Päävalikko

Team Associated RC8Te 4WD

Aloittaja koivistonkylä, 14.07.09 - klo: 08.07

koivistonkylä

Kivannäköinen peli. Kenelläkään kokemuksia täältä suomesta

http://forums.radiocontrolzone.com/showthread.php?t=254191

Hpi Savage XL-E & Vorza, Trx erevo 1/16, Kyosho XXL

saku123

No assosta ei oikeen tartte kysyy kokemuksia kun se on aina hyvä auto.
Älä aja hiljaa, jos kovempaakin voi mennä! - Inferno MP 7.5

Slim-7-

Eikö tällasta oo muka kellään suomessa? Ite tilasin tuollasen pari päivää sitte ja ajattelin siirtää savage fluxista sähköt siihen.
B6D| Savage Flux | Tamiya TT02D

Qazu

Lainaus käyttäjältä: Slim-7- - 04.09.09 - klo: 10.17
Eikö tällasta oo muka kellään suomessa? Ite tilasin tuollasen pari päivää sitte ja ajattelin siirtää savage fluxista sähköt siihen.

Muut konversiot tulenee edullisemmaksi kuin juuri tuo asso, ehkä se on syy.
Lazer ZX-5, Slash, E-CRT.5, Hobao ST-E, E-Revo 1/16, X1X E-CRT, Hobao ST-E
...love the smell of 2 burned coil(s) in the morning...

koivistonkylä

Hpi Savage XL-E & Vorza, Trx erevo 1/16, Kyosho XXL

Ile__

Lainaus käyttäjältä: Qazu - 04.09.09 - klo: 10.24
Muut konversiot tulenee edullisemmaksi kuin juuri tuo asso, ehkä se on syy.

Mutta tuo Asso ei olekaan konversio  :wink:
Kyosho Inferno  VE  Race Spec

Slim-7-

Siitä pitäs alottaa
B6D| Savage Flux | Tamiya TT02D

koivistonkylä

Pitäisköhän minunkin laittaa..
Pistähän juttua/kuvia kun kerkeet.
Towerista?
Hpi Savage XL-E & Vorza, Trx erevo 1/16, Kyosho XXL

Qazu

Lainaus käyttäjältä: koivistonkylä - 04.09.09 - klo: 19.47
Esim mikä?

Itse rakennettuna tulee edullisemmaksi. Ei ehkä niin hyvä tai hieno ku tuo asso, mutta alustalle ei hintaa jää paljoa. Murto-osa käytettyyn.
Lazer ZX-5, Slash, E-CRT.5, Hobao ST-E, E-Revo 1/16, X1X E-CRT, Hobao ST-E
...love the smell of 2 burned coil(s) in the morning...

HuoH

Mitäs sähköjä meinaat laittaa autoos?
O.S. Engines|Spektrum|Savöx|Sanwa|LRP|JQ-Products

Slim-7-

Sähköt vielä vähän avoimena kun ilmeni että tuo savagen tork motti ei assoon sovikkaan noitten "isojen* jäähdytysripojen takia.
B6D| Savage Flux | Tamiya TT02D

HuoH

Juu,sitä on valitettu ulkomaisilla forumeillakin.
O.S. Engines|Spektrum|Savöx|Sanwa|LRP|JQ-Products

Ile__

Mitenkähän ne rivat sais siitä irti? Ne näyttäis olevan tiukalla sovitteella ja liimalla kiinni. Vai voisko ne olla kiinteä osa kannua, tuskin?
Kyosho Inferno  VE  Race Spec

Slim-7-

En tiedä millä ne on kiinni, mutta lujassa ne varmasti on :afro:
noin 24h ja sata pikku pussia myöhemmin... Laitan parempia kuvia kuhan saan paremman kameran ja korin maalatuksi.
B6D| Savage Flux | Tamiya TT02D

Ile__

Onko siinä runkojäykkärit "komposiittiä"(eli muovia) niinku monessa muussaki tän päivän jopa pro-version autossa?
Kyosho Inferno  VE  Race Spec

Slim-7-

Lainaus käyttäjältä: Ile__ - 10.09.09 - klo: 12.31
Onko siinä runkojäykkärit "komposiittiä"(eli muovia) niinku monessa muussaki tän päivän jopa pro-version autossa?

Joo muovia ne on ja auto tuntuu Muutenkin melko kevytrakenteiselle jos vertaa esim hong norin nitro truggyyn.
B6D| Savage Flux | Tamiya TT02D

Penguin

Ne Fluxin rivat on osa kannua ja lähtevät "irti" sorvaamalla ne pois.
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Slim-7-

Nyt on koriki maalattu ja tarrat laitettu. Ilmakuplat tarrojen alla keventää autoa entisestään :afro:
Auton kasasin aika perus setupeilla. iskareihin eteen ja taakse 50w öljyt. Etu ja keski diffiin 7000 ja taakse 3000. Kasaus Vihossa luki että prot laittaa taakse 3000 öljyt niin kääntyy paremmin :cheesy: Muutenkin kasaus onnistu kivuttomasti ja osat istu hyvin toisiinsa.Ainoat miinukset jotka pisti silmään oli muovinen spurri,takahubit ja nuo runkojäykkärit.Niin ja sähköiksi ajattelin tilata mamba monster 2200kv setin ku oon jo ostanu nuo 4s 5a zippyt ja muutenki ollu tyytyväinen noihin savage fluxin sähköihin.
B6D| Savage Flux | Tamiya TT02D

HuoH

Jos oikein muistan,niin tuo MMM:n 2200kv konekkaan ei tunnu istuvan tohon asson pukkiin,muutakun modaamalla.Korjatkaa jos olen väärässä.
O.S. Engines|Spektrum|Savöx|Sanwa|LRP|JQ-Products

Slim-7-

Lainaus käyttäjältä: HuoH - 11.09.09 - klo: 14.37
Jos oikein muistan,niin tuo MMM:n 2200kv konekkaan ei tunnu istuvan tohon asson pukkiin,muutakun modaamalla.Korjatkaa jos olen väärässä.

Joo ei sekään sovi ihan heittämällä. Pitää laittaa pari prikkaa keski diffin pultteihin.
B6D| Savage Flux | Tamiya TT02D

sjos

Onneksi tuli käytettyä tuota kuuluisaa hakua.

Laitoin towerizissa ostoskoriin kyseisen kamppeen, ja likipitäen maksoin.
Tuli mieleen katsoa ja ihmetellä mitä löytyy kyseisestä autosta, ja yleinen ongelma juurikin nuo käypäset moottorit.
Löytyis meinaan joutilaana Tekinin rx8 2250kv combo, ni vois tilailla jonkun auton siihen ympärille.
Ku nykytaalalla on niin halpakin, ei paljon kannata alkaa rakentelemaan mistään, kuluineen n. 300€.  :shocked:

Miltäs auton kasaaminen ylipäätänsä vaikutti ?
Iskareita ihmettelin kummastelin, kuvissa näyttäis olevan "muoviset" vailla säätöjä (kierre).
Tietysti ei ongelma jos spurrikin on muovia. Tosin E-Revossakin harjattomalla ei mitn ongelmaa muovi spurrin kanssa, muutaku hiljainen.
son loppu ny.

HuoH

Eikös Slim sanonu,että oli helppo ja mukava kasata?
O.S. Engines|Spektrum|Savöx|Sanwa|LRP|JQ-Products

sjos

#22
Lainaus käyttäjältä: HuoH - 18.09.09 - klo: 22.26
Eikös Slim sanonu,että oli helppo ja mukava kasata?

Niinhän siinä näytti olevan, jotenkin silmät hyppi tai ei tajunnut lukemaansa..

Viitsisiköhän Slim/kuka tahansa auton omistava mittailla pohjalevyn paksuuden.
Meikäläinen ei sitäkään googlen avustuksella löytänyt, nitro versisossa näyttäs olevan 3mm.

Jos vaikka kävis munkki ja olis 4mm, ni vois moottorin kohdalta hyvin keventää 2mm.
Ei tarvis paljoa nostella enää diffipukkia.

e: no nyt löyty pohjalevyn paksuus, 3mm.
son loppu ny.

redman

Lainaus käyttäjältä: Slim-7- - 11.09.09 - klo: 14.24
Ainoat miinukset jotka pisti silmään oli muovinen spurri,takahubit ja nuo runkojäykkärit.

Noi ei taida varsinaisia miinuksia olla, ne on muovia miltein kaikissa uusissakin pro vehkeissä. Spurri vastaavasti on muovia, että auto on äänettömämpi (losin E-versiossa taisi olla sama homma).
Ea-import - Team Durango, ALPHA Plus, TeamSaxo & Tresrey

Slim-7-

#24
Joo runkolevy tosiaan se 3mm.Joten sitä ei kannata alkaa työstämään. Ja siitä kasauksesta vielä sen verran että itellä pitää olla ruuvilukitetta ja ns mustaa rasvaa. Ja kyllä pitäisin vieläki noita edellämainitsemiani muoviosia miinuksena varsinkin ajateltuna talviajoa.

Sähköt pitäis vielä tilata towerilta Kunhan ehtii/raskii(uusi kamera harrastus on vienyt kaiken ajan/eurot :cheesy:)
B6D| Savage Flux | Tamiya TT02D

Slim-7-

Nyt on ensi testit otettu ja auto tuntuu tosi ketterälle ja hallittavalle. Osu vielä tuurilla oikeat öljytki diffeihin. Liukkaalla soralla saa aikaan hallittuja sladeja ja auto yliohjaa sopivasti jyrkemmissä mutkissa.
Testisähköiksi löyty kaverin mekkaus boksista mmm v3 nopari ja hobbycityn joku xl motti 1900kv arvolla. Akkuna 5a 4s 30c zippy flightmaxx(ei istu akkukoteloon moitteettomasti)ja pinjoni 16t. Servona futaban 3305,joka ei riitä alkuunkaan.Tuolla setupilla auto kulkeen mutulla noin 40-45km/h ja välejä vois ehkä aavistuksen pidentää. 2200kv moottori taitaa olla paras vaihtoehto 4s akulla ajettaessa.
B6D| Savage Flux | Tamiya TT02D

AE-Mod

JConcepts tehnyt uutta koria RC8T:hen.



THE Car #12 (THE Photographer)
HobbyFactory