Just tätä ihmettelin että miks tähänkin luokkaan taas tarvii jotain muuta kuin esim toisen luokan autosta jo löytyy???
Mikä tässä nyt on taas ongelma? 1S LiPo:lla voi ajaa c-12 ja WGT, kuin myös samalla säätimellä. Vastarinakusta tai boosterista ei pääse eroon 4 kennollakaan. Seuraava kysymys varmaan on, että miksei c-12 voi ajaa 6 NiMh kennolla tai 2s LiPolla? Moottori sentään on yleensä c-12 autolla tehokkaampi. Lisäksi jos oikein ryssättää, saa yhdestä krossarin saddle packista 2 akkua. Mutta kuten jo yllä oli, niin ei voi enää nykypäivänä olettaa, että yksillä sähköillä ajaisi kaikkia mahdollisia luokkia, eikä mielestäni tarvitsekaan.
Ei niin mitään ongelmaa...
Tämä kysymys vain tullut mieleen, kun kuitenkin WGT auton runko soveltuis suoraan 2S lipoille.
Mattikseenhan niitä et noinvain survo...
Pitänee ilmeisesti taas alkaa joka viestissä painottamaan että minulla ei ole mitään ongelmaa tämän asian suhteen... ei sitten pienintäkään.
Kuhan kiinnosti että mistä tällaiseen ratkaisuun on päädytty...
Kun siis jos helpointa mahdollista kuviota olis haettu takaa niin helpoinhan olis ollu se 2S lipot ja sopiva kone...
Mut ei tietenkään aina tartte olla sitä helpointa tietä hakemassa...
Mikäli tämä WGT olis ihan virallinen luokka maailmalla niin ei tuo asia yhtään askarruttais...
Mutta kun nyt ei kyse ole tällaisesta luokasta, ja tuskin äkkiseltään suomessa ainakaan ollaan yrittämässäkään mitään virallista maailmanluokan säännöistä rakennettua luokkaa niin vain ja ainoastaan siksi mielessäni ihmettelen.
Ja siksi tietenkin kysyin koska täältähän tuon vastauksen vois helpostikin saada henkilöiltä jotka ovat näihin sääntöihin päätyneet.
Kun joku säännöistä päättänyt ystävällisesti ja perustellusti asian minulle kertoo niin SELVÄ!!! Kiitos vastauksesta... ei askarruta enää.