Oma auto kasattu ja ekat metrit ajettu parkkiksella. Auton kasaus sujui ongelmitta ja manuaalikin oli selkeä. Joissakin ruuveissa hiukan toleranssi heitteli ja oli hiukan ahdas 2mm avaimelle mutta kun vähän paino niin ei tuottanut harmaita hiuksia.
Autossa kannattaa viilata vähän pohjalevyä että taka t-levy istuu vapaasti eikä ole jännityksessä. Etu ja taka puskureiden rakennelmat tuntuivat vähän isoilta ja ylimititetuilta mutta ehkä seon vaan hyvä asia.
Eniten säätöä oli servon kanssa, servohornin asentoa ei voi muuttaa jossei servoa irrota joten sitä joutui hetken venkslaamaan että sai kohdilleen.
m8 renkaat istuu hyvin autoon kun ensiksi asensi adapterit, nämä pitää ostaa erikseen. Auto tuntuu todella stabiililta korkeissakin vauhdeissa ja oli helppoa ja loogista ohjata autoa. Radalle kun pääsee niin voi sit sanoa enempi.
Iskarit ovat herkkua, todella smoothit ja helppo kasata ja vaihtaa öljyt. TeamC:n iskarit ovatkin todella yksinkertaiset ja toimivat hyvin. En ihmettelisi jos muiden merkkien kuskit ihastuisivat näihin.
Kuva on nelkkukrossarin vakioiskareista.
Diffin kasaus ei tuottanut ongelmaa, hiukan pitää ääntä mut eiköhän se mene ohi kuhan saa vähän ajoa alle. Spurrisuojuksessa on myös reuna, joka menee moottori levyn yli, näin ei pääse lika siitä sisään kun suojus vähän vääntyy.
Plussat:
+iskarit
+osien yhteensopivuus
+selkee manuaali
Miinukset:
-Joidenkin ruuvien kannat
-Servosarven asennus on vähän sähläämistä, onneks ei tarvii tehdä kuin kerran