Kirjoittaja Aihe: Vintage Touring Racing, VTR-10  (Luettu 939801 kertaa)

0 jäsentä ja 7 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa vato

  • EPUArc
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2070 : 02.08.10 - klo: 10.52 »
Pitää kyllä paikkansa.Jos tulisi sade kesken lähdön niin "teippi-jerzin" kori hajoais kun teipistä liukee liima.Taitaa olla ainopa asia mikä sitä koria pitää kasassa.

Peitä kokonaan se vaikka "jesari"(ilmastointi)-teipillä,tulee siistimmän näköinen ja saat uuden lempinimen:jesari-jertzi. :mrgreen:
http://www.youtube.com/user/qmile
Tamiya 417x vtr,TamiyaMiniM05/M03 Classic+Comp,Huge FF11,TRF417 V5,Huge FF12,Tamiya F104

Poissa goudha

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2071 : 02.08.10 - klo: 14.00 »
Speed Passionin 17.5 haettu äsken RF:ltä, toiminee hyvin Mamba Maxin kanssa. Vielä pitää laittaa renkaat tilaukseen. Tiistai ja torstai iltoina n. 16.30-18.30 (meikäläisen ainoat vapaat) olis pyrkimys päästä radalle harjottelemaan ajamista, jos tarpeeks innostuu niin kisaamaankin joskus tulevaisuudessa :evil:

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2072 : 02.08.10 - klo: 15.47 »
Pitää kyllä paikkansa.Jos tulisi sade kesken lähdön niin "teippi-jerzin" kori hajoais kun teipistä liukee liima.Taitaa olla ainopa asia mikä sitä koria pitää kasassa.

Peitä kokonaan se vaikka "jesari"(ilmastointi)-teipillä,tulee siistimmän näköinen ja saat uuden lempinimen:jesari-jertzi. :mrgreen:

Jesari on niin rumaa teippiä että sitä en laita minun autooni  :lol:
Näkisitte minun valkoinen mustangi, se on kuin sveitsinjuusto  :lol:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa -HL-

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2073 : 02.08.10 - klo: 19.05 »
Eläs nytten,

Anteeksi kuvan lainaus!
X – 6² | Dex210 | B44.1 | Slash 2wd Anza Evo

Poissa Voyager

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2074 : 02.08.10 - klo: 22.52 »
Ja hiukan omia kuulumisia...

Mulla on nyt ollu VTR autossa noparina ja koneena:

Speed Passion:in Granturismo 2.1 nopari ja
Speed Passion:in 17,5 VTR kone, ja hyvin pelittää.

Noparissa on ladattuna stokki softa,
ja nopari on nopea ja helppo ohjelmoida mukana tulevalla ojelmointi kapulalla.

Nopari ja kone löytyy täältä:
www.racingfactory.fi

Toni
Arrma Fazon Voltage...Louise St Hummer tire & Wheel...

Poissa vato

  • EPUArc
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2075 : 03.08.10 - klo: 14.54 »
Tarkoitatko stokki softalla sitä mikä siinä oli uutena vai onko se päivitetty johonkin uudempaan versioon?

http://www.youtube.com/user/qmile
Tamiya 417x vtr,TamiyaMiniM05/M03 Classic+Comp,Huge FF11,TRF417 V5,Huge FF12,Tamiya F104

Poissa Voyager

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2076 : 03.08.10 - klo: 19.02 »
Nopariin laitettiin RF:ssä softa, tossa versio numero:

V1.2-1142010

Toni
Arrma Fazon Voltage...Louise St Hummer tire & Wheel...

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2077 : 03.08.10 - klo: 20.13 »
Nopariin laitettiin RF:ssä softa, tossa versio numero:

V1.2-1142010

Toni

Tuo ei kerro minulle yhtikääs mitään. Minulla on tuo 3 versio eli luultavasti se viimeinen joka saa päivitettyä.
Big Toni, laita tänne mitkä ovat arvot 1-15 kohdassa.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa hana79

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2078 : 03.08.10 - klo: 20.23 »
Viikonloppuna ostin TA05 millä meinaan ajaa VTR:ää. Motin laitoin tilaukseen äsken RF:ltä. Ja sit mä hokasin et multahan puuttuu niiku pinjoni! Minkä kokonen on hyvä esim. Kuusaan radalle?
416we VTR ja voitosta voittoon

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2079 : 03.08.10 - klo: 20.36 »
Viikonloppuna ostin TA05 millä meinaan ajaa VTR:ää. Motin laitoin tilaukseen äsken RF:ltä. Ja sit mä hokasin et multahan puuttuu niiku pinjoni! Minkä kokonen on hyvä esim. Kuusaan radalle?


Se riippunee minkälaisella noparilla ja sen ohjelmalla meinaat ajaa.
Jos on ihan perus sähköt niin spurri 66-70 ja pinjoni 35-40 (välkäksi tulee n.4,1-4,5), jos meinaat nyky vehkeillä ajaa niin spurri 80-85 ja pinjoni 24-27 (välkäksi tulee n. 6,5-7,5).
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2080 : 03.08.10 - klo: 20.42 »
No nyt tulee todella päätön kysymys kaikille jotka ovat ajanneet VTR kisoissa tai tulee ajamaan VTR kisoissa tulevaisuudessa.
Jos markkinoilla on tai jos VTR luokkaan tarjotaan 1 tyyppi noparia niin näettekös sen tulevaisuutta tässä lajissa jossa yritetään saada kustannukset alas ja kaikki olisivat samalla viivalla.
Jos luokalle tarjotaan laadukasta säädintä hintaan 40-60e (en tiedä onko sen hintaisia säätimiä markkinoilla jossa on tuo sensori juttu)
Näen asian nyt niin että autot menevät todella eri vauhtia ja kiihtyvyydessä on paljon eroja.
Tämän hetken VTR luokan auto kulkee minun ja monen muun mukaan liian kovaa.
Jos vauhtia saadaan alaspäin niin renkaiden kesto saadaan paremmaksi ja myös kilvanajo varmasti tulee mielekkäämäksi.
Jerzi

PS Otetaan vain rakentavia vastauksia vastaan, jätetään nuo turhat vastaukset pois jotta tästä ei synny mitään vääntöä  :wink:
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa hana79

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2081 : 03.08.10 - klo: 20.44 »


Viikonloppuna ostin TA05 millä meinaan ajaa VTR:ää. Motin laitoin tilaukseen äsken RF:ltä. Ja sit mä hokasin et multahan puuttuu niiku pinjoni! Minkä kokonen on hyvä esim. Kuusaan radalle?


Se riippunee minkälaisella noparilla ja sen ohjelmalla meinaat ajaa.
Jos on ihan perus sähköt niin spurri 66-70 ja pinjoni 35-40 (välkäksi tulee n.4,1-4,5), jos meinaat nyky vehkeillä ajaa niin spurri 80-85 ja pinjoni 24-27 (välkäksi tulee n. 6,5-7,5).
Jerzi
Nopari on Hobbywing Ezrun 35A-V2. Onkos toi nyky nopari?
416we VTR ja voitosta voittoon

Poissa hana79

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2082 : 03.08.10 - klo: 21.17 »
En ole vielä VTR kalustolla ajanut(hiukan tehokkaammallla kyllä), niin mielestäni autot ei mene liian kovaa, ehkä... Mutta kun kiihtyvyys/nopeus eroja on ilmeisesti nopareista johtuen niin ne pitäis kitkeä pois. Nopareista en oikein tiedä mitään niin tyhmältä se tuntuu että kun kone on rajoitettu toinen menee suoralla kovempaa ja kiihtyy nopeemmin. Oishan se kiva jos tollasella 45€ nopari sijoituksella vois jopa pärjätäkkin... Otanyt sit tostakin selkoo :grin:
416we VTR ja voitosta voittoon

Poissa goudha

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2083 : 03.08.10 - klo: 21.21 »
No nyt tulee todella päätön kysymys kaikille jotka ovat ajanneet VTR kisoissa tai tulee ajamaan VTR kisoissa tulevaisuudessa.
Jos markkinoilla on tai jos VTR luokkaan tarjotaan 1 tyyppi noparia niin näettekös sen tulevaisuutta tässä lajissa jossa yritetään saada kustannukset alas ja kaikki olisivat samalla viivalla.
Jos luokalle tarjotaan laadukasta säädintä hintaan 40-60e (en tiedä onko sen hintaisia säätimiä markkinoilla jossa on tuo sensori juttu)
Näen asian nyt niin että autot menevät todella eri vauhtia ja kiihtyvyydessä on paljon eroja.
Tämän hetken VTR luokan auto kulkee minun ja monen muun mukaan liian kovaa.
Jos vauhtia saadaan alaspäin niin renkaiden kesto saadaan paremmaksi ja myös kilvanajo varmasti tulee mielekkäämäksi.
Jerzi

PS Otetaan vain rakentavia vastauksia vastaan, jätetään nuo turhat vastaukset pois jotta tästä ei synny mitään vääntöä  :wink:

Kuinka moni on valmis sijoittamaan ylimääräiseen "halvempaan" nopariin jos on huolella valinnut ja ostanut itselleen ja omiin käyttötarkoituksiin sopivan säätimen?

Kuinka paljon tuo loppupeleissä vaikuttaisi vauhteihin jos samalla koneella ajetaan? Tässä luokassa kuitenkin voi niin monella eri alustalla ajaa että niistä tulee jo varmasti aikamoiset erot peliin, eli tämä ns. "jokkis" tyyppinen luokka menee jo niin tositouhuksi että meikäläisellä ole mitään asiaa TT-01 alustalla. VTR rupes kiinnostamaan just sen takia kun ei kuulostanut niin totiselta touhulta + lajin näyttävyys :cool: Itse tykkäisin osallistua ihan hauskanpidon vuoksi vaikka ei varmasti kärkisijoille ole mitään asiaa :lol:

Moottori on hommattu, nopari pitäis myös päivittää, mutta sen katson sitä silmällä pitäen että voin käyttää sitä vähän järeämpäänkin menoon. Tuntuisi turhalta hommata sitten 2 noparia että pääsee ajamaan VTR:ää.

Poissa kaitsu82

  • EPUArc
    • Profiili
    • Kerhokisat
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2084 : 03.08.10 - klo: 21.25 »
oma lääkkeeni tähän nopari ongelmaan olisi...
tämä
tossa olisi ainakin edullinen perus nopari jossa sensorikin on.

T:Kaitsu

E: siis jos näitä vielä saa tohon hintaan
Tamiya m06, Tamiya mini x2, Tamiya F104, Tamiya TT-01, axial scx10,
http://kerhokisat.fi http://racingfactory.fi http://epuarc.fi/

Poissa Voyager

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2085 : 03.08.10 - klo: 21.28 »
Uskoisin, että jokaisesta "kersh" noparista saa otettua pois
sen "kersh" toiminnon, eli ennakon muutos ei ole käytössä.

Tohon kaveriksi välitys haarukka, niin varmasti menee meno tasaväkisemmäksi.

Toni
Arrma Fazon Voltage...Louise St Hummer tire & Wheel...

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2086 : 03.08.10 - klo: 21.31 »
Kun suurimmalla osalla kisaajista jo kerssisäädin on, ja suurimpaan osaan kerssisäätimiä on jo julkaistu nollaennakkoprofiili ehdottaisin että otetaan se käyttöön.

Eli joko kerssitön "perusnopari", tai kerssisäädin stockkiasetuksella eli nollaennakkoprofiililla.

Välitysten rajaaminen nykyisestä 4.1 saisi kanssa vauhtia pois, esim. 4.5 rajaaminen??

Ellen täysin väärässä ole niin stanuun moinen ennakonsäätökielto tulee jo sisäkaudelle, ja vtr:hän seurailee stanuja jo moottorivalinnassakin joten siirtymä olisi helppo..

Uuden noparin hommaamiseen en ihan heti alkaisi, kun esim. Novakkeja on hyllyssä kolmin kappalein.

Edit: voyager sanoikin aivan saman silläaikaa kun rustasin tätä...
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa hana79

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2087 : 03.08.10 - klo: 21.41 »
Lisää tyhmiä kysymyksiä; toimiiko toi nopari http://shopping.rcmodel.hk/product_info.php?cPath=3_22&products_id=15330 siinä Speed Passionin moottorissa  :huh:

Nii ja onkos tossa noparissa "kerssiä"?
416we VTR ja voitosta voittoon

Poissa rizardi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2088 : 03.08.10 - klo: 21.44 »
Näyttäis olevan sensoriton eli ei toimi ainakaan hyvin

Poissa hana79

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2089 : 03.08.10 - klo: 21.46 »
No voi pe**ele!  :cry:
416we VTR ja voitosta voittoon

Poissa tero

  • EPUArc
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2090 : 03.08.10 - klo: 22.07 »
olen kans sitä mieltä että ennakko todistettavasti nollaan riittää.
aivan liikaa on vauhtia noissa vehkeissä tällä hetkellä.......


ei mene turhaan ylimääräistä rahaa keneltään.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2091 : 04.08.10 - klo: 00.31 »
Uskoisin, että jokaisesta "kersh" noparista saa otettua pois
sen "kersh" toiminnon, eli ennakon muutos ei ole käytössä.

Tohon kaveriksi välitys haarukka, niin varmasti menee meno tasaväkisemmäksi.

Toni

Ei välttämättä.
Veikkaan että 250e luokan nopari josta saa kaikki bunsit pois niin sillä mennään kuitenki kovempaa kuin perus hobbyking 35a säädin.
Mutta vikaan KYPAKin kisaan laitan stokki luokan säädöt (menen RF-llä ja katson jos ne voivat laittaa stocki softan kiinni missä on nolla säädöt) ja 4,5 välkät ja katsotaan mihin sijoille sille päästään.
Onko muita mukana jotka sinne vikaan kisaan tulee jotka voivat laittaa tuon saman.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2092 : 04.08.10 - klo: 06.35 »
Kokeillaan vaan, jos saan tekinin päivitettyä..
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa tero

  • EPUArc
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2093 : 04.08.10 - klo: 07.50 »
eikös tekinin uusimmassa päivityksessä ole nolla ennakko kohta.
Ja valot vilkkuvat jotenkin eri järjestyksessä kuin silloin kun ennakko on käytössä, näin ainakin muistaisin.

Poissa -Petsku-

  • EPUArc
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2094 : 04.08.10 - klo: 08.43 »
Taitaa paras vaihtoehto olla vaan pitää noparit vapaina, mut kieltää se "kers" ja laitta tosiaan jokin raja tuolle välitykselle niin ei oo mitään hyötyäkään käyttä "kerssiä".

Yksityyppi noparis on se huono puoli, et kaikkien täytyy alata ostamaan uutta noparia, kun kuitenkin moni ajaa myös noilla vanhoilla nopareilla. Uttelläkin on kiinni vanha LRP:n TC Speck, jolla kerkes kohtuullisesti Vaasas suorilla "kers" nopareita vastaan, mut oli siinä kuitenki ero huomattavissa.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2095 : 04.08.10 - klo: 09.16 »
Täytyy kokeilla tuo nolla juttu säätimeen ja nostaa se välitys 4,5 niin silloin tietää kuinka auto silloin kulkee ja miten renkaat kestää.
Sääli nämä kelit nyt kuin sadetta on ilmassa.
Jerzi

PS Onko kellään nyt tarvittavat tiedot siitä että tarviikos tuo SP LPF 2.0 säätimeen erillisen ohjelman vai riittäneekös se että laittaa ennakot ja bunshit nollalle niin on kerssitön säädin, alkaakos säädin silloin vilkkua :huh:
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa RangerWalker

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2096 : 04.08.10 - klo: 11.09 »
Hienoa että ollaan menossa oikeaan suuntaan!

4.5 kuulostaa hyvältä(kun omaan saa pisimmillään 5 välit),ja noparin ahdot 0 jees homma.

Rupeaa muuttumaan takaisin jokkis luokaksi.


renkaat,korit ja muutkin osat kyllä tykkäisivät näistä muutoksista.


-Pate
AWESOMATIX TSP-10 ,Team Jordan "Frentzen" F1&under construction 2012 Sauber http://www.youtube.com/user/RangerPate

Poissa matti1983

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2097 : 04.08.10 - klo: 11.29 »
Hienoa että ollaan menossa oikeaan suuntaan!

4.5 kuulostaa hyvältä(kun omaan saa pisimmillään 5 välit),ja noparin ahdot 0 jees homma.

Rupeaa muuttumaan takaisin jokkis luokaksi.


renkaat,korit ja muutkin osat kyllä tykkäisivät näistä muutoksista.


-Pate

Jokkis luokkahan tuo on kokoajan ollutkin :huh:
sc18, serpent srx8gt, awesomatix A700L,

Poissa RangerWalker

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2098 : 04.08.10 - klo: 11.37 »


Jokkis luokkahan tuo on kokoajan ollutkin :huh:
[/quote]

No jokkis luokassa ainakin 1:1 puolella joutuu autonsa myymään tiettyyn hintaan jos joku haluaa ostaa, myytkö oman vaikka 200 jos laitetaan rajaksi.

Tarkoitan vaan että rahalla ei saisi saada tehokkaampaa tekniikkaa kuin muilla, menee kisaamisesta mielenkiinto ainakin itselläni kun mutkissa pääsee ohi, mutta suorilla jää metrikaupalla...

(omia ajatuksiani vaan)

-Pate
AWESOMATIX TSP-10 ,Team Jordan "Frentzen" F1&under construction 2012 Sauber http://www.youtube.com/user/RangerPate

Poissa samin

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2099 : 04.08.10 - klo: 11.38 »
Tere,

Missäs porukat käy ajelemassa näillä vtr autoilla?
täällä hyvinkäällä saattais olla 2 nybietä kiinnostunut asiasta (ikä 40+).
Autot nyt driftikäytössä, mutta ei kait se suuria vaatisi jotta noilla voisi osallistua vtr:äänkin?

-Sami