Kirjoittaja Aihe: Mistä johtuu?  (Luettu 2229 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Lazer

  • Tulokas
    • Profiili
Mistä johtuu?
« : 18.09.09 - klo: 16.38 »
Osaako joku sanoa miksi autoni pyörähtää ympäri kaasua painaessa. Itse luulisin että johtuu takarenkaiden huonosta pidosta koska niissä on teipit tai etudiffistä jonka vaihdoin ja asensin itse jos se on vaikka liian löysä. Sanokaa jos jollain on jotain aavistusta asiasta

Poissa SLap

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mistä johtuu?
« Vastaus #1 : 18.09.09 - klo: 16.41 »
No onko tässä nyt mitään järkeä ? Niistä teipeistähän se johtuu... Tai sitten vikaa etudiffissä, että vetää enenmmän takasilla. -Sami
Jeps

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Mistä johtuu?
« Vastaus #2 : 18.09.09 - klo: 18.07 »
Osaako joku sanoa miksi autoni pyörähtää ympäri kaasua painaessa. Itse luulisin että johtuu takarenkaiden huonosta pidosta koska niissä on teipit tai etudiffistä jonka vaihdoin ja asensin itse jos se on vaikka liian löysä. Sanokaa jos jollain on jotain aavistusta asiasta

Onks tää piilokamera?
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa JiiPee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mistä johtuu?
« Vastaus #3 : 18.09.09 - klo: 19.33 »
Hei, ostin juuri 500hv BMW M5:sen. Ihmettelen nyt miksi kaasua painaessa takarenkaista katoaa pito...tämähän perin merkillistä???
Revo ja pari pienempää nelipyörästä

Poissa JiiPee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mistä johtuu?
« Vastaus #4 : 18.09.09 - klo: 20.39 »
Lisäykset sääntöihin 23.6.2004:

"Foorumissa ei saa esittää valheellista tietoa tai vihjausta, joka voisi aiheuttaa vahinkoa, kärsimystä tai halveksuntaa loukatulle. Myöskin tietoisesti valheellisen tiedon levittäminen on kiellettyä vaikka se ei ketään loukkaisikaan."

No joo, ei oo tallissa ko. autoa. Kaveri myy noita työkseen niin tuli kerran näyttää yhtä vaihtaria (BMW M5 2007) ja sillä vedettiin tunnin rundi niin kyllä vaan se RC:tä ykkösellä ja kakkosella muistuttaa...sori jos joku jo luuli et.....


Revo ja pari pienempää nelipyörästä

Poissa Jabe

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC Drifting Finland
Vs: Mistä johtuu?
« Vastaus #5 : 19.09.09 - klo: 01.52 »
Jos on ollut tarkoitus driftata autolla, niin ei se ihan tuolla tavalla toimi, etu ja takapään pito ero on liian suuri.
Laita teippiä eturenkaisiin myös niin toimii paremmin.
Sitä saa mitä tilaa, mutta jos ite tekee saa mitä tulee...
RCDF.tk -RC Drifting Finland-

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mistä johtuu?
« Vastaus #6 : 19.09.09 - klo: 19.03 »
Miten taas tulikin mieleen, että tälläkin foorumilla olis tarpeellinen olla asennettuna ignore-moduuli. Ehkä korjaan käsitystäni siitä onko tyhmiä kysymyksiä olemassa.
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa Jukka

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mistä johtuu?
« Vastaus #7 : 19.09.09 - klo: 19.09 »
Jokainen voikin sit miettiä mistä johtuu et topic meni lukkoon.
Tiim Lahti | S-grafix