Ittee ottaa ohimoon kun nykyisessä autossa on nastat ja ne joutuu laittamaan alle ens viikon alussa, ei kehtaa jättää autoa vaimolle kesärenkain...
Onneksi tuo kikotin vaihtuu pian ja pääsee taas ite valitsemaan renkaat. Ite en ole kokenut #¤%&tusta valoista lähdettäessä ylä- tai alamäkeen, vaikka kitkoilla on ajouria siloteltu. Enemmän on #¤%tuttanut paikkailla häränsilmiä tuulilasista.
Ei muuta kuin lisää soraa risteyksiin niin saadaan häränsilmiä lisää tuulilasiin.
Kuten jo jossain sivulla nakki mainitsin.
On tullut ajeltua autolla oikeesti paljon männävuosina.
Ja aina alkoi ropina kun risteyksestä lähdit... käännyit esim kehä II liittymään ja lähdin siitä kiihdyttämään.
Kauhee ropina lokareissa, konepellissä ja tuulilasissa.
Se että nasta osuu tuulilasiin on kuin lottovoitto verrattuna siihen risteysten jne hiekottamisen aiheuttamaan tuulilasin hajoamiseen.
Nastojen vastaisuus asenne syrjään ja hieman ajatusta käyttäen liikenteeseen.
Vilkaise mikä määrä kiviä on lamelejen välissä...
Lähtisköhän ne irti heti kun nopeus edes hieman nousee...
Ropiseeko lokarit yhtä paljon kun ajat kitkoilla tai nastoilla...
Ihan yhtälailla ropisee molempien renkaiden kanssa.
No jos omissa lokareissa rapisee kitkoilla kun kivet irtoilee niin missäköhän ne kivet ovatkaan kun lokarista pois pääsevät...
Takana tulevan tuulilasissa jne.
Hupaisaa nähdä miten puhtaasti ollaan jotain asiaa vastaan... ja siis turhista syistä.