Kirjoittaja Aihe: Traxxas Stampede 4x4 (Bandit ja Rustler?)  (Luettu 244515 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa rcpoju

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede 4x4 (Bandit ja Rustler?)
« Vastaus #390 : 09.02.14 - klo: 19.42 »
Hei!

Mitä eroa on traxxas stampede xl-5 ja xl-1

Poissa Honkkari

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede 4x4 (Bandit ja Rustler?)
« Vastaus #391 : 09.02.14 - klo: 21.14 »
xl-1 on käsittääkseni vanhempi versio noista ja kestää 17-lankaseen koneeseen asti kun taas xl-5 kestää 15t 540 koon mosan ja 12t 550 koon mosan. xl-1 voi käyttää 4-7 kennoosia nimh-akkuja ja xl-5 4-8 kennoisia. Ja xl-5 pystyy käyttänee myös lipojen kanssa ja xl-1 en osaa sanoa? Korjatkaa ihmees jos oon vääräs.

Stampede xl-1 taitaa olla ihan ekoja spedejä joita tehty joten semmosella tuppaa ikää olemaan jo vuosia.
Taitanee myös olla xl-1 liukulaakerit joka paikassa tosin varmaan päivitetty jokaisessa kuulalaakeriks. Ai niin ja xl-1 ja xl-5 ei taida olla tehty 4wd mallina?? joten sinänsä ei tähän topicciin kuulu.
Traxxas E-Revo@EzRun Max5 Hw 4274Sd | Hpi Savage goes Flux | Axial Exo | Futaba 4PLS

Poissa emppu99

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede 4x4 (Bandit ja Rustler?)
« Vastaus #392 : 09.02.14 - klo: 21.21 »
Xl5 on tullut juuri ulos 4x4:nä..
EXC125

Poissa Stampedepasanen

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede 4x4 (Bandit ja Rustler?)
« Vastaus #393 : 22.03.14 - klo: 14.15 »
Onko muilla ilmennyt Stampedessa (tai ihan missä tahansa mallissa) renkaiden vatkaamista ilman näkyvää syytä? Uudella autolla ajettu nyt noin 10 akullista vakioakuilla ja mitään kamalaa auton ruoskimista ei ole harrastettu. Viime aikoina renkaat ovat alkaneet pitämään karmeaa vatkaamista. Ongelma tasoittuu täysillä kierroksilla mutta noin puolikkaalla teholla wobblaus on pahinta. Renkaissa ei ole vettä ja vetoakselit ja iskarit näyttäisivät toimivan ja liikkuvan normaalisti. Ilman renkaita testattaessa näyttäisi siltä että vetoakseleiden pyörinnässä on pientä 1-2 mm toleranssia. Vatkaaminen on havaittavissa enemmänkin renkaat ilmassa, mutta ihan normaalissa ajossakin auton pieni nypyttäminen näkyy. Ei se nyt ole varsinaisesti menoa haitannut varsinkin kun täydellä kaasulla haittaa ei ilmene. Onkohan Traxxaksen toleranssit sen verran suuret että tämä on ihan normaali ilmiö, ja mitenköhän siitä voisi pääsrä eroon, osat vaihtamalla?

Poissa Honkkari

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede 4x4 (Bandit ja Rustler?)
« Vastaus #394 : 22.03.14 - klo: 17.54 »
Nooh tommonen 1-2mm on aika perus. Itellä släshis renkaat ainakin elää hitusen. Onko sulla renkaat kunnolla liimattuna vanteille? Jos ne ei oo kunnolla vanteilla niin vatkaa kyllä aika helposti. Onko ohjausvarsissa lappia?
Traxxas E-Revo@EzRun Max5 Hw 4274Sd | Hpi Savage goes Flux | Axial Exo | Futaba 4PLS

Poissa Stampedepasanen

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede 4x4 (Bandit ja Rustler?)
« Vastaus #395 : 22.03.14 - klo: 18.15 »
1-2mm klappi näkyy nimenomaan pyörivässä vetoakselissa. Renkaissa liike kertautuu ja renkaat vatkaavatkin sitten jo 0.5-1 cm liikerataa.  Myös takarenkaat, mutta eturenkaat hiukan pahemmin. Kun autoa pitää kädessä ja antaa kaasua niin melkolailla koko vekotin täristää. Renkaat ainakin näyttävät olevan kunnolla kiinni tehtaan jäljiltä (normi Talonit). Kun koko pyörän ripustusta katsoo niin jonkin verran välystä on mielestäni joka paikassa. Olen olettanut sen olevan normaalia kun kaikki palikat ovat muovia. Ruuvit olen tarkistanut ja ne ovat kireällä.

Poissa Honkkari

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede 4x4 (Bandit ja Rustler?)
« Vastaus #396 : 22.03.14 - klo: 18.29 »
Hmmph videota kun olis niin osais sanua vähä paremmin. Vaikea hahmottaa et kuinka paljon ne ny sit loppujenlopuks klappaa  :grin: Ookko laakerit tarkistanu?
Traxxas E-Revo@EzRun Max5 Hw 4274Sd | Hpi Savage goes Flux | Axial Exo | Futaba 4PLS

Poissa jon.lindgren

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede 4x4 (Bandit ja Rustler?)
« Vastaus #397 : 22.03.14 - klo: 20.15 »
Olisko renkaissa hiekkaa?
Tee renkaisiin pari reikää keskilinjalle niin kura saattaa päästä pois. Halkaisija jotain 2-3mm. Käytä joko poraa, veistä, saksia tai juotoskolvia. Vanteiden reijistä menee tavaraa vaan sisäänpäin.

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede 4x4 (Bandit ja Rustler?)
« Vastaus #398 : 11.04.14 - klo: 19.57 »
Tarkastaisin esin, että ne laakerit on kunnossa ja sitten puristelisin ja ravistelisin niitä renkaita josko on hiekkaa mennyt sisään eikä ole enää tasapainossa.. Oliko sulla vakio vetarit kuitenkin ?
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa Stampedepasanen

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede 4x4 (Bandit ja Rustler?)
« Vastaus #399 : 19.04.14 - klo: 13.46 »
Syynä oli sittenkin renkaisiin kertynyt vesi. Renkaita puristamalla vettä ei tullut ulos, mutta porasin kuitenkin 3mm reiät renkaisiin. Foamit oli imeneet sen verran vettä itseensä, että se aiheutti vatkaamisen. No aloittelija oppii...

Poissa jon.lindgren

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede 4x4 (Bandit ja Rustler?)
« Vastaus #400 : 19.04.14 - klo: 16.11 »
Hyvä että vika löytyi. Näiden vehkeiden kanssa oppii uutta aina... :smiley:

Poissa manlyman

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede 4x4 (Bandit ja Rustler?)
« Vastaus #401 : 13.05.14 - klo: 19.32 »
Telluridella ajelen, käytännössä sama auto joten kysynpä teknisen kyssärin tässä threadissa.

Auto on säälimättömän bashaamisen seurauksena alkanut vinkumaan sen verran paljon, kun on veto päällä että pitänee huoltaa.

Mikä kohde tai kohteet on yleensä järkevin tarkistaa että vähenisi vikinä? Moottorin gear mesh? Diffit ei tunnu ainakaan hirveästi ääntelevän. Auto vikisee siis hiukan totuttua enemmän kun antaa kaasua, varsinkin jos on hankalakulkuinen alusta ts muu kuin asfaltti. Uutena oli tietysti lähes äänetön, en minä sitä enää tavoittele vaan sellaista kohtuullista sivistyneisyyden lisäystä, ettei koirat pelkä tjsp


Poissa 4wdkanootti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede 4x4 (Bandit ja Rustler?)
« Vastaus #402 : 14.05.14 - klo: 13.26 »
Spur-pinion väli: välys väärä, tai rattaan muoto kulunut kiilaavaksi. Kumman vaan.
Koneen tai spurriakselin laakeri laulaa. Keskittää heikommin kovassa kuormituksessa...
Diffin limat tunkeneet pelilaakeriin ja ko laakeri laulaa / liukuu nahkana.
Olen nähnyt traxxasin diffirummun, jonka lautasrattaan hampaat oli jo ihan
vinot. Harvinaisempaa sentään.

Lyijärillä grafiittia spurriin, jos ei äänen takia vielä hakua uusia.
Lootaan runsaampi voitelu myös.
 Pysyvästi muita nuivemmassa paikassa on kardaanin puolen spurrilaakeri....
MambaMonster2 wp *2, mambamax, HK 100A noparit/ , Leopard- 4282 mosa, halpiskonepino/  4*3s 5200-40c  + 2*2s akut/ Futaba3pm 2,4HGz radio/ autot axial 6x6, Hobbyk sabertooth *2

Poissa Bogey

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede 4x4 (Bandit ja Rustler?)
« Vastaus #403 : 14.05.14 - klo: 15.28 »
Auto on säälimättömän bashaamisen seurauksena alkanut vinkumaan sen verran paljon, kun on veto päällä että pitänee huoltaa.

Luistaako kytkin, laita vähän kireämmälle?

Poissa manlyman

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede 4x4 (Bandit ja Rustler?)
« Vastaus #404 : 14.05.14 - klo: 21.34 »
Auto on säälimättömän bashaamisen seurauksena alkanut vinkumaan sen verran paljon, kun on veto päällä että pitänee huoltaa.

Luistaako kytkin, laita vähän kireämmälle?

Tellussa ei ole, lienee ainoa isompi ero Stampedeen? On siis vain high stall clutch, ei slipperiä. Tiedä sitten miten tuo oireilee jos alkaisi luistamaan... Lienee on off eli vetää ei vedä -tyyppinen ratkaisu...

Poissa manlyman

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede 4x4 (Bandit ja Rustler?)
« Vastaus #405 : 14.05.14 - klo: 21.46 »
Spur-pinion väli: välys väärä, tai rattaan muoto kulunut kiilaavaksi. Kumman vaan.
Koneen tai spurriakselin laakeri laulaa. Keskittää heikommin kovassa kuormituksessa...
Diffin limat tunkeneet pelilaakeriin ja ko laakeri laulaa / liukuu nahkana.
Olen nähnyt traxxasin diffirummun, jonka lautasrattaan hampaat oli jo ihan
vinot. Harvinaisempaa sentään.

Lyijärillä grafiittia spurriin, jos ei äänen takia vielä hakua uusia.
Lootaan runsaampi voitelu myös.
 Pysyvästi muita nuivemmassa paikassa on kardaanin puolen spurrilaakeri....

Kiitos täytyypä tutkia näitä!

Etudiffi tuli nyt avattua ja oli pahasti vuotanut, likaista öljyä vain hiukan sisällä, diffikotelo aivan öljyssä sisältä. Toisen varren tiiviste kummallisen näköinen mutta nyt vain siistin tämän ja vaihdoin öljyt, jospa pysyisi kuitenkin limat sisällä. Vielä jos vuotaa niin uusia tiivisteitä sitten.

Olihan tuossa jonkin verran hommaa etudiffin avaamisessa ja diffiöljyn vaihdossa näin ensikertalaisena.

Spur pinion välys seuraava selviteltävä. Samalla tulee vaihdettua kardaaniakselin suoja, on näköjään ottanut hittiä jossain isommassa hypyssä ja murtunut... Likaa pääsee kardaanikammioon yläpuolelta(kin). Onneksi auton rungossa ei kuitenkaan näy murtumia.

Käyttö huomioiden aika vähällä tässä päästy. Saas nähdä kestääkö Titan 12T kesän loppuun... Ja auton alusta...


Poissa AO68B

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede 4x4 (Bandit ja Rustler?)
« Vastaus #406 : 14.05.14 - klo: 22.41 »
Onko tuossa sama ongelma kun 4x4 slässissä eli edestä lentää kaikki kivet sun muut suoraan moottorin noparin ja akun päälle? Brushed versiossa kestääkö moottori kuin hyvin? Koria voi varmaankin laskea ettei näytä niin korkealta?
« Viimeksi muokattu: 22.05.14 - klo: 16.01 kirjoittanut AO68B »

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede 4x4 (Bandit ja Rustler?)
« Vastaus #407 : 04.06.14 - klo: 11.22 »
Onko tuossa sama ongelma kun 4x4 slässissä eli edestä lentää kaikki kivet sun muut suoraan moottorin noparin ja akun päälle? Brushed versiossa kestääkö moottori kuin hyvin? Koria voi varmaankin laskea ettei näytä niin korkealta?
Kyseinen ongelma on joka autossa, että ne kivet lentää sinne sisälle.

Brushed moottori ei pidemmän päälle kestä. Sama ongelma kaikkien näiden kanssa 12T mottien kanssa.. Hyvällä huolenpidolla kestää pidenpään.

Koria voi laskea alemmaksi..
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa Stampedepasanen

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede 4x4 (Bandit ja Rustler?)
« Vastaus #408 : 12.10.14 - klo: 19.03 »
Alle vuoden vanha Pede 4x4 vxl kadotti tehot yhtäkkiä. Noparin valo palaa normaalisti vihreänä. Olen kokeillut nyt kahdella uudehkolla lipolla cutoffi päällä ja myös pois päältä. Lisäksi testannut yhdellä nikkeliakulla joten viallinen akku on suljettu pois. Myös slippery clutch tarkistettu. Eli auto pelitti normaalisti hiekkakentällä ja yhtäkkiä vauhti putosi. Akku pli kuitenkin lähes täysi. Ikään kuin olisi harjoittelumoodi päällä, mutta kun ei ole. Koitin myös harjottelumoodilla ja silloin oli vielä hitaampi. Mutta nyt siis täydet tehot ovat noin puolet normaalista. Tqi lähettimessä vilkkuu vihreä hitaasti, koitin vaihtaa siihenkin patterit mutta ei auta. Akkuina olleet 2s lipot. Kokeilin lämpöjä koneesta, joka oli luonnollisesti sormella koskiessa kuuma, mutta en usko että tasaisella hiekalla ja 2s lipolla pitäisi olla näissä ulkolämpötiloissa ongelmia. Onko kokemuksia mistä lähtisi vikaa paikantamaan? Voisiko olla että velineon tai nopari olisi kyrvähtänyt? Mitään viitteitä siitä ei kyllä ole, vain mystinen tehojen häviäminen.

Poissa RCT4n

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede 4x4 (Bandit ja Rustler?)
« Vastaus #409 : 03.12.14 - klo: 17.43 »
Olisikos kellään suosituksia Stampeden talvirenkaiksi? Vakiorenkailla vauhti ja ohjattavuus tuntui säilyvän ihmeen hyvin kovalla pohjalla (joskin sutimisen ansiosta renkaat venyy sirkkelinteriksi) mutta syvemmässä lumessa etenkin training (lasten) modessa meno helposti hyytyy. Ilmeisesti ns. laparenkaat tarvittaisiin, mutta toimiiko ne sitten kovalla pohjalla mitenkään? Vakiorenkaita paremmat nastanappularenkaat, jos sellaisia on, voisi olla toinen, monikäyttöisempi, vaihtoehto.

Poissa Kantti

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede 4x4 (Bandit ja Rustler?)
« Vastaus #410 : 09.12.14 - klo: 19.42 »
Ostin pojalle  joululahjaksi Stampeden, isikin varmaan saa vähän ajella   :afro: Nyt mietin mitä kannattaisi siihen kylkeen vielä ostaa. Ehdotuksia otetaan vastaan.

Ajattelin aluksi tilata vielä pari rengassarjaa: badlandsit ja tuollaiset hiekka/lumirenkaat.
Onko kumit helppo laittaa vanteelle ja sieltä pois vai kannattaako aina hankkia vanteineen? Revitäänkö vain käsin vai täytyykö käyttää apuvälineitä?

Lisäksi vielä tehoakku ja laturi täytyisi hankkia. Jos hankin lipoakkuja tehot kasvaa ilmeisesti sen verran paljon että vetareitakin tulee menemään??  Millaiset vetarit kestää vai hajottaako sitten jotain muuta?

Mistä löytyisi hyvä sisäkoppa joka pitää ylimääräisen kökön poissa sisätiloista?





Poissa aFox

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede 4x4 (Bandit ja Rustler?)
« Vastaus #411 : 09.12.14 - klo: 20.04 »
Vastailen nyt oman lyhyen kokemuksen perusteella. Mulla harjaton malli.
Ostin pojalle  joululahjaksi Stampeden, isikin varmaan saa vähän ajella   :afro: Nyt mietin mitä kannattaisi siihen kylkeen vielä ostaa. Ehdotuksia otetaan vastaan.

Tukivarret meni itsellä ensimmäisenä kun lipsahteli.

Ajattelin aluksi tilata vielä pari rengassarjaa: badlandsit ja tuollaiset hiekka/lumirenkaat.
Onko kumit helppo laittaa vanteelle ja sieltä pois vai kannattaako aina hankkia vanteineen? Revitäänkö vain käsin vai täytyykö käyttää apuvälineitä?

Kannattaa vanteetki hommata, työlästä puljata edestakas niitä yksille vanteille.

Lisäksi vielä tehoakku ja laturi täytyisi hankkia. Jos hankin lipoakkuja tehot kasvaa ilmeisesti sen verran paljon että vetareitakin tulee menemään??  Millaiset vetarit kestää vai hajottaako sitten jotain muuta?

Traxxaxen omat teräsvetarit on kestäny 3s lipo akkuakin, vakiot ei oikein kestäny ku training modella

Mistä löytyisi hyvä sisäkoppa joka pitää ylimääräisen kökön poissa sisätiloista?

Poissa Kantti

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede 4x4 (Bandit ja Rustler?)
« Vastaus #412 : 09.12.14 - klo: 22.11 »
Tukivarsia ja teräsvetareita siis vielä tilaukseen, niin ei ajot lopu seinään (ajettaessa)  :laugh:
Harjatonmalli tuli myös hankittua...

Poissa SixStars

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede 4x4 (Bandit ja Rustler?)
« Vastaus #413 : 31.12.14 - klo: 15.07 »
Brushed moottori ei pidemmän päälle kestä. Sama ongelma kaikkien näiden kanssa 12T mottien kanssa.. Hyvällä huolenpidolla kestää pidenpään.

.. juu, ja lukeehan rcm:n sivuilla ko. tuotteen esittelyssä näin:

 "Nelivetoinen Stampede 4X4 on nyt varustettu myös harjallisella Titan 12T -sähkömoottorilla!
Stampede 4X4 on tehty kovaan ajoon, raju meno saa moottorit paukkumaan! "

..eli pitää minkä lupaa  :laugh:

Mutta jos nyt kuitenkin joskus elämässään tommonen laite tulis hommattua ( ja harjallisten hajottua heitetään ne mäkeen, tai sit mennään rullaavaan suoraan.. ) niin tarviiko tommosessa olla jo sitten ns. 4-pole moottori jotta jaksaa mennä eikä kuumene liikaa ( joo joo välitykset kohdilleen toki jne. + välykset ) - itellä kun ollut lähinnä noita isompia autoja tuuppeina, ni niihin on riittänyt ihan ne 'halpis 2-polet'  :huh:
Kyosho Fazer EP Subaru, Traxxas Stampedet 2WD + 4WD, Kyosho Jetstream 800 vintagepaatti FOR SALE !, Quanum Nova Pro quadkopteri

Poissa aFox

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede 4x4 (Bandit ja Rustler?)
« Vastaus #414 : 31.01.15 - klo: 18.24 »
Just tuossa vetareita kehuin aiemmin  :grin:

Mites muilla kokemuksia traxxasin teräs vetareista? Nyt oon saanu jo kolme rikki. Eka nyt meni täysin omaan piikkiin kun puuhun ajoin :police: kaks seuraavaa meni nyt tuon uuden 4pole moottorin kanssa, vetarin ulommaisen puolikkaan pallopää poikki akselista :undecided: 3s pommitusta mutta kumminkin. Lukasin ulkomaiselta foorumilta että joillain hajonneet 2s lipollaki tuolla uudella koneella. Kalliita ovat pirut jos alkaa enempi menee.

XO1 autossa samantyyppiset vetarit ja siihe saa irto osiakin, ei kukaan tiedä käviskö mitkä osat ristiin?

Poissa aFox

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede 4x4 (Bandit ja Rustler?)
« Vastaus #415 : 01.02.15 - klo: 15.34 »
Ja kolmas napsahti nyt. Samalla lailla ku eilenki, parin minuutin ajon jälkeen. Eikö nää tykkää nyt lämpötilavaihtelusta vai vanhuuttaanko väsyyvät just samaan aikaan.

Poissa Nenolanjones

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede 4x4 (Bandit ja Rustler?)
« Vastaus #416 : 07.02.15 - klo: 16.41 »
Nyt kosahti itelläkin ensimmäinen vetari. Pitkään nuo alkuperäiset on kyllä talvella kesänytkin kun pitoa ei paljoa ole. Kevyt napsahdus kuului hypyn alastulossa ja sit loppu toisesta eturenkaasta veto. Näköjään katkesi ihan siitä uloimmasta pyöränlaakerin läpi menevästä osasta toinen korva irti.

Mitäs tähän nyt tilalle hommais? Oli ajatuksena myös päivittää tukivarret näihin pidempiin: http://www.amain.com/pro-line-protrac-suspension-kit-stampede-4x4/p225372

Tuolla suositeltiin tuota MIP:in x-duty kittiä niin pistänkö sen saman tien tilaukseen vai onko parempia ehdotuksia? Eli siis tämä: http://www.amain.com/mip-traxxas-x-duty-front-cvd-kit-stampede-4x4/p201218

Niin ja tosiaan kaksi sarjaahan noita vetareita pitää sitten tilata, taakse vastaava, voi tätä rahanmenoa  :cry:

No ei pidä valittaa, halvempi tätä on silti korjata kuin tuota 1:1 skaalan nelikko-audia  :grin:

edit. korjailin linkit, oli aluksi väärä tuote. Tutkin asiaa enempi niin eteen näköjään saakin tuon vetarin pään ihan erikseen, hyvä. Mutta pitänee silti harkita että ainakin taakse hommaisi kestävämpää vetaria, esim tämä:
http://www.amain.com/mip-traxxas-x-duty-rear-cvd-kit-stampede-4x4/p201209
« Viimeksi muokattu: 07.02.15 - klo: 17.33 kirjoittanut Nenolanjones »
Traxxas Summit (Castle 2200kv & MXL-6S)

Poissa jon.lindgren

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede 4x4 (Bandit ja Rustler?)
« Vastaus #417 : 07.02.15 - klo: 21.08 »
Prolinen tukivarret ei kestä samaa mitä originaalit. Näin ainakin Slashissä. Jos haluat toiset tukivarret osta RPM:n varret. Ne ainakin kestää.

Poissa viiksi

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede 4x4 (Bandit ja Rustler?)
« Vastaus #418 : 10.02.15 - klo: 10.53 »
Noniin,

Itsekin tilasin juuri ensimmäiseksi "oikeaksi" RC autoksi Stampeden.

Otin tommosen valmiin paketin missä tuli laturikin mukana. Täytyypä sanoa että mitään asioista tietämättä että kannattaa kyllä vähän konsultoida porukoita jotka näistä jotain tietää. Kestääpä muuten aika pitkään ladata tommosella 1.2a output laturilla noita akkuja ;)

Osaatteko sanoa mitkä osat ovat tässä Stampedessa semmosia ns. "sulakkeita" eli niitä osia jotka hajoaa kokoajan ja oli hyvä ostaa varastoon?

Myöskin kaikkia osia ei varmaankaan kannata hankkia jotain kovaa metallia jotta ei sitten hajoa jokin kalliimpi osa vierestä?

Onneks Rcm:n sedät olivat laittaneet minulle oikein käsin kirjoitettua ohjetta että kuinka laitetaan laite lipo asetukselle.

Ensi kosketushan piti tietenkin tehdä jo himassa ja olipa hätäinen peli. Auto singahti säkkituolin yli niin että heilahti ja auto sinkosi suoraan lasten legolinnaan aiheuttaen mielipahaa lapsille legojen lentäessä ympäri huonetta. Se aiheutti myös todella kovaa ulvontaa vaimoon. :)

Tästä se lähtee...

- viiksi

Poissa aFox

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede 4x4 (Bandit ja Rustler?)
« Vastaus #419 : 10.02.15 - klo: 11.25 »
Ja itselle aiheutti varmaan naurun pyrskähdyksen :grin: