Kuikahan nämä uudet säännökset vaikuttaa akkujen toimitusaikoihin?
Eihän ne ole uusia määräyksiä. 2012 vanhoista määräyksistä on vain tullut ongelma, koska ihmiset yhä enemmän lähettää niitä litium akkuja postissa ja lentokentällä niitä yhä enemmän poistetaan postista. 2013 tulee sitten uusia määräyksiä, joissa hiukan höllennetään määräyksiä, mutta taisin hiukan lukea noita ja ensinnäkään niitä ei tajunnut ja toiseksi RC akut on niin suuria, että ne on minun käsitykseni mukaan edelleen kielletty.
Tämä kaikki ei vaikuta HK:n toimintaan mitenkään: ei heillä tähänkään asti ole ollut kenenkään lupaa niiden akkujen lähettämiseen ja sieltä ne vaan tulee, kun joku valehtelee, ettei niitä ole lastissa. Suomen postia ja lentokenttäviranomaisia taas ei kiinnosta kama, joka tulee sisään. Eihän ne Suomessa ole menossa lentokoneeseen, joten niitä ei tarkasteta. (Tai näin ainakin oletan, koska akkuja tulee koko ajan läpi - jos jollain on muuta tietoa, niin olen kiinnostunut.)
Ainoa, mikä vaikuttaisi HK:n toimintaan on, jos Hongkongin posti alkaisi oikeasti noudattaa noita määräyksiä.