Kirjoittaja Aihe: kannattaako ostaa tamiya clod buster  (Luettu 3465 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa kummeli

  • Tulokas
    • Profiili
kannattaako ostaa tamiya clod buster
« : 04.02.10 - klo: 21.45 »
kertokaapahan omia kokemuksia clod busterista?

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: kannattaako ostaa tamiya clod buster
« Vastaus #1 : 05.02.10 - klo: 00.59 »
kertokaapahan omia kokemuksia clod busterista?

Osta slässi mielummin :lol:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Veskuvaan

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: kannattaako ostaa tamiya clod buster
« Vastaus #2 : 05.02.10 - klo: 09.26 »
Slashistä saa kyllä vakiona varmaan enemmän irti vaikkei se monsteri olekkaan, mutta jos monsterit kiinnostaa niin muutaman satasen lisä sijoituksella Clodistakin saa ihan kelpo kärryn. jos Lontoo taipuu niin http://www.rcmt.biz/bd/forumdisplay.php?f=16 tuolta löytyy lähes kaikki mitä Clodista pitää/haluaa tietää
Tarpeeks ku purkaa nii 16 autoa menee yllättävän pienee tilaa...

Poissa IgNIs

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: kannattaako ostaa tamiya clod buster
« Vastaus #3 : 05.02.10 - klo: 09.41 »
Sori OT, mutta etkö voinut sen vertaa foorumilla pyöriä että laittaisit kysymyksesi vaikka tänne Yleinen keskustelu / Minkä auton ostan -osio
Luitko foorumin sääntöjä, epäilen. Tällästen turhien ja ympäripyöreitten kysymysten esittäminen ja niille oman aiheen luominen on täysin turhaa. Haku on keksitty ja jos ei sillä löydy niin voi käyttää päätään.

Mutta kai voisi hieman asiaakin laittaa.

Tamiya on kyllä hyvä merkki ja silleen, mutta aika muovisia tuntuu vakiona olemaan ja osat kalleimmasta päästä, se hyvä puoli kuitenkin on että pitää itse koota ja oppii auton rakenteen. Tää on varmaan sun eka auto kun monsteriakin havittelet. Sähkö on ainakin (huom.) mun mielestä hyvä voimanlähde vasta-alkajalle.  Mutta miksi ostaisit monsterin. Onhan tuo aika komian näköinen mutta loppujen lopuksi ehkä truggy voi olla parempi. Pääsee varmasti samoihin paikkoihin kuin tui ja kestää hyppyjä ihan eri tapaan. Jos korin takia ostat, niin niitä nyt saa miljoonia erilaisia. Jos taas kuvittelet että toi kiipeilee jotain kivikkoa voit unohtaa heti, sitä varten on sitten noi Crawlerit, ja on muuten sitten ihan eri luokkaa.

Toivottavasti ymmärrät mun pointtini.

Poissa kummeli

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: kannattaako ostaa tamiya clod buster
« Vastaus #4 : 06.02.10 - klo: 08.26 »
sorppa.
katon tarkemmin noita mihin laitan jatkossa kyssäreitä.

ei oo eka auto tosin.

nii ja saa tuosta kiksit siit et saa väsätä ite auton kasaaan...
ootellaan vaan et kelit lämpee et päääsee ottaa oikeen auton lootan auki ja vaihtaa laakerit ja stefat siihen.

niin sit viel pitää vähä miettii tuota autoa mitä ostaa ku lapsetki pystyy ajelee sillä.

ja katon kyl muitaki pirssei, pitäs vaa auton olla semmonen et voi suditella omalla tontilla ettei tartte mennä kilsojen päähään päristelee....
« Viimeksi muokattu: 06.02.10 - klo: 08.49 kirjoittanut kummeli »

Poissa IgNIs

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: kannattaako ostaa tamiya clod buster
« Vastaus #5 : 06.02.10 - klo: 13.41 »
Ok,

Mitä nit olen lukenut noita foorumeja niin kovasti ne ajelee noilla Traxxaseilla mutta luulempa ettei niitä kauheasti itte saa kasata, vaan tulee valmiissa paketissa. Piha suttailuun sähkis on kyllä parempi, ei tarvitse koko aikaa olla säätämässä konetta. Ostaa vaan muutamia akkuja ettei heti lopu leikki 15 minuutin jälkeen.

Mutta kyseleppä tuolla Yleinen keskustelu / Minkä auton ostan -osio sielltä varmaan löytyy parhat neuvojat. Kunhan ei jää kysymys muitten jalkoihin.

Poissa Beachrocket

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: kannattaako ostaa tamiya clod buster
« Vastaus #6 : 17.02.10 - klo: 12.06 »
Sori OT, mutta etkö voinut sen vertaa foorumilla pyöriä että laittaisit kysymyksesi vaikka tänne Yleinen keskustelu / Minkä auton ostan -osio
Luitko foorumin sääntöjä, epäilen. Tällästen turhien ja ympäripyöreitten kysymysten esittäminen ja niille oman aiheen luominen on täysin turhaa. Haku on keksitty ja jos ei sillä löydy niin voi käyttää päätään.

Mutta kai voisi hieman asiaakin laittaa.

Tamiya on kyllä hyvä merkki ja silleen, mutta aika muovisia tuntuu vakiona olemaan ja osat kalleimmasta päästä, se hyvä puoli kuitenkin on että pitää itse koota ja oppii auton rakenteen. Tää on varmaan sun eka auto kun monsteriakin havittelet. Sähkö on ainakin (huom.) mun mielestä hyvä voimanlähde vasta-alkajalle.  Mutta miksi ostaisit monsterin. Onhan tuo aika komian näköinen mutta loppujen lopuksi ehkä truggy voi olla parempi. Pääsee varmasti samoihin paikkoihin kuin tui ja kestää hyppyjä ihan eri tapaan. Jos korin takia ostat, niin niitä nyt saa miljoonia erilaisia. Jos taas kuvittelet että toi kiipeilee jotain kivikkoa voit unohtaa heti, sitä varten on sitten noi Crawlerit, ja on muuten sitten ihan eri luokkaa.

Toivottavasti ymmärrät mun pointtini.


Uskomaton luupää...

Poissa JVL

  • Veteraani
    • Profiili
    • kuvia omista vermeistä
Vs: kannattaako ostaa tamiya clod buster
« Vastaus #7 : 17.02.10 - klo: 12.24 »
Sori OT, mutta etkö voinut sen vertaa foorumilla pyöriä että laittaisit kysymyksesi vaikka tänne Yleinen keskustelu / Minkä auton ostan -osio
Luitko foorumin sääntöjä, epäilen. Tällästen turhien ja ympäripyöreitten kysymysten esittäminen ja niille oman aiheen luominen on täysin turhaa. Haku on keksitty ja jos ei sillä löydy niin voi käyttää päätään.

Mutta kai voisi hieman asiaakin laittaa.

Tamiya on kyllä hyvä merkki ja silleen, mutta aika muovisia tuntuu vakiona olemaan ja osat kalleimmasta päästä, se hyvä puoli kuitenkin on että pitää itse koota ja oppii auton rakenteen. Tää on varmaan sun eka auto kun monsteriakin havittelet. Sähkö on ainakin (huom.) mun mielestä hyvä voimanlähde vasta-alkajalle.  Mutta miksi ostaisit monsterin. Onhan tuo aika komian näköinen mutta loppujen lopuksi ehkä truggy voi olla parempi. Pääsee varmasti samoihin paikkoihin kuin tui ja kestää hyppyjä ihan eri tapaan. Jos korin takia ostat, niin niitä nyt saa miljoonia erilaisia. Jos taas kuvittelet että toi kiipeilee jotain kivikkoa voit unohtaa heti, sitä varten on sitten noi Crawlerit, ja on muuten sitten ihan eri luokkaa.

Toivottavasti ymmärrät mun pointtini.


Uskomaton luupää...

sori OT, mutta vaikuttaa siltä että taas olis yks teini tietäjä antamassa omia mitäänsanomattomia kommentteja, ja mitä IgNIs vastaukseen tulee niin se on ytimekästä asiaa.
*tamiya-CC01-FF01-M04L.*SCX10 *robbet san remo-katja-lazer. *MRP-odyssey *nelivetokivaa kesät talvet 1:10-1:1

Poissa track-truck

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: kannattaako ostaa tamiya clod buster
« Vastaus #8 : 17.02.10 - klo: 14.07 »
Luupää, perustele vähän.
Toimii käyttäjällä: minicrossiheppu

Poissa Beachrocket

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: kannattaako ostaa tamiya clod buster
« Vastaus #9 : 17.02.10 - klo: 14.47 »
Kannattaa kummeli liittyä tamiyaclub.com jos haluaa asiallisia vastauksia.Siellä ei yleensä tulla piipittämään heti jos ei kaikkea tiedä.

Poissa track-truck

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: kannattaako ostaa tamiya clod buster
« Vastaus #10 : 17.02.10 - klo: 15.14 »
Piipittämään? Enemmänkin selventämään tilanneta.
Toimii käyttäjällä: minicrossiheppu

Poissa Pete_69

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kannattaako ostaa tamiya clod buster
« Vastaus #11 : 17.02.10 - klo: 15.15 »
offtopiccia itseltänikin. beachrocket ei täällä kukaan piipitä sen takia että joku toinen on tyhmä eikä tiedä kaikkea, vaan siksi että lähes kaikki uudet käyttäjät tuntuvan tehtailevan jatkuvasti uusia turhia topikkeja kun valmiitakin on ihan tarpeeksi missä asiaa voisi kysyä. Tai voisi myös olla sen verran oma-alotteinen, että yrittäisi edes käyttää hakua ja näin ollen voisi jopa löytää vastauksen kysymättäkin. Ja voin melkein lyödä vetoa että kun joku uusi käyttäjä menee tuonne tamiyaclubillekin tekemään uuden vastaavan topikin, niin varmasti saa osakseen samanlaista kohtelua kuin täälläkin.
Lrp S18 Monster, hpi cyber 10b "Wannabe SC". Axial SCX10 Trail Honcho. Tamiya TT-01 Type ED.

Poissa IgNIs

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: kannattaako ostaa tamiya clod buster
« Vastaus #12 : 17.02.10 - klo: 15.26 »
Mitä mitä mitä?

Säännöt on sääntöjä ja jos et niitä noudata voit poistua foorumilta ja etsiä sellasen jossa ei sääntöjä ole.

En ole ainoa joka näistä säännöistä täällä muistuttaa, ehtisin vain ensimmäiseksi tänne.

Kyllä itsekkin olen joutunut kyselemään kaiken näköistä ja aina saanut hyviä vastauksia, ero on vain siinä että itse etsin oikean paikan mihin kysymykseni sijoitan, lisäksi muotoilen kysymyksen ymmärrettävään muotoon. Pyrin olemaan provosoimatta ja provosoitumasta mutta välillä mullakin pinna menee. Myönnän että olisin voinut kirjoittaa kummeli:lle hieman kauniimmin.

Joka tapaiksessa luulen että Beachrocket on luonut tunnuksensa vain voidakseen heitellä herjauksia toisten viesteihin ja ärsyttääkseen muita.

Mutta, tää paikka ei ole oikea tätä asiaa selviteltäessä joten käytetäämpä hakua ja etsitään sopiva vääntö -topic tätä OT-keskustelua varten.

Esimerkiksi: Suuri Puutaheinää keskustelu
« Viimeksi muokattu: 17.02.10 - klo: 15.30 kirjoittanut IgNIs »