Niin, minullakin on tuo auto, mutta nykyään ajelen Mad Forcella, joten täytyy tässä koittaa muistella niitä Tracker aikoja.
Kun käynnistät moottorin, niin sammuuko se kuumana vai kylmänä, sillä minulla oli tuossa moottorissa ylikuumenemis ongelmia. Minulla seuraavilla asetuksilla toimi ihan hyvin. Neulaventtiili oli säädetty kaksi kierrosta tai sinnepäin. Kokeile ensin laittaa kaksi kierrosta. Jos ei toimi hyvin, kokeile säätää sitä isommalle ja pienemmälle. Jompaankumpaan suuntaan se pitäisi hyvin toimia. Jos se kone sammuu, eikä tahdo käydä, uskon, että se saa liikaa bensaa. Eli kokeile säätää ensin pienemmälle sitä neulaa. Silloin moottori saa vähemmän bensaa ja käy nopeammin. Mutta kuumenee samalla enemmän. Piikkiseokselle laitat sitten oman harkinnan mukaan (n.1,5). Koska silloin ainakin minun nykyinen GS21R käy nopeiten.
Itse pidin kuitenkin Trackerissa neulaa n.2,2 jos nyt oikein muistin. Jossain siinä paikkeilla.
Lisäksi jos auto sammuilee, kannattaa säätää tyhjäkäintiruuvia isommalle, jolloin kone saa enemmän ilmaa tyhjäkäynnillä. Säädön ajaksi poista suodatin ja katso, että reikä on tarpeeksi suuri. (n.1-2mm)
Toivottavati toimii.