Kirjoittaja Aihe: Kyosho VE sarjan autot  (Luettu 225055 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Miksu L

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #390 : 02.12.13 - klo: 21.05 »
Jos laskennallinen huippunopeus on 106km/h, niin paljonko tuo olisi käytännössä? Mielestäni kannattaa tähdätä noin 50km/h huippunopeuteen. Tämä siis vaan minun mielipide. :wink: 1/5 moottoreista löytyy matalat kierrokset, mutta niissä on vaan niin julmetun paksu akseli.

Poissa Anis

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #391 : 02.12.13 - klo: 21.53 »
no nyt on uutta kamaa tulossa

-mad force ilman renkaita, koria ja sähköjä
-mamba monster 2
-aiemman linkin 1050kv motti. Luin että on likimain tekin kopio, tiedä sitten mutta testataan. Tuolla pitäisi päästä 70kmh hujakoille
-kössin vanteet (kyosho ma026)
-mega forcen renkaat (kyosho mt007)
-prolinen 528mm pitkä gmc:n kori
-maalit

ja vielä puuttuu 2x2S tai 4S lipo, hobbykingistä nanoja ajattelin. Tekno rc:n moottoripukki pitää myös hankkia.

rahaa palaa...

Poissa Veskuvaan

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #392 : 02.12.13 - klo: 22.05 »
tarviit vielä diffeihin ristitapit ja setin rattaita ja sopivat öljyt
Tarpeeks ku purkaa nii 16 autoa menee yllättävän pienee tilaa...

Poissa Anis

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #393 : 02.12.13 - klo: 22.23 »
Diffeissä siis 2 pikkuratasta? Onko osoittautunut ettei ne kestä?

Poissa Veskuvaan

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #394 : 02.12.13 - klo: 22.33 »
Saattavat haljeta kun sille päälle sattuvat ja diffin säätäminen on helpompaa kun ratas-sarja on täynnä, noin painavilla renkailla kannattaa aloittaa suoraan jollain 40.000 ( kyosho ) öljyllä saattaa muuten jäädä sutimaan paikoilleen
Tarpeeks ku purkaa nii 16 autoa menee yllättävän pienee tilaa...

Poissa Anis

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #395 : 02.12.13 - klo: 22.47 »
OK, hyvä vinkki. Ja tilaten

Poissa neruda

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #396 : 24.12.13 - klo: 21.26 »
Mad Forcella ensimmäiset n. 7 minuuttia takana. P*run hauska peli ja potkua löytyy MUTTA... Toisesta etupyörästä korkkasi vetari noin lyhyen ajon jälkeen. Vetarin päässä oleva osa, johon siis tulee myös pyörä kiinni, siitä halkesi pala irti, vetari tippui kupistaan ja jumitti ohjauksen toiseen reunaansa. Vetari silmin nähden kiero. Eli muutama osa menee sitten tilaukseen.

Uusi auto, suoraan sanottuna aika kummallista, että näin nopeasti auto varikolla. Tekisi mieli sanoa muutama valittu sana, mutta ollaan nyt joulun kunniaksi hiljaa.
Kyosho Mad Force Kruiser, Axial Wroncho, Axial Yeti XL kit

Poissa Miksu L

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #397 : 25.12.13 - klo: 09.46 »
Harmittava takaisku! Koita saada vetari ja kuppi takuuseen. Valmistusvirhe tuossa on oltava.

Poissa neruda

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #398 : 25.12.13 - klo: 10.56 »
Eli kuppihan on nimeltään tietysti pyöränakseli. Siitä tosiaan lohkesi aika iso pala irti ja sen takia pääsi tosin tuo vetari pomppaamaan pois kupista. Vetari jäi jumiin ohjauspalan väliin. Ohjauspalaan (siis siihen alumiiniseen) tuli lovi ja itse vetari tosiaan kieroksi.

Autolla tein siis ainoastaan muutamia kiihdytys testejä pihassa, mihinkään en törmännyt, yhtäkään hyppyä en suorittanut.. Eli täytyy olla joku valuvirhe tuossa pyöränakselissa.

Otan yhteyttä Modelsportiin jossain vaiheessa, katsotaan mitä siellä ovat mieltä. Joka tapauksessa pistin osat nyt tiluuseen RCJKL:sta, jotta saan ne mahdollisimman nopeasti itselleni. Toki joulun pyhät taas sotkee, joten toimitus taitaa olla sitten jossain vaiheessa ensi viikkoa.
Kyosho Mad Force Kruiser, Axial Wroncho, Axial Yeti XL kit

Poissa edi98

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #399 : 27.12.13 - klo: 19.06 »
paljonkohan tulisi tolle lopujen lopuksi hintaa siis postimaksujen kanssa ? http://www.modelsport.co.uk/kyosho-mad-force-kruiser-ve-readyset/rc-car-products/380732
Traxxas e-revo, kyosho mad force kruiser VE

Poissa kenzu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #400 : 27.12.13 - klo: 19.46 »
262€ + rahdit 24€ tai 64€ riippuen kumman valitsee. Tossa halvemmassa tuskin montaa päivää eroa kuljetusajassa.
Hpi Savage XL Flux (8S) Castle XL2 & 780KV, Team Durango DESC410R Castle MMM & 2200KV, Traxxas E-Revo 1/16

Poissa edi98

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #401 : 27.12.13 - klo: 20.32 »
Ok tilaukseen meni,Onkohan hyvä laite talven lumille jos lunta edes tulee.
Traxxas e-revo, kyosho mad force kruiser VE

Poissa p-man

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #402 : 27.12.13 - klo: 20.36 »
Alkaa hinta olee kohillaan! Varmasti on talvella hyvä peli, kunhan suojaa vaan nopeudensäätimen kosteudelta.
Kyosho - Team Orion - Tekin - AKA - Graupner - Sanwa

Poissa edi98

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #403 : 27.12.13 - klo: 20.47 »
Jep ei tuo kyllä paha hinta ollut tilasin samalla core rc lipoja mukaan hintaa tuli yhteensä postituksen kanssa noin 370e
Traxxas e-revo, kyosho mad force kruiser VE

Poissa edi98

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #404 : 27.12.13 - klo: 21.24 »
Kauankohan menee kun auto tulee?
Traxxas e-revo, kyosho mad force kruiser VE

Poissa neruda

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #405 : 27.12.13 - klo: 21.26 »
Itse tilasin hieman aiemmin tuon Madin ja hinta on siitäkin tippunut aika reippaasti. Oma maksoi 340€ posteineen. Halvalla kyllä lähtee, ainoa vaan että tällä hetkellä ei ole varastossa, joten joutuu hieman odottelemaan ennen kuin tuota saa.

Omaan kävin hakemassa tänään varaosat RCJKL:sta. Huomenna paketti kasaan, jos nyt kestäisi vähän pidempään kuin 7 minuuttia..

Modelsportista pyysivät lähettelemään kuvia noista rikkinäisistä osista. Ottavat yhteyttä maahantuojaan..

Lainaus
Kauankohan menee kun auto tulee?

Modelsportin sivuilla lukee näin " On Order with Supplier Expected 31st Dec 2013". Eli pitäisi olla kuun viimeinen päivä varastossa heillä. Siitä sitten menee noin viikko, kun toimittavat Suomeen.
Kyosho Mad Force Kruiser, Axial Wroncho, Axial Yeti XL kit

Poissa edi98

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #406 : 27.12.13 - klo: 21.40 »
Juu pitää kehitellä siihen nopariin joku suoja ettei mee rikki heti.
Traxxas e-revo, kyosho mad force kruiser VE

Poissa neruda

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #407 : 28.12.13 - klo: 09.32 »
Noparin voi laittaa esim. minigrip-pussiin, mutta itse aina testailen erilaisia patentteja omien autojen suojauksessa.

Tämän hetkinen suojaus toimi ainakin sen 7 minuuttia jonka pääsin ajelemaan :D Tänään voisi pistää auton kuntoon ja käydä testailemassa uudelleen. Takapihalla on vielä vähän luntakin jäljellä.
Kyosho Mad Force Kruiser, Axial Wroncho, Axial Yeti XL kit

Poissa paltsu91

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #408 : 31.12.13 - klo: 23.29 »
Itellä on kanssa toi kruiser ve ja oon huomannu ihan saman ongelman noiden vetareiden kanssa. Se pääsee muljahtamaan sieltä akselin kupista ihan liian helposti pois ja sitten murtuu se muovinen akseli. Kannattaa siis niitä akselin uloimpia kappaleita, joihin ohjauspalat tulee kiinni ostaa varastoon, ettei ajot aina lopu kesken pitkäksi aikaa :) amainhobbiesista saa madiin varaosia about puolet halvemmalla kun rcjkl...

Se vetari on kyllä niin jytkyä tekoa että kestää kyllä taivuttaa takaisin suoraksi ja antaa vaikka vähän lämpöä niin tulee kun uusi! Jouduin vähän modailemaan niitä muoviakselin uloimpia palikoita. Vedin niihin ekana muutaman kierroksen sähköteippiä tukemaan akselia ja sitten laitoin sopivan kokoiset klemmarit päälle vielä sopivan kireälle. Kestää noin tehtynä puolet enemmän iskua ja jos pääsee vetari sieltä akselin kupista niin ei välttämättä hajoa se akselin muovi :)

Tossa vielä huono kuva siitä klemmaripatentista
« Viimeksi muokattu: 31.12.13 - klo: 23.38 kirjoittanut paltsu91 »

Poissa neruda

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #409 : 01.01.14 - klo: 11.15 »
Itsellä säilyi tuo muovi ehjänä. Meni rikki siis pyöränakseli sekä vetari. Vetari taipui pitkittäin sekä akselin suuntaisesti kieroon, joten katsoin parhaaksi ostaa uuden.

RCJKL:ssa sanoivat, että yksi patentti on laittaa vetarin diffin puoleiseen päähän esim. 2-3mm sopivaa kumiputkea. Näin tehtynä vetari painuu paremmin tuota renkaan päässä olevaa kuppia vasten. Ongelma tuntuisi olevan suurempi tuossa lyhyemmän vetarin puolella. Pidempi vetari ei pääse tulemaan niin paljon ulos, kun käsin käänteli renkaita.
Kyosho Mad Force Kruiser, Axial Wroncho, Axial Yeti XL kit

Poissa Veskuvaan

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #410 : 01.01.14 - klo: 15.41 »
Tuo kumiputki on toimiva ratkaisu ja toimii taka-akselilla juurikin noin, edessä kannattaa laittaa siitä letkusta puolet sinne akselikuppiin ettei vetari pääse nojaamaan kupin pohjaan
Tarpeeks ku purkaa nii 16 autoa menee yllättävän pienee tilaa...

Poissa neruda

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #411 : 03.01.14 - klo: 17.38 »
Pistin auton kasaan ilman minkäänlaisia patentteja. Tänään ajellut 30 minuuttia ilman minkäänlaisia murheita. On se vaan pirteän oloinen peli. Varomaton kaasun käyttö nurmikentällä ja silti heittää katolleen :D

Ja tuntuisi kestävän, pahin volttisarja tänään taisi olla 6x katon kautta ympäri. Koppaan tuli pieni halkeama, muuten ajo jatkui ihan normaalisti.. Hauska peli, ei voi muuta sanoa!
Kyosho Mad Force Kruiser, Axial Wroncho, Axial Yeti XL kit

Poissa p-man

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #412 : 04.01.14 - klo: 10.16 »
Pistin auton kasaan ilman minkäänlaisia patentteja. Tänään ajellut 30 minuuttia ilman minkäänlaisia murheita. On se vaan pirteän oloinen peli. Varomaton kaasun käyttö nurmikentällä ja silti heittää katolleen :D

Ja tuntuisi kestävän, pahin volttisarja tänään taisi olla 6x katon kautta ympäri. Koppaan tuli pieni halkeama, muuten ajo jatkui ihan normaalisti.. Hauska peli, ei voi muuta sanoa!

On se varmasti suht pirteä sillä vakio "pikkulohko" Orionilla, mut sen saa vielä huomattavasti pirteämmäks pelkällä moottorin vaihdolla.
Se on sitten eriasia et onko siinä enää mitään järkeä :)
Kyosho - Team Orion - Tekin - AKA - Graupner - Sanwa

Poissa neruda

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #413 : 04.01.14 - klo: 12.55 »
Juu varmasti saa pirteämmäksi. Tosin nyt pärjää tuolla vallan mainiosti, varsinkin kun vajaa 5 vuotias poikakin tuolla ajelee. Katsotaan nyt kun pääsee montulle ajelemaan, että miltä sen jälkeen tuntuu :)
Kyosho Mad Force Kruiser, Axial Wroncho, Axial Yeti XL kit

Poissa Manskus

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #414 : 04.01.14 - klo: 15.19 »
Onkos porukalla kokemuksia tosta Rage VE autosta?
Kun se vois olla ehkä ostamisen arvoinen auto ainakin
arvosteluiden perusteella.

Poissa neruda

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #415 : 06.01.14 - klo: 18.31 »
Tänään tuli taas ajeltua pieni tovi Madilla. Tuli testailtua hieman "crawlingia" tuossa meidän pikku puutarhassa :D EPA-säädöt pienelle ja sitten vaan kiipeilemään esteiden yli, kivastihan se tuossakin käytössä toimii..

Hyvin tuo on nyt kestänyt ajot mitä on tullut. Toki ajo on ollut vaan tuossa nurmikentällä + hieman testailua metsässä.. Katsotaan nyt kun pääsee joku päivä montulle ajelemaan, että mitä siitä sitten seuraa. Pari kertaa on tullut otettua aika kovat volttisarjat, mutta edelleenkään ei muuta vikaa kuin päreinä oleva koppa. No ei muuta kuin ilmastointiteippiä kopan toiselle puolelle halkeamien kohdalle ja matka jatkuu.
Kyosho Mad Force Kruiser, Axial Wroncho, Axial Yeti XL kit

Poissa p-man

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #416 : 06.01.14 - klo: 18.38 »
Jos tuossa yhtään on samoja osia kun Infernossa, niin varmasti on kestävä peli. Diffeihin pitää ne lisäpikkurattaat ja öljyt laittaa!
Kyosho - Team Orion - Tekin - AKA - Graupner - Sanwa

Poissa neruda

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #417 : 06.01.14 - klo: 18.44 »
En ala noita diffeja nyt aukomaan. Pistän sitten tuplarattaat mikäli sieltä jotain hajoaa. Akkujen kestokin on suht hyvää luokkaa, kun ei tule koko aikaa pommitettua kaasu pohjassa. Puolen tunnin testi eikä cut-off vieläkään puuttunut peliin :) Osasyy lienee 7000mah kapasiteetti..
Kyosho Mad Force Kruiser, Axial Wroncho, Axial Yeti XL kit

Poissa p-man

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #418 : 06.01.14 - klo: 18.56 »
Ne öljyt parantaa ajettavuuttakin. Nythän ne diffit on ihan tyhjät, ainoastaa nokare rasvaa rattaissa. Öljyillä saa lukko efektiä aikaan ja auto huomattavasti parempi ajaa!
Kyosho - Team Orion - Tekin - AKA - Graupner - Sanwa

Poissa Raisu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho VE sarjan autot
« Vastaus #419 : 06.01.14 - klo: 18.58 »
Oma madi sai hiekkakuoppa menoa ja mitään en saanut rikki, korinakin on Saben tyhjennyksestä joku revon koppa kun halvalla sai :wink:
Ohjausservo tosiaan kannattaa vaihtaa näistä heti parempaan, itsellä nyt Savoxin 16kg kääntelemässä renkuloita.