Kirjoittaja Aihe: Vintage Touring Racing, VTR-10  (Luettu 939171 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa matti1983

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2100 : 04.08.10 - klo: 11.45 »

Tarkoitan vaan että rahalla ei saisi saada tehokkaampaa tekniikkaa kuin muilla, menee kisaamisesta mielenkiinto ainakin itselläni kun mutkissa pääsee ohi, mutta suorilla jää metrikaupalla...

(omia ajatuksiani vaan)

-Pate
[/quote]

Ei ole mielestä yhtään liian iso satsaus tuo "kers" säädin ja siihen sitten se softa.
sc18, serpent srx8gt, awesomatix A700L,

Poissa Hyrsleri

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2101 : 04.08.10 - klo: 11.58 »


Jokkis luokkahan tuo on kokoajan ollutkin :huh:

No jokkis luokassa ainakin 1:1 puolella joutuu autonsa myymään tiettyyn hintaan jos joku haluaa ostaa, myytkö oman vaikka 200 jos laitetaan rajaksi.

Tarkoitan vaan että rahalla ei saisi saada tehokkaampaa tekniikkaa kuin muilla, menee kisaamisesta mielenkiinto ainakin itselläni kun mutkissa pääsee ohi, mutta suorilla jää metrikaupalla...

(omia ajatuksiani vaan)

-Pate
[/quote]

Tuo myyntihomma voisi olla ihan hauska ajatus. Itse en tiedä mitä vtr auton rakentaminen maksaa mutta voisihan sen tehdä esim. näin.
Autoon ei saa koskea viimeisen lähdön jälkeen.
Auto myydään niillä renkailla ja säädöillä, jotka olivat viimeisessä lähdössä.
Mahdollisen myynnin jälkeen autosta saa ottaa irti (jää itselle) korin, vastarin ja servon.
Hinta olisi X euroa ihan mitä haluatte itse päättää. Toki korin, servon ja ihan mitä vaan voi myydä erikseen varsinaisen kaupan teon jälkeen. Syy miksi tuo kori jäisi itselle on se, että niistä tehtäisiin jatkossakin yhtä hienoja. Jos koppa lähtee kaupassa mukana niin harvempi jaksaa sen jälkeen panostaa maalaamiseen.
Nämä nyt vaan tuli mieleen mitä itse voisin harkita jos tähän luokkaan innostuisin. Ideat saa tyrmätä ihan suoralta kädeltä jos haluaa.
Wraith Bronco 2.2 scale, Tamiya Pajero Wraith/ax10, LRP/? Foff-auto ja muutama projekti sekä lätäköissä Robbe Katja. Spektrum dx3c ja dx3s
Turun Seudun Crawlerit  RacersRCshop

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2102 : 04.08.10 - klo: 12.06 »
Joo unohdetaan nuo myynti hommat monestakin syystä.
Esim jos lähdet kisailemaan kaverin laina kamoilla, miten sitten, joo ei.
Tuo välitys ja nollaennakko on se mistä lähdetään kokeilemaan aluksi mutta mitään sääntö muutoksia ei tehdä.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa matti1983

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2103 : 04.08.10 - klo: 13.49 »
Joo unohdetaan nuo myynti hommat monestakin syystä.
Esim jos lähdet kisailemaan kaverin laina kamoilla, miten sitten, joo ei.
Tuo välitys ja nollaennakko on se mistä lähdetään kokeilemaan aluksi mutta mitään sääntö muutoksia ei tehdä.
Jerzi

Turha niitä sääntöjä on mihinkään muutella kun kumminkin VTR harrastajia on jo melko paljon niin sellaisia sääntöjä ei ole olemassakaan että ne kaikille kelpaisi aina on joku kenelle joku kohta säännöistä ei kelpaa.
sc18, serpent srx8gt, awesomatix A700L,

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2104 : 04.08.10 - klo: 16.41 »
Joo unohdetaan nuo myynti hommat monestakin syystä.
Esim jos lähdet kisailemaan kaverin laina kamoilla, miten sitten, joo ei.
Tuo välitys ja nollaennakko on se mistä lähdetään kokeilemaan aluksi mutta mitään sääntö muutoksia ei tehdä.
Jerzi

Turha niitä sääntöjä on mihinkään muutella kun kumminkin VTR harrastajia on jo melko paljon niin sellaisia sääntöjä ei ole olemassakaan että ne kaikille kelpaisi aina on joku kenelle joku kohta säännöistä ei kelpaa.


Kyllä vauhtia tullaan alentamaan ennen syksyä se on varma, miten sitä en tiedä mutta melko varmasti asiat menee niin että kers ominaisuus poistetaan noparista.
Itse kävin tänään RF.llä ja SP LPF säätimeen asennettiin stock ohjelma joten nyt en pääse mitään säätämään ja ennakko on nollassa ja laitan tuon 4,5 välkän niin katsotaan mitä vauhtia löytyy sitten autosta.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa hana79

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2105 : 04.08.10 - klo: 17.58 »
Varmaankin ihan hyvä juttu että kers kielletään. Hyvä että ei tarvi olla "HITEC" vehkeet pärjätäkseen ja tulee tasaisempaa.
416we VTR ja voitosta voittoon

Poissa Voyager

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2106 : 04.08.10 - klo: 18.08 »
Ihan hyvä, että saadaan jokaiselle sama vauhti,
jolloin kisoja ei voiteta pelkällä säätimellä, vaan ajamalla...

Toni
Arrma Fazon Voltage...Louise St Hummer tire & Wheel...

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2107 : 04.08.10 - klo: 20.23 »
Kävin kokeilemassa tuota autoa nyt ja täytynee sanoa että mikään etana se ei missään nimessä ole.
Eli nolla ennakot ja välitys 4,53.
Kiihtyvyydessä huomasin pientä eroa mutta vauhti oli todella hyvä yllätys  :p
Huomenna lisää tietoa asiasta.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2108 : 04.08.10 - klo: 20.26 »
Mites 5 kieppeillä oleva välitys?
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2109 : 04.08.10 - klo: 20.36 »
Niin sen tiedän huomenna ja meinaan kellottaa niin tiedän erot  :wink:
Veikkaan että ei juurikaan eroja ole muuta kuin suoralla.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Voyager

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2110 : 04.08.10 - klo: 20.48 »
Jep jep!

Huomenna laitetaan Jerzin nolla ennakko auto ja mun kerhshi ennakko auto
samalle viivalle ja katotaan, et mitä tapahtuu...

Toni  :grin:
Arrma Fazon Voltage...Louise St Hummer tire & Wheel...

Poissa matti1983

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2111 : 04.08.10 - klo: 20.53 »
jos tuo kers nyt sitten kielletään niin eihän sitä noparin softaa tarvitse mihinkään päivittää vaan sen boostinhan saa pois päältä.
sc18, serpent srx8gt, awesomatix A700L,

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2112 : 04.08.10 - klo: 21.05 »
jos tuo kers nyt sitten kielletään niin eihän sitä noparin softaa tarvitse mihinkään päivittää vaan sen boostinhan saa pois päältä.

Todistettavasti nollaprofiili, tarkoittaa esim. tekinin rs:n kohdalla vapaalla vilkkuvaa keskilediä.
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2113 : 04.08.10 - klo: 21.54 »
Sp lpf säädin vilkkuu myös.joo huomenna nähdään mikä on se todellinen vauhti ero.jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Nokka-akseli

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • videoita laitteista
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2114 : 04.08.10 - klo: 23.04 »
Tervehdys arvoisat toverit

Täältä taustalta huutelen toistaiseksi ilman kisakelpoista vtr autoa, mutta asiaan... tuo kerssin kieltäminen on minunkin mielestä ehdoton jotta "jokamiesluokkainen" ajo tulisi paremmin esille, ja myös vauhdin tiputtaminen on ainakin tulokkaita varten hyvä idea koska kynnys lähteä kilpailemaan pienenee ja muutenkin mitä itse seuraillut sivusta vtr meininkiä niin siellä mennään hymyissä suin ja autetaan toisia, rentoa meininkiä.. ajostakin tulee huomattavasti kivempaa kun autot tasavertaisia kunnonkamppailuja tiedossa... itsellä auto muuten valmis mutta kone on vasta tilattu hobbylinnasta en tiedä koska se tulee, korikin on hommattu ja maalattu mutta se selviää vasta radalla..=))

-Timo
TSP-10 Tamiya TRF 418, VTR Tamiya TRF 417, Formula Tamiya F104 verII.. 3X Tamiyan kuorma-auto, ei mul muuta olekkaan.... paitsi 4 venettä ja Tamiyan Hi-lift Voittaminen on varmaan kivaa...

Poissa vato

  • EPUArc
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2115 : 04.08.10 - klo: 23.15 »
Montako "kers" säädintä oli viime kisassa Kypakilla? Mä laskin äkkiseltään että 7-8kpl.

En nyt sano tätä kehuakseni,mutta jos niitä oli tuo 8kpl,ja ens kertalainen sillä radalla pääsi aika-ajoissa 5parhaan joukkoon,ja taisi olla sija 2 myös vakiosoftalla ajettu niin en sanoisi että se niin ylivoimainen olisi.

Eron huomasi suorilla selkeesti,mutta ei se tarkoita että kurvaan,tai ulos kurvasta pääsisi yhtään nopeampaa.
Ja mitä jerzi ja jonni sanoi,että pistä piikkiä lisää niin kulku on ihan toisenmoista.Tää voi pitää paikkansakkin.Sääli etten kerinnyt kokeilla.

Rata oli syheröinen joten sekin teki omansa siihen yhtälöön että boosti ei oikein tehnyt mieletöntä eroa.
Avoimella radalla se ero voi hyvinkin olla toinen.Kertokoot ne jotka ovat tätä kokeilleet.
Mutta väitän että pikkuisen treeniä ja testiä niin lähtee munkin ajasta pois sillä radalla ilman boostia.


Mutta ratkaisuja on hyvä tehdä.Ja pitääkin saada joku selkeä linja kaikkeen tähän vatvomiseen.
Tuo "luokkasäätimen" puolesta en osaa sanoa juuta tai jaata.Jos se määrätään,mietin uudelleen asoita.Ehkä ostan sen ja jatkan kisaamista.Tuollaisen 40-60e investointi ei ole mitään.
Ennemmin näkisin:
-Boosti toiminnon tarkastus katsastuksessa.
-Välitys haarukka esim 4-5
-Ajoerä 15-20min pituiseksi.Vaikuttaisiko lämpöihin?Jos ei niin sitten unohdetaan tämä.
-Jokaisella nostajalla "velvollisuus" ilmoittaa epäily jos kuuluu että boosti päällä.Kyllä sen kuuli kun radan varressa oli,että missä on hitekkisäädin.

My 2cent
Vatanen 44

http://www.youtube.com/user/qmile
Tamiya 417x vtr,TamiyaMiniM05/M03 Classic+Comp,Huge FF11,TRF417 V5,Huge FF12,Tamiya F104

Poissa matti1983

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2116 : 04.08.10 - klo: 23.16 »
Kerssin kieltämisen myötä minulta ainakin meni mielenkiinto VTR kohtaan :sad:
sc18, serpent srx8gt, awesomatix A700L,

Poissa vato

  • EPUArc
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2117 : 04.08.10 - klo: 23.19 »
Tervehdys arvoisat toverit

Täältä taustalta huutelen toistaiseksi ilman kisakelpoista vtr autoa, mutta asiaan... tuo kerssin kieltäminen on minunkin mielestä ehdoton jotta "jokamiesluokkainen" ajo tulisi paremmin esille, ja myös vauhdin tiputtaminen on ainakin tulokkaita varten hyvä idea koska kynnys lähteä kilpailemaan pienenee ja muutenkin mitä itse seuraillut sivusta vtr meininkiä niin siellä mennään hymyissä suin ja autetaan toisia, rentoa meininkiä.. ajostakin tulee huomattavasti kivempaa kun autot tasavertaisia kunnonkamppailuja tiedossa... itsellä auto muuten valmis mutta kone on vasta tilattu hobbylinnasta en tiedä koska se tulee, korikin on hommattu ja maalattu mutta se selviää vasta radalla..=))

-Timo


Mulla olis Timo sulle kone.Pistä yv:tä jos kiinnostaa.Se on tullut mulle käytettynä ja en ole ajanut sillä vielä metriäkään.Mutta jos ei toimi,saat rahas takasi.

Tervetuloa vaan mukaan ja olet oikeassa.
Meininki on oikeasti aika hulvatonta.Vatsalihakset jokseenkin kipeet kun varikolla kulutetaan aikaa.Ja apua saa varamsti kun kysyy.Joskus jopa kysymättä.

Ja matti:ei se maailma siihen lopu.
http://www.youtube.com/user/qmile
Tamiya 417x vtr,TamiyaMiniM05/M03 Classic+Comp,Huge FF11,TRF417 V5,Huge FF12,Tamiya F104

Poissa matti1983

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2118 : 04.08.10 - klo: 23.22 »
Tervehdys arvoisat toverit

Täältä taustalta huutelen toistaiseksi ilman kisakelpoista vtr autoa, mutta asiaan... tuo kerssin kieltäminen on minunkin mielestä ehdoton jotta "jokamiesluokkainen" ajo tulisi paremmin esille, ja myös vauhdin tiputtaminen on ainakin tulokkaita varten hyvä idea koska kynnys lähteä kilpailemaan pienenee ja muutenkin mitä itse seuraillut sivusta vtr meininkiä niin siellä mennään hymyissä suin ja autetaan toisia, rentoa meininkiä.. ajostakin tulee huomattavasti kivempaa kun autot tasavertaisia kunnonkamppailuja tiedossa... itsellä auto muuten valmis mutta kone on vasta tilattu hobbylinnasta en tiedä koska se tulee, korikin on hommattu ja maalattu mutta se selviää vasta radalla..=))

-Timo


Mulla olis Timo sulle kone.Pistä yv:tä jos kiinnostaa.Se on tullut mulle käytettynä ja en ole ajanut sillä vielä metriäkään.Mutta jos ei toimi,saat rahas takasi.

Tervetuloa vaan mukaan ja olet oikeassa.
Meininki on oikeasti aika hulvatonta.Vatsalihakset jokseenkin kipeet kun varikolla kulutetaan aikaa.Ja apua saa varamsti kun kysyy.Joskus jopa kysymättä.

Ja matti:ei se maailma siihen lopu.

Juu ei lopu mutta VTR loppuu minun osalta.
sc18, serpent srx8gt, awesomatix A700L,

Poissa RangerWalker

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2119 : 04.08.10 - klo: 23.45 »

Juu ei lopu mutta VTR loppuu minun osalta.

 :huh:  kun aloitettiin niin kovasti sulla oli luokkaan kiinnostusta,vaikka perus nopari sulla(kin) olikin.  Kun kerssin hommasit niin mikä on sen myötä muuttunut?  -nopeampi auto on kenties,mutta onko se niin paha ajaa ilman turboa? -ainakin kori säilyisi sulla ehjämpänä :mrgreen:  http://www.youtube.com/watch?v=h9ldNXZ91Fw   :grin:
 
-kun kaikilla on muita vastaava tekniikka, niin ainakin oma mielkenkiinto lajia kohtaan kasvaa,ei laske taikka lopu.

Voithan ajaa poroluokassa jos vauhtia haluut ja sitten fiilistellä vtr:rää myös.



AWESOMATIX TSP-10 ,Team Jordan "Frentzen" F1&under construction 2012 Sauber http://www.youtube.com/user/RangerPate

Poissa matti1983

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2120 : 05.08.10 - klo: 00.07 »

Juu ei lopu mutta VTR loppuu minun osalta.

 :huh:  kun aloitettiin niin kovasti sulla oli luokkaan kiinnostusta,vaikka perus nopari sulla(kin) olikin.  Kun kerssin hommasit niin mikä on sen myötä muuttunut?  -nopeampi auto on kenties,mutta onko se niin paha ajaa ilman turboa? -ainakin kori säilyisi sulla ehjämpänä :mrgreen:  http://www.youtube.com/watch?v=h9ldNXZ91Fw   :grin:
 
-kun kaikilla on muita vastaava tekniikka, niin ainakin oma mielkenkiinto lajia kohtaan kasvaa,ei laske taikka lopu.

Voithan ajaa poroluokassa jos vauhtia haluut ja sitten fiilistellä vtr:rää myös.





Uusia koreja saa kaupasta, lähinnä minua ketuttaa se että miksi lähdetään muuttelemaan toimivia sääntöjä? autot ei ole liian nopeita eivätkä liian kalliita.
sc18, serpent srx8gt, awesomatix A700L,

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2121 : 05.08.10 - klo: 00.28 »
Homma on se että vauhti on liian kova näille renkaille/koreille ja monelle uudelle VTR kuskille (sori en tarkoita pahalla) mutta jos nyt lähdetään rajoittamaan turbot pois kuten ne ovat myös sen tekemässä stanu turisti luokassa niin me seurataan mukana kehityksessä.
Matti, melkein voin väittää että sinun kierrosaika on nopeampi ilman kers toimintoa.
eihän kukaan estä sinua ajaa kers toiminolla treeneissä :wink:
Se mitä tuo vauhti nyt on niin liian suuria vauhtieroja on radalla ja se ei ole minun mielestä kovin hauskaa kuin voi pyyhkäistä suoralla lentämällä ohi.
Stokki vauhti tarjoaa myös varmasti tasaväkisempää kisaa sekä kisassa että treeneissä :wink:
Näillä uusilla ehdotuksilla haetaan tälle VTR lajille uusia kuskeja sekä treeneihin ja myös kisoihin ja mikä parasta haetaan uusia harrastelijoita mukaan tähän hienoon lajiin.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa matti1983

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2122 : 05.08.10 - klo: 00.38 »
Homma on se että vauhti on liian kova näille renkaille/koreille ja monelle uudelle VTR kuskille (sori en tarkoita pahalla) mutta jos nyt lähdetään rajoittamaan turbot pois kuten ne ovat myös sen tekemässä stanu turisti luokassa niin me seurataan mukana kehityksessä.
Matti, melkein voin väittää että sinun kierrosaika on nopeampi ilman kers toimintoa.
eihän kukaan estä sinua ajaa kers toiminolla treeneissä :wink:
Se mitä tuo vauhti nyt on niin liian suuria vauhtieroja on radalla ja se ei ole minun mielestä kovin hauskaa kuin voi pyyhkäistä suoralla lentämällä ohi.
Stokki vauhti tarjoaa myös varmasti tasaväkisempää kisaa sekä kisassa että treeneissä :wink:
Näillä uusilla ehdotuksilla haetaan tälle VTR lajille uusia kuskeja sekä treeneihin ja myös kisoihin ja mikä parasta haetaan uusia harrastelijoita mukaan tähän hienoon lajiin.
Jerzi

Kierrosajat on ihan yhdentekeviä kunhan on hauskaa ja jos tuo kers toiminto kielletään niin tuo hauskuus kärsii aika rajusti.
sc18, serpent srx8gt, awesomatix A700L,

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2123 : 05.08.10 - klo: 00.44 »
Ei siinä Masa mitään, eihän mikään sinua kiellä ajaa sillä mikä sinulla nyt on siinä säädetty.
Veikkaan että samaa vauhtia ne menee kuitenki radalla  :wink:
Liian paljon hyviä puolia siinä on jos/kuin nuo kers toiminnot kielletään.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Tomy

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2124 : 05.08.10 - klo: 08.07 »
Omassa autossani ei ole Kersiä. Silti vauhtia riittää enemmän kuin ajotaitoa. Kypakin radalla turbosta tuskin oli merkittävää hyötyä kenellekään - ajotaito ratkaisi. Toki voi hyvinkin olla niin, että kun on kaksi taidoiltaan aivan tasaväkistä kuskia, Kers ratkaisee.

Itse olen vähitellen innostunut VTR:stä ja panostanut kalustoon tänä vuonna ja aikomus on jatkaa ajoa ensi vuonnakin. Minulle on se ja sama kielletäänkö Kers. Auto kulkee riittävän lujaa ilmankin ja huomasin ettei renkailla nykytehoillakaan aja kuin yhden kisan. Ainoa toiveeni on, etteivät sääntömuutokset johtaisi siihen, että pitää lähteä nopariostoksille. Autossa on SP Lpf GT 2.0 muutaman vuoden takaisella karvalakkisoftalla.

VTR on rento ja mukava laji sekä vauhdin että harrastajakunnan puolesta. Toivottavasti osaamme hoitaa sääntömuutokset niin, että mielenkiinto lajia kohtaa kasvaa pikemmin kuin vähenee.

Tomi

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2125 : 05.08.10 - klo: 09.43 »
Joo uskon itse että saadaan lisää kuskeja jos tiputetaan vautia/vähennetään tehoja noparista, miksi ei myös nosteta välitystä myös.
Tosiasia on myös se että esim kuusan ja gallerian radalla erot ovat todella pienet noitten nopareitten välillä mutta sitten taas lentokenttä radalla kuten tattis niin ne erot ovat suuremmat.
No kohta ajamaan sitten nähdään nuo erot.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Luigi54/vielä vanhempi

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2126 : 05.08.10 - klo: 10.18 »
No otetaan nyt kantaa täältäkin suunnasta....
Yksi vaikuttava tekijä VTR-autossa on ehdottomasti kori.Retron painavat korit ovat valovuoden päässä esim.HPI:n vintage koreista ajo-ominaisuuksissa. Massaa on siis enemmän,mutta kun se on niin ylhäällä se vaikuttaa eniten.Ei millään pahalla sanottuna,mutta Lambon kori esimerkiksi on hyvin kaukana Vintage-hengestä(on kuin Seliö vetäis F1 veneellä Sulkavan Souduissa!!!) :grin: :grin:,ja yksi ainoa "jenkki" kori on kelvollinen ja sehän on tietysti "Vatasen Old Timer" , siinä oli Vintage-henkeä....Huom! Tämä on vain minun mielipiteeni !! :huh: :huh:
En  :evil: siis halua arvostella tai osoittaa sormella luokan sääntöjä ja/tai sääntöjen laatijaa !!
Ja mitä säätimiin tulee,Kersit menee tietysti kovaa;on potkuu ja huipputehoa.Mutta esim. Kuusankosken radalle sitä on jo hieman liikaa,mutta sehän ei ole ongelma;EI SIITÄ SÄÄTIMESTÄ TARVITSE OTTAA KAIKKEA IRTI,SIELLÄHÄN ON SÄÄTÖÖ !!!
Itse ajan SP 2,1 ProStockilla pitäen sisällään viri softan,olin ehkä nopein auto radalla Kuusaalla,jos sitä mitataan kiihtyvyydellä ja huippunopeudella...mutta Retron kori ja ajotaito antoivat tasoitusta...
Silti kannatan Retron koreja lähinnä ulkonäöllisesti(Sama se on Minissä;miltä se nyt näyttäis kun viivalla on Suzukia,Alfaa tai pidempää uutta Miniä..yms.EI AINAKAAN NIIN NÄYTTÄVÄLTÄ :shocked: :roll:!!!) ja koska ne on KOTIMAISTA valmistetta ja mikä parasta esikuvansa näköisiä; ei siis shopattuja niin voimakkaasti kuin jenkkivalmisteet poislukien Vaton Old Timer.Tosin Retroja joutuu muokkaamaan aika tavalla,kun valmistaja ei ole huomioinnut leveämpiä alustoja.....
Eikö luokan henki ole juuri "vanhat ESIKUVAN näköiset autot".
Ajamme varmaan omaksi iloksi,mutta myös tarjotaksemme katselijoille näyttävää kisaa autojen ulkomuodon muodossa....
 
Tamiya Mini; Poikien Barbie , Tosimiesten Barbara....

Poissa jarkkom

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2127 : 05.08.10 - klo: 10.26 »
jos tuo kers nyt sitten kielletään niin eihän sitä noparin softaa tarvitse mihinkään päivittää vaan sen boostinhan saa pois päältä.

Nollaennakko ei ole sama asia kuin, että sulla on Spheressä punchit vain kutosella.....
---

Poissa matti1983

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2128 : 05.08.10 - klo: 10.34 »
jos tuo kers nyt sitten kielletään niin eihän sitä noparin softaa tarvitse mihinkään päivittää vaan sen boostinhan saa pois päältä.

Nollaennakko ei ole sama asia kuin, että sulla on Spheressä punchit vain kutosella.....

Juu nollaennakko ja punch on eri asiat mutta niin on myöskin punch ja turbo boost
sc18, serpent srx8gt, awesomatix A700L,

Poissa RangerWalker

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2129 : 05.08.10 - klo: 10.39 »


Juu nollaennakko ja punch on eri asiat mutta niin on myöskin punch ja turbo boost

juu :mrgreen: http://www.youtube.com/watch?v=qcDztfFXPww
AWESOMATIX TSP-10 ,Team Jordan "Frentzen" F1&under construction 2012 Sauber http://www.youtube.com/user/RangerPate