Tässä omat vinkit, saa korjata jos on parempaa omakohtaista kokemusta;
- Kestävä ja kevyt kori
- Tiukat iskarit
- Välitys semmoiseksi että valittu moottori jaksaa kiihdyttää mahdollisimman nopeasti max kierrokset (löytyy kokeilemalla)
- 1/18 harjaton moottori, KV arvo ja vääntö pitää olla hyvässä suhteessa.
- Tehokas nopari, ilman sitä ei akusta saa tarpeeksi virtaa moottorille (mahdollismman lyhyet akun ja moottorin johdot, hyvät juotokset ja deans liittimet)
- 3S lipo akku, 1/18 koneet ja noparit ei yleensä kestä 4S setuppeja, 3S:kin varmaan lämpenee nopeasti.
- Touring sliksit renkaat jos asfaltilla meinasit, jos löydät nii hieman leveämmät taakse
Painoa tulee ja hintaa myös, nuo halvat noparit ja moottorit eivät kestä tarvittavia virtoja. Keulimisesta tulee myös ongelmia,
ja jos mahdollisimman kevyt osuu mihinkään kiinteään niin saat varmaan aika säpäleiksi.
Joku osaavampi voisi ehdottaa noita välityksiä ja diffien säätöä. Ohjauksen herkkyys 30% luokkaa ettei tule tehtyä liian nopeita käännöksiä.