Ei tunnu näköjään "kulutuksessa" kovin pahasti tuo vallaton ennakon hierominen, mulla menee SPX:llä se 1200 mAh per 5 min, (LRPn 5300mAh akut + Pulsar3). Tuossa aiemmin kyselin että millä RMP-ikkunoille on vehkeet säädetty. Mitä noita set-up-lehtisiä netistä löytää niin monissa on 17.5T-koneilla ollut aika alhaalla kierrosrajat. Muutamasta tonnista reilusti alle kymppitonniin.
Jeff-SetUpOnkohan radat joilla on ajettu, kovin toisenlaisia? Mark Brownin Tekin-novellissakin on lainaus:
"Randy Pike’s recommendations for where to start with your boost ramp tuning:
TC 13.5: 2,800 – 12,500 RPM
1/12 17.5: 1,000 – 7,000 RPM
Offroad 13.5: 3,500 – 20,000 RPM"
Joskin tuossa on 17.5T kone 1S-akulla.
Miekäläisestä mentiin toden totta suoralla ohi heittämällä pariin kertaan. Nopeusero oli valtava. Toki saavutetun edun voi ryssiä mutkissa moneen kertaan, eikä oma menestyminen tai sen puute varmasti johtunut säätimestä.
Tekin on mitä ilmeisemmin onnistunut ohjelmistollaan kertaluokkaa paremmin kuin Sp, korkeat lämmöt taisivat olla yksinomaan SP:n ongelma. Ei muuta kuin odottelemaan uutta LRP:tä, josko se pystyy haastamaan Tekinin.
Öitä, Tuukka