Juska, miten niin kumma asenne?
Ei nää vehkeet mitään kuuraketteja oo. Muovileluja joissa on puskatrimmerin kone. Noi tavalliset pumppubensat on suunniteltu paljon tiukemmilla toleransseilla kaiken suhteen kuin mitä nää räpättimet mitä meillä on niin en mä usko hetkeekään että jollain pienellä vesimäärällä automoottoreissa olis mitään merkitystä. Jos siellä pisara tai pari on vettä seassa yhessä tankillisessa ja auto tärisee ja pomppii ja tavara virtaa kaasarille ja sen läpi melko livakasti niin mitä sillä on merkitystä?
Äläkä sano että ruostuttaa, koska mm. kaikissa ammattitason työstökoneissa käytetään leikkuunesteenä vettä johon on sekoitettu noin 5-10 prosenttia öljyä ja ei ne vehkeet oo koskaan ruosteessa. Näissä trimmerikoneissa on kuitenkin valtaosa bensaa ja öljyäkin vielä siellä mukana.
Mulle riittää hauskanpito ja että vehkeet toimii enkä halua ottaa tätä ihan noin vakavasti. Hienoa että itse pidät vehkeesi kunnossa ja bensalaadun noin tarkkana. En mä sitä tässä mitenkään kritisoi. Mä vaan sanon etten itse jaksa noin paljoa välittää asiasta koska mulla ei oo ollu ton asian suhteen ongelmia koskaan.
Ei tästä tartte kinata. Sulla on oma mielipide, mulla oma. Tää on keskustelufoorumi ja me vaan jutellaan täällä. Ei enempää mun osalta tähän sanottavaa.