hienoa, että on olemassa ihmisiä, ketkä viitsivät avata suunsa ja puhua myös asiaa...
mutta asiaan...
juu, aivan totta, että hankkeen käynnistäminen vaatii ISOSTI pääomaa sekä niinkuin jo peitsamo mainisikin, niin myös jonkun, kuka ottaisi asian omakseen...
luonnollisesti, jos asiaa olisi hoitamassa useampi henkilö, niin tulostakin syntyisi enemmän/nopeammin, ehkä...
ja mitä tuohon rakennuksen paikkaan tulee, niin jos
(kun) olisin itse hankkeessa mukana ja asustelen Lohjan suunnalla, niin sijainti varmaan olisi jossain näillä suunnilla... eikä se varmaan kovinkaan paljon karsisi pääkaupunkiseudun harrastajia pois, varsinkaan, jos radasta saisi tehtyä tarpeita tyydyttävän...
myöskin se etu tällä suunnalla on, että tonttien sekä rakennuksien hinnat eivät ole ihan niin ylhäällä, mitä aivan Helsingin tuntumassa...
mutta tosiaan, hankkeessa on PALJON mietittävää sekä selvitettävää usealta eri taholta, ennenkuin siitä voi edes Esson baarissa puhua ääneen...
tuossa rc-osakeyhtiössä on taas sitten omat juttunsa, mutta hieman yksinkertaisempana versiona se voisi toimia...
eli, TAAS se joku tai jotkut hekilöt, kenellä on uskallusta ja TARPEEKSI paljon kiinnostusta asiaan, niin esim. alkuun toisen työn ohella sekä avoimena yhtiönä tai vaikka ihan toiminimellä ryhtyisivät pöyrittämään asiaa...
okei, tämmöisen asian hoitaminen toisen työn ohella ei käy helposti, mutta riskit olisivat huomattavasti pienemmät, mitä täyspäivätoimisena yrittäjänä...