Kirjoittaja Aihe: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser  (Luettu 217367 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa 2fast4u

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« Vastaus #330 : 11.03.11 - klo: 15.51 »
Varmaan jo aikaisemmin kysytty, mutta mitä polttoainetta olette käyttäneet koneessa?

Raisu: Varmasti pakkasella osuutta osien särkymiseen.

GT: Tuo kisojen järjestäminen kyllä kuulostaa houkuttelevalle. Millaisella formaatilla kisaa sitten ajettaisiin ja missä? Olisiko kyseessä joku M8-radan kiertäminen vai näytöstyyliin ajettu yksittäissuoritus tietyllä rata-alueella (Monster Jam) jonka toiset arvostelisivat?

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« Vastaus #331 : 11.03.11 - klo: 17.09 »
Rata-kisaa. Vaikka assulla. Mulla on hyppyreitä ja keiloja. No tietty savimaa tai hiekkakenttäkin olis ehkä kivempi.

Itse käytän 25% modeltechnics Big Bang Kyosho kaupasta. Myös esim. Byron 2500 Sabelta on hyvää kamaa.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Raisu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« Vastaus #332 : 11.03.11 - klo: 17.27 »
Jep. Byronilla mennään 20% RTR g2:sta tuli tänään Sabelta uusi kannu ja kuplan kori ja...

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« Vastaus #333 : 11.03.11 - klo: 17.55 »
Kisoihin vielä -
joku Ulvila (Tomsson ja Rph ovat sieltäpäin) vois olla hyvä paikka. Siellä on kierroslaskentakin, jos jengillä ois pondereita. Monsukisat sinne. Kiinnostusta?
Siellä on taidettu pitää niitä joskus aikoinaan ennenkin. Tosin sitten sääntökeskustelu vesitti koko homman. No sellasia tuskin tarvii enään käydä, kaikki osaa erottaa monsun truggysta eiks vaan.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Raisu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« Vastaus #334 : 11.03.11 - klo: 18.34 »
Jos Ulvilassa niin meidänkin ruiseri vois tulla "kisailemaan"

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Ulvila
« Vastaus #335 : 11.03.11 - klo: 19.08 »
Just niin, leikkimielellä. Ja vähän tosissaan ;-)
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa 2fast4u

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« Vastaus #336 : 11.03.11 - klo: 20.47 »
Myös täältä voitaisiin Ulvilaan tulla. Ja Monsu kyllä erottuu truggystä;) Monsuilla ajon pitää olla rentoa huvittelua ilman tiukkapipoista sääntövääntökeskustelua  :wink:

Poissa JiiVee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« Vastaus #337 : 11.03.11 - klo: 21.18 »
emmää kyllä täältä perämetiköstä jaksa minnee ulvilaan lähteä  (enkä kyllä nyt pääsiskään muista syistä)

ja olisitteko ees huolineet sinne forcen.26 koneella piristettyä vanhemman mallin mädiä
pöö

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« Vastaus #338 : 11.03.11 - klo: 21.33 »
No totta helskutissa!! Jos tässä nyt mitään edes järjestetetään   :huh:
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa JiiVee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« Vastaus #339 : 11.03.11 - klo: 22.46 »
eikö sekään haittaa että siinä on hpi:in ilmansuodatin  :mrgreen: ja ehkä jos laitan niin savage fluxin iskarit  :mrgreen:
pöö

Poissa Raisu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« Vastaus #340 : 11.03.11 - klo: 23.55 »
No ei haittaa, mulla on nyt Losin ilmansuodatin  :wink:

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Ulvila
« Vastaus #341 : 12.03.11 - klo: 00.43 »
No toi ei kyl käy ;)
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Ulvila
« Vastaus #342 : 12.03.11 - klo: 00.45 »
Paitsi jos on ketjuveto haha :)
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa RcTero

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« Vastaus #343 : 12.03.11 - klo: 10.10 »
Noille ohjauslinkeillehän alkais oleen kysyntää :) Vai onko GT ne mun tekemät linkit kestäny sulla miten? Vielä taitaa muutama ylimääräinen pari olla mulla varastossa

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Linkit
« Vastaus #344 : 12.03.11 - klo: 10.21 »
On kestäny. Hyvät ovat.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa JiiVee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ulvila
« Vastaus #345 : 12.03.11 - klo: 10.45 »
No toi ei kyl käy ;)

siis mikä/kumpi ei käy eri merkin ilmansuodatin vai

niin eikä sovi unohtaa bensanorsun ohjausservoa  :evil:

pöö

Poissa kipi

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« Vastaus #346 : 12.03.11 - klo: 11.00 »
Kisoihin vielä -
joku Ulvila (Tomsson ja Rph ovat sieltäpäin) vois olla hyvä paikka. Siellä on kierroslaskentakin, jos jengillä ois pondereita. Monsukisat sinne. Kiinnostusta?
Siellä on taidettu pitää niitä joskus aikoinaan ennenkin. Tosin sitten sääntökeskustelu vesitti koko homman. No sellasia tuskin tarvii enään käydä, kaikki osaa erottaa monsun truggysta eiks vaan.

Jep,noi Tomsson ja Rph on vanhemmat (harrastusvuosiltaan),siis enempi tietotaitoa.Mä sit taas tuoreempi harrastaja,muuten on ikää vaivaksi asti.
Mutta noihin monsuihin tulee,niin sen verran,et ulvilan radalla menevät hienosti(ajamaan pystyy myös 1/10),tosin täällä päin ei monella monsua ole.Fk-ratakin löytyy vierestä,joten tasasellakin pääsee kaahaamaan.Meillä on ens vkl:na pieni kahvi+tuumaus tuokio,voin tiedustella oisko äijillä kiinnostusta järjestää kisoja.
eikun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
sillä aikaa kun te mietitte,mä oon tehny jo viis virhettä

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kisat
« Vastaus #347 : 12.03.11 - klo: 11.17 »
Niin missäpäin? Tarkoitatko siis Ulvilaa?  kysy vaan ihmeessä, aina hyvä kuulla mahdollisuuksista! Tuohon suodatin asiaan ihan vitsinä heitin, eikö se nyt ihan sama mikä suodatin tai servo
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa 2fast4u

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« Vastaus #348 : 13.03.11 - klo: 19.36 »
Jeps, nyt alkaisi olla autoon hilpakkeitakin koossa. Varastojen kätköistä löytyi aikoinaan MP-7.5 ssa käyttämäni K-Factoryn alumiinirunkoinen ilmansuodatin sadesuojalla ja kaasu/jarruservoksi löytyi Futaban vesisuojattu servo. Oletteko tiivistäneet radioboxia Madissa?

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Mad
« Vastaus #349 : 13.03.11 - klo: 20.02 »
En ole tiivistänyt mitenkään. Minusta riittävä noin ja aina on ollu kuiva sisältä.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa HELIUM

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« Vastaus #350 : 13.03.11 - klo: 20.58 »
Kylli! Ja päälle vielä erittäin luotettava varmakäyntinen moottori. Jos ei toimi niin saa katsoa peiliin  :wink:

Totta! Minä muuten oon sellanen. Ei käy kruiseri. Päätin jo tulimyrskyä säätämässä että seuraava on sähkö. Kun en minä ainakaa (vaikka vähän tiedänkin) ni ole itseoppineena vieläkään tajunnu miten moottoria säädetään. Tosta kisasta, niin hollolassa on yksi monttu jossa on bmx/skate rampit. Sinne freestylee ajaan ni hyvä tulee. Sitten viel yhelle lähiradalle 2 auton nopeuskisat. Jos kisat ois suht. lähellä ni täs ois yks osallistuja. (jos luoja suo, ja moottori käynnistyy). :grin:
Haluatko haastetta jota et enään kit malleista saa? Hanki kyosho rtr

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« Vastaus #351 : 13.03.11 - klo: 22.02 »
Laita ne säädöt suomenkielisestä Kyoshon manuaalista ja sitten siitä nyt talvella pikkasen pääneulaa auki. Pitäs toimi jos tulppa on hyvässä kunnossa. Mulla on vielä alkuperäinen tulppakin. Jos ei sulla on ko. manuaalia, voin kopsata ne säädöt tänne.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa HELIUM

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« Vastaus #352 : 13.03.11 - klo: 22.07 »
Mulla on säädöt manuaalista, eikä lähe. Mul ei oo nyt just sopivaa kuusarii minkä laittaa poraan kiinni (mul on tiger drive) mutta sillon kun oli ni ei lähteny. Pitää joskus kattoo, jos sais laittamalla rikkaalle.
Haluatko haastetta jota et enään kit malleista saa? Hanki kyosho rtr

Poissa RcTero

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« Vastaus #353 : 14.03.11 - klo: 19.15 »
Tänään aloitin ajokauden  :azn: Kävin testaamassa Kruiseria tankillisen verran. Säädin hieman rikkaammalle ja jonkin aikaa nyittyäni konetta käyntiin luovutin ja hain kuumailmapuhaltimen. Sillä kone lämpimäks niin melko nätisti lähti käyntiin...ei tosin ekalla nykäsyllä. Oli kyllä todella hupasta lumella ajella. Piti käydä testaamassa ihan koskematonkin hanki ja kyllähän se sielläkin ihan hyvin eteni...kunhan ei päästäny vauhtia kovin paljon hidastumaan. Saappaat oli kyllä lunta täynnä ajon jälkeen :tongue: Etukardaani tipahti kesken tankillisen enkä jaksanu alkaa ruuvaileen takas. Tankki tyhjäks ja auto pannuhuoneeseen sulamaan. Jos vaikka huomenna sitte uudemman kerran kävis ajeleen

Poissa 2fast4u

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« Vastaus #354 : 14.03.11 - klo: 20.38 »
Tässä lueskellut noita kardaanin tippumisia niin tuli vaan mieleen, että toimisiko tuossa paremmin nivelöity kardaani? Vai pettikö vain kardaanin lukitus? Kardaanithan on edessä ja takana koiranluulla.

Ehkä jo huomenna saan oman Madin sisäänajoon...YES

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Mad
« Vastaus #355 : 14.03.11 - klo: 20.47 »
Mulla ei ole tippunut kertaakaan..
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa HELIUM

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« Vastaus #356 : 14.03.11 - klo: 20.52 »
Etukardaani tipahti kesken tankillisen enkä jaksanu alkaa ruuvaileen takas. Tankki tyhjäks ja auto pannuhuoneeseen sulamaan. Jos vaikka huomenna sitte uudemman kerran kävis ajeleen

Se mittää etu kartaania tartte! omastani en ees huomannu eroa, joten en löytäny sitä ajopaikalta.

Ehkä jo huomenna saan oman Madin sisäänajoon...YES

Onnee, toivottavasti menee paremmin ku mulla; 2 viikkoo kovaa yritystä, auto hyllylle. n. 3kk päästä yritys ja käyntiin :grin: oon niin paras
Haluatko haastetta jota et enään kit malleista saa? Hanki kyosho rtr

Poissa RcTero

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« Vastaus #357 : 14.03.11 - klo: 21.15 »
Ostin tuohon omaan madiin jonkun Infernon viimisenpäälle hifistely kardaanin...akselin pää on nivelöity(ja pölysuojattu) ja jakolaatikolle tuleva pää perinteinen koiranluu. Vähän alkaa kieltämättä ihmetyttään tuo tippuminen. Kyllä sen ajossa huomas aika hyvin ettei etupyörät vetäny. Takapää lähti paljon helpommin irti kuin nelivetoisena, ei sillä etteikö se noinkin ollut hauska ajaa mutta vähän turhan helposti jäi myös jumiin. Pitää huomenna ruuvailla kardaani taas paikoilleen ja jotain kunnon ruuvilukitetta laittaa kiristysruuviin

Poissa HELIUM

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« Vastaus #358 : 14.03.11 - klo: 22.03 »
Niin no, sillon ku multa tippu ni oli kesä...
Haluatko haastetta jota et enään kit malleista saa? Hanki kyosho rtr

Poissa Raisu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« Vastaus #359 : 14.03.11 - klo: 22.40 »
Ei ole tippunut kardaani vielä kertaakaan, kori tosin tippuu jo itsestään kun alkaa olemaan niin lahossa kunnossa jo, Pro-linen kupla koppa odottaa jo hyllyssä :wink: