On se ny *¤%&/& ku vieläkin jaksat...
Eikö erälistojen tarkoitus ole saada mahdollisimman tasaiset erät? Jos ne tehdään 100% sarjatilanteen mukaan niin silloin menee reisille ja maksimissaan vain 10 taulukon kärjessä on tyytyväisiä. Jos listojen tekijä pystyy käyttämään edes hieman omaa harkintaa on listat jo heti vähän paremmat kuin pelkän sarjatilanteen mukaan. Nyt listoissa kovin hiitti oli 100% sarjatilanteen mukaan ja seuraavaankin oli katsottu listoja kovasti, vaikka esim Heinonen olisi tietenkin selkeästi kuulunut nelkussa siihen kovimpaan...
Sen kerran kun olet Hoke itse järkkäämässä kisoja niin sinä teet sitten listat ja aikataulut ihan niin kuin sinun mielestä on parasta, mutta niin kauan kun vain osallistut kisoihin niin ole hyvä ja lopeta valitus, kitinä ja itku julkisella palstalla joka ...tanan asiasta, se kun ei ainakaan edistä yhtään mitään. Jos kuitenkin jokin epäkohta painaa mieltäsi niin esitä asia vaikka YV:llä asianomaiselle.
ps. ite ajoin tasan samassa erässä kuin sinä, eikä minulla ollut ongelmia kertaakaan ohitustilanteissa tai muiden ajotavoissa, mun auto tosin toimi hyvin omaan makuuni...
On se kumma kun sä et pysty mistään asioista keskustelemaan vaan tässä nähdään jälleen se kiristely...
Lue mun pointti, äläkä kuvittele että minä itken omasta sijoittelustani.
Johan oon sen sanonut senkin jo ennen kisaa että aivan sama se mulle on.
Mutta kun joidenkin mielestä alkuerät eivät voi vaikuttaa sijoitukseen jne.
Ja kun kerta sinäkin olet jälleen kerran lämpöinen kuin hiilikoukku niin eikö olis kivaa kun linjaus olis karusti sarjapisteiden mukainen...
Eipä tarttis mitään KESKUSTELUA lueskella ja siitä vetää täysin turhaan poroja nokkaan.
Kellään ei olis sillon pienintäkään mutinaa järjestyksestä.
Vai etkö huomaa???
Nytkin kiristelet hermoa ja ihan vaan siitä että minä höpisen...
En edes kitise kuinka mihut on laitettu väärään jne... kun en väärässä ollutkaan.
Ole hyvä iso mies ja ymmärrä lukemisesi äläkä ensimmäisenä ole kireällä asenteella ja täysin vastavirtaan huopaajana kiukuttelemassa.
Ja nimenomaan julkisella foorumilla siksi koska se on nytkin toiminut...
Et halua myöntää, mutta radan suhteen se toimi... Aikataulujen suhteen myös.
Ja vaikka et usko niin olen saanut kiitosta harrastajien suunnalta että olen viitsinyt ottaa asiat julkiseen vääntöön...
Se on näillä kerroilla tuonut toimivan lopputuloksen...
Jos sanot että näillä viesteillä mitä oli joulun alla radasta, ja nyt sitten aikatauluista yms... jos siis väität että näillä ei ollut mitään merkitystä mihinkään niin miksi ihmeessä sitten se siltä suuren osan mielestä näyttää???
Ja jos kerta tavoite oli juuri se mistä on keskusteltu niin miksi ihmeessä käyt lämpöisenä kuin hiilikoukku????????
Ja etkö pysty näkemään että minä en ole ainoa joka näistä puhuu?
Etkö pysty näkemään että esim radan suhteen keskustelu meni nimenomaan foorumille, koska kenenkään ääntä ei muuten kuunneltu.
Suuret oli väännöt ja pari siitä jopa veti porot nokkaan... turhaan...
Mikä olikaan lopputulos???
Rata josta on tullut kiitosta... haastavuutta on ollut jne.
Kyllä...
Koska radasta tuli jo iso vääntö... muutkin kuin minä uskaltautu avaamaan suunsa ja lopulta jopa aktiivit otti toisiaan niskasta kiinni ja meni rakentamaan radan...
Radan profiilista ruurimmalta osin kiitos Nickelle...
Hyppyreiden profiileista jne kiitos esim molemmille heinosille... minulle ja muillekin paikalla olleille.
Minä ja nicke muokattiin ties kuinka monena iltana heikkokuntoisia hyppyreitä edes sen verran paremmaksi että pääsi hyppyristä yli ilman suihkumoottoreita.
Se keskituplan jälkeinen nypy lähes kokonaan nicken ja minun käsialaa... Moni toki auttoi toteutuksessa...
Mutta vaikka sekin tehtiin valmiiksi niin pitihän sitä olla muokkaamassa ja vääntämässä loivaksi...
Jonka jälkeen siinä olikin alastulo... vaikka sekin oli jo huonoksi testattu... monta eri juttua oli testattu ja tuo toimi parhaiten...
Mut ei... ei uskottu sitäkään ihan pienellä.
Me myös pidimme tiukasti päämme radan suhteen, jotta siitä saadaan rata joka on helppo ajaa ympäri vaikka aloittelijan... mutta siinä on haastetta olla oikeasti nopea.
Tämän myös näki ainakin nelkkujen A finaalissa.
Kovaa mentiin... jokainen teki virheitä... ja edelleen ne jyvät erottu akanoista yhtä selkeellä erolla kuin ennenkin.
Et edes usko montako radalla käynyttä kaveria katosi... vaihtoi lajia tai mitä lie... Nyt kun rata on vihdoin sellainen ettei tartte varaosalaukkua olla mukana jos et ihan täydellisesti osaa rataa... kuskeja on alkanut tulla takas ja suurin osa on todennut radan olevan nyt paljon parempi kuin koskaan.
Niin kauan kun näiden asioiden jukinen keskustelu ei OIKEASTI tuota haittaa harrastajille, vaan tuo jopa heidänkin mielipidettään esille (kun eivät itse kehtaa haukkujen, bannejen jne pelossa kirjoittaa)... eikä nämä riko foormin tai minkään muunkaan sääntöjä millään tavoin... niin pitkään nämä keskustelut on foorumilla.
Vasta kun kenelläkään ei ole pienintäkään sanottavaa näistä asioista... Nämä asiat itsestään katoavat.
Ei tartte ottaa kaikkea niin henkilökohtaisesti ja nähdä vain MINUT valittamassa...
Kannattaa katsoa (ja myös kuunnella) kuinka monta muutakin näistä asioista puhuu...
Toki lyhyemmin kuin minä... Mutta silti aivan samasta asiasta...
Kiroile ja kiukuttele sitten myös heille... tai parempi...
Älä kiukuttele, vaan ymmärrä pointti ilman kiukunpuuskia ja kommentoi asianmukaisesti niin huomaat myös miten se "vastapuolen" ääni muuttuu kellossa.