Kirjoittaja Aihe: Towerhobbies / tilaaminen  (Luettu 37435 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa mastermind

  • Jäsen
    • Profiili
Towerhobbies / tilaaminen
« : 16.06.03 - klo: 17.10 »
Millaisia kokemuksia teillä on Towerhobbiessista tilaamisesta? Mikähän mahtaa olla keskimääräinen toimitusaika International Surface:lla?

Kelpaako tuollaisessa netissä asioimisessa muuten yleensäkään Visa Electron vai pitääkö sen olla ns. oikea Visa ?
Jos haluaa ostaa hyvää ja halpaa, on ostettava molemmat.

Poissa uni

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
    • Team Entiset Kuskit @ Facebook
Towerhobbies / tilaaminen
« Vastaus #1 : 16.06.03 - klo: 18.57 »
Pelkästään hyviä kokemuksia.

Ne toimitusaika-arviot pitävät ihan hyvin paikkansa mitä towerin sivuilla sanotaan, tietenkin olettaen ettei paketti jää tullin hoiviin liian pitkäksi aikaa.

Uskoisin että sen pitää kyllä olla oikea visa, en visa electronia tunne tosin lainkaan, mutta oletan että se ei käy.
Jouko "Uni" Näätänen
Team Entiset Kuskit

Poissa hellgren

  • Veteraani
    • Profiili
Hehhe
« Vastaus #2 : 16.06.03 - klo: 20.56 »
Visa electron ei käy edes henkalla ja maukalla, joten kuis se nyt towerhobbiesissa kävis.......... :lol:  :wink:
Lahti Rock City

Poissa mastermind

  • Jäsen
    • Profiili
Towerhobbies / tilaaminen
« Vastaus #3 : 16.06.03 - klo: 21.19 »
Electron käy käsittääkseni vain sillon, kun ne pystyy samantien varmistaan, että tilillä on rahaa, ja laskuttaan sieltä. Empä oikeastaan uskonutkaan, että se toimis tuolla.
Jos haluaa ostaa hyvää ja halpaa, on ostettava molemmat.

Poissa mini-z-freak

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Towerhobbies / tilaaminen
« Vastaus #4 : 17.06.03 - klo: 12.52 »
Pitää olla ihan oikea Visa. Electronilla on joskus aikoinaan pystynyt ostamaan DVD:itä ulkomaalaisista nettikaupoista, kaupat luulivat sitä Visaksi.
Mini-Z | Mini-Z F1 | Mini-Z Overland |Micro RS4 | Wave Chopper | DigiQ

Poissa Mikax

  • Tulokas
    • Profiili
Towerhobbies / tilaaminen
« Vastaus #5 : 28.06.03 - klo: 18.45 »
vai että pitää olla visa. Kyllä minä ainakin olen tilannu osia visa electronilla ja tähän mennessä kaikki osat on tullu.
nopein toimitusaika on ollu vain 8 päivää!!!

Poissa Puuha-Pete

  • Veteraani
    • Profiili
Towerhobbies / tilaaminen
« Vastaus #6 : 28.06.03 - klo: 19.49 »
Paljos siihe tulee kaikkia lisämaksuja ku tilaa Suomeen?

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
Towerhobbies / tilaaminen
« Vastaus #7 : 03.07.03 - klo: 20.03 »
eiköhän oo viisainta tilata täältä: www.hobbylinna.fi
saat samaan hintaan kuin towerissa, laitat vaa sen dollarin tilalle euron, eli sama hinta euroissa. maksat vain kotimaan postimaksun !!!! eli tuosta ei tilaus halpene. Itsekin tilaan hobbylinnasta...  :D
Taas kehissä.. ;)

Poissa uni

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
    • Team Entiset Kuskit @ Facebook
Towerhobbies / tilaaminen
« Vastaus #8 : 03.07.03 - klo: 20.18 »
Lainaus käyttäjältä: "fiesta6"
eiköhän oo viisainta tilata täältä: www.hobbylinna.fi saat samaan hintaan kuin towerissa, laitat vaa sen dollarin tilalle euron, eli sama hinta euroissa. maksat vain kotimaan postimaksun !!!! eli tuosta ei tilaus halpene. Itsekin tilaan hobbylinnasta...  :D


HOHHOH! Tästä mä oon valmis vaikka lyömään vetoa. Jos mä saan tarvitsemani kamat samaan hintaan hobbylinnasta kun tuolta siis.

Not going to happen. Plus toimitusajat venähtää näköjään usein pidemmiksi kun jenkeistä/saksasta tilatessa, nimim. kokemusta on.

edit: käpelletty quoten kanssa
Jouko "Uni" Näätänen
Team Entiset Kuskit

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
Towerhobbies / tilaaminen
« Vastaus #9 : 03.07.03 - klo: 21.06 »
no varmalla saa. jotkun osat voi olla halvempiakin..  :shock:  toimitusaika on kai jotain pari viikkoo.. ennemmin mä ootan viikon pidempään, kuin maksan kaikki tullit ja muut..   :roll:
Taas kehissä.. ;)

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
Towerhobbies / tilaaminen
« Vastaus #10 : 03.07.03 - klo: 21.08 »
Kysy vaikka Mikolta, elikkäs hobbylinnasta...
Taas kehissä.. ;)

Poissa uni

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
    • Team Entiset Kuskit @ Facebook
Towerhobbies / tilaaminen
« Vastaus #11 : 03.07.03 - klo: 22.09 »
montaks kertaa oot towerista tilannu?

mistä edes tiedät _mitä_ mä oon tilaamassa? :)

Usko pois, mä oon kokeillut suomalaisia kauppoja ja towerista tilaamista. Tää ei oo arvailua vaan tää on faktaa.
Jouko "Uni" Näätänen
Team Entiset Kuskit

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
Towerhobbies / tilaaminen
« Vastaus #12 : 04.07.03 - klo: 01.42 »
towerista en kertaakaan. miksei muka ole hyvä tilata hobbylinnasta ? senkö takia vain, että saa nopeemmin tavaran ?
Taas kehissä.. ;)

Poissa uni

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
    • Team Entiset Kuskit @ Facebook
Towerhobbies / tilaaminen
« Vastaus #13 : 04.07.03 - klo: 09.05 »
Tää lienee turha väittely kun kerta et tiedä edes mistä puhut.  8)

Mutta tässä sulle ihan satunnainen esimerkki:

Hobbylinna: Nitro Star 21BB (Big Block) á 221.90 EUR (+ postikulut)
Towerhobbies: Nitro Star 21BB (Big Block) ~179,30eur (maapostina, alvit ja tullit)
Towerhobbies: Nitro Star 21BB (Big Block) ~186,87eur (lentopostina, sisältäen alvit ja tullit)

Mun mielestä toi towerin on sillon halvempi? Vai?

edit: lisätty lentoposti, elikkä kalliimpi ja nopeampi vaihtoehto.
Jouko "Uni" Näätänen
Team Entiset Kuskit

Poissa Hobbylinna

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://www.hobbylinna.fi
Towerhobbies / tilaaminen
« Vastaus #14 : 04.07.03 - klo: 09.15 »
Huomasin, että täällä keskustellaan Hobbylinnan-Towerin hinnoista, joten sallitte varmaan kommenttini asiasta. Pystymme tiettyjen valmistajien kohdalla lähes Towerin hintatasoon, mutta tiettyjen valmistajien kohdalla emme. Towerilla on oma hinnoittelu, jolla se pyrkii olemaan globaalisti kilpailukykyinen. Pyrimme kuitenkin laskemaan, että kokonaiskustannukset olisivat kaikissa tapauksissa edullisemmat kuin Towerista tilattuna. Aloitamme kokeilun jossa teemme tilauksia Usasta kahdesti kuukaudessa, 15 ja 30 päivä. Silloin kaikille olisi selvää milloin tavarat lähtee tilaukseen ja kuinka kauan niiden saaminen kestää. Jos esimerkiksi tekisit tilauksen 29 päivä niin luultavasti osat olisivat suomessa noin 1-2 viikon toimitusajalla, jos taas 16 päivä niin osien saamiseen menisi 3-4 viikkoa. Meillä on ollut ongelmia nykyisen kuljettajan eli USPS kanssa, joten kokeilemme TNT:n käyttöä, jolloin myös pakettien seuranta mahdollistuu. USPS on hukannut jo pari pakettia, joten emme uskalla enää sitä käyttää. Myös se on onglemallista jos osia ei ole toimittajan varastossa. Emme saa heiltä tarkkaa päivämäärää osan saatavuudesta. Yleensä kyllä toimittajan saatavuus on erittäin hyvää luokkaa. Tiedoksi, että saamme lähes kaikkien valmistajien tuotteita joita löytyy towerhobbies -sivuilta. Lisää asiasta voitte kysellä Hobbylinnasta.
Hobbylinna RC-kauppa
www.hobbylinna.fi

Poissa uni

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
    • Team Entiset Kuskit @ Facebook
Towerhobbies / tilaaminen
« Vastaus #15 : 04.07.03 - klo: 09.20 »
Tarkoitus siis ei missään nimessä ole mollata hobbylinnaa jonka hinnat _ovat_ toki halpoja, älkää ymmärtäkö väärin.

Korjasin vain fiesta6:n virhekäsityksen siitä että ne olisivat yleisesti ottaen halvempia kuin towerissa. Ainakin tällä hetkellä siis.

Odotan innolla jos tähän tulee muutosta, itse usasta tilaamisessa on aina omat ylimääräiset kuvionsa, mutta tämänhetkisillä hintaeroilla ja ainakin Kyoshon osien saatavuuden osalta (joka lienee tosin ongelma vähän kaikille) se on varsin varteenotettava vaihtoehto.

edit: Ja mainittakoon vielä, että tuo edellinen hintavertailu täsmännee mihin tahansa kauppaan suomessa. Ja suomalaisten kauppojen eduksi sanottakoon että heidän kanssaan on paljon mukavampi selvitellä esimerkiksi ongelmatilanteita kuin suurten ulkomaalaisten yritysten kanssa  :wink:
Jouko "Uni" Näätänen
Team Entiset Kuskit

Poissa VesaK

  • Veteraani
    • Profiili
Towerhobbies / tilaaminen
« Vastaus #16 : 09.08.03 - klo: 08.58 »
Mailmalta löytyi tieto, että Towerhobbies on konkurssissa. Onko kyseessä väärä vai oikea tieto - aika näyttää.

"A humongous company in the hobby industry, Tower Hobbies has provided many customers with discounts on hobby items, such as R/C Cars, Scale Trains, and models. But due to the company reporting a money loss, and also due to employees stealing money from inside the company, Tower Hobbies will be no more."

Poissa Jukka

  • Veteraani
    • Profiili
Towerhobbies / tilaaminen
« Vastaus #17 : 09.08.03 - klo: 09.25 »
Epäilen kyllä tuota tietoa, sillä ainakaan Traxxaksen foorumeilla ei ole mainintaa moisesta asiasta. Toivottavasti näin ei ole koska itselläkin on tilaus vetämässä   :mrgreen:
Tiim Lahti | S-grafix

Poissa VesaK

  • Veteraani
    • Profiili
Towerhobbies / tilaaminen
« Vastaus #18 : 09.08.03 - klo: 09.49 »
Joo. Pörräsin surffaten siellä sun täällä, ja luulen myös, että tieto ei pidä paikkaansa. (Se löytyi RCWEB.DE-foorumilta, yksittäisen keskustelijan kirjoituksesta.)

Poissa uni

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
    • Team Entiset Kuskit @ Facebook
Towerhobbies / tilaaminen
« Vastaus #19 : 11.08.03 - klo: 11.35 »
Vaimo juuri tuossa MSN:llä kertoi että tänään on saapunut towerista paketti.

Eli kuten yllä on todettu, eipä liene mitään totuuspohjaa tuossa ;)
Jouko "Uni" Näätänen
Team Entiset Kuskit

Poissa ieatdirt

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://www.monkeyminds.se8.org
Towerhobbies / tilaaminen
« Vastaus #20 : 11.08.03 - klo: 11.48 »
hyvin näyttää towerin kotisivut toimivan, eikä missään oo mainittu, joten toiminnassa se vieläkin on.
be smart. don't be a retard

Poissa Gorexx

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Towerhobbies / tilaaminen
« Vastaus #21 : 11.08.03 - klo: 11.53 »
Oma kokemukseni Towerista on erittäin positiivinen.
 
Pari viikkoa sitten rikoin Inferno Sportsista hubin. Soittokierros Suomalaisiin liikkeisiin: ei löydy, toimitusaika pari viikkoa.

Tilasin osan Towerista perjantaina klo 22 ja osa (+ pari muuta hilpettä) oli kotona postilaatikossa seuraavana keskiviikkona.

Erittäin nopeaa toimintaa. Hintakin jäi halvemmaksi, kuin Suomesta tilatessa...

Poissa mike_87

  • Veteraani
    • Profiili
Towerhobbies / tilaaminen
« Vastaus #22 : 14.08.03 - klo: 20.38 »
Mä tilasin hobbylinnan kautta 2 viikkoa savageeni osia. tänään sit ne osat lähti sieltä hobbylinnasta mulle!!

 Ihan siis OK!

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
Towerhobbies / tilaaminen
« Vastaus #23 : 15.08.03 - klo: 08.21 »
Mä oon sit tilannu samaan aikaan ku sä. Mulle lähti nyt torstaina mulle tulemaan. Tänään vois illal hakee postista... Mitä tilasit ? kaiken maailman aluosat ? Paljo maksaa yhteensä ? Mulla kai joku 70€...  :|
Taas kehissä.. ;)

Poissa mike_87

  • Veteraani
    • Profiili
Towerhobbies / tilaaminen
« Vastaus #24 : 15.08.03 - klo: 10.43 »
mulla 160€.. mitä  nyt valssit asmuntikumeilla. chevy kori. fuilinsuodatin. emmä muista muita..

 rento meininki muuten täällä amiksessa.

Poissa harppa69

  • Jäsen
    • Profiili
Towerhobbies / tilaaminen
« Vastaus #25 : 24.09.03 - klo: 22.29 »
Toivottavasti ei mene offtopic,mutta:

Miten Tulli suhtautuu Towerista tai muualta EU:n ulkopuolelta tilattuihin radiolaitteisiin ? Niissä kun ei tuota CE-merkintää taida olla.Siis onko jollakin kokemuksia esim Towerista tilatusta RTR-paketista.
"Nobody will ever need more than 640k RAM!" - Bill Gates, 1981

Poissa RC_seniori

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Towerhobbies / tilaaminen
« Vastaus #26 : 25.09.03 - klo: 11.19 »
Ei kai CE-merkintää tarvi kuin kilpailuissa. Jos tilaa Suomessa hyväksytyn taajuuden (27 MHz) radiot, ei pitäisi olla ongelmia. En tiedä saisiko niitä virallisesti käyttää, mutta sehän taas ei ole tullin ongelma.
Onko näissä Traxxas:n vekottimissakaan hyväksyntää. Jos on, luulisi että towerissa myytävissäkin on.
Power-Save-Racing Team

Poissa harppa69

  • Jäsen
    • Profiili
Towerhobbies / tilaaminen
« Vastaus #27 : 25.09.03 - klo: 11.45 »
Eli periaatteessa Towerilta "uskaltaa" tilata myös radioita ?

Kaverilta kuulin kauhutarinoita miten joku oli tilannut helikopteriinsa
radiota Towerilta ja tullin jälkeen laite piti palauttaa kun ei ollut CE-tarraa...
Kilpailukäyttöön ei ole tarkoitus tilata mitään mutta kyllähän se harmittaa jos ensin odottelet 2-3 viikkoa tavaraa ja sitten tulli laittaakin palauttamaan.
"Nobody will ever need more than 640k RAM!" - Bill Gates, 1981

Poissa RC_seniori

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Towerhobbies / tilaaminen
« Vastaus #28 : 25.09.03 - klo: 12.24 »
Kannattaa sitten vielä tarkistaa, mutta veikkaisin että kauhutarinassa oli kyse "laittomasta" taajuudesta. Autoille sallitut suomessa ovat 27 MHz ja 40 MHz, kun jenkeissä käytetään 27 ja 75 MHz:ä. Eli 27 taajuus on sama molemmille.

Lentävillä laitteilla on suomessa ainakin 35 MHz ja 27 MHz(sallittu kaikkeen rc-käyttöön), jenkit käyttää lentäville näköjään ainakin 72 MHz:ä, joka ei ole suomessa sallittu. Saattoi johtua tälläisesta se kauhutarina.

Ton lentävien jenkkitaajuuden katoin äkkiä Towerin sivuilta, joten on niitä varmaan muitakin.
Power-Save-Racing Team

Poissa Mikko M

  • Veteraani
    • Profiili
Towerhobbies / tilaaminen
« Vastaus #29 : 29.09.03 - klo: 17.55 »
paljon on tullit ja verot .jne.. towerista tilatulla tavaralla.........