Spur-pinion väli: välys väärä, tai rattaan muoto kulunut kiilaavaksi. Kumman vaan.
Koneen tai spurriakselin laakeri laulaa. Keskittää heikommin kovassa kuormituksessa...
Diffin limat tunkeneet pelilaakeriin ja ko laakeri laulaa / liukuu nahkana.
Olen nähnyt traxxasin diffirummun, jonka lautasrattaan hampaat oli jo ihan
vinot. Harvinaisempaa sentään.
Lyijärillä grafiittia spurriin, jos ei äänen takia vielä hakua uusia.
Lootaan runsaampi voitelu myös.
Pysyvästi muita nuivemmassa paikassa on kardaanin puolen spurrilaakeri....
Kiitos täytyypä tutkia näitä!
Etudiffi tuli nyt avattua ja oli pahasti vuotanut, likaista öljyä vain hiukan sisällä, diffikotelo aivan öljyssä sisältä. Toisen varren tiiviste kummallisen näköinen mutta nyt vain siistin tämän ja vaihdoin öljyt, jospa pysyisi kuitenkin limat sisällä. Vielä jos vuotaa niin uusia tiivisteitä sitten.
Olihan tuossa jonkin verran hommaa etudiffin avaamisessa ja diffiöljyn vaihdossa näin ensikertalaisena.
Spur pinion välys seuraava selviteltävä. Samalla tulee vaihdettua kardaaniakselin suoja, on näköjään ottanut hittiä jossain isommassa hypyssä ja murtunut... Likaa pääsee kardaanikammioon yläpuolelta(kin). Onneksi auton rungossa ei kuitenkaan näy murtumia.
Käyttö huomioiden aika vähällä tässä päästy. Saas nähdä kestääkö Titan 12T kesän loppuun... Ja auton alusta...