Hyvältä näyttää!
Diffi kannattaa tosiaan kasata ajatuksella ja ohjetta tarkasti noudattaen, niin kestää pitkään hyvänä ilman ongelmia.
Muutamia huomioita:
- Levyjen, painelaakerin, ulostulojen ja kuulien puhdistaminen jarrukliinerillä
- Levyjen hiominen n. 1000 vesihiomapaperilla
- Painelaakeri oikeinpäin eli pienempi prikka ruuvinkantaa vasten
- Painelevyt oikeaan järjestykseen kuvan mukaa, jotta niistä muodostuu "jousi"
- C-clipsi oikein päin, niin että pyöreä puoli ensin diffiä vasten ja teräväpuoli tarraa kiinni
- Kiereysruuvi n. 65-90 astetta auki. Ei yhtään enempää
- Diffin pidätinruuviin (lyhyempi), pieni tippa lukitetta, jotta diffi pysyy täysin samanlaisena
Spurri siis ohjeen mukaisesti kiinni ja slipperin säätö, niin että se luistaa aina ennen diffiä.
Videot slipperin säädöistö.
Cougar SV Set Up Part 2Team Durango RTR - Slipper Tuning