Noniin, Maverick hyppysissä
Paketista löytyy manuaali, "rengasavain", auto, radiot, akku ja laturi.
Radioista löytyy EPA molemmille kanaville ja Dual Rate ohjaukselle...
Akun kiinnitys pisti haasteen lipottimelle, mutta kyllähän tuo aika siivosti kyytiin menee. Pieni fouminpala mahdollistaa akun paikan säätämisen pituussuunnassa (tai vähän pidemmän akun käyttämisen).
Pohjalevy on sama kuin Strada MT/XB/XT:ssä, pukin korista voisi tulla asiallinen "sisäkori".
Kori itsessään on kokoluokaltaan minislässin ja ison slässin puolivälin tietämissä.
Rengastus on jotakuinkin 1:10 buggyn takarenkaan kokoinen, selvästi siis isompi kuin minislässissä (/pienempi kuin slässissä).
Ylipäätään tuntuu, että auto on kevyt ja varsin sopivan kokoinen käteen. Kävin puolisen tuntia ajelemassa (4000 mAh lipo) ja vakiona ajokäytös vaikuttaa mieluummin yliohjaavalta kuin puskevalta. Hyppää kuin pupu (perä pomppaa pystyyn), mutta toisaalta tuntuisi kevyessä patikossa menevän ihan siedettävästi. Ohjausservo tuntui hitaalta, joten päivitykseen menee radioita lukuunottamatta kaikki sähköt, jos tästä autoa kovaan ajoon meinaa, mutta ensikertalaiselle paketti tuntuu hyvältä lähtökohdalta.