Mut eniveis. Modeja vaan lisää ja hoke täällä ainakin tuntuu viihtyvän. Varmaan pananoi meikän ekana.
Kuten alkuun tarkoitinkin niin multa voi jättää sen bannaus mahdollisuuden pois, mikäli sitä pelättäis että olen herkästi banneja jakamassa.
Vaikka tosiasiassa en.
En esim keksi pienintäkään syytä miksi sulle banneja jakaisin, eikä nyt äkkiseltään tule mieleen yhtään tapausta joista banneja kenellekään lykkäisin muutenkaan.
Siinäpä se... kun ehtisin siivoilemaan foorumia senverran tiheeseen tahtiin ettei oikein ehtisi alkamaan niitä tappovääntöjä.
+ kuten sanoin niin enhän mä oikein vois olla vääntämässäkään mode tittelillä... Status velvottais jättämään leikkimisen sikseen.
Toisaalta... se myös vähentäis sitä porukan pipon kiristelyä ja ylilyöntejä kun käydään suoraan henkilökohtaisuuksiin ja ilman että on edes perillä asiasta mistä puhutaan.
Joskus on huvikseen joidenkin kanssa höpisty kuinka paljon jo pelkkä nimike toimisi peloitteena.
Toisaalta peloite ei loppupeleissä aina ole se paras ratkaisu...
Mut eniveis... Erittäin suuri osa foorumin käyttäjistä varmaan ajatteleekin että olen erittäin liipaisinherkkä äkkipikainen Hitler...
Totuus on kylläkin erilainen.
Siksi ehdotinkin heulille että kokeilee... Mitä hävittävääkään on???
Väitän että ainoastaan voitettavaa.