Kirjoittaja Aihe: Suosittelen!!!!  (Luettu 3343 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa saku123

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Suosittelen!!!!
« : 03.08.09 - klo: 16.46 »
Nyt kaikki, jotka on ettimässä lisää nopeutta esim 1/18 autoon, niin lukekaa tää!!! Hintakin on erittäin matala. Ostakaa medasecin dy brushless pelkkä moottori :  http://www.medasec.com/do?action=group&id=66   Ja sitten Vertical hobbysta tämä säädin sille moottorille: http://www.verticalhobby.com/kauppa/product_info.php?cPath=21&products_id=253. Omat kokemukset ovat erittäin hyvät tästä yhdistelmästä. Itselläni on asso rc 18 ft ja sain siihen tällä setillä erittäin hyvät huippunopeudet käyttäen yhdessä ihan normi ni/mh akkua. Ja liittimetkin jo valmiinä kolvattu kiinni. Vaikka medasecilla on dy brushless settejä kyseisellä koneella ja dy säätimellä ja omat kokemukset siitä setistä eivät olleet kauhean hyvät. Säätimessä ei ollut hyviä ohjelmointiasetuksia ja liittimet piti itse kolvata. Vaikka hintaa kertyykin parikymppiä enemmän, niin se on sen arvoista!!!!
Älä aja hiljaa, jos kovempaakin voi mennä! - Inferno MP 7.5

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Suosittelen!!!!
« Vastaus #1 : 03.08.09 - klo: 17.01 »
Kiitokset tästä mainoksesta :lol:
Pidetään mielessä :lol:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa saku123

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Suosittelen!!!!
« Vastaus #2 : 03.08.09 - klo: 17.08 »
PS: Tilasin ton setin mamban tilalle ja voin ihan suoraan sanoa, että laatu on aivan yhtä hyvää!!!!
Älä aja hiljaa, jos kovempaakin voi mennä! - Inferno MP 7.5

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Suosittelen!!!!
« Vastaus #3 : 03.08.09 - klo: 17.27 »
Eikä tuo setti kovin uusi juttu ole, onhan noista puhuttu. Itsellä oli täysin vastaava setti autossa pari vuotta sitten..ihan hyvinhän se toimi. Joillain lähtenyt dy:stä pääty irti.
Ja oishan niitä valmiitakin topikkeja..
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Suosittelen!!!!
« Vastaus #4 : 03.08.09 - klo: 17.45 »
Tuo on sensorilliseen, esim. Novakin settiin verrattuna kauheeta kiinapashaa, en suosittele kenellekään.
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa ToBy1

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Suosittelen!!!!
« Vastaus #5 : 03.08.09 - klo: 23.44 »
Joillain lähtenyt dy:stä pääty irti.

Eivät ole ainoita! >:(

Poissa SlidSlide

  • Veteraani
    • Profiili
    • Rc Formula OffRoad Finland
Vs: Suosittelen!!!!
« Vastaus #6 : 04.08.09 - klo: 00.11 »
Joillain lähtenyt dy:stä pääty irti.

Eivät ole ainoita! >:(

En käytä DIY-moottoreita ilman rc-monsterin moottorisiiliä. Parista lähtenyt kansi.

Poissa ToBy1

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Suosittelen!!!!
« Vastaus #7 : 04.08.09 - klo: 00.19 »
Kuumenemistako se johtuu? Mulla siitä päädystä on menny kierteet, ei muuta?

Poissa junttapave

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Suosittelen!!!!
« Vastaus #8 : 04.08.09 - klo: 08.46 »
mulla lähti kanssa pääty irti mutta kovalla ruuvilukitteella takas ja siellä pysyi.
VRCK|HOBAO HYPER 8.5|http://p1.foorumi.info/vrck

Poissa SlidSlide

  • Veteraani
    • Profiili
    • Rc Formula OffRoad Finland
Vs: Suosittelen!!!!
« Vastaus #9 : 04.08.09 - klo: 18.11 »
Hintaansa nähden diy moottorit on omasta mielestä laadukasta kamaa. En kuitenkaan halpisnopareita lähtis rankkaa samalle tasolle esim Mamba Maxin kanssa. Onhan toisille varmasti riittävät toiminnot huomattavasti halvemmassa paketissa. Kuitenkin pitkällä juoksulla itsellä ainoastaan pari Mambaa hajonnut ja käyttö ei ole aina ollut mitään kaunista (6s lipolla ajeltu). Ennemmin kerralla vähän panostaa ja voi olla tyytyväinen usean vuoden ajan.

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Suosittelen!!!!
« Vastaus #10 : 04.08.09 - klo: 18.40 »
Tuossa pulson noparissa on kyllä melko kattavat säädöt kun käyttää Prog-box:ia, sitä ei vaan ainakaan sivuilla näkynyt enään, puhutaan vaan pc:llä säätämisestä. Muuten tossa pulsossa on vaatimattomat säädöt mutta tolla boksilla niitä kyllä riittää vähintään tarpeeksi.
Mutta en ole mikään sähkis guru joten en tiedä kuinka hyvä on verrattuna johonkin muuhun..kun on kokemukset eri nopareista aika vähissä. Varmasti parempia löytyy mutta mielestäni kyllä hintaisekseen ihan hyvä. Eihän se tietenkään kalliille sensorisille pärjää tuntumassa.
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa _valtsu_

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: Suosittelen!!!!
« Vastaus #11 : 04.08.09 - klo: 20.41 »
Itse en pitänyt tuon pulson kaasutuntumasta. Auto kulki yhtä lujaa oli kaasu sitten puol-välissä tai pohjassa. Saattaa kyllä olla että ovat parantuneet sen jälkeen.

Jos jollain on tarvetta niin löytyisi ylimääräinen usb-sovitin + softa pulson noparille.

Poissa saku123

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Suosittelen!!!!
« Vastaus #12 : 05.08.09 - klo: 22.20 »
No mulla on ollu harjattomia koneita vaan 1/16 ja 1/18 autoissa. Ja nyt oon miettimässä mun asso b4:ään harjatonta comboa. Onks kellään kokemusta tästä?      http://www.hobbylinna.com/brushless-combo-evildragon-p-17501.html
Älä aja hiljaa, jos kovempaakin voi mennä! - Inferno MP 7.5