Kirjoittaja Aihe: Maverick Strada SC 1/10  (Luettu 43375 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa TomiKoo

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • Miihke RC Instassa
Vs: Maverick Strada SC 1/10
« Vastaus #120 : 05.06.10 - klo: 00.30 »
Tällainen auto eksyi omaankin "talliin". Lähinnä käyttö tulee olemaan kevytmielistä pihasuttailua ja skeittiramppi bashausta.

Tämäkin paketti saavutti ajokunnon eilen illalla. Tekniikaksi meni Nosram Pure 7,5T (=LRP X12) ja Nosram Matrix perus säädin, Savöx servo 10kg ja Spektrum radiot. Akkuna on 5000mAh 35C. Hyvin tuntuis noilla kulkevan, kaasua piti rajoittaa noin 2/3 osaa ettei mene liikaa, täydellä teholla meno on aivan holtitonta. Täytyy koittaa tinailla tuo 10,5T kone paikalleen...

Alusta pelaa oudosti, iskarien männät ovat todella vammaiset isoilla sivusta leikatuilla rei-illä. Vasta UR 2000 diffiöljyllä sain kaipaamaani vastetta, täytyy koittaa Blitzin mäntiä seuraavaksi. Myös etudiffiin kaipaisin jäykempää, täytyy huomenna purkaa ja katsoa, voiko asialle tehdä jotain.

Kaikesta huolimatta varsin onnistunut valinta omaan käyttötarkoitukseen, pelkkään pihabashaukseen ja skeittiramppiajeluun. Oli taas pitkästä aikaa hauskimmat 15min auton kanssa pihaparkkiksella! Positiivisena piirtyeenä Hong Nor SCRT10:n mukana tulemat pienet renkaat passaavat tähänkin, siispä koko kesäksi on suttailurenkaita pakissa odottamassa!

Tomi

PS: Saako uutta koppaa + krossimallin koppaa jostain? Tuntuu kaatumatauti kuluttavan kopan äkkiä...

Poissa McJones

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Maverick Strada SC 1/10
« Vastaus #121 : 06.06.10 - klo: 12.25 »
Tai jos modaisi isompihampaista ratastusta tilalle.
Hypistelin HoBao Hyper Mini ST:n keskidiffiä...

Myös tällainen on olemassa:
http://www.wheelspinmodels.co.uk/car/item/MV22238-Spur-Gear-Adaptor-To-48DP-Standard-Spur-Gears__2efe/

Minihyperin spurrin kiinnitysreikien jakohalkaisija taitaa olla luokkaa 22 mm. Mitenhän suhtautuu 48DP vakioihin? Tuleeko mieleen, että jossain toisessa autossa olisi pienempi mod1 hammastuksella oleva spurri?
T Summit & E-Revo & Rally & Mini-Slash | K DRX VE | TC GT8LE | SM MZ2 | H Hyper Mini STe & Mini ST

Poissa Kissa

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Maverick Strada SC 1/10
« Vastaus #122 : 13.06.10 - klo: 16.55 »
Hei, olen vasta aloittelija ja kyseinen auto on ensimmäinen rc-autoni. Tietäisittekö jotain suhteellisen edullista harjaton moottori+esc comboa, jonka voimansiirto kestäisi.




                                                              PS: Kiitos jo etukäteen vastauksista.                                                       

Poissa TomiKoo

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • Miihke RC Instassa
Vs: Maverick Strada SC 1/10
« Vastaus #123 : 13.06.10 - klo: 19.32 »
Hei, olen vasta aloittelija ja kyseinen auto on ensimmäinen rc-autoni. Tietäisittekö jotain suhteellisen edullista harjaton moottori+esc comboa, jonka voimansiirto kestäisi.

PS: Kiitos jo etukäteen vastauksista.                                                       

Itse lähtisin ehdottomasti Speed Passion SC-combon kannalle, veikkaan että olisi aika passeli tähän peliin! Toiminee ongelmitta vakiovälityksillä 2s lipolla, nykyinen 7,5T (noin 4700kv) Nosram lämpeää rajusti vakioväleillä.

EDIT: Näkyy olevan loppu varastosta, mutta kannattaa tiedustella milloin saa lisää.

Tomi
« Viimeksi muokattu: 13.06.10 - klo: 19.38 kirjoittanut TomiKoo »

Poissa Landor

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Maverick Strada SC 1/10
« Vastaus #124 : 30.06.10 - klo: 17.53 »
Kiitokset raapusteluista. Jonkinlaista pihasudittelua varten hankin sinertävän yksilön itsellenikin. Viikon aikana ehdin polttaa kolme harjakonetta (ei taida 2s lipo akusta nuo tykätä?), kunnes eilen saapui Hobbykingin 6.5T 5200kv combo. Seben racingista tilatun 16T pinonjonin laittelin kiinni. 14T ei ainakaan pikatestillä kunnolla yltänyt spurrille. Sebenin Nitro Killer buggy ja HR katuauto näyttävät perustuvan samaan runkoon kuin Stradat. Sebenistä jotain halpiskumejakin pistin tilaukseen, halpoja kun ovat. Harjattoman ensitestissä 5200 mah 2s lipolla sai huristella sekalaista körryyttelyä n. 20...25 min. Parin akun aikana mittailin välillä lämpöjä ja maksimiksi sain IR mittariin 46 °C, vakiorenkaat oli alla. Tehot riittävät mainiosti.

Alkuperäisellä radiolla tuota ajelen, pakki menee päälle välillä huonosti, mutta muuten toimii. Erityisesti jos säätimistä yrittää rajoittaa kaasua niin pakki ei pelaa ollenskaan.  Posteljooni kiikuttanee lähipäivinä hobbykingin 2ch gigahertsiradion, jos sitä innostuisin kokeilemaan. Siinähän ei tuota maksimikaasusäätöä taida ollakaan. Tuolta ESC:istä kait voisi rajoituksia tehdä, mutta menee turhan hankalaksi, jos pikainen tehohimo yllättää. Oliskohan toimiva/helpompi pistää vastarin ja noparin väliin semmonen lentäjien V-Tail Mixer, joka puolittaa singnaalin?

Poissa TomiKoo

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • Miihke RC Instassa
Vs: Maverick Strada SC 1/10
« Vastaus #125 : 30.06.10 - klo: 23.23 »
Ensimmäinen rikki saatu osa tuli vaihdettua ja matka jatkuu. Osa meni ihan syystä rikki, joten auton huonoudesta ei voi puhua. Kiitos Hobbylinnalle toimivasta varaosapalvelusta. Tekniikka on pelannut hienosti ja kyytiä piisaa tuolla 7,5T harjattomalla combolla...  :tongue:

Sain vihdoin laitettua etudiffiin mömmöä. Koitin ensin lukemaltaan rajulta tuntunutta UR 30000 öljyä, jolla diffi pyöri kuin tyhjää. Lopulta tuuttasin sisään UR 500000 öljyä, jolla diffi pyörii ehkä vieläkin turhan löysästi. Eli diffit vastaavat öljyn muutokseen yhtä heikosti kuin iskaritkin, toisaalta eipä tämän auton kohdalla vaatimuksetkaan voi olla kovin korkealla.



Poissa McJones

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Maverick Strada SC 1/10
« Vastaus #126 : 04.07.10 - klo: 11.28 »
Onkos raati löytänyt tähän jotain parempia renkahia jostain? 1:10 buggyn renkaat tahtoo olla ehkä hivenen pienet ja vastaavasti 1:10 trukin kumit isot. Mites ne Honkkarin SC-renkaat, löytyykö sitä vain yhtä laatua...?

Kymppikrossin renkailla on tullut hieman ajettua, samoin HPI Geolandereilla. Geolanderit mahtuvat juuri ja juuri alle, kun koritolpat nostaa ihan ylös. Maavaraa tulee tällöin kivasti lisää, mutta vauhtiajoon autosta ei niillä renkailla sitten oikein olekaan.

Hieman kiusaa myös nuo vakioheksit, jotka levittää aika paljon. Vakiovanteessa ei offset levitä hirveästi, joten ainakin itselläni jo valmiiksi olevat renkaat tahtoo kaikki tulla aika ulos. Vishiin Strada XB:ssä ei ole yhtä levittävät heksit...
T Summit & E-Revo & Rally & Mini-Slash | K DRX VE | TC GT8LE | SM MZ2 | H Hyper Mini STe & Mini ST

Poissa Landor

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Maverick Strada SC 1/10
« Vastaus #127 : 10.07.10 - klo: 00.36 »
Kaikenlaisia oppirahoja on aloittelija saanut maksaa. Kolmen harjamottorin polttamisen jälkeen on Hobbykingin harjaton moottori kestänyt. Lämpenemisilmiötä on kyllä saatu aikaan, korkein mittariin jäänyt lukema oli 106 °C. 16T ja 17T Pinjoneilla olen huristellut. Renkaina ollut pienempää, vakiota ja 12 cm halkaisijalla varustettua monsteria. Takadiffin akselin tuhosin kun holkin kiinnitysruuvi oli irronnut ja holkki syönyt akselin.

Etupään ja takapään puskurit alkavat olla melko pieninä palasina jessellä kasassa. Pilkkomista on tullut harrastettua hypyillä ja kivikontakteilla. Pohjan kulmastakin napsautin palan pois, helpostihan se napsahtaa, kun toinen ruuveista oli jäänyt kiristämättä ja pudonnut pois. Moottorinkin kanssa oli pientä yskimistä, saattaa johtua kosteudesta, mutta heräsi taas täyteen iskuun. Tuli semmonen ikävähkö vesiturma, kun jonkin sortin fail safe napsahti päälle ja auto lipui silmien edessä hissuksiin melko syvään lätäkköön - ja ajoahan ei malttanut lopettaa.

Hobao Hyper 10SC pirssiä kehuvat kestäväksi, saapa nähdä kun aloitteleva täystuho pääsee rattiin, mutta se onkin eri juttu se. Ja eiköhän tuo Stradakin tuosta jessellä ja ruuvivirityksellä vielä kasaan kursita. Ja täysin ajokuntoinenhan se on nytkin, puskurit vaan palasina. Paljoakaan ei ole hiekkakilometrejä ratassuojalla vielä tullut, mutta jonkinlaista suojaa siis leikkailin jostain jugurttipurkin tyylisestä ja vuorailin ja tilkitsin jessellä. Hieman pelkäsin miten suoja kestää moottorin lämmön, mutta ongelmia ei ole ollut.
« Viimeksi muokattu: 10.07.10 - klo: 19.58 kirjoittanut Landor »

Poissa Landor

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Maverick Strada SC 1/10
« Vastaus #128 : 10.07.10 - klo: 17.53 »
... edelliseen liittyen... se moottorin fail safe -tyyppinen outo käytös ja lätäkköön lipuminen taisi johtua sensorikaapelin irtoamisesta ja jatko-ongelmat ko. kaapelin löysästä kiinnityksestä ja yhteyden pätkimisestä.

Tänäänkin on yksi akullinen käyty ajelemassa, kunnes spurri meni sileäksi. Taisi olla liikaa vuotoja rattaiden suojauksessa, tilkitsin lisää. Saattoi moottorin kiinnitysruuvitkin olla hieman löysänä. Erityisesti alaruuvia on meikäläisen avaimilla hankala kiristää kunnolla. Toisaalta yhdestä moottorin kiinnitysreijästä olen jengat vääntänyt sileäksi, kohtuus kaikessa.

Kolme uutta katkeamaa tuli takapuskurirakenteisiin, rapeaa on. Nyt olisi taas ajokunnossa. Muutama tunti on tänään korjailtu ja muutama minuutti ajettu, sellaista se.

EDIT:
Aina ei ponnistus ja alastulo onnistu nappiin. Tässä suht siisti osuus...

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=aRTXO6XFm1Y[/youtube]
« Viimeksi muokattu: 10.07.10 - klo: 20.01 kirjoittanut Landor »

Poissa Landor

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Maverick Strada SC 1/10
« Vastaus #129 : 10.07.10 - klo: 23.36 »
... niin... niitä vähemmän hyviäkin siis mahtuu aina sekaan...

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ey1Stwidw1g[/youtube]

Poissa jonu93

  • Veteraani
    • Profiili
- Team Associated  -  SC10 4x4  -

Poissa Landor

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Maverick Strada SC 1/10
« Vastaus #131 : 24.07.10 - klo: 01.17 »
Tuohon kuvaan hieman laittelin vertailua Maverickista ja Habaosta noin niinkuin suunnilleen fiilikseni mukaan tämmösen aloittelijan ja hieman reilun kymmenen akullisen pohjalta.


EDIT:
Ehkä tuo hintalaskelma ja taulukko muutenkin on aikalailla yksinkertaistettu ja pikkasen kärjistettykin, mutta havainnollistaa kuitenkin hieman sitä miten nopeasti halvan laitteen suurehko hintaetu saattaa haihtua.
« Viimeksi muokattu: 24.07.10 - klo: 01.34 kirjoittanut Landor »

Poissa Welmeri

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Maverick Strada SC 1/10
« Vastaus #132 : 02.08.10 - klo: 01.30 »
Onkos muilla vakio kamppeet kestänyt 2s lipoja vai kaikkiko noita Landorin mainitsemia versioita?

Poissa McJones

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Maverick Strada SC 1/10
« Vastaus #133 : 02.08.10 - klo: 18.17 »
Ihan hyvin on oma yksilö kestänyt, velipojan autosta mennyt jotain pientä, mutta ei mitään voimansiirrosta.

Kaikki 2S-kovakuoriset ei välttämättä istu kovin siivosti autoon. Hobbykingin "punakuoriset" 4000 mAh 25C, joissa on pyöristetty alareunat, istuu hyvin.
T Summit & E-Revo & Rally & Mini-Slash | K DRX VE | TC GT8LE | SM MZ2 | H Hyper Mini STe & Mini ST

Poissa Landor

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Maverick Strada SC 1/10
« Vastaus #134 : 03.08.10 - klo: 00.51 »
Nyt olisi pientä kokeilua, josko spurrit ja pinjonit alkaisivat kestää. Pistelin mod1 terästä sisuksiin. Muokkailin systeemin käyttäen "adapterina" originaalia muoviratasta. Siitä kun hioi hampaat pois niin se istahti mukavasti Hyper 9:n 40T spurrin sisään. Ainaskin ebaystä spurri löytyy hakusanoilla Hyper 9 Spur 89045 (n. 20 USD), kyseessä siis mod 1 40T kikkare.


Kuva 1. Varmuuden vuoksi hieman avartelin alustaa.


Kuva 2. Orkkiksesta hampaat pois, että mahtuu osittain mod 1 spurrin sisään. Ja reijät ruuveja varten. "Takapuolelta" kuviot on hiottu pois.


Kuva 3. Ainoa muokkaus mod 1 spurrille on pituuden säätö, että C-sokka juuri ja juuri mahtuu paikalleen.


Kuva 4. Spurrit sisäkkäin.


Kuva 5. Originaalin spurrin sisähalkaisija on 5 mm ja tuon mod 1 spurrin 6 mm. Askartelin jonkinlaisen sovitinkappaleen mod 1 spurrin sisään rakenteen tukevoittamiseksi. Askarteluun käytin Motonetin "Mutteriniitti M4x10,5mm 40kpl" (3,5 eur), sen ulkohalkaisija on 6 mm ja 5 mm poranterällä avartelin sisuksen 5 mm suuruiseksi. Katselin, että ebayssä olisi ollut myynnissä teräsputkea, jonka ulkohalkaisija olisi 6 mm ja sisähalkaisija 5 mm. Tuo olisi maksanut hieman reilun kympin, puolen metrin tankoa kaupittelivat. Muita vaihtoehtoja ei tullut selvitettyä. Aikataulun puitteissa päädyin siis tuohon mutteriniitin muokkaukseen.


Kuva 6. Siinä se paikallaan. Ylätukea avarsin hieman, että spurrit yhdistäneet kiinnitysruuvit (teräsruuvit ja lukkomutterit, IKH, muutamia euroja) mahtuivat pyörimään. Hioin noita muttereitakin hieman. Lukitteen kanssa pistin ruuvit kiinni. Pinjonina on Robinson racingin 13T karkaistu 5 mm aukolla oleva mötikkä (n. 12 USD). Robinson racingin 5mm-1/8" adapteria (n. 4 USD) on käytetty akselin ja pinjonin välissä. Moottorina tässä on HobbyKingin "TP540-11.5T 3350kv Brushless R/C Car Motor w" (posteineen 22 USD) ja noparina on EZRUN 60A (ebay 42 eur).

Yksi 2S akullinen on nyt ajettu asfaltilla ja tähän asti kaikki on hyvin. Nopari ei lämmennyt ollenkaan, mutta pelkkä moottori kävi lämpöisenä. Tuuletin ja Maverickin orkkissiili tuntuivat tehostaneen jäähdytystä ihan hyvin.

P.S. Alkuperäissenä ajatuksena oli asentaa mod1 spurri käyttäen Maverickin spur adapteria. Siinä projektissa olisi mod1 spurrin keskelle pitänyt porata 9,4 mm reikä adapteria varten sekä tehdä reikiä ruuvikiinnitykselle. Aloin tekemään tuota 9,4 mm reikää, mutta se projekti pysähtyi siihen. Minun Black & Deckerilläni sain just ja just mustaan pinnoitteeseen hieman naarmua. Muutamaa terää koitin eikä spurri ollut moksiskaan. Ilmeisen hyvin karkaistua terästä lienee spurri.

Sitten tuli mieleen kokeilla tuota orkkisspurria adapterina. Nähtäväksi jää, että toimiiko.
« Viimeksi muokattu: 03.08.10 - klo: 01.30 kirjoittanut Landor »

Poissa McJones

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Maverick Strada SC 1/10
« Vastaus #135 : 03.08.10 - klo: 09.46 »
40-piikkinen mod 1.0 taitaa olla lähin halkaisijan puolesta... nitrorevon spurrithan saisi muovisena ja sopivan kokoisena...
T Summit & E-Revo & Rally & Mini-Slash | K DRX VE | TC GT8LE | SM MZ2 | H Hyper Mini STe & Mini ST

Poissa Kissa

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Maverick Strada SC 1/10
« Vastaus #136 : 18.09.10 - klo: 15.08 »
Kestääkö vakio nopari 7-kennoisen nimh-akun. :grin:

Poissa Landor

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Maverick Strada SC 1/10
« Vastaus #137 : 18.10.10 - klo: 22.26 »
Spurri ja pinjoni ovat hyvin kestäneet. Myös EZRUN 60A nopari on pelaillut mainiosti. Mutta nuo Hobbykingin TP540 (11.5T ja 13.5T) moottorit eivät mitään lemppareita ole olleet. Viimeaikoina olen EZRUN 60A noparin parina pitänyt 2s akuilla ebaysta hommattuja Leopardin halpismoottoreita:

Brushless Motor For RC Car Truck Buggy 8.5T 650W Power
----- Leopard 8.5T 650W LBG3650 brushless motor

RC Car Truck Brushless Motor 5.5T 5620Kv Ezrun type
----- 5.5T 585W LB3650 585W Brushless Motor.

8.5T versiota kokeilin myös 3s:llä, mutta lämpeni turhan paljon. Tuota 5.5T versiota en ole 3s:llä kokeillut, mutta kulkee muutenkin ihan hilpeää vauhtia. Ajoaikaa tuolla 8.5T versiolla saa likimain tuplat toiseen verrattuna. Tuolla 5.5T versiolla olen pari akullista ajellut Isomyyrin krossiradallakin, on minun taitamattomaan käsittelyyni turhan tehokas, alkaa keulia mattopätkillä 2s:lläkin. Tuolla 5.5T versiolla katkesi takapäästä toinen vetokoiranluu.

On muuten vakiorenkaalla aikas hyvä pito myös kivilattialla. Ihan ilman pitoaineita Maveric kulkee melkein kuin kiskoilla verrattuna Hyper 10SC:n vakiorenkasluisutteluun. Nuo puskurit eivät oikein pitkän hypyn jälkeistä pyörimistä kestä. Takapään puskuri meni jo niin pienille palasille (ja palaset hukkuivat), etten saanut enää ilmastointiteipillä tekohengitettyä. Taivuttelin sitten ensi hätään 4 mm lexanista (polycarbonaatti) uuden takapuskurin. Kiinnittelin PC puskurin ainoastaan pohjaan, sen kuudella ruuvilla, hieman pistin orkkiksia pidemmät ruuvit.

Moottorista vielä sen verran, että taidan laitella tuon 8.5T version kiinni. Pysyypähän paremmin lapasessa, voi ajella akulla enemmän ja eiköhän varaosakustannuksissakin tule säästöä.

Poissa saunamakkara

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Maverick Strada SC 1/10
« Vastaus #138 : 27.08.11 - klo: 10.32 »
vähän ot kyllä jo...
Jep jos puhutaan näistä vakio softista mitkä nappaa huipun. Niin voivat ottaa valehuippuja. Hyvänä testinä ajelin takatuuppari transportterilla turkuun. Tuo ei kulje edes alamäkeen myötätuulessa 20km kiihdytyksen jälkeen yli 120kmh, mutta silti gepsiin oli tallentunut lukema 130. Eli siellä oli tullut joku nopea sijainnin vaihto tjsp.

 Mutta esim. tuo race chrono. Jännä kapistus kyllä. Sieltä löytyy korkeudet, kiihtyvyydet, nopeudet, sijainnit, g-pisteet yms. yms. Ja kaikki tulee käppyränä eli sieltä voi hyvin sulkea pois jonkun epämääräsen piikin. Ei uskoisi tuostakaan softasta, mutta kun g voima käppyrääkin katselee niin sieltä huomaa koska on normaalisti kiihdyttäessä vaihdettu vaihdetta. Kesällä tuosta tulee varmaan paljon iloa rc-auto käytössä :).
miten tuota race chronoa käytetään kun en tajua englantia niin pitäs nopus mitata kun mulla on tuo ohjelma puhelimessa :)
ei itkulla rajaa kun ultiman moottori kuumenee ja sormet palaa :Kyosho Ultima DB/SC

Poissa Landor

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Maverick Strada SC 1/10
« Vastaus #139 : 02.05.12 - klo: 00.39 »
Pitäisi noita softia testailla itsekin. Tuossa talvella sain yhden Nokia E71 luurin, joka oli matkalla romuttamolle, koska ei tunnistanut SIM korttia. Esim. GPS näytti kuitenkin toimivan.

Mutta itse asiaan... Oma Maverick on vielä hengissä. Spurrin ja pinjonin kanssa ei ole ollut ongelmia modauksen jälkeen, kerran taisin ruuveja kiristellä ja laitella lisää lukitetta.

Moottori ja ESC rintamalla on tapahtunut muutoksia. Pihasudittelussa puhtia antavat:
- LEOPARD 3660 KV4650 4 Poles ja
- Hobby King 150A High performance Brushless Car ESC
- 2s akut

Renkaina ovat Hobao Hyper 10SC:n vakiorenkaat eli jonkin verran isommat kuin Maverickin alkuperäiset.

Voimaa tuntuu systeemistä löytyvän, mitään huolestuttavaa kuumenemista ei ole havaittavissa.  Sora-alustalla vetosysteemi tuntunut kestävän ihan kohtalaisesti, etudiffiin olen osia kerran vaihtanut. Joskin taitaa käytettyjen akkujenkin määrä olla jossain 20 paikkeilla.

Viimeaikoina olen hankkinut osani focalpricestä. Tässä vaihtamani osat etudiffin suunnalla:
http://www.focalprice.com/YOE62S/HSP_02029_Differential_Main_Gear_for_110_RC_Cars_Gray.html
http://www.focalprice.com/YOC45S/HSP_02030_Drive_Gear_Gray.html
(Jostain syystä sivut toimivat paljon paremmin firefoxilla kuin ie:llä.)

Moottorista vielä sen verran, että hieman piti dremelillä muovia jyrsiä, että sen sai kunnolla mahtumaan.

Poissa villetauriainen

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Maverick Strada SC 1/10
« Vastaus #140 : 22.05.12 - klo: 09.29 »
Hei,
Nykyäänhän on saatavilla harjatonta versioa tästä autosta =) Niin kulkeeko tarpeeksi lukaa 3200kv mottorilla ja 2s lipolla?
Traxxas e-revo

Poissa Landor

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Maverick Strada SC 1/10
« Vastaus #141 : 31.05.12 - klo: 21.51 »
Hei,
Nykyäänhän on saatavilla harjatonta versioa tästä autosta =) Niin kulkeeko tarpeeksi lukaa 3200kv mottorilla ja 2s lipolla?

Kuulostaa ihan järkevältä yhdistelmältä. Mukavaa kyytiä, ehkä hyvät ajoajat, auton vetokoneisto kestää.

Se on sitten eri asia jos haluaa järjettömiä vauhteja. Mutta silloin vauhti on liiankin kova, akku tyhjenee nopeasti ja vetorattaat alkavat pyöristyä parin akullisen jälkeen.

Poissa LiukuLaakeri

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Maverick Strada SC 1/10
« Vastaus #142 : 08.06.12 - klo: 12.33 »
kuinka paljon tää menee vakiona?  :http://www.hobbylinna.com/maverick-strada-brushless-p-25550.html
TeamC TR2 Brushless Short-Course Truck

Poissa villetauriainen

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Maverick Strada SC 1/10
« Vastaus #143 : 16.06.12 - klo: 20.54 »
Se menee ja lujaa! Jopa vakio nimh akulla... Mutta vielä lujenpaa lipolla =) Itsellä on kyseinen auto kuhan sais varaosa auton kotiin nii sais alkaa laittaa uutta osaa;)
Traxxas e-revo