Kirjoittaja Aihe: ulkomaalta tilaus  (Luettu 991 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa MFR

  • Tulokas
    • Profiili
ulkomaalta tilaus
« : 10.07.09 - klo: 10.31 »
Mistä paikasta (osoitteesta) kannattaa tilata jos haluaa halvat postikulut ja ei tavarakaan maksa paljoo suomee verrattuna.







(ps kysykää ette ymmärtäny tosta)

Poissa Janne A

  • Veteraani
    • Profiili
    • finRC.com
Vs: ulkomaalta tilaus
« Vastaus #1 : 10.07.09 - klo: 10.54 »
Pitäskö vähän panostaa kysymykseen, ennen kuin alkaa tekeen uutta topikkia?

Ehkä olisi aika relevanttia tietää, että mitä sä haluat ostaa?

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: ulkomaalta tilaus
« Vastaus #2 : 10.07.09 - klo: 11.06 »
Pitäsköhän alottajan lukea ylipäätään foorumia ensin vähän läpi, aiheesta löytyy paaaljon juttua jos vaan viittii lukea.
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa nettijätkä

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: ulkomaalta tilaus
« Vastaus #3 : 10.07.09 - klo: 11.58 »
Mistä paikasta (osoitteesta) kannattaa tilata jos haluaa halvat postikulut ja ei tavarakaan maksa paljoo suomee verrattuna.

Liquidrc (http://www.liquidrc.com/) on ollut mun lemppari ja siellä on postikulutkin alle euron lähetyksestä kuin lähetyksestä. Postikulujen takia kannattaa tilailla tavaraa useammassa eri lähetyksessä, sillä yli 50e arvoiset lähetykset tuntuvat jäävän helposti tulliin.

Poissa MFR

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: ulkomaalta tilaus
« Vastaus #4 : 10.07.09 - klo: 18.45 »
Mistä paikasta (osoitteesta) kannattaa tilata jos haluaa halvat postikulut ja ei tavarakaan maksa paljoo suomee verrattuna.

Liquidrc (http://www.liquidrc.com/) on ollut mun lemppari ja siellä on postikulutkin alle euron lähetyksestä kuin lähetyksestä. Postikulujen takia kannattaa tilailla tavaraa useammassa eri lähetyksessä, sillä yli 50e arvoiset lähetykset tuntuvat jäävän helposti tulliin.

Kiitti tosta ja ei mulla oo vielä mitä mä haluun mä vaan aluks aattelin kattoo mitä on halval ja sit päättää