UUujeeeea, aluvarret rantautui
Asianosaisille laitettu yv:tä.
Samaa aikaa tuli T-bonen puskurit, katotaan kestääkö ne kunnon lentoja nokalleen
Tänään tuli testattua Tuusulassa urheilupuiston vieressä kentän perukoilla olevalla pienehköllä hiekkakuopalla ja auto sai tais kunnolla moosesta
Mitään ei yllättäen hajonnu mutta taas pari ruuvia karkas. Täytyypä pistää lukitteella kiinni.
Tossa Mamba Max + Novak HV 4.5T ja 17T pinjonilla ei tuntunu meno paljoa paranevan 13T:hen verrattuna mutta nopari kuumeni ihan sairaasti, jopa virtapiuhat oli p*rkeleen kuumat, rupes pätkimään ja oireilemaan jatkuvasti kun nopari katkoili. Motti ei juurikaan kuumentunu ja 13 pinjoni takas vaihdettuna ei lämmenny enää mikään parin akun täyskaasurällästyksellä (sormella yli 5 sekkaa pysty koskemaan). Milläs nopareilla ootte isommilla väleillä ajellu? Mietin vaan miten toi Mamba kestää 3S lipoa joka on postissa odottelemassa
Hauska peli kaiken kaikkiaan ja huollot on jääny tohon ruuvien kiristelyyn ja putsaamiseen