Toinen ratakäynti takana, eipä mitään muuta ihmeellistä kun tarkastakaa bensatankin ruuvit. Ne ruuvit millä tankki on kiinni mustassa muovisessa kehikossa, ei ollut lukitteella kiinni ja tankki irti kesken ajon, onneksi ei saatu suurempia vaurioita aikaan.
Pariin otteeseen taas testattiin kestävyytä ja se osalta ei ole huomauttamista
Setuppeja haeskellaan ja aika rajuja muutoksia tuli tehtyä, sen johdosta auto kyllä kääntyi mutta keula oli törkeen haukkaava ja spinnaamiset tosiasioita. Parin hiitin jälkeen löysin mokellukset säädöissä ja sen jälkeen meno taas alkoi olla sitä mitä pitää. Iskareissa kokeilin edessä UR9000 ja takana UR7000, ehkä hieman tömäkät öljyt ja seuraavaksi kokeilen 1000 löysempää molemmissa päissä, jotka lienee suht lähellä alkuperäisiä öljyjä?
Camberit jonnekkin 1.5 asteen kantturoille, takana auraus 3-4 astetta, edessä 0,5-1 aste haritusta. Caster oli nyt keskellä, kaksi clipsiä molemmin puolin ylätukivartta ja Ackerman vakio paikassa. Maavara takana 10mm ja edessä 9mm, ulosjoustoa en muista. Älkää rajoittako etupään sisäänoustoa liikaa, jos ollenkaan, niin ei tarvii ihmetellä miksi keula haukkaa... Eli, aika lähellä ollaan niissä setupeissa mitä on tehtaalla laitettu.
Etujarrulevyt voi ottaa irti ja hioa suoriksi, ne kun on tehty prässäämällä niin jarrulevyt on vähän kuperia. Jollain 160 paperilla kannattaa lähteä liikkeelle, muuten loppuu usko oikasun suhteen. Jarrulevyjen oikaisun jälkeen jarrut toimii ehkä hieman paremmin mutta jarruteho ei sen kummemmin kasva joten sen puolesta ei välttämätön toimenpide.
Edelleen hauska ja helppo auto radalla, näitä voisi olla enemmänkin niin saataisiin hyviä kapinoita aikaan ja joku kerhokisan järjestäjä voisi ottaa Minit mukaan kisaamaan, vaikka muiden LS-5 autojen sekaan ellei autoja riitä omaan erään, vauhdeissa kun ei suurta eroa ole.