Kirjoittaja Aihe: Hong Nor X2CRT RTR ja Hobao Hyper ST RTR  (Luettu 1965 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Aphe

  • Tulokas
    • Profiili
Hong Nor X2CRT RTR ja Hobao Hyper ST RTR
« : 21.03.10 - klo: 19.57 »
Olen nyt jonkin aikaa tutustunut tähän polttismaailmaan ja mitä enemmän näitä juttuja lukee, sitä enemmmän tähän maailmaan uppoutuu. Uppoutumisen myötä kasvaa halu saada lisää tietoa ja nyt ajattelinkin kysyä kokeneemmilta hieman mielipidettä otsikossa esiintyvistä autoista.

Tämän postauksen olisi ehkä voinut laittaa myös "minkä auton ostaisin" -otsikon alle, mutta koska tarkoituksenani ei nyt ole varsinaisesti kysyä, että kumpi nyt on parempi tai kumpi kannattaa ostaa, niin päätin tälle oman aiheen tehdä.

Asiaan. Eli nyt luettuani näitä juttuja ja tultuani siihen lopputulokseen, että oma auto pitää saada, olen monista vaihtoehdoista päätynyt nyt näiden kahden otsikossa esiintyvän auton välille.
Mihin noissa autoissa kannattaisi kiinnittää erityisesti huomiota niitä vertailtaessa (kestävyys, varaosien saatavuus ja hinta etc.)? Hinta näyttäisi olevan Hobaon puolella. Ainakin tuolta tilattuna Hobao on melkoisen edullisen oloinen, eikä postikulujakaan tulisi kuin vajaat 30 puntaa: http://www.modelsport.co.uk/index.php?CallFunction=ShowSpecification&ItemID=26445
Hong Norista olen lukenut paljon hyvää, mutta onko tuo Hong Norin X2-CRT sitten niin paljon paremi tuota Hyper ST:tä, että kalliimpi hinta kannattaisi siitä maksaa?

Eli puhtaasti käyttäjien (tai miksi ei käyttäjien kavereidenkin) kokemuksia olisin nyt vailla, joiden perusteella voisi sitten hieman helpottaa tätä auton valintaa.

Poissa duda

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Hong Nor X2CRT RTR ja Hobao Hyper ST RTR
« Vastaus #1 : 21.03.10 - klo: 21.27 »
Tervetuloa mukaan leikkeihin vaan... Okei, nuo autothan ovat molemmat hyviä, mutta tähän alkuun sanoisin jo heti, että älä lähde tilaamaan ensimmäistä autoasi ulkomailta, koska silloin takuuasiat eivät pelaa niin hyvin kuin Suomessa. Molemmat autot ovat laaduikkaita ja soveltuvat aloittelijalle. Hobaon osat ovat kuitenkin suht.koht halpoja ja kestäviä. En väitä etteikö Hong Norin osat olisi :). Mutta itse kuitenkin ehkä kallistuisin tuon Hong Norin puoleen. Suosittelisin kyllä ostamaan suoraan PRO-mallin, koska silloin ei sinun taritse auton osia jatkuvasti päivitellä. Parhaiten tietoa ja osaamista saat kun soitat alan liikkeisiin ja kysyt vaikka PRO vehkeistä jotain hyvää pakettitarjousta. Jollakin varmaan on vielä hieman lisättävää  :afro:?

Poissa TheJR

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Hong Nor X2CRT RTR ja Hobao Hyper ST RTR
« Vastaus #2 : 22.03.10 - klo: 08.23 »
Suosittelen ostaa Hong Norin, toimii varaosa palvelu todella hyvin, ja on kestävä auto itsellä buggy malli. Mut en sano et eikö myös Hobao mut alkajaisiks suosittelen Honkkaria.
Fg Mini#84 White

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hong Nor X2CRT RTR ja Hobao Hyper ST RTR
« Vastaus #3 : 22.03.10 - klo: 08.28 »
Mullon ollu 2kpl hongnor X1CRT Pro:ta ja 1kpl X2CRT Pro truggy ja olin erittäin tyyvytäinen niihin, varsinkin jälkimmäiseen. Toimii hyvin, osat on vahvoja ja laadukkaita sekä auton ulkonäkö ja viimeistely on huippuluokkaa. Voin suositella.
- Tapsa

Poissa Ile__

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hong Nor X2CRT RTR ja Hobao Hyper ST RTR
« Vastaus #4 : 22.03.10 - klo: 11.37 »
Se nyt on justiinsa sama kumman noista tilaat. Molemmat on kohtuu hyviä. Kummanki pystyt ajanmittaan päivittelemään Pro-malliksi.

HongNorin jos RC-Garagesta tilaat, niin siinä on RTR:ssäkin jo kunnon LPR-renkaat, 16mm iskarit ja lasikuitujarrulevyt. Näiltä osin Hobao jää kakkoseksi. RTR-koneista en osaa sanoa mitään, kun mulla ei ole ollut noista muutakuin Pro-malleja.

Kyosho Inferno  VE  Race Spec

Poissa InfernoSP4

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Hong Nor X2CRT RTR ja Hobao Hyper ST RTR
« Vastaus #5 : 07.03.11 - klo: 09.37 »
Näyttäisi olevan Honkkarin trukin iskarien "suojapussit" finaalissa.  Mistähän kannattaisi kysellä uusia
ja saako niitä edes erikseen ostettua? 
Traxxas Slash Platinum, Team Associated sc10, Losi 8ight 3.0