Hieman ketuttaa. Jäi sitten viikonlopulta ja nyt vapun pyhiltä ajelut ajelematta. Kiitos postin.
Tilasin välttämättömiä varaosia 25.4 ennen klo 10:tä aamulla EuroRC:stä (olisin tilannut jo edellisenä päivänä, mutta pankkini päätti päivittä verkkopankkiaan, niin eipä onnistunut).
Lähetys on nyt lajiteltu kahdesti ja rekisteröity kolmesti Vantaan logistiikkakeskuksessa. Viimeisin merkintä on kuljetuksessa 30.4 klo 11 ja arvioitu toimituspäivä 2.5. Eli romut siis makaa mukamas jonkun postiauton kyydissä huomiseen. Tälläinen oli kyllä täysin vastoin postilakia ja postin omia ohjeita, ainakin silloin kun vielä heille työskentelin...
Toimituskohteena on taloyhtiön smartpost laatikko Helsingissä. Paketti on ollut Vantaalla jo 26.4. Olisin sen kävellen hakenut jo moneen kertaan, jos olisi vielä kulkulupa, jolla pääsee posrteista sisään.
Kaikkein parastahan tässä on se, että koska en ole ko. lähetyksen lähettäjä, niin en ole postin asiakas, joten heidän näkökulmastaan katsottuna on ihan turha reklamoida. EuroRC taasen olisi, mutta epäilen vahvasti, että siellä suunnalla on viitseliäisyyttä muuhun kuin korkeintaa pahoitella asiaa. Pistää kyllä jatkossa miettimään, että kannattaako tuonne EuroRC:lle maksaa kalliimpia hintoja, kun toimitusnopeus ei kuitenkaan päihitä eurooppalaisia halvempia kilpailijoitaan.
Ymmärrän toki, että tässä ei suoranaisesti ole möheltänyt EuroRC, mutta koska olen heidän asiakkaansa, enkä siis postin, on mielestäni ihan oikeutettua pitää heitä vastuullisena ja on sitten heidän velvollisuutensa reklamoida omia sopimuskumppaneitaan, jos/kun homma ei toimi.
Että sellaista tällä kertaa. Parempaa ja hauskempaa vappua teille!