinnien pidikkeeseen tullut jotain muutosta , vai onko se vieläkin yhtä heikko ?

2.Onko tehdas saanut tehtyä siitä diffin rattaasta vahvemman ? Tiedän kyllä että siitä on tuo koneistettu versio mutta kestääkö ne mukana tulevatkin nykyään ?

3.Joku kertoi tässä topicissa , että diffien insertit on melkein pakko vaihtaa alumiinisiin , miten ihmeessä tuommoinen osa voi hajota ?

4.Kitissä ei tule kumeja mukana ? Käykö samat kumit mitä B44:sessa käytetään ?

Traxxas E-revo ,Lrp SPX8 , DEX410V3, Tekin RS pro , Futaba 4PL, LiPo

Poissa Haze

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Durango DEX410
« Vastaus #241 : 22.08.11 - klo: 10.00 »
Ajattelin hommata seuraavaksi kesäksi uuden auton B4:sen tilalle.  Lukaisin topicin läpi ja tämähän voisi olla ihan hyvä vaihtoehto. Ajattelin hommata R-mallin ja päivitellä sitä alu osilla tarpeen mukaan. Tässä muutama kysymys:

1. Onko siihen R-mallin etummaiseen hingepinnien pidikkeeseen tullut jotain muutosta , vai onko se vieläkin yhtä heikko ?

2.Onko tehdas saanut tehtyä siitä diffin rattaasta vahvemman ? Tiedän kyllä että siitä on tuo koneistettu versio mutta kestääkö ne mukana tulevatkin nykyään ?

3.Joku kertoi tässä topicissa , että diffien insertit on melkein pakko vaihtaa alumiinisiin , miten ihmeessä tuommoinen osa voi hajota ?

4.Kitissä ei tule kumeja mukana ? Käykö samat kumit mitä B44:sessa käytetään ?

2. Osalla niitä hajonnut enemmän ja osalla vähemmän. Itsellä 2,5v aikana yhden käden sormien verran, että itsellä se ei ole ollut ongelma.

3. Taakse sellanen kannattaa hommata, jos ei tule jo uuden version mukana vakiona. Eteen ei tarvitse.

4. Renkaat kun renkaat ja säännöthän nuo yleensä määrittää, jos vanteita tarkoitit, niin eri kiinnitykset kyllä on...
| Team RCM | Team Associated | Reedy | Ko Propo  | JConcepts | EuroRC | Vista | RPM |

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Durango DEX410
« Vastaus #242 : 22.08.11 - klo: 10.35 »
1. vaihda alumiininen

2. on tehnyt jo aikaa sitten muutoksen materiaaliin... ja nyt vielä tullut tuo koneistettukin versio

3. aina roiskuu kun rapataan... vaihda alumiinisiin kun muoviset hajoaa.

Poissa Janne A

  • Veteraani
    • Profiili
    • finRC.com
Vs: Durango DEX410
« Vastaus #243 : 22.08.11 - klo: 10.54 »
3. aina roiskuu kun rapataan... vaihda alumiinisiin kun muoviset hajoaa.

Kestävyyttä voi parantaa silleen, että laittaa vahvat nippusiteet molemmille puolille inserttien rei'istä bulkheadin reikiin. Samaa olen käyttänyt joskus ihan alumiinisten inserttienkin kanssa.

Takatorni saa aikaan välillä niin isoja tärskyjä takabulkheadille, että se on vaarassa. Tärkeää on ajaa ehjällä siivellä ja kantsii pitää yks takabulkki varalla pakissa.

Poissa Haze

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Durango DEX410
« Vastaus #244 : 22.08.11 - klo: 11.23 »
3. aina roiskuu kun rapataan... vaihda alumiinisiin kun muoviset hajoaa.

Kestävyyttä voi parantaa silleen, että laittaa vahvat nippusiteet molemmille puolille inserttien rei'istä bulkheadin reikiin. Samaa olen käyttänyt joskus ihan alumiinisten inserttienkin kanssa.

Takatorni saa aikaan välillä niin isoja tärskyjä takabulkheadille, että se on vaarassa. Tärkeää on ajaa ehjällä siivellä ja kantsii pitää yks takabulkki varalla pakissa.

Öö, eikös tässä ollut kyse tuosta diffin "asennon" lukitsijasta... Vai eikö  :shocked:
| Team RCM | Team Associated | Reedy | Ko Propo  | JConcepts | EuroRC | Vista | RPM |

Poissa Haze

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Durango DEX410
« Vastaus #245 : 22.08.11 - klo: 12.16 »
Tässä voitto setuppia oulun SM2 kisasta. Auto toimi loistavsti ja oli ilo työntää.  :laugh: http://dl.dropbox.com/u/3453938/RC/DEX410/Harri_Kervola_the_second_round_of_the_finish_championship_2011_setup_sheet_DEX410.pdf
| Team RCM | Team Associated | Reedy | Ko Propo  | JConcepts | EuroRC | Vista | RPM |

Poissa Janne A

  • Veteraani
    • Profiili
    • finRC.com
Vs: Durango DEX410
« Vastaus #246 : 22.08.11 - klo: 13.32 »
3. aina roiskuu kun rapataan... vaihda alumiinisiin kun muoviset hajoaa.

Kestävyyttä voi parantaa silleen, että laittaa vahvat nippusiteet molemmille puolille inserttien rei'istä bulkheadin reikiin. Samaa olen käyttänyt joskus ihan alumiinisten inserttienkin kanssa.

Takatorni saa aikaan välillä niin isoja tärskyjä takabulkheadille, että se on vaarassa. Tärkeää on ajaa ehjällä siivellä ja kantsii pitää yks takabulkki varalla pakissa.

Öö, eikös tässä ollut kyse tuosta diffin "asennon" lukitsijasta... Vai eikö  :shocked:

Taka-insertti on tämä:


Holderi on tämä:


Molemmat on aikanaan hyvä vaihtaa alumiinisiin. Ekana näistä vaihtasin insertit.

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Durango DEX410
« Vastaus #247 : 22.08.11 - klo: 14.49 »
Insertti on hyvä vaihtaa alumiiniseen ja siipiteline kannattaa keittää noin 45 minuuttia että pehmenee hieman. Holdereita ei taas ole mennyt meillä ensimmäsitäkään rikki kun taas toisilla niitä tuntuu menevän aika tiheään?
Kylätason RC-kuski.

Poissa Janne A

  • Veteraani
    • Profiili
    • finRC.com
Vs: Durango DEX410
« Vastaus #248 : 30.08.11 - klo: 10.02 »
Tässä olisi mun Kiimingin TQ-setuppi: DEX410_Setup_JanneA_Kiiminki2011.jpg

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Durango DEX410
« Vastaus #249 : 30.08.11 - klo: 15.21 »
On muuten jännä nähdä miten paljon autojen setupit on muuttuneet reilu vuoden aikana, painoja vähennetty ja diffiöljyt ei ole jotain kymppitonneja ym muuta pientä. Tämä siis ei koske Jannen setuppeja vaan Dexin setuppeja yleisesti.
Kylätason RC-kuski.

Poissa Haze

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Durango DEX410
« Vastaus #250 : 05.09.11 - klo: 13.49 »
Hyvinkään SM3 TQ setuppi: http://dl.dropbox.com/u/3453938/RC/DEX410/Harri_Kervola_the_third_round_of_the_finish_championship_2011_setup_sheet_DEX410.pdf Setuppi meni kyllä liaan löysäksi, kun yritin saada helpotusta röykkyihin. Paremmin olisi kuitenkin toiminut tuolla perus 40/25, jolla ajoin koko lauantain.
| Team RCM | Team Associated | Reedy | Ko Propo  | JConcepts | EuroRC | Vista | RPM |

Poissa foursquare

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Durango DEX410
« Vastaus #251 : 08.09.11 - klo: 22.35 »
| JQracing Black Edition | Team Durango DEX410 v3 | Associated B5m | Traxxas  |

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Durango DEX410
« Vastaus #252 : 09.09.11 - klo: 08.36 »
Toihan on kun bigboreilla ja muutamilla viriosilla päivitetty R:ä, jopa muoviset takadiffin insertit löytyy vakiona :wink:

HD pallokupit menee heti ostoslistalle kun niitä alkaa samaan, toivottavasti uudet kestää ja pysyy paikoillaan.
Kylätason RC-kuski.

Poissa Soo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Durango DEX410
« Vastaus #253 : 09.09.11 - klo: 08.50 »
Pallokupit on ollut jo hetken myynnissä. Huhu kertoo ettäivät sen paremmin pysy, joten jos noista ongelmaa, niin asson pallot ja losin kupit.

Poissa Haze

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Durango DEX410
« Vastaus #254 : 09.09.11 - klo: 09.01 »
Pallokupit on ollut jo hetken myynnissä. Huhu kertoo ettäivät sen paremmin pysy, joten jos noista ongelmaa, niin asson pallot ja losin kupit.

Kuppeja löytyy kyllä Importilta.

Kerran nähty uusien irtoovan ja suht monessa autossa kiinni, jotta todellisuus vähän toinen. Tuosta asso/losi yhdistelmästä, niin irtoo siinä missä muutkin ja hetken käytön jälkeen todella lotot.

Edit: R:ään nähden monia asia paremmin... Mielestäni rauta vantit, muovi insertit ja ei koneistettu accerman pala taasen huonoja valintoja...
« Viimeksi muokattu: 09.09.11 - klo: 09.04 kirjoittanut Haze »
| Team RCM | Team Associated | Reedy | Ko Propo  | JConcepts | EuroRC | Vista | RPM |

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Durango DEX410
« Vastaus #255 : 09.09.11 - klo: 09.09 »
Pallokupit on ollut jo hetken myynnissä. Huhu kertoo ettäivät sen paremmin pysy, joten jos noista ongelmaa, niin asson pallot ja losin kupit.

Kuppeja löytyy kyllä Importilta.

Kerran nähty uusien irtoovan ja suht monessa autossa kiinni, jotta todellisuus vähän toinen. Tuosta asso/losi yhdistelmästä, niin irtoo siinä missä muutkin ja hetken käytön jälkeen todella lotot.

Väärä yhdistelmä.

Oikea rivi on Yokomon pallot ja losin kupit.

Pysyy paikoillaan ikuisuuden... Jos irtoaa niin autosta on hajonnut jo jotain muutakin.
Itse olen omassa autossa nähnyt yleisimmin esim tukivarren olevan totaalisen palasina, mutta linkit edelleen kiinni.

Assot kuluu jo katsellessa.

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Durango DEX410
« Vastaus #256 : 09.09.11 - klo: 09.55 »
Edit: R:ään nähden monia asia paremmin... Mielestäni rauta vantit, muovi insertit ja ei koneistettu accerman pala taasen huonoja valintoja...

Jep, toi on kun tuunattu R tai tuunattu Spec, eli aika pitkälti siihen suuntaan mihin molempia pelejä käytännössä muokataan. Teräsvanteissa en näe muuta negatiivista kun ehkä ruostuminen ja muutaman gramman painon lisäys, kestää ihan samalla tavalla kun titaaniset. Muuten toi näyttää hyvältä, vielä kun ottaa hinnan huomioon niin varsin hyvä paletti kasassa. Muutami paikkoja joutuu päivittämään mutta kuka nyt ihan tehdasversiolla ajaisi, aina nää muokataan mieleiseksi :grin:
Kylätason RC-kuski.

Poissa Soo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Durango DEX410
« Vastaus #257 : 09.09.11 - klo: 15.00 »
Ooplesta bongattua pikkuautopornoa.




Poissa Haze

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Durango DEX410
« Vastaus #258 : 20.09.11 - klo: 21.34 »
Paketti oli postilaatikossa...

| Team RCM | Team Associated | Reedy | Ko Propo  | JConcepts | EuroRC | Vista | RPM |

Poissa srela

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Durango DEX410
« Vastaus #259 : 30.10.11 - klo: 20.54 »
Jotain kommentteja tuosta DEX410R:stä ja sen kasaamisesta... Taustaa sen verran että tänä kesänä tuli 20 vuoden tauon jälkeen hankittua jälleen auto ja valinta kohdistui tuohon dexi-ärrään. Eli jotain asioita oli mielessä vuosien takaa, mutta käytännössä lähdettiin taas kerran aloittelijana liikkeelle...  :azn:

Ensin kasaamisesta pari sanaa. DEX:n ohjeet ovat erinomaiset ja niillä saa kaiken tehtyä loogisesti ja helposti eli mitenkään vaikeasta hommasta ei ole kyse kunhan ensin suunnittelee ja mielikuvaharjoittelee toimintaa miten saa "nuppineulaluokan" osat toisiinsa kuvan esittämällä tavalla. Joku "kolmas käsi" on hyvä olla kasaamispaikalla (pieni ruuvipenkki tms.), johon saa isommat osat tuettua kun näprää jotakin pinnejä paikalleen. Ja koska osat ovat tosiaan aika pieniä, niin kannattaa homma tehdä järjestyksessä aukoen muovipussi kerrallaan ja varmistaa että mitään ei pääse tipahtamaan lattialle tai ohimenevän kotieläimen turkkiin jne (tätäkin kävi...)

Yleisesti ottaen setin mukana tulleissa kaikissa komponenttipusseissa oli tarvittavat osat ihan kuten pitikin. Yhden pussin osalta puuttui joku perusruuvi, mutta sekalaista-pussissa (miscelaenous) oli korvikkeita näitä tilanteita varten eli ongelmaa ei tullut. Samoin ohjekirjaan nähden yhden pohjalevyyn tulevan ruuvin pituus (en muista enää mikä) oli merkitty väärin, muistaakseni pidemmäksi kuin mikä siihen oikeasti mahtui. Pussissa taisi kuitenkin olla oikean mittainen ruuvi. Tuossa manuaali jos joku haluaa vilkaista:

http://www.team-durango.com/pdf/manuals/TD102003/DEX410R%20Instruction%20Manual.pdf

Ruuvilukitetta tulee kasaamisen aikana käyttää aika moneen ahtaaseen paikkaan. Kannattaa olla tarkkana että lukitteella ei tule sohittua kaikkea liikettä jumiin mm. vetareissa... Sitä saa nimittäin hetken aikaa puhdistaa ja hioa että saa notkeat liikeradat taas palautettua (kokemusta on). No seuraavia kasatessa olikin jo oppi mennyt perille... :grin:

Muoviosiin ruuveja laitettaessa hommaa voi helpottaa kun ensin hieman "avartaa" muoviosien ruuvireikien alkuja jollain reikään oikean kokoisella ruuvilla, esim. M3X10. Tämä helpottaa kun on monia paloja soviteltavana toisiinsa, jolloin mikään ruuvi ei ole siinä vaiheessa sitten menossa "ekaa kertaa" reikään eli voimaa ei tarvita niin paljoa. [no niin peervot, mielikuvat pois  :tongue: ]

Sarjan mukana valmistajalta tuleva kuusiokoloavainsarja toimii tarkoituksessaan, mutta varret ovat aika lyhyet. Suosittelen suoraan ostamaan kunnon sarjan. Katsellassani paikallisessa HongKong-halpismyymälässä kuusiokoloavainsarjoja, oli vaihtoehtoja paljon hintaluokassa 1,5 euroa - 12 euroa. Halvimmat ovat puhdasta kiinalaista kuraa (työstöjälki jo paljaalla silmällä näyttää kamalalta). Itse ostin "Made In USA - Lifetime Warranty" -avainsarjan merkkiä Bondhus. Pitkät varret, varsien toiset päät pyöristetyillä (pallo-) kulmilla ja hintaa oli n. 8,5 euroa. Sarjassa oli avaimet Dexin joka ruuville ja ovat olleet laadukkaita.

Noista Dexin ruuveista sen verrran että heti ensimmäisen ajon jälkeen (ja oikeastaan joka välissä) tulee niitä kiristää pitkin runkoa. Voimaa on sen verran joka paikassa että ruuvit alkavat löystyä lähes kaikkialla (no okei, siipi pysyy paikallaan kyllä).

Dex410R:n pahin akilleen kantapää on tässä threadissa aiemmin todettu muovista tehty etummaisten hingepinnien tuki (osa TD330126, ohjekirja s. 25). Tuota osaa ei ole todellakaan tarkoitettu ottamaan minkäänlaista iskua vastaan, eli siinä on tehty metallisesta osasta R-versioon muovinen. Tuo on aivan välttämätöntä korvata metalliversiolla, jota varaosana myydään (eli TD330037 + TD330004).

Vielä korista... Jos leikkaa dexin muovisen korin leikkausohjeen mukaisesti, niin kori jää mahdollisesti hieman ylös auton pohjaan nähden (eli roskaa voi päästä auton sisään kyljen matkalta). Kannattaa siis tosiaan leikata alareuna muutama milli (n. 4mm) alemmaksi valmistajan ohjeelliseenm leikkausviivaan nähden. Tähän tosin vaikuttanee myös se kuinka hyvin saa sähköt tungettua ahtaaseen tilaan. Hetken kaksipuoleisen teipin kanssa kikkailtua sähköistys onnistui kuitenkin aika vaivattomasti.

Korin maalaamisesta sen verran että ei siitä kaunista tullut, mutta onnistui kuitenkin (oli tasan yhtä sprayväriä maalia kaapissa...). Siiven maalaamisen kanssa kävi huvittava moka kun en puusilmänä huomannut että siinäkin oli suojaava muovikalvo... Maalasin sitten siihen kalvon päälle kiireessä. Tapaus toki paljastui kun ensimmäisessä ajossa maali alkoi lohkeilla siivestä suurina paloina radalle - no suojamuovi pois ja uutta maalia kehiin...  :tongue:

Jos tuota ruuvien löystymistä (syy: huolimaton "varikkotoiminta" ajojen välissä) ja alkujaan muovista tehdyn hingepinnien tuen ongelmaa ei lasketa niin muutoin olen ollut kovin tyytyväinen autovalintaan. Asiaan liittyen sain mukavasti tukea muiden komponenttien valintaan keskusteluissa paikallisisten harrastajien kanssa, jolloin servoksi valikoitui Savöx SC-1257TG, nopari ja moottori Hobbywing EzRun 60A 8.5t Combo-B5, pinjoneita mallia RW Racing, DX3S DSM radio ja vastaanotin ja akut GM V-MAXX Lipo 5600 60C. Tuolla kokoonpanolla ajelee mukavasti paikallisella radalla ei-kilpailumielessä.  :tongue:
   


t. srela   
« Viimeksi muokattu: 30.10.11 - klo: 20.59 kirjoittanut srela »
Kalusto: Team Xray T4. Taso: Aloittelija...(taas kerran)  https://Riihimaenpaklubi.wordpress.com

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Durango DEX410
« Vastaus #260 : 25.11.11 - klo: 17.06 »
Tuli huollettua parin auton diffit ja siitä tulikin mieleen että onko jo ollut puhetta diffien C-klipseistä?

Elikkäs, kun kasaat diffit niin laita C-klipsit "terävä" puoli ylöspäin eli ratasta vasten. Jos terävä puoli laitetaan alaspäin prikkaa vasten niin klipsi kuluttaa prikan aika nopeasti, ratasvälys kasvaa ja diffi alkaa jumittamaan.

Pyöreä puoli prikkaa vasten niin prikat ja diffi kestää pitempään.
Kylätason RC-kuski.

Poissa Haze

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Durango DEX410
« Vastaus #261 : 18.12.11 - klo: 20.30 »
Tuli viikonloppuna askarreltua p_askarreltua ensi kauden kalustoa kuntoon. V3:sta puuttuu vielä oikean kokoinen takavakaaja sekä AC Ultraan asentamatta säädin ja kone. Solero väritys sai jäädä, kun on nyt tuo kynäruisku, uistimien maalaaminen on kyllä helpompaa kuin korien...   :embarrassed:



V3:








AC Ultra:




| Team RCM | Team Associated | Reedy | Ko Propo  | JConcepts | EuroRC | Vista | RPM |

Poissa CallidaC

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Durango DEX410
« Vastaus #262 : 20.02.12 - klo: 20.52 »
Viitsisikö joku kokemusta omaava kasata listan v3:seen päivitettävistä hyödyllisistä optio-osista ja varaosista joita olisi hyvä löytyä pakista? (mitä teiltä on hajonnut kilpa/treenikäytössä)
Tämä helpottaisi mahdollista auton+varaosa/optiopaketin ostoa ja säästäisi varmasti turhilta saman kysymyksen toistoilta.
Tarviiko muutakin kuin nuo holderit, insertit, takabulkki ja diffin rattaat jotka on mainittu tässä topicissa?

Lyhyesti: Mitä vara/optio-osia teillä on kilpakäytössä pakissa ja autossa kiinni?
Xray T4, XRay T3 2012, Xray T2 009 Drifter, Team Durango DEX410V3 | www.Finn-Drift.com | Tiim Lahti | EuroRC | TSS-10 Vuoden tulokas 2012 |

Poissa Haze

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Durango DEX410
« Vastaus #263 : 21.02.12 - klo: 11.54 »
Tää on nyt aika kattava ja kovin vaatimuksin tehty, mutta näillä periaatteilla on vedetty...

Optiot kisa autossa kiinni:
http://www.team-durango.com/part-info.php?partNo=TD340001 PAKOLLINEN!
http://www.eaimport.net/product_details.php?p=1909 PAKOLLINEN!
http://www.team-durango.com/part-info.php?partNo=TD310208 PAKOLLINEN!
http://www.team-durango.com/part-info.php?partNo=TD310145 PAKOLLINEN!
http://www.team-durango.com/part-info.php?partNo=TD330050 PAKOLLINEN!
http://www.team-durango.com/part-info.php?partNo=TD330017 PAKOLLINEN!
http://www.team-durango.com/part-info.php?partNo=TD330018 PAKOLLINEN!
http://www.team-durango.com/part-info.php?partNo=TD310023 PAKOLLINEN!
http://www.team-durango.com/part-info.php?partNo=TD310022 PAKOLLINEN!
http://www.team-durango.com/part-info.php?partNo=TD711001 PAKOLLINEN!
http://www.team-durango.com/part-info.php?partNo=TD310006 PAKOLLINEN!
http://www.team-durango.com/part-info.php?partNo=TD310007 PAKOLLINEN!
http://www.team-durango.com/part-info.php?partNo=TD320007
http://www.team-durango.com/part-info.php?partNo=TD220003
http://www.team-durango.com/part-info.php?partNo=TD210010
http://www.team-durango.com/part-info.php?partNo=TD330045
http://www.team-durango.com/part-info.php?partNo=TD330045

Tarvittavat varaosat kriittisyys järjestyksessä: (ajatuksella vuoden aikana menee)
http://www.team-durango.com/part-info.php?partNo=TD330009 2kpl
http://www.team-durango.com/part-info.php?partNo=TD310120 Käytössä kuluva
http://www.team-durango.com/part-info.php?partNo=TD310113 Käytössä kuluva
http://www.team-durango.com/part-info.php?partNo=TD310116 Käytössä kuluva
http://www.team-durango.com/part-info.php?partNo=TD310135 Menee poikki sillon tällön
http://www.team-durango.com/part-info.php?partNo=TD330026 Menee poikki kovissa mälleissä
http://www.team-durango.com/part-info.php?partNo=TD330005 Menee poikki kovissa mälleissä
http://www.team-durango.com/part-info.php?partNo=TD330038 Vääntyy kovissa mälleissä
http://www.team-durango.com/part-info.php?partNo=TD330039 Vääntyy kovissa mälleissä
http://www.team-durango.com/part-info.php?partNo=TD330040 Vääntyy kovissa mälleissä
http://www.team-durango.com/part-info.php?partNo=TD330041 Vääntyy kovissa mälleissä
http://www.team-durango.com/part-info.php?partNo=TD310020 Käytössä kuluva
kaikki kortsut, jotka on jo optio osissa lueteltu Käytössä kuluvia
http://www.team-durango.com/part-info.php?partNo=TD330181 jos kyntää katollaa, niin joskus hajoaa
Laakereita kokoa 5*10*4 menee myös sillon tällön!
http://www.team-durango.com/part-info.php?partNo=TD330003 harvoin hajoava, mutta voi saada rikki

PS. Uusista hexseistä en tiedä, kun olen käyttänyt alusta asti HB:n ruuvilla puristettavia 12mm hexejä. Iskareihin kannattaa vaihtaa toinen se säiliön puoleinen o-rengas herkemmäksi esim. Muchmore green tai orange. Saa iskarit herkemmäksi ja ei vuoda kuitenkaan! Diffin x-rengas kannattaa mällätä paikalleen teflon rasvalla kuin myös vastaavan ulostulon alue. On herkkä ja ei vuoda!

Edit: Tähdet poissa.
Edit2: lisäsin laakerit samaan listaan
« Viimeksi muokattu: 21.02.12 - klo: 12.50 kirjoittanut Haze »
| Team RCM | Team Associated | Reedy | Ko Propo  | JConcepts | EuroRC | Vista | RPM |

Poissa Janne A

  • Veteraani
    • Profiili
    • finRC.com
Vs: Durango DEX410
« Vastaus #264 : 21.02.12 - klo: 11.59 »
^Ota tähdet pois edestä, niin toimii linkkinä.

Poissa Haze

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Durango DEX410
« Vastaus #265 : 21.02.12 - klo: 12.09 »
Optiolistasta tuli aika hurja, mutta se onkin oma näkemys asiasta ja periaate on ollut laittaa auto viimesen päälle. Sen verran täytyy sanoa vielä kuitenkin, että ilman noita kyllä pärjää hyvin ja esim. hajoamis tilanteessa tapahtuva päivitys on myös hyvä vaihtoehto...

Laakereita kokoa 5*10*4 menee myös sillon tällön!

Edit: Varaosalaakerit kannattaa hommata tarvikelaakereina, halvempia ja laatu hyvä, esim. V-Dezign.
« Viimeksi muokattu: 21.02.12 - klo: 12.51 kirjoittanut Haze »
| Team RCM | Team Associated | Reedy | Ko Propo  | JConcepts | EuroRC | Vista | RPM |

Poissa Haze

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Durango DEX410
« Vastaus #266 : 21.02.12 - klo: 12.45 »
http://www.team-durango.com/part-info.php?partNo=TD310135 Menee poikki sillon tällön

Tän voi myös korvata vaikka L-mallisen 1,5mm kuusiokoloavaimen pätkästä. On pehmeänpää, niin ei katkea...
| Team RCM | Team Associated | Reedy | Ko Propo  | JConcepts | EuroRC | Vista | RPM |

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Durango DEX410
« Vastaus #267 : 21.02.12 - klo: 14.39 »
Diffin X-renkaat voi myös korvata Tresreyn O-renkailla, on tiivis ja herkkä.
Kylätason RC-kuski.

Poissa CallidaC

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Durango DEX410
« Vastaus #268 : 21.02.12 - klo: 15.37 »
Kiitoksia asiantuntevista vastauksista. Voi olla, että Asso vaihtuu Durangoon kohtapuolin.
Xray T4, XRay T3 2012, Xray T2 009 Drifter, Team Durango DEX410V3 | www.Finn-Drift.com | Tiim Lahti | EuroRC | TSS-10 Vuoden tulokas 2012 |

Poissa Haze

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Durango DEX410
« Vastaus #269 : 21.02.12 - klo: 16.29 »
Diffin X-renkaat voi myös korvata Tresreyn O-renkailla, on tiivis ja herkkä.

TD:n x-renkaita ei kannata korvata millään, ne toimii teflonrasvalla parhaiten. V3:n mukana tulee saman tyyppinen  kuin Kyoshon o-rengas mitä käytettiin korvikkeena alunperin tuolle x-renkaalle, kun se vuoti silloin kokeilluilla rasvoille. V3:n mukana tuleva on turhan tiukka ja herkkyys kärsii, joten  se kannattaa korvata noilla x-renkailla. Tämä x-rengas on kaikista herkin ja teflon rasvan avulla ei vuoda sekä en ole huomannut, että muuttuisi ajossa, jota tekee esim kitin mukana tuleva ja tämä Kyoshon o-rengas. Tämä Tresreyn P5 o-rengas on sama tyypiltään kuin V3 kitin ja Kyoshon o-rengas, mutta eri materiaalia ja yhtälailla sovite liian tiukka. Joten en suosittele niitä hankkimaan.
« Viimeksi muokattu: 21.02.12 - klo: 16.32 kirjoittanut Haze »
| Team RCM | Team Associated | Reedy | Ko Propo  | JConcepts | EuroRC | Vista | RPM |