Kirjoittaja Aihe: Hpi vorza Flux HP  (Luettu 134567 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Pahviauto

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Hpi vorza Flux HP
« Vastaus #180 : 05.01.13 - klo: 22.21 »
oon ajatellu ostaa ton vorzan, niin mitä laadukkaita 3s akkuja suosittelisitte tohon. tarviiko ostaa diffiöljyjä tai jotain muuta? laturi multa löytyy jo valmiiksi.

Poissa emppu99

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hpi vorza Flux HP
« Vastaus #181 : 25.01.13 - klo: 08.44 »
Team orionilta ainaki löytyy..
EXC125

Poissa Ville Vainio

  • Veteraani
    • Profiili
    • Vilkutin.1g.fi
Vs: Hpi vorza Flux HP
« Vastaus #182 : 03.03.13 - klo: 01.40 »
Lipoja ei kannata tilailla muualta kun www.hobbyking.com  hintalaatu suhde lyömätön.
Kyosho Inferno MP9e

Poissa tiremarks

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Hpi vorza Flux HP
« Vastaus #183 : 19.03.13 - klo: 03.05 »
Auto tilattu savagen kaveriksi, etsin vorzaan optiopaketteja mutta vedin vesiperan. tilailin suoraan tehtaalta optiopaketin, uusi kone & renkaat mutta muutoin nayttaa silta ettei autoon loydy suoraan osia. Esim Savage fluxin hankkiessani tilailin suoraan metalliset rengashubit ja tukivarret. Ne vaihdoin silloin viikon ajeluiden jalkeen kun hajoilivat.

Akkuja katselin myos, nayttaa silta etta 5000mah 3S ovat valinta, min 25s eli ajoaikaa pitaisi olla tarpeeksi ja kayvat molempiin autoihin. 

Milla oljyilla ajatte ja suosittelette?

Trying is the first step towards failure.

Poissa tiremarks

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Hpi vorza Flux HP
« Vastaus #184 : 25.03.13 - klo: 06.08 »
Monologiksi menee mutta ensimmaisten testien jalkeen nopari sanoi sopimuksen irti, nayttavan savupilven saattelemana. Ajoin testien aikana 4S ja lopuksi 6S lipoilla. Nyt odottelen viikon etta laittavat uuden noparin postilla. Jostain syysta lammot nousivat todella nopeasti koska olin mitannut ne 2min ennen kuin savu nousi, olisikohan tuuletin hajonnut. 

Nopeat huomiot, auto kantaa alyttomasti eli iskareiden oljyt vaihtoon ja HB:n megabiten renkaita taytynee testata myos, vanteet olivat vasta matkalla. vakiotassut nayttivat kyntensa nurmella mutta kovemmalla alustalla ei grippia ole.

Parin hypyn jalkeen taytyy sanoa etta auto piti 4S akuilla hyvin linjan mutta 6S paketilla painopiste muutti kasittelya huonommaksi.

Oletteko testanneet big bore iskareita? HB:n metalliset iskaritornit vaikuttaa asiallisilta vaan ovatko vain kosmeettista saatoa vai onko teilla hajonnut torneja?
 

Trying is the first step towards failure.

Poissa Ville Vainio

  • Veteraani
    • Profiili
    • Vilkutin.1g.fi
Vs: Hpi vorza Flux HP
« Vastaus #185 : 05.04.13 - klo: 20.02 »
Täällä saa välillä tota monologia vetää  :D Itekki harrastanu joskus,

Mulla on lämpöongelmat ratkastu niin että suoraan 6S akun piuhoissa on laadukkaita 24V ropelleja, eli kun lyön akun kiinni ni ropellit alkaa huutaa, yksi moottorin kyljessä ja yks noparin päällä. Orkkis hyrrä roskiksessa.
Vakio saa sisäänsä parit kivet niin pyörintä loppuuu äkkiä, koitin myös laittaa kangasta suojaks päälle, auttaa mut irrallinen tuuletin on kaikki paras, kivet menee läpi eikä jää mihkäään noparin siilien väliii pomppimaan.
Motin ropellia varten on kopan kyljessä pieni reikä missä kangas päällä, näin motin ropelli imee raikasta ulkoilmaa eikä.

En ooo kyllä ite tarvinu mitäään optio osia, takatukivarsiin ebaysta ne mudflapit ni ei lennä kivee taka iskareihin niin rajusti.

Ja mielestäni kohtuu huolettomasti kyllä ajellu:
https://www.youtube.com/watch?v=cjV4WEJwaVI

Vakiorenkaat on omaan sekalaiseen käyttööön hyvät, = kovaa kumia! Ei sula heti alle, mutta kalliiit ovat. Mitäs vastaavia kovia renkaita ois, valmiiks vanteelle liimattuna mielelläään.

Ite ooon koittanu pitää sen verran ilmavina hyppyjä että kerkee korjata lentorataa ennen alastuloa  :D

Torneja ei oo menny, onhan vorzassakin metalliset tornit? Ja bigboret vakiona?
Etu iskareita on menny solmuun kolareissa kyllä.

http://vilkutin.1g.fi/kuvat/RC/Vorzia/aitatolppaan.jpg
http://vilkutin.1g.fi/kuvat/RC/Vorzia/aitatolppaan2.jpg

Ja mun ajothan on ihan aivotonta rälläystä, eli mistäään kisaamisesta tai alustan säädöistä ei oo välitetty pätkääkäään. Eli ottakaa mun kirjotukset ja mielipiteet siltä pohjaa   :D
Kyosho Inferno MP9e

Poissa zenzen

  • Jäsen
    • Profiili
    • -  OFFROAD BASHTARDS FiLMS - YouTube kanava -
Vs: Hpi vorza Flux HP
« Vastaus #186 : 10.04.13 - klo: 12.19 »
Jep, tuli itsekkin ostettua vorza viime kesänä. Asuttiin sillon vielä lapissa ja oli pikkasen tylsää, odotin pakettia englannista kuin kuuta nousevaa.

Mulla ei oo hajonnu vielä muuta kuin ohjaus servo ja senkin sain menemään takuuseen, joten ihan tyytyväinen oon hankintaan.

Muita optio osia en oo laittanu kuin isomman pinionin ja savagesta isommat renkaat vaihtelun vuoksi.

Pari köpöstä videeokin tuli kuvattua, kaverille nää tein, mutta nyt kehtaa jo laittaa vaikka tänne jakoon.

 :tongue:

https://dl.dropbox.com/u/85011727/kiiiiire.avi

https://dl.dropbox.com/u/85011727/oroporop.avi

-!|   OFFROAD BASHTARDS FiLMS - YouTube & Vimeo   |!-
-¡|   HPI  SAVAGE FLUX HP:VORZA FLUX:SAVAGE xXx   |¡-

Poissa Ville Vainio

  • Veteraani
    • Profiili
    • Vilkutin.1g.fi
Vs: Hpi vorza Flux HP
« Vastaus #187 : 14.04.13 - klo: 23.39 »
Ootko huolehtinu moottorin lämmöistä, jos savagen renkailla ajat, on nimittäin melkosesti raskaammat kun vakio kumit.
Mimmosilla akuilla ajat, myytkö orkkis renkaat mulle?
Kyosho Inferno MP9e

Poissa zenzen

  • Jäsen
    • Profiili
    • -  OFFROAD BASHTARDS FiLMS - YouTube kanava -
Vs: Hpi vorza Flux HP
« Vastaus #188 : 15.04.13 - klo: 14.54 »
Jep, kiitokset huolenpidostasi.  :wink:
4s akuilla on tullut tähän asti rässättyä. Tosin kiinnostaa kyllä miten tuo liikahtaa 6s setupilla.
Lämpöjä en oo mittaillu, koska tulee pidettyä välitaukoja kun ajelen noilla isommilla renkailla. Vakiona noparin flekti ei muistaakseni käynnistynyt juuri koskaan, mutta sen jälkeen kun vaihdoin 18t pinionin ja isommat renkaat on alla, alkaa flekti hurista jo n. 5 min ajon jälkeen.

Viimekesän ajelut olivat lähinnä testiluontoisia soris yms ajoja. Asuttiin silloin vielä lapissa ja lämpötilat eivät muutenkaan olleet niin helteiset. Tänä kesänä pääsen jo radalle testaamaan, miten tuota vorssa kestää "viivojen" välissä.

Voisin myydä orkkis kumit, mutta tuskinpa olet niistä kiinnostunut kun tuli suditeltua ne asfaltilla lähes  pinnattomiksi ja nyt on orkkis vanteilla uudet kumitkin..

Se täytyy kyllä sanoa, että oon enemmän kuin tyytyväinen tuohon vorzaani. Isommalla pinionilla ja renkailla kun alkoi nuo flipitkin taipua. Kaikinpuolin monipuolinen ja kestävän oloinen laitos.
-!|   OFFROAD BASHTARDS FiLMS - YouTube & Vimeo   |!-
-¡|   HPI  SAVAGE FLUX HP:VORZA FLUX:SAVAGE xXx   |¡-

Poissa Ville Vainio

  • Veteraani
    • Profiili
    • Vilkutin.1g.fi
Vs: Hpi vorza Flux HP
« Vastaus #189 : 17.04.13 - klo: 22.54 »
Juujuu, ehkä toi pitää lämmöt paremmin kurissa tuolla 4S setillä.
Moottoriahan ei suojaa mikäään, se palaa jos palaa.. nopari suojelee itte itteensä, tiettyyn rajaan saakka.

Ite menny sen mukaan että jos moottori ei polta sormea niin antaa soittaa vaan.
Joskus fluken laser mittarillakin kattelin lämpöjä.

Mulla on vakiovälit ja 6S käytössä oon heittäny noparinkin orkkis ropellin pois ja suoraan 24V ropellit kiinni, sama myös moottoriin siinä kun on oikein paikkakin valmiina ropellille.

Eikö vakio pinjoni ollu jotain 15t? Tuntuu toi 18piikkinen vähintäään varmalta tuholta jos 6S ajat.. ihmettelen kyllä savagen renkailla ja 4S jos ei lämmöt lähe nouseen. No kaippa nuo voi olla ihan ok, ei oo moisista kokemusta.

Nojuu, jos renkaat sileet ja vielä ilman vanteita ni ei kyllä tarvetta, on vaan hyvät nuo vakiokumit, kohtuu kovaa seosta niin ei heti sula alle. Ovat vaan kalliiita tilaillakkin, 50€-60€ sarja, ulkomailtakin.
Kyosho Inferno MP9e

Poissa Ville Vainio

  • Veteraani
    • Profiili
    • Vilkutin.1g.fi
Vs: Hpi vorza Flux HP
« Vastaus #190 : 20.04.13 - klo: 23.29 »
Heeei, koivistokylä ja jukis tiedätte ainakin.. kaverilla on hb ve8, ja se laskeutu katollee asfaltille ja runko halkas hieman.
Saako tuohon vorzan pohjalevyä? Eli käykö ve8 diffit yms kuin helposti vorzan alupohjalevyyn, vai mitä kandeis tehä?
Kyosho Inferno MP9e

Poissa koivistonkylä

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hpi vorza Flux HP
« Vastaus #191 : 21.04.13 - klo: 06.44 »
en tiedä noista. mutta,tuli mieleen että mulla olisi myytävänä, rullaavana,vähän ajettu ve8.päässyt unohtuun että tuollainenkin löytyy.
Hpi Savage XL-E & Vorza, Trx erevo 1/16, Kyosho XXL

Poissa zenzen

  • Jäsen
    • Profiili
    • -  OFFROAD BASHTARDS FiLMS - YouTube kanava -
Vs: Hpi vorza Flux HP
« Vastaus #192 : 02.05.13 - klo: 18.45 »
Hojo hojo!

Milläs välityksillä ja akuille jengi yleensä suhaa?

Minkälaisia modauksia ootte muuten tehny?

Vai onko vakio muka okeido?

Itse vaihdoin 18t pinjonin ja isommilla (monsteri) renkailla sain lisää hupia kun hyndistä voi pyöräytellä flippejäkin.
4s akuilla oon tullu toimeen vielä tähän asti.
-!|   OFFROAD BASHTARDS FiLMS - YouTube & Vimeo   |!-
-¡|   HPI  SAVAGE FLUX HP:VORZA FLUX:SAVAGE xXx   |¡-

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Hpi vorza Flux HP
« Vastaus #193 : 02.05.13 - klo: 22.25 »
Noniin! Sainpas vihdoin osia tilailtua tähänkin kiesiin. Uutta koria, kierros renkaita, uudet välitykset kuuluvat muummuassa pakettiin. Vähä tuuletinta moottorin jähyttämiseen ja työkaluja kanssa. :)
Harmi vain kun koria ei ollut varastossa, joten sitä joutuupi odottelemaan. Sen myötä toivottavasti akutkin mahtuvat paremmin sisään. :D
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa zenzen

  • Jäsen
    • Profiili
    • -  OFFROAD BASHTARDS FiLMS - YouTube kanava -
Vs: Hpi vorza Flux HP
« Vastaus #194 : 03.05.13 - klo: 15.56 »
Milläs välityksillä ja akuilla Thorak ajelee jatkossa?
-!|   OFFROAD BASHTARDS FiLMS - YouTube & Vimeo   |!-
-¡|   HPI  SAVAGE FLUX HP:VORZA FLUX:SAVAGE xXx   |¡-

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Hpi vorza Flux HP
« Vastaus #195 : 03.05.13 - klo: 23.10 »
Välit ovat 20/46. Tämä tosin vain asfaltille huippujen testaukseen. Mutta tuosta voisi soveltaa muita variaatioita. Olen normaalisti ajanut 16/48.
Tällainen takasiipi tuli paketin mukana myös: http://www.modelsport.co.uk/hpi-moulded-rear-wing-black-/rc-car-products/36018
Tuote on listattuna auton varaosiin, mutta se ei siltikään sovi autoon? Yritin asetella, mutta reijät ovat liian läheikkäin toisiaan. Kellään muulla samaa takasiipeä?
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa savo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hpi vorza Flux HP
« Vastaus #196 : 20.05.13 - klo: 18.11 »
Jaahas,täällä sitten palaillaan jälleen Vorzan pariin pitkän tauon jälkeen kunhan auto saapuu Briteistä kotiin.Pari Vorzaa ollu vuosien varrella ja ehkä kautta aikojen tai ainakin oman uran aikana varmin ja kestävin valinta. :tongue: Ehkä epävarminta tuossa on nopari mutta se on ihan tuurissaan miten kestää.Eipähän tarvii ainakaan mättää heti alkuun sadoilla euroilla optio osaa kun on jo vakiona TODELLA kestävä.
Valtra N111 1/1 ym. ja ihan v...sti velkaa!

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Hpi vorza Flux HP
« Vastaus #197 : 21.05.13 - klo: 18.41 »
Pitänee olla kädet ristissä, kun alan leikkimään autolla, uusilla akuilla...  :lipsrsealed:
Muuten, mikä sopisi akkukotelon pehmikkeeksi? On paljon kulunut pois ja vahingossa menin raaputtamaan loppujakin pois, kun tuntu ettei akut kunnolla sopineet..
Olisihan tuota kuitenkin hyvä olla vähän pehmentämään etteivät akut kovin kolisisi siellä.
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa Ville Vainio

  • Veteraani
    • Profiili
    • Vilkutin.1g.fi
Vs: Hpi vorza Flux HP
« Vastaus #198 : 22.05.13 - klo: 06.54 »
Uuteeen vorssaaan tekisin seuraavat muutokset:

Takatukivarsiin ebaysta mudflapit ei lennä kivet ja p*ska iskareihin ja tukivarsii, n.20€
Noparista vakioropelli hemmettii ja se koko ropellin suojakuori, siihen päälle 24V ropelli joka huutaa aina kun akku kiinni
Sama systeemi moottorin kylkeen.
Eteen alumiiniset c-palat, saa kääntöpäät ruuvattua alumiiniin kiinni ja keskikovan ruuvilukitteen.
Muoviset kääntöpäät hyvä sulake.

Jostai ku löytys noita keulan aluosia käytettyinä ni voisin ostella.
Kyosho Inferno MP9e

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Hpi vorza Flux HP
« Vastaus #199 : 22.05.13 - klo: 22.41 »
Autohan suorastan lentää 6s:ällä!!
Huhu, aivan mahtavaa. :) Lämpenee van kivasti, pitää pitää silmällä tuota.
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa Ville Vainio

  • Veteraani
    • Profiili
    • Vilkutin.1g.fi
Vs: Hpi vorza Flux HP
« Vastaus #200 : 23.05.13 - klo: 18.30 »
Vakio välitykset?

Veikkaisin että tarvit tai ainakin kandee laittaa ropelli motin kylkeen, piuhat noparin johtoihin kiinni eli aina ku paat akun kiinni ni ropelli pyörii, ja 24V ropelli niin pelaa hienosti 6S.

Peijoona ku en muista mistä mulle tuli noi ropellit, tarvii kattoa ropellin merkki ja sit ettiä suomesta liikettä joka sitä myy.
Kyosho Inferno MP9e

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Hpi vorza Flux HP
« Vastaus #201 : 23.05.13 - klo: 20.31 »
Eikun justiinsa tuo 20/46.
Sain puhelimen köytettyä kiinni siipeen ja siinä olleella sovelluksella sitten mittailin vähän nopeutta.
98km/h jäi lukema. Oli jo akkua vähän kulunut, kun tuon sain. Mitä pieniä hienosäätöjä autoon kannattaisi tehdä jotta saisi kaikki mahdolliset kilometrit otettua irti?

Suoraa ajoa, mutta renkaat kuluu kiitettävästi.. No onneksi on halpoja nuo Absiman renkaat. :D

Modelsportista tuli Annsmanin tuuletin moottorille. Ei tuo moottori turhan kuumaksi ole päässyt sillä. Voisi toisenkin hankkia vielä kylkeen, kun näyttää olevan siinä vielä yksi paikka. Itse otin virran tosin vastarista. Sen kantta täytyy vähän dremelöidä jotta sen saisi jotenkin tiiviimmin kiinni. Ja vähän pelotuksena on, että johdot takertuvat hammasrattaisiin, ellei niitä saa sideottua tiukalle.
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa Ville Vainio

  • Veteraani
    • Profiili
    • Vilkutin.1g.fi
Vs: Hpi vorza Flux HP
« Vastaus #202 : 23.05.13 - klo: 21.28 »
Mul oli kans vastarista sähköt yhes versios.. pelaa toki niinkin,
tuolla 24V ropellilla sain vaan huomattavasti kovemmat puhallukset.

Muuta nyt osaa huippuihin sanoo ku et auto matalaks ja kevyemmäks, renkaat vaikuttaa. Halkasia ja massa.
Sitten toki pidempää välitystä ja kovempaa jäähytystä.

edit. tulihan tehtyä keväthuoltoa, spurri ja pinjoni uusiks ja keskidiffiin lisäsin 1.000.000 ölppäää, joutuu ruuvarilla kaivaan sitä ulos purkista. Kaatamisessa menee KAUAN, sen verran jäykkää kamaa on.
Mutta "lukitsee" keskidiffiä kivasti.
http://www.racingfactory.fi/tuotteet/Spec-R-Muut/SPR031-100M-Silicone-Differential-Oil-1000000-30ml-109422
« Viimeksi muokattu: 24.05.13 - klo: 22.30 kirjoittanut Ville Vainio »
Kyosho Inferno MP9e

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Hpi vorza Flux HP
« Vastaus #203 : 24.05.13 - klo: 23.41 »
Nyt on pientä hienosäätöä tehty.

Maavara minimissään. Jarruttaessakin iskee maahan, eli ehkä turhankin alhaalla...  :roll:
Autosta ei saa oikeen mitään pois mikä vaikuttaisi painoon dramaattisesti. Mitä nyt mutasuojat takatukivarrista otin, turhaksi kun jäivät ja takasiiven kulmaa säädin. Toivottavasti olisi edes kuvitteellisesti apua.  :grin:
Yritin katsoa miten säätää aurauskulmaa takaa, sillä on aika positiivinen. Miten tuo onnistuisi? Käsittääkseni vaikuttaisi renkaiden kulumiseen suoralla jos saisi kulman nollaan. Samalla kitka vähenisi ja vaikuttaisi pikkuisen nopeuteen.

EDIT: Omassa keskidiffissä jotain n.500.000 Losin:n "litkua".
Hammasrattaiden päällä oli hieno kerros. Näyttäisi toimivan ainakin moitteetta joten en lisäillyt spurria vaihtaessa.

« Viimeksi muokattu: 25.05.13 - klo: 21.07 kirjoittanut thorak »
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Hpi vorza Flux HP
« Vastaus #204 : 25.05.13 - klo: 14.13 »
Noniin nyt alkaa näyttään lukemat jo hyviltä. ;)
Hauska loppui tosin pian, kun takarenkaan yläripustus päätti lähteä irti.  :huh:
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa SSchevy

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hpi vorza Flux HP
« Vastaus #205 : 25.05.13 - klo: 14.18 »
Noniin nyt alkaa näyttään lukemat jo hyviltä. ;)
Hauska loppui tosin pian, kun takarenkaan yläripustus päätti lähteä irti.  :huh:

Alkaa juu olla nopeudet kohillaan  :azn:
SANWA MT4 ,HPI SAVAGE FLUX HP,DF 33" cyberstorm.

Poissa savo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hpi vorza Flux HP
« Vastaus #206 : 25.05.13 - klo: 20.02 »
Jep,nopeudet kohillaan! Omaa Vorzaa odottelen saapuvaksi maanantaina niin pääsee säätämään.
Valtra N111 1/1 ym. ja ihan v...sti velkaa!

Poissa Ville Vainio

  • Veteraani
    • Profiili
    • Vilkutin.1g.fi
Vs: Hpi vorza Flux HP
« Vastaus #207 : 25.05.13 - klo: 20.03 »
Tais noiden ratas diffien kanssa olla semmonen nyrkkisääntö, että niiden akseleiden yläpuolelle, öljyn pinta kun diffi painetaan kiinni ni sinne pitää mahtua vielä yksi ratas lisää, joten ei voi ihan täyteen laittaa.
Ite kyllä juuri ylitäytin tuon vorzan keskidiffin jotta saan mahd. jäykäksi, ilman 100% lukitusta kuitenkaan. Ei sudi pelkkä etupää kiihdytyksessä niinkuin löysillä keskidiffi öljyillä. Vetää siis täysillä myös takaa jolloin kiihtyvyys paranee oleellisesti.
Kyosho Inferno MP9e

Poissa tuplaesa1

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hpi vorza Flux HP
« Vastaus #208 : 25.05.13 - klo: 20.58 »
Jonku kisakuskin diffintäyttö opas kertoi että laittaa sen viimeisenkin rattaan sinne diffiin paikoilleen, sitten reunoja myöten täyteen ja pyyhkäisee sormella pikkusen pois öljyä. Sitten vaan lautasratas paikoilleen.
-= ( Pro-Line | Castle Creations | Spektrum | RPM | Savöx | V-Dezign | Alza-Racing | Savage Flux HP | Durango DNX408T ) =-

Poissa Ville Vainio

  • Veteraani
    • Profiili
    • Vilkutin.1g.fi
Vs: Hpi vorza Flux HP
« Vastaus #209 : 25.05.13 - klo: 21.02 »
Ei vaan onnistu jäykällä öljyllä, kun tota 500.000 ja 1.000.000 öljyä saapi laittaa ruuvarin kärjellä sinne, tai ootella minuutteja että tulee purkista ulos.
Ei siis valu kovinkaan herkästi, nöyremmillä öljyillä varmaan ihan jees systeemi.

EDIT1
Jahas... eilisen huollon tuloksista päätin nautiskella, ja kylätielle akullisen verran.
Eka pari kertaa kummalista jurinaa, sitten vähän savua KEULASTA, ropelli ilmeisesti kuljetti keulaan sen.
Sitte koppa auki, ni motin päädystä tulee savua JA noparista, lisäksi akku polttaa kättä ja sininen muovikuori sulanu hieman pohjasta.
Ilmeisen kallis kauden avaus...

Tiedä sit mikä tän aiheutti, oisko noi uudet asfaltti renkaat pitäny lämmmettyäään niin paljon, vai pinjonin ja spurrin välys ollu liian tiukka, en vaan oikee usko että moisen kämmäisin. Säädinkin niin että paperin sijasta oli paperi kaksinkerroin jolloin välys ei pitäis mennä milläään liian tiukaksi.
« Viimeksi muokattu: 25.05.13 - klo: 21.55 kirjoittanut Ville Vainio »
Kyosho Inferno MP9e