Itsellä on futaba 9451 servo paikalla ja servossa on ne kumitassut paikallaan.
Pikkusen jää servotolppa vinoon, kun tassujen kanssa servon reijät on vähän leveemmällä kuin servotolppien kohdat.
Servo on myös tiukasti ammeen välissä, eikä oikeastaan milliäkään pelivaraa.
Silti on paikallaan voisiko sanoa täydellisesti...
Kieltämättä auto on ollut positiivinen yllätys ajamisen helppoutena.
Auto on yllättävänkin helppo ajaa kovaa, eikä pienet säätömuutokset vaikuta auton käytökseen dramaattisesti...
Itsellä on tällähetkellä etulinkki niin pitkänä kuin mahdollista, eli ulkopäästä uloimmassa ja sisäpäästä sisimmässä kiinnikkeessä. (tämä ei onnistu vakio linkeillä ja linkinpäillä, vaan pitää vaihtaa pidemmät pallokupit... RPM tai Losi)
Takan ylälinkki on keskimmäisissä reijissä sekä sisä että ulkopäästä.
Takahubin saranatappi sisemmässä reijässä, eli tukivarsi lyhyenä.
Edessä 25 astetta kickuppia/casteria.
Kamppeeri edessä nollissa ja takana hieman alle 2
Ohjauspala ala asennossa, eli holkki ohjauspalan yläpuolella.
Iskarisetuppi onkin senverran eroava itse viriteltyjen iskareiden takia, että ihan suoraan niitä ei kannata kopioida, mutta...
Edessä 2x1.3 reikä 45 ultimate öljy, vakio jousi (valkoinen)
Takana 2x1.2 reikä 35 ultimate öljy, vakio jousi (valkoinen)
Ohjausta on hieman dremelöyty että sai renkaat kääntymään "älyttömästi".
Paransi hieman hitaan vauhdin kääntyvyyttä.
Moottorina on kiinaihme EC Power 8.5T ja välitykset 23/83
Tällä reseptillä olen ajanut ulappatorin radalla 13.995 ajan joka aikavertailuiden mukaan pitäisi olla aivan kärki aikoja...