Kirjoittaja Aihe: Myynti-ilmoitukset  (Luettu 14679 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Rambe

  • Tulokas
    • Profiili
Myynti-ilmoitukset
« : 10.01.10 - klo: 10.34 »
En tiedä olenko väärässä, mutta mielestäni ei ole oikein myydä tuotetta foorumin sivuilla ja huuto.netin sivuilla yhtäaikaa.
Asiallinen ilmoitus ko. tuotteesta, joka on myynnissä huutonetissä sallittaneen.

 Eli sinulle unichrome Ei tarvitse lähetellä tilitietoja enkä huuda tuotettasi. :angry:

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Myynti-ilmoitukset
« Vastaus #1 : 10.01.10 - klo: 13.53 »
Ei tämä nyt ainakaan uuden aiheen arvoinen juttu ole....

Mutta miksi tarvitsisi lähetellä tilitietoja muutenkaan myyjälle? Kyllä mun kaupanteko loppuu siinä vaiheessa jos myyjä kysyy tilitietoja...
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa Rambe

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Myynti-ilmoitukset
« Vastaus #2 : 10.01.10 - klo: 22.56 »
onhan se helpompi maksaa, kun OSTAJA tietää mille tilille maksaisi tuotteen.

harmittaa vaan, olisin ostanut tuotteen. Selattuani huuto.net sivuja sama
tavara siellä myynnissä. Huutoaika loppuu muutaman päivän kulttua. Eli en saa tuotetta...... tai olkoon. Epämääräistä toimintaa.

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Myynti-ilmoitukset
« Vastaus #3 : 10.01.10 - klo: 23.20 »
No jos tuote on täällä myynnissä, ja ostat sen tän palstan kautta niin saathan sitten tuotteen?

Myyjähän rikkoo kyllä huutonetin sääntöjä mutta mitä se sinua liikuttaa?

Kieliopillisesti kömmähdit tuossa "sinulle xxxx ei tarvitse lähetellä..." jossa saa sen käsityksen että myyjälle pitäisi lähettää tilitietoja.

Mutta eiköhän tämäkin olisi ollut alunperin yv:n paikka suoraan myyjälle, eikä uuden aiheen perustamiselle aihe?
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa Rambe

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Myynti-ilmoitukset
« Vastaus #4 : 12.01.10 - klo: 15.20 »
Halusin vaan tuoda ilmi, että olis sillai fiksumpaa tehdä kauppaa yhdellä saralla kerrallaan. Ja jos haluaa ilmoiteela myös täällä foorumissa, niin tekee ilmon niinkuin eräät sen tekevätkin. Tämä juttu loppu mun osalta tähän.


Poissa mop

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Myynti-ilmoitukset
« Vastaus #5 : 12.01.10 - klo: 16.31 »
Tästä on jo jonkunverran ollut juttua: http://rc10.fi/index.php?topic=25118.0

Kieliopillisesti kömmähdit tuossa "sinulle xxxx ei tarvitse lähetellä..." jossa saa sen käsityksen että myyjälle pitäisi lähettää tilitietoja.

Voi hellanlettas.. Kirjoitusvirheitä on foorumi täynnä ja tuossa ei ole minusta muuta väärin kuin pilkun puute. Eka lause on passiivissa. Eipä ollut mulla vaikeuksia ymmärtää viestiä. Jos jatkaisi jeesustelua, voisi vihjata, että pilkku puuttuu tuosta sinunkin lauseestasi, eikä tuo "jossa":kaan puhdasta suomea ole.
:angel:

Ei tosin ole munkaan teksti, mutta mitä sitten?


Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Myynti-ilmoitukset
« Vastaus #6 : 12.01.10 - klo: 18.21 »
LOL.

Eiköhän kuitenkin pointti ollut että koko aihe on täysin turha?

Ja eikun vääntöä pukkaa...
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa CluBBaH

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
    • Kuvia
Vs: Myynti-ilmoitukset
« Vastaus #7 : 13.01.10 - klo: 06.22 »
Vääntöä tuntuu pukkaavan aina kun aletaan marisemaan ohi aiheen.

Tosiaan ei taida olla foorumin sääntöjen vastaista tuollanen myynti, mutta huuto.netin sääntöjen vastaista on. Itse olisin homman tehnyt niin että linkitän huutonetin linkin tänne.
XRAY 808 2009 Spec |

Poissa sjos

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Myynti-ilmoitukset
« Vastaus #8 : 13.01.10 - klo: 07.06 »
Laitan tänne kun en parempaakaan paikkaa 'älynnyt'

Myynti ilmoituksista kun on kysymys/esiintyy tälläkin foorumilla tuota 'huudattamista'

Asiahan lähti liikkeelle, 20 rc-autopakettia myynti-ilmoituksesta.
Olisin halunnut ostaa lego rc auton, kys ilmon kautta, hinta 16€ + postit
Lainaus
Paketteihin lisätään postikulut, ellei tuotetta noudeta.
Normaali postikulu on 8,50€, muutamissa poikkeus 6,50€ (alle 500g).
Isompien settien ostajalle alennusta paketeista ja posteista!
Eli minun laskelmien mukaan 24,5€.
Moro
Onko tuo lego auto/ohjain täysin kunnossa/toimiva 'yksilö'
Jos ni voitas hieroa siitä kaupat.
T Samu
Mutta kys myyjältä tulee yv asian tiimoilta ->
Lainaus
Moro!

Lego on täysin toimiva yksilö.
Sinun lisäksesi toinenkin tätä kyselee,
saat sen suoraan, jos maksat 28€ kuluilla,
niin en ala kilpailuttamaan enempää.

Mistäs syystä tuo hinta on tuollainen ?
Ilmossa auto 16€ + postit 8,5 = 24,5€ vs 28€ ?

T Samu
Asiaa tietysti tiedustelin myyjältä, kuitenkaan saamatta mitään vastausta.
Moro
Mites tää auto asia nyt oikeen taas meni.
Luulen että olin kuitenkin ensimmäinen kuka autosta kyseli.
Ja nyt näyttää olevan auto myyty, mikä suuresti ihmetyttää.
Ilmoon laitetaan hinta + toimituskulut, ja kun ilmestyy useampi kiinnostunut aletaan hintaa nostamaan.
Nyt en oiken taas ymmärrä tätä toimntatapaa, kun ei ollut kuitenkaan huutokauppa tai tarjousten perusteella.

Vastausta odotellen.

T Samu

Asiassahan ei ole kyse rahasta vaan PERIAATTEESTA.

Vastailkoon asianomainen tänne sitten, jos ei yvllä voi keskustella.

ps: ehkä hieman sekava, mut asia pitäisi selvitä..





son loppu ny.

Poissa Hegetus

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Myynti-ilmoitukset
« Vastaus #9 : 13.01.10 - klo: 08.13 »
Tuollaisessa tilanteessa jättäisin kaupankäynnin siihen.

Normaali tilannehan on joka ekana kerkiää tuotetta kyselemään, saa tuotteen sillä hinnalla millä myyjä on sitä myymässä.

Jotkut vain luuleevat rikastuvansa roskistavaralla......
Nuo samat roskathan on ollut myynnissä todella pitkään, johtuu varmaan osaltaan tuosta vedättämisestä.

"Ei se ole hullu joka pyytää, vaan se joka maksaa"
Lennokkeja ja autoja..... =) JoeUA
Sponsored by oma ja emännän lompakko.

Poissa OV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Myynti-ilmoitukset
« Vastaus #10 : 21.03.10 - klo: 01.21 »
Mikäs linja täällä on huutokauppoihin. Siis tälläsiin ite vedettyihin (vedätettyihin). Ei nyt oli osunut kuin 2 ilmotusta silmään, mutta ajattelin vaan mikä linja... Huudon linkin ymmärtää jos haluaa huudattaa, mutta vähän menee ohi nuo kun niistä ei jää mitään faktaa muille, että siellä edes on muita huutajia.

Ite oon aina hoitanu kaupat HP:llä. Se on pyynti ja sillä lähtee heti ales saa sitten tingata niin paljon kun lystää, mutta ketä pyynin tarjoaa sille menee.

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Myynti-ilmoitukset
« Vastaus #11 : 23.03.10 - klo: 20.09 »
Ei kai se myyminen parastarjousperiaatteella ole mitenkään kiellettyä. Ihan sama ongelma se on toisinaan myyjälläkin kun ostajat vedättää, mutta silloin voi jättää myymättä, jos saatu tarjous ei miellytä. Sama se on ostaessa. Tarjoaa sen minkä on valmis maksamaan ja jos myyjä antaa ymmärtää että suurempi tarjous olisi paikallaan tai ilmaisee muita ostajia olevan, niin jättää kaupat tekemättä. Kyllä tätä käytettyä rojua on maailma pullollaan ja uusiakin myydään kaupoissa.
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Myynti-ilmoitukset
« Vastaus #12 : 23.03.10 - klo: 20.31 »
Myynti ilmoitus on ainakin periaattessa yhtä sitova (myynti)tarjous, kuin on ostotarjouskin. Toisin sanoen, jos myyjä laittaa hinnaksi esim. 16€ + 8,50€, kauppa syntyy, kun ensimmäinen ostaja tarjoaa ko. summan. Jos on pokkaa vedättää, kuten sjosin esimerkissä, niin mun puolesta sellaiset myyjät saa olla melko lailla omassa rauhassa.

Eli, jos ostaja tarjoaa pyydetyn summan, syntyy kauppa(sopimus) kyseiseen hintaan. Jos myyjä tarjoaa vaikka euron alle pyyntihinnan, ei synny sopimusta, mikäli myyjä ei tätä (vasta)tarjousta sellaisenaan hyväksy. Tässä tilanteessa myyjä voi tietysti antaa vielä oman vastatarjouksensa, esim. 50 senttiä alle alkuperäisen hinnan, jos ostaja puolestaan hyväksyy tämän, syntyy sopimus. Juridisesti kyse on ns. puhtaasta hyväksynnästä, joka tulee olla ennen sitovan sopimuksen syntyä. Tällaisessa tapauksessa myyjä ei kuitenkaan voi korottaa myyntihintaansa, vaikka ostajaehdokkaita olisi useampikin.

Jos haluaa menetellä korkeimman tarjouksen periaatteella, tulisi siitä olla selvä maininta myynti-ilmoituksessa.
Flying Calacucco

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Myynti-ilmoitukset
« Vastaus #13 : 23.03.10 - klo: 20.52 »
Ei kai se myyminen parastarjousperiaatteella ole mitenkään kiellettyä. Ihan sama ongelma se on toisinaan myyjälläkin kun ostajat vedättää, mutta silloin voi jättää myymättä, jos saatu tarjous ei miellytä. Sama se on ostaessa. Tarjoaa sen minkä on valmis maksamaan ja jos myyjä antaa ymmärtää että suurempi tarjous olisi paikallaan tai ilmaisee muita ostajia olevan, niin jättää kaupat tekemättä. Kyllä tätä käytettyä rojua on maailma pullollaan ja uusiakin myydään kaupoissa.

Kysehän on ennemminkin näistä erään käyttäjän vedätyksistä joissa on selkeästi hinnoiteltu tuote esim. 22 euroon ja jonkun osoittaessa kiinnostusta onkin muitakin ostajia mutta saat tuotteen jos maksat 28 euroa.
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Myynti-ilmoitukset
« Vastaus #14 : 23.03.10 - klo: 21.06 »
Taidan arvata kenestä on kyse. Kyseinen "banaani- ja sokerikauppias" on kyllä sellainen, että mitään hänen vanhaa romuaan en ostaisi. Silti olen edelleen sitä mieltä, että jos alkaa vedättämään ja hinta ei ostajaa miellytä, niin jättää vaan kaupat tekemättä. Joskus se into ikivanhan rojun kauppaamiseen päättyy, kun sitä ei saa enää kaupaksi mihinkään hintaan.
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa sjos

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Myynti-ilmoitukset
« Vastaus #15 : 23.03.10 - klo: 21.21 »
Sinänsä mielenkiintoista että, 1,5kk:n kuluttua omasta tapauksesta, tulee yvtä ja kysellään että mistäköhän nyt on kysymys kun miinusta tuli.
Kiltisti asian selitin, muttei taaskaan tullut asiaan mitään vastausta.

No, eipä tuollaisella asialla kannata ressata.

Son meikäläiselle se ja sama minkälainen myynti ilmon hinta puoli on, onko pyynti tai lähtö tai tarjous.
On sitten myyjänä tai ostajana, jos ei hintapolitiikka kolahda ei tavara/raha liiku.
Ja niinkauan kun ei työkseen tee, nin ihan sama vaikka romut lojuukin nurkissa. :grin:

son loppu ny.

Poissa Monstertruck76

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Myynti-ilmoitukset
« Vastaus #16 : 24.03.10 - klo: 12.16 »
Mulla sattui jokunen vuosi sitten tälläinen kun huusin Huuto.netin kautta Novakin Super roosteria.Voitinkin kaupan mutta heti sen jälkeen myyjä ilmoittikin myyneesä pari minuuttia ennemmin täällä sen toiselle...No palaute oli kyllä sen arvoinen asian suhteen että ilmoitin myös huuto.netille asiasta.Tälläinen myynti pitäis pistää ruotuun...Jos myy tavaraa täällä niin ei ole huutonetissä yhtä aikaa eri hinnalla... :evil:
Tamiya Hilux 4x4 Mountaineer. Tamiya TXT-1. Kyosho Mad Cruiser, 1/1 lumikone RC. RC Bruder kaivuriprojekri.

Poissa OV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Myynti-ilmoitukset
« Vastaus #17 : 24.03.10 - klo: 15.20 »
Niin no tossahan myyjä on toiminut sääntöjen vastaisesti. Että mites tollasta laitat kuriin. Ei tuossa mun mielestä ole mitään ihmeellistä siis mikä edellyttäisi toimenpiteitä järjestelmän muuttamiseksi. Voihan sitä vedättää ihan täällä foorumillakin. Sopii kaupat jonkun kanssa ja sitten tekeekin ne toisaalla kun se makso 0,1€ enemmän...

Poissa kimantero

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Myynti-ilmoitukset
« Vastaus #18 : 24.03.10 - klo: 16.47 »
huuto netistä lainattua:

Tavaran myymistä koskevia sääntöjä

Ilmoittaessaan tuotteen huutokaupattavaksi käyttäjä sitoutuu siihen, että hänellä on kyseinen tuote hallussaan huutokauppa-ajan päättyessä ja että hän myy sen korkeimman tarjouksen tekijälle, mikäli hintavaraus on saavutettu tai sellaista ei ole määritelty. Tämä sitoutuminen merkitsee sitä, ettei huutokaupattavaa tuotetta voi samanaikaisesti myydä pois toista kautta. Yritysmyyjät voivat myydä tuotteita myös toimitusmyyntinä. Tällöin toimitusajan on käytävä selkeästi ilmi kohteen tiedoista.

Jotta mahdolliset ostajat tietäisivät mistä ovat tekemässä tarjouksia myyjän on kuvattava tuotettaan mahdollisimman yksityiskohtaisesti, kertoen kaikki mahdolliseen ostopäätökseen vaikuttavat seikat. Ehdottomasti kiellettyä on suoranainen harhauttaminen tai olennaisten asioiden kertomatta jättäminen. Myyjän on ilmoituksessaan kerrottava myös tuotteen sijaintipaikkakunta, ja ne maksu- ja kuljetustavat, joilla hän on valmis tuotteen ostajalle toimittamaan. Huomaathan, että myyjän suoria yhteystietoja ei saa sisällyttää ilmoituksiin.

Jokaisella Huuto.netiin ilmoitetulla tuotteella on oma url-osoite, jonka avulla tuotteeseen voidaan viitata vaikkapa omalta kotisivulta tai sähköpostiviestistä. Kuitenkin kuten yleiseen netikettiin kuuluu, esimerkiksi tämän osoitteen massapostittaminen suurelle joukolle ihmisiä tai oman kohteen mainostaminen sellaisissa uutisryhmissä tai keskustelupalstoilla, joiden säännöt kieltävät mainostuksen, ovat kiellettyjä asioita, ja ne johtavat kohteen poistamiseen huutokauppalistoilta.

Huuto.netiin ei saa ilmoittaa myytäväksi mitään sellaista, jonka myyminen on Huuto.netin sääntöjen, Suomen lain tai hyvien tapojen vastaista. Kiellettyihin kohteisiin kuuluvat mm. kaikki sellaiset tietokoneohjelmat, pelit, musiikki- tai elokuvatallenteet, jotka on monistettu ilman tekijänoikeuksien omistajan lupaa. Vastaavasti kiellettyä on myös myydä sellaisia tuotteita, joiden myyminen tai ostaminen on luvanvaraista. Kiellettyä on myös elävien eläinten huutokauppaaminen.

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Myynti-ilmoitukset
« Vastaus #19 : 24.03.10 - klo: 18.44 »
Huuto.net:in säännöt eivät ole voimassa tällä foorumilla, joten vaikka rikkoisi kuinka sääntöjä siellä ei se myynti välttämättä riko mitään sääntöjä täällä.

Itselleni on täällä myynnissä olleesta tavarasta useamman kerran tarjottu ylihintaa, kun olen vastannut että tavara ehti jo mennä. Jos siis vedätystä on myyjissä, niin samaa yrittävät myös jotkut ostajat. Yhtään sovittua kauppaa en ole kuitenkaan perunut myöhemmin tulleen paremman tarjouksen vuoksi, enkä peru.
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa vos

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Myynti-ilmoitukset
« Vastaus #20 : 26.03.10 - klo: 13.12 »
Miksei myynti-ilmoituksiin voida laittaa paikkakuntaa missä tuote sijaitsee?
Onko myyjät niin "salaisia" ettei voi paikkakuntaa laittaa?

Muilla foorumeilla tuo on melkein pakollinen. Ja myöskin pyyntihinta olisi hyvä olla.
Asso RC18MT

Poissa Ile__

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Myynti-ilmoitukset
« Vastaus #21 : 26.03.10 - klo: 16.04 »
Miksei myynti-ilmoituksiin voida laittaa paikkakuntaa missä tuote sijaitsee?
Onko myyjät niin "salaisia" ettei voi paikkakuntaa laittaa?

Muilla foorumeilla tuo on melkein pakollinen. Ja myöskin pyyntihinta olisi hyvä olla.


Omalta kohdalta voin ainakin vastata, että se paikkakunta ilmoituksessa ei vaikuta mitenkään tuotteen kaupaksi menemiseen. Jos hinta ja tuote on sopivasti kohdallaan, niin se menee ostajan ja myyjän etäisyydestä huolimatta kaupaksi.
Mulla on jossain välissä ollut paikkakunta ilmoituksessa ja siitä ei ollut mitään hyötyä, ehkä enempi haittaa, kun ostaja ajattelee mahdollisesti että eipä viitsi edes kysästä kun on niin kaukana. Kun paikkakunta ei ole näkyvissä, se menee kaupaksi oli se sitten samalla paikkakunnalla tai 600 kilsan päässä. Joskus myyjä maksaa toimituksesta aiheutuneet postitus kustannukset, kuten itse olen usein tehnyt...

Jos ei tuotteeseen osaa laittaa mitään pyyntihintaa, niin sehän on myyjän ongelma...
Kyosho Inferno  VE  Race Spec

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Myynti-ilmoitukset
« Vastaus #22 : 26.03.10 - klo: 20.38 »
Samaa mieltä Ile__:n kanssa. Itse en myöskään halua renkaiden potkijoita nurkissa pyörimään, joten paikkakunnalla ei ole mitään merkitystä. Ei ole myöskään itselleni ollut paikkakunnalla merkitystä kun ostajana olen ollut. Kauimpaa olen käynyt hakemassa autoa 200 km:n päästä, kun myyjä halusi että kaupat tehdään naamatusten. Postitse osia on tullut aina Australiaa myöten, eikä se etäisyys ole vielä kertaakaan kaupantekoa estänyt. Muut tekijät kyllä.
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa OV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Myynti-ilmoitukset
« Vastaus #23 : 26.03.10 - klo: 22.19 »
Samaa mieltä Ile__:n kanssa. Itse en myöskään halua renkaiden potkijoita nurkissa pyörimään, joten paikkakunnalla ei ole mitään merkitystä. Ei ole myöskään itselleni ollut paikkakunnalla merkitystä kun ostajana olen ollut. Kauimpaa olen käynyt hakemassa autoa 200 km:n päästä, kun myyjä halusi että kaupat tehdään naamatusten. Postitse osia on tullut aina Australiaa myöten, eikä se etäisyys ole vielä kertaakaan kaupantekoa estänyt. Muut tekijät kyllä.

Ite olin vähän eri mieltä viimeksi pingviinin kanssa kun tästä oli toisessa triidissä kommenttia. Mutta niitä tosiaan liikkuu näissä porukoissa. Kerrankin jotain 45min syyspakkasella croksit jalassa esittelemässä pikkuvessaa ehkä ostajalle. Ehkä tyypit nyt on kiva ottaa jos meinaa ostaa sen vai ei, mutta kun 9/10 oli sitä yleistä p*skan jauhantaa.

ATK romua ennne oo pääasiassa tullut myytyä niin kai ne nörtit on vaan niin sulkeutunutta porukkaa kun homma toimii rahat käteen ja tavara kantoon periaatteella. Ehkä joku kattoo toimiiko se. Mutta bullshit nollissa.

No ite myyn silti jatkossakin paikkakunta merkinnällä :)

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Myynti-ilmoitukset
« Vastaus #24 : 26.03.10 - klo: 23.13 »
Niin mulla se paikkakunta on edelleen profiilissa että ei sitä sen kauempaa tarvitse hakea, mutta viimeksi asiasta keskusteltaessa tuntui monelle olevan kovin vaikeaa sitä sieltä katsoa.
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa OV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Myynti-ilmoitukset
« Vastaus #25 : 26.03.10 - klo: 23.35 »
Niin mutta ite ymmärsin, että et myy noudolla niin se on kohtuu sama onko siellä sitä vai ei...

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Myynti-ilmoitukset
« Vastaus #26 : 26.03.10 - klo: 23.41 »
Pääsääntöisesti en, mutta tokihan niitä poikkeuksia aina riittää sääntöä vahvistamaan. Onhan noita autoja tullut myytyä ihan aloittelijoille, niin ovat halunneet vähän jotain vinkkejä auton suhteen ja siksi noutaa. Olen kuitenkin koittanut tuotakin hommaa vähentää, kun menee hirveästi aikaa siihen kaupantekoon tuolla tavalla.
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Myynti-ilmoitukset
« Vastaus #27 : 22.04.10 - klo: 14.24 »
Kuin katsoo juuri nyt myydään rc-tarvikkeita osiota niin siellä myydään rc-autoja ties kuinka paljon.
Eikös uudet säännöt ole menneet viellä läpi myyjille  :huh:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Ile__

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Myynti-ilmoitukset
« Vastaus #28 : 16.06.10 - klo: 19.57 »
Miksi ja miten ihmeessä tämä yksi myynti-ilmoitus on täpällä kiinni ylimmäisenä? Eikö tuohon tarvi jotku mode-oikeudet foorumille ennenkuin pystyy näin tekemään vai mitä häh?

Linkki ilmoitukseen: http://rc10.fi/index.php?topic=47926.0

Mä en vaan käsitä :roll:
Kyosho Inferno  VE  Race Spec

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Myynti-ilmoitukset
« Vastaus #29 : 16.06.10 - klo: 20.02 »
Hyvä kysymys mutta ei ole enää  :police: