Suhteellista se kestävyys on aina,mutta on mahdollista itse lisätä kestävyyttä.
Purat auton ihan osiin, ja keität reilusti suolatussa vedessä 50-60 minuuttia kattila poristen kunnolla niitä muoviosia. Jos vettä on lisättävä, kaada niin hitaasti, ettei kiehuminen lopu , mieluummin mistään kohdasta kattilaa. Siksi osina, ettei akselit tms tartu kiinni
Erona tällä, käyttämäni auton jousitusosat on kestäneet kolminkertaisia aikoja.
Lopulta aina joko kuluu väljäksi ja pääsee klappi lyömään, tai se kuljettajan aiheuttama yllättävä ylikuormitus...
(selitys: mitä halvempi auto, sitä halvemmalla on osat tehtävä, eli nopeammin pois tuotantolinjalta. Ne on saatettu jopa kilauttaa hiilihapolla tms äkkiä sen verran jäähtyneiksi että saa seuraavat osat muotteihin. Osat ovat karkaistuneet hauraiksi asti. Keittämällä saat päästettyä karkaisun, paksumman pintajännityksen eli kierto-, ja tärähdys-voimiiin sietokykyä.)