Hyvin pitkälti noin, jotain osia saa vaihtaa kuten jousia, vakaajia, ilmansuodattimen voi vaihtaa koteloituun (n.60€) malliin joka imee viileää ilmaa moottorin sivulta, etudiffiin voi vaihtaa 40T hammaspyörän (overdrive n.16€), diffit tulee olemaan vakiot ja vaseliinilla täytetyt, moottori vakio 260. Jotain tuon suuntaista on pohdittu, kun saan auton niin katsotaan tarkemmin mitä saa vaihtaa ja mitä ei.
Blingejä ei tähän luokkaan tule, edelleen mennään sillä periaatteella että ARTR auto on suoraan paketista kilpailukykyinen ilman pakollista päivittämistä. Nuo mitä luettelin tuossa, on lähinnä auton säätämiseen vaikuttavia palikoita, poislukien koteloitu ilmansuodatin jolla saadaan moottorille hieman viileämpää ilmaa, kaasari kun on moottorin takana niin kone hörppii omalla putsarilla lämmintä ilmaa.
Eiköhän tekniset säännöt saada kasaan ennen lumien lähtöä, sitten pitäisi löytää muutama kaveri jotka alkaa puuhaamaan kisoja näille kopperoille, siihen mun tieto/taito ja aika ei tule riittämään. Kisoista en ole huolissani, eiköhän me jossain kapinoissa päästä kisaamaan, se riippuu täysin siitä kuinka paljon autoja tulee todellisuudessa olemaan radoilla eri puolella Suomea.