LRP lienee hyvä stanuun kun ei tarvitse ajaa 3.5 välityksillä mitä CS/SP moottorit olisivat tuottaneet.
Ilmeisesti tuon LRP:n ennakkoa pystyy säätämään moottorin puolelta. Vauhti tulee olemaan mielenkiintoista nähdä, erityisesti onko se sopiva aloittelijaluokkaan ja kuinka paljon eri luokkien välillä on vauhtieroa.
Watithan ovat vain valmistajan ilmoittamia speksejä, mutta silti vähän vertailua:
teho W
LRP X12 Vector Stock Spec 17.5 183
Speed Passion 17.5 (FTT 2009-10) 128
TSS hiilimoottorit (FTT 2005-2006) 134 (omista moottoreista korkein dynolla mitattu arvo)
Hiilettömien watti-luvuista voisi päätellä, että stanussa mennään ensi kaudella 0-ennakosta huolimatta ihan hyvää vauhtia.