Kirjoittaja Aihe: TeamC TC02 / Ansmann X2 krossarit  (Luettu 231911 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Pököeemi

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: TeamC TC02 / Ansmann X2 krossarit
« Vastaus #360 : 23.02.12 - klo: 22.01 »
Olihan siinä huonoa tuuria kerrakseen mutta nyt on auto kasattu A-laatuisilla osilla :cool:

XB2  -  XB4  -  VD-12
         osparc

Poissa Diese-listi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: TeamC TC02 / Ansmann X2 krossarit
« Vastaus #361 : 06.03.12 - klo: 09.49 »
SC:ssä ei tunnu auttavan mikään... Etupää ei kestä. Varsinkin jos vertaa minkälaista pommitusta Kössin SC on saanut ja mitään ei ole hajonnut.
SC autosta pitää avata kaksi ruuvia keulasta tai asentaa RPM puskuri. Itse ongelma ei ole etupalassa vaan puskurin suunnittelu on susip****a. Tämä johtaa siihen että kaikki etupään kosketukset mene suoraan etupalaan ja se ei kestä sitä. Mutta kulutusosahan tuo etupala on ja niitä menee silloin tällöin rikki.

Kerrotko tarkemmin mitkä kaks ruuvia? RPM puskuri kiinnostaa myös... Välillä kestää pitkäänkin tuo etupala ja välillä menee yks per ajokerta.
SCX10, T3 2011, TS2, DF-03Ra, Micro-T

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: TeamC TC02 / Ansmann X2 krossarit
« Vastaus #362 : 06.03.12 - klo: 10.10 »
Ohhoh.. kylläpäs on laadukasta. RTR mallien hyvä puoli on että auto on ajokunnossa eikä pusseissa tule tällaista roskaa, yksi lisä siis siihen keskusteluun.

Toivottavasti saat auton kuntoon!
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Pököeemi

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: TeamC TC02 / Ansmann X2 krossarit
« Vastaus #363 : 06.03.12 - klo: 10.40 »
Toivottavasti saat auton kuntoon!

Kenen autoa tarkoitat?
XB2  -  XB4  -  VD-12
         osparc

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: TeamC TC02 / Ansmann X2 krossarit
« Vastaus #364 : 06.03.12 - klo: 10.51 »
Sinun, näyttäkin olevan jo kunnossa, hyvä!

(sori en huomannut että tää mun eka lukematon viesti tässä säikeessä olikin jo muutaman viikon vanha)

Ootko päässy ajaa jo?
« Viimeksi muokattu: 06.03.12 - klo: 10.57 kirjoittanut GT Warrior »
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Pököeemi

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: TeamC TC02 / Ansmann X2 krossarit
« Vastaus #365 : 06.03.12 - klo: 11.22 »
Juu, asiallisesti hoitui myyjältä kunnolliset osat viallisten tilalle. Ja kun ei ollut kiire saada autoa kasaan, niin ei aiheuttanut sen suurempia ongelmia. Tänään tulee kauan odotetut sähköt autoon, niin pääsee viikonloppuna testaamaan.
XB2  -  XB4  -  VD-12
         osparc

Poissa goos

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC kauppa
Vs: TeamC TC02 / Ansmann X2 krossarit
« Vastaus #366 : 06.03.12 - klo: 13.20 »
Kerrotko tarkemmin mitkä kaks ruuvia? RPM puskuri kiinnostaa myös... Välillä kestää pitkäänkin tuo etupala ja välillä menee yks per ajokerta.
etuiskari tornista tulee 2 tukea eteenpäin. Nämä yhtyvät puskurin alaosaan. Nämä 2 ruuvia poistetaan. Nytkun painat puskuria edestä niin tuet joustavat ylöspäin. RPM asson sc10 puskurin saa laitettua pienellä modauksella ja USA:n pojilla ollut hyviä kokoemuksia. En ole itse tehnyt koska ruuvien avaus on olut minulle riittävä että osa kestää.
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Poissa eltim

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: TeamC TC02 / Ansmann X2 krossarit
« Vastaus #367 : 06.03.12 - klo: 15.08 »
löysin tämmöisen alumiinisen tukilevyn tuohon keulapalan alle. Varmaan ihan hyvä suttaukseen mutta radalle en pistäisi itse. http://www.rcfun.nl/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=7891&category_id=31&option=com_virtuemart&Itemid=202&lang=en
Ei kukaan ole sc autossa tuollaista alumiinista tukipalaa kokeillut ?? Luulis ainakin alapalan kestävän ja kätevä kaverihan saapi ruuvinkannat piiloon :wink: Tiedä sitten tuleeko ylimääräitä painoa väärään paikkaan......?
TeamC TC02  Mini M03

Poissa Jukis

  • KUArc
    • Profiili
Vs: TeamC TC02 / Ansmann X2 krossarit
« Vastaus #368 : 06.03.12 - klo: 16.41 »
tulee itse asiassa melkein oikeaan paikkaan paino, mieluiten tietty olis suurin osa siinä servon alla(siihen normaalisti lisätään 20-30g) mutta on ainakin mahdollisimman alhaalla. SC autossa ei varmaan niin paljoa haittaa tuo että se ottaa pois osan flexaamisesta.
TLR 22 - Hot Bodies D8e - Xray T3'12 Vorza&d8 ja Axial osia

Poissa eltim

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: TeamC TC02 / Ansmann X2 krossarit
« Vastaus #369 : 06.03.12 - klo: 17.06 »
Senverran monta etupalaa mennyt ja särkenyt vielä ylemmänkin palan kiinnityskorvat että taidampa hommata tollasen josko siitä ois apuja. EuroRC:n uusin versio etupalasta on kylläkin kestänyt paremmin keulalleen hypystä tuloja :smiley: Enkä meinannutkaa koko osaa laittaa vaan ajatuksena oli hiukan muokata sitä mutta kunhan saan sen tiedän paremmin mitä teen
TeamC TC02  Mini M03

Poissa KooBee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: TeamC TC02 / Ansmann X2 krossarit
« Vastaus #370 : 19.03.12 - klo: 17.04 »
Onko jotkut testanneet näissä lyhyitä lipoja (taka- tai keskimoottorisessa)?

Poissa JyrkiL

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: TeamC TC02 / Ansmann X2 krossarit
« Vastaus #371 : 20.03.12 - klo: 08.54 »
En ole TeamC/Ansmann-autoissa testannut, mutta eiköhän kuitenkin yleispätevästä infosta ole kyse...

Takamoottoriautolla ajoin viime kesänä sekä pitkillä että lyhyillä akuilla. Kaikki kokemukset kääntyivät lyhyiden akkujen eduksi. Auto hyppäsi kevyempänä paremmin, lisäksi kääntyvyyttä sai paremmaksi, kun tuon lyhyen akun laittoi akkukaukalon etureunaan. Itse aion ajaa jatkossa krossia lyhyillä lipoilla. Lyhyitä akkuja näin myös monissa (ainakin TLR-merkkisissä) autoissa Turun WJ-kisoissa, joten tuskin olen yksin kokemuksieni kanssa.

Omat ajot siis TLR 22 autolla.

Jyrki Lehto
ATAK/UA
AE/Destiny/TLR

Poissa Rossari

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: TeamC TC02 / Ansmann X2 krossarit
« Vastaus #372 : 21.03.12 - klo: 19.09 »
Mikä mahtoi tulla tänään nopariin/moottoriin, kun ajelin teamC:llä niin yhtäkkiä pysähtyi ja ei kulkenut enää mihinkään. Painoin kaasua ja tökötti paikallaan, eli kaasua tuli, mutta niin vähän ettei liikkunu. Voiko johtua moottorin liitoksista vai mahtoikohan nopari kärähtää...
Sähkövoimalla eteenpäin! -TeamC tc-02 - traxxas slash brushless- Syma s107

Poissa Jukis

  • KUArc
    • Profiili
Vs: TeamC TC02 / Ansmann X2 krossarit
« Vastaus #373 : 21.03.12 - klo: 19.22 »
oliko moottori ihan tulikuuma? kun kerran noilla isoilla corrin laparenkailla ajoit se voi olla että on kuumentunut ja demagnetisoitunut. Anna kuitenkin auton kuivua kunnolla ilmastoidussa tilassa ja katso onko liitännät kunnossa. sit lataa akku ja koita toimiiko viel.
TLR 22 - Hot Bodies D8e - Xray T3'12 Vorza&d8 ja Axial osia

Poissa Rossari

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: TeamC TC02 / Ansmann X2 krossarit
« Vastaus #374 : 21.03.12 - klo: 19.26 »
En ainakaan huomannut että olis kuumentunu. Ennen pysynyt täysin viileänä, mutta mistä sitä tietää. Joo autotallissa kuivuu ja huomenna testi :cheesy:
Sähkövoimalla eteenpäin! -TeamC tc-02 - traxxas slash brushless- Syma s107

Poissa Rossari

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: TeamC TC02 / Ansmann X2 krossarit
« Vastaus #375 : 22.03.12 - klo: 13.21 »
Moottorin johtohan se siellä :cheesy: Otti enää yhdestä kohtaa kiinni ja kun otti teipin pois päältä, lähti kokonaan irti. Juotin ja nyt toimii taas :smiley:
Sähkövoimalla eteenpäin! -TeamC tc-02 - traxxas slash brushless- Syma s107

Poissa Jukis

  • KUArc
    • Profiili
Vs: TeamC TC02 / Ansmann X2 krossarit
« Vastaus #376 : 22.03.12 - klo: 13.28 »
eläpä teippaile niitä vaan laita kutistesukkaa
TLR 22 - Hot Bodies D8e - Xray T3'12 Vorza&d8 ja Axial osia

Poissa KooBee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: TeamC TC02 / Ansmann X2 krossarit
« Vastaus #377 : 22.03.12 - klo: 13.53 »
En ole TeamC/Ansmann-autoissa testannut, mutta eiköhän kuitenkin yleispätevästä infosta ole kyse...

Takamoottoriautolla ajoin viime kesänä sekä pitkillä että lyhyillä akuilla. Kaikki kokemukset kääntyivät lyhyiden akkujen eduksi. Auto hyppäsi kevyempänä paremmin, lisäksi kääntyvyyttä sai paremmaksi, kun tuon lyhyen akun laittoi akkukaukalon etureunaan. Itse aion ajaa jatkossa krossia lyhyillä lipoilla. Lyhyitä akkuja näin myös monissa (ainakin TLR-merkkisissä) autoissa Turun WJ-kisoissa, joten tuskin olen yksin kokemuksieni kanssa.

Omat ajot siis TLR 22 autolla.

Jyrki Lehto
ATAK/UA

Keskimoottorisen osalta tilanne on sikäli erilainen, että tässä on akut vierekkäin kun taas TLR 22:ssa ne on peräkkäin. Toki sitä lyhyttä akkua saa siirrettyä eteen ja taaksepäin myös TC02C:ssä kun kaukalo on pituussuunnassa saddle pack lipon pituinen ja lyhyt akku taas menisi poikittain.

Poissa sponge

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: TeamC TC02 / Ansmann X2 krossarit
« Vastaus #378 : 27.03.12 - klo: 16.02 »
Nyt kun kesä lähestyy ja olen miettinyt auton osien päivittelyä, niin herää yksi kysymys: onko evo- konversiokitissä merkittäviä etuja verrattuna "normi" pohjaan (eli tc02 kitin pohjaan)?
Muista turvaväli! 
 Team c tc02 - Team c ts2 - TT Phoenix st - Gaui 500X Quad- copter

Poissa goos

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC kauppa
Vs: TeamC TC02 / Ansmann X2 krossarit
« Vastaus #379 : 27.03.12 - klo: 16.29 »
Nyt kun kesä lähestyy ja olen miettinyt auton osien päivittelyä, niin herää yksi kysymys: onko evo- konversiokitissä merkittäviä etuja verrattuna "normi" pohjaan (eli tc02 kitin pohjaan)?

Auto on reilusti vakaampi mutta menettää hiukan ohjattavuutta. Truckipohja on myös loistava jos haluaa supervakaan auton. Näiden kanssa kun yhdistää frontcab bodyn niin ohjattavuutta saa toki hiukan takaisin. Evon body sopii myös trucki pohjan kanssa
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Poissa sponge

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: TeamC TC02 / Ansmann X2 krossarit
« Vastaus #380 : 27.03.12 - klo: 19.25 »
Nyt kun kesä lähestyy ja olen miettinyt auton osien päivittelyä, niin herää yksi kysymys: onko evo- konversiokitissä merkittäviä etuja verrattuna "normi" pohjaan (eli tc02 kitin pohjaan)?

Auto on reilusti vakaampi mutta menettää hiukan ohjattavuutta. Truckipohja on myös loistava jos haluaa supervakaan auton. Näiden kanssa kun yhdistää frontcab bodyn niin ohjattavuutta saa toki hiukan takaisin. Evon body sopii myös trucki pohjan kanssa
Mutta kokonaisuutena katsoen auton ajettevuutta parantava parannus? Ts. onko ohjauksen heikentyminen merkittävää/ onko siitä suurta haittaa kun auto on muuten hyvä kääntymään?
Muista turvaväli! 
 Team c tc02 - Team c ts2 - TT Phoenix st - Gaui 500X Quad- copter

Poissa goos

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC kauppa
Vs: TeamC TC02 / Ansmann X2 krossarit
« Vastaus #381 : 27.03.12 - klo: 19.26 »
Nyt kun kesä lähestyy ja olen miettinyt auton osien päivittelyä, niin herää yksi kysymys: onko evo- konversiokitissä merkittäviä etuja verrattuna "normi" pohjaan (eli tc02 kitin pohjaan)?

Auto on reilusti vakaampi mutta menettää hiukan ohjattavuutta. Truckipohja on myös loistava jos haluaa supervakaan auton. Näiden kanssa kun yhdistää frontcab bodyn niin ohjattavuutta saa toki hiukan takaisin. Evon body sopii myös trucki pohjan kanssa
Mutta kokonaisuutena katsoen auton ajettevuutta parantava parannus? Ts. onko ohjauksen heikentyminen merkittävää/ onko siitä suurta haittaa kun auto on muuten hyvä kääntymään?
Itse ajoin viimeksi trukki pohjalla Tikkurilan radalla ja ihan ok se käänty siellä takamoottorisena :) Eli kyllä seplussan puolelle menee, autohan kääntyy todella paljon jo muutenkin.
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Poissa Rossari

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: TeamC TC02 / Ansmann X2 krossarit
« Vastaus #382 : 04.04.12 - klo: 11.00 »
Moro!
Kuinkahan kalliiksi menee jos päivittää tc02:n corriksi tai truggyksi? Truggyksi muutettaessa ei taida tavita muuta kuin etuiskaritornin, jossa koritolpat ja uuden korin.
Sähkövoimalla eteenpäin! -TeamC tc-02 - traxxas slash brushless- Syma s107

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: TeamC TC02 / Ansmann X2 krossarit
« Vastaus #383 : 04.04.12 - klo: 11.02 »
Pohjalevy, tukivarret, vantit, vetoakselit etc. vielä noiden lisäksi, ainakin corriksi muutettaessa..
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa mascot

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: TeamC TC02 / Ansmann X2 krossarit
« Vastaus #384 : 04.04.12 - klo: 11.12 »
Moro!
Kuinkahan kalliiksi menee jos päivittää tc02:n corriksi tai truggyksi? Truggyksi muutettaessa ei taida tavita muuta kuin etuiskaritornin, jossa koritolpat ja uuden korin.

Molemmat iskaritornit ja vielä iskaritki, koska truggyssä ja corrissa on pidemmät iskarit ku crossissa.

http://www.tcmodels.net/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=772&category_id=49&option=com_virtuemart&Itemid=71

Tuohon vielä lisäksi:

- iskarit
- iskaritornit
- tukivaret
- vetarit
- vantit
TeamC TM2  - Viper VST 8.5T - Xerun V3, Corally RDX Phi 09 - DualSky Z5 10.5T - Xerun Xtreme, Team C TR8E - Xerun 4274 2200kv - Xerun 150A, Axial SCX10 Hummer

Poissa Rossari

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: TeamC TC02 / Ansmann X2 krossarit
« Vastaus #385 : 04.04.12 - klo: 11.19 »
Ok, kiitos :smiley:
Sähkövoimalla eteenpäin! -TeamC tc-02 - traxxas slash brushless- Syma s107

Poissa Jukis

  • KUArc
    • Profiili
Vs: TeamC TC02 / Ansmann X2 krossarit
« Vastaus #386 : 04.04.12 - klo: 11.37 »
Hommaa siihen truggyrenkaat vaan pihalla ajoon, ethän sä truggya kisaamiseen oo tekemäs, truggypohjakin menee buggykorin alle ja on 15mm pidempi jos haluaa rauhoittaa suoraan menoa. Toki ne pidemmät tukivarret(+vetarit+vantit+iskarit) toisivat lisää maavaraa.
TLR 22 - Hot Bodies D8e - Xray T3'12 Vorza&d8 ja Axial osia

Poissa Rossari

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: TeamC TC02 / Ansmann X2 krossarit
« Vastaus #387 : 04.04.12 - klo: 11.50 »
Niin vois tehdä. Joo tosiaan jäi kaipuu hyppimiseen, kun aiempi auto oli harjaton e-maxx. Olisha se kyllä ihan hyvä jos sais sitä maavaraa lisää :smiley:
Sähkövoimalla eteenpäin! -TeamC tc-02 - traxxas slash brushless- Syma s107

Poissa Jukis

  • KUArc
    • Profiili
Vs: TeamC TC02 / Ansmann X2 krossarit
« Vastaus #388 : 04.04.12 - klo: 11.52 »
Tuon macnumin saisit kyllä ihan suomesta 59 eurolla(+postit) ja XT pro truggyn saisit 90 eurolla posteineen itävallasta. ei varmaan kannata ruveta rakentaan truggya kokonaan kun tulee halvemmaks tuo macnum kuin osat.
TLR 22 - Hot Bodies D8e - Xray T3'12 Vorza&d8 ja Axial osia

Poissa Rossari

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: TeamC TC02 / Ansmann X2 krossarit
« Vastaus #389 : 04.04.12 - klo: 11.54 »
Jep, kiitos!
Sähkövoimalla eteenpäin! -TeamC tc-02 - traxxas slash brushless- Syma s107