20 ihan ok.
Laitat vaan säätimestä ennakon ja turbon (vai millä nimellä se tuossa säätimessä onkaan) minimiin aluksi.
Myös punchi... tais olla joku drrs start level nimellä... aivan minimiin.
Jos tuntuu että tarvitsee lisää kulkupuolta mutkaosuuksilla niin hivenen perus ennakkoa lisää. jos suoralle havittelee lisää vauhtia ja tuntuu että loppuu välitys kesken niin sitä turboa esim vaikka 10 verran, viive 0,4 ja slope vaikka 18.
Sitten taas tikkurilan radalla jos vierailee niin voi laittaa vaikka turbon johonkin 20 tienoille niin saa taas lisää kulkua suoralle ja jos tuntuu mutkaosuuksilla hieman liian hitaalta ja tarvitsee runnoa kaasua pohjaan niin lisää perus ennakkoa.
Turbon tarkoitus on tulla mukaan vain pääsuoralla, eli viive niin pitkäksi ettei koskaan mutkaosuuksilla tule painettua niin pitkään kaasu pohjassa.
Jos kaasusormi tuppaa olemaan sellainen että painellaan kaasua pohjaan joka välissä niin sitten turbo kokonaan pois ja pitää lähteä välityksillä leikkimään.
Paras olis opetella käyttämään kaasua siten ettei turhaan paina sitä pohjaan missään muualla kuin pääsuoralla.
Silloin oppii hallitsemaan tehokkaan moottorin ja nimenomaan hyödyntämään niitä tehoja joita myös tuollainen 6.5T kone todellisuudessa tarjoaa.
Tuota käämimäärää ei monikaan pidä hirveän tehokkaana nelkkukrossissa, mutta todellisuudessa siitä irtoaa oikein kutiteltuna enemmän kuin isoin osa osaa edes hallita.
Esim. mun auton huiput tikkurilan pääsuoralla tutkattuna useaan otteeseen 68-70kmh
Aika järjetön nopeus sisäradalla
Ja tosiaan pinioni on 22 eikä säätimestä otettu vielä lähellekään kaikkea irti.