hajoilee osat täälläkin.
ensimmäinen nopeus testi 12 kennolla päättyi näin:
tuli myös heitettyä waterproofing projekti hemmettiin, takaisin suunnittelu pöydälle.
mutta eihän sitä heti luovuttaa saa joten uutta pesään :mrgreen:
otti akku hieman nokkiinsa jostain syystä:
pakko olla viallinen kenno koska nuo kaksi muuta 4.4k pakettia ovat toimineet jo muutaman kuukauden ilman ongelmia vaikka olen välillä bashannut 12:sta kennon voimallakin ja tuo akku oli käytössä ensimmäistä kertaa.
muutenkin tuossa kusi joku silmään kun auto nyki lähdössä ja heti kun meni hieman kauemmas jolloin myös ohjaus veteli omiaan.
23/86 välityksillä saatiin vaivaset 70,3 km/h kellotettua gps:n mukaan.
en kyllä ihmettele kun tuntui että ei se auto mennyt kertaakaan niin kovaa kun olisi voinut.
välillä huomasi kun auto meni ohi että jo muutaman metrin päässä kierrokset tippuivat selvästi.
tuo toinen yritys päättyi sitten caster blockin hajoamiseen.
saatiin taas auto kasaan ja viereisen koulun pihaan bashaamaan ihan vaan kuudella kennolla ja auto toimi kuin unelma, ei mitään häiriötä kääntymisissä tai missään.
ehdittiin siinä ehkä joku vajaa 10 minsaa ajamaan kunnes:
etu shock tower p*skana, bulkhead p*skana.
vasen rengas osui suoraan yhden penkin jalkaan.