Itse taistelin yhden hehku akullisen että sain subarun edes huokaamaan ja yrittämään käyntiin. Ol vissiin tivi kone :twisted:
Lopulta se käynnistyi ja sammui yhtä nopeasti. Tätä jatkui puolisen tuntia ja vihdoin alkoi käynnin jaksot pitenemään ja konekkin lähti jo 4 vetäisyllä käyntiin. Mutta tyhjäkäyntiä ei käynyt ei ollenkaan, kokoajan kierroksilla itsestään nousi ja laski kierrokset.
3- tankillisen kohdilla ei enään tykännyt käynnistyä.... Nooh auto kotiin ja sata kuppia kahvia ja eiku talliin, hehkua, vieläkin hehkua, no nyt, ryyppyä oikein kunnolla, aikani nyvin ja välillä pumppua (tässä välissä zlylindeeri oli jo täynnä menovettä :oops: )
Noh hehku irti ja beisic tuuletus. Ja taas hehkua ja jopa alle kymmenellä yritys kerralla pärähti käymään ja sammui :D .....
Nou roplem, neulaa 2 ja puoli kiekkaa auki, kah se pärähti käymään ja teki tätä ennätyksellisen pitkään! Kaasua, lisää kaasua!! Hiphei ja sitten löytyi tyhjäkäyntikin. Jes! Eiku pihalle ja lämää.. (tässä vaiheessa unohtui koko helkkarin sisäänajo :mrgreen: :mrgreen: )
Noh, huomenna pääsee sisätiloihin säätämään tyhjäkäyntiä aavistuksen pienemmälle ja ajamaankin :D