TP-10 luokassa suurin osa käyttää spoolia tai diffiä edessä. Etenkin pienemmillä radoilla osa pro kuskeista käyttää myös one-wayta jolla saadaan auto kääntymään paremmin tiukoissa neulansilmissä.
One-wayllä ajaessa pitää jarru säätää niin että takarenkaat eivät pääse lukkiutumaan, koska silloinhan se auto pyörähtää välittömästi. One-wayssähan tuo jarrutehokin on heikoin koska vain takapyörät jarruttaa.
Spoolilla ajaessa jarruteho on paras, mutta vastaasti auto on kankea kääntymään tiukoissa paikoissa. Se on kuitenkin se varmin jos ei tiedä mitä eteen laittaa. Toki taas se kuluttaa eniten vetoakseleita.
Diffi on hyvä kompromissi, mutta vaatii säätöä että siitä saa sopivan. Jarruteho on aina parempi mitä jäykempi etudiffi on, mutta silloin auto muuttuu kankeammaksi.
One-wayllä jarruttaessa ei käytännössä voi kääntää yhtään. Spoolilla ja diffillä voi kääntää jarruttaessa kunhan ei jarruta lukkoon renkaita.