Kirjoittaja Aihe: Axial Rock Racer "Wraith"  (Luettu 105917 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Bonzer

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Axial Rock Racer "Wraith"
« Vastaus #120 : 02.07.12 - klo: 21.44 »
Saakos tähän Suomesta osia? Oon vähän suunnitellu tän ostoa. Combona tulee olemaan HobbyWing 8.5t sensorillinen ja xtreme noparilla.

Poissa Raisu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Axial Rock Racer "Wraith"
« Vastaus #121 : 02.07.12 - klo: 22.25 »
Tulipa tuollainen kasattua kitistä, ez-run 4300kv mosa ja turnigyn 60A säätimellä (on muuten jarruton pakki ja drag brake 100%) piha-ajeluun ja pikkukiipeilyyn ajatuksena.

Tuossa kasauksen jälkeen tuli mieleen että jos ne palikat jotka tulevat akseleihin kiinni ja mihin kiinnittyvät alatukivarret ja iskarin alapäät ovat väärinpäin niin akseliväli kasvaa? en tosin tiedä että saako niitä edes väärinpäin paikalleen.

Poissa -SS-

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.rc-foff.net
Vs: Axial Rock Racer "Wraith"
« Vastaus #122 : 02.07.12 - klo: 22.32 »
Tuossa kasauksen jälkeen tuli mieleen että jos ne palikat jotka tulevat akseleihin kiinni ja mihin kiinnittyvät alatukivarret ja iskarin alapäät ovat väärinpäin niin akseliväli kasvaa? en tosin tiedä että saako niitä edes väärinpäin paikalleen.

Ei saa vääripäin, kun linkki alhaalla ja iskari päällä, toisepäin ei mee.
Olikos sulla kitissä 360mm akseliväli vai mikä?

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Axial Rock Racer "Wraith"
« Vastaus #123 : 02.07.12 - klo: 22.54 »
Saakos tähän Suomesta osia? Oon vähän suunnitellu tän ostoa. Combona tulee olemaan HobbyWing 8.5t sensorillinen ja xtreme noparilla.

Racers rc shop lienee harvoja jolla jotain osia jopa hyllyssä, uskoisin.
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa Raisu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Axial Rock Racer "Wraith"
« Vastaus #124 : 03.07.12 - klo: 00.30 »
Tuossa kasauksen jälkeen tuli mieleen että jos ne palikat jotka tulevat akseleihin kiinni ja mihin kiinnittyvät alatukivarret ja iskarin alapäät ovat väärinpäin niin akseliväli kasvaa? en tosin tiedä että saako niitä edes väärinpäin paikalleen.

Ei saa vääripäin, kun linkki alhaalla ja iskari päällä, toisepäin ei mee.
Olikos sulla kitissä 360mm akseliväli vai mikä?

Jos osa AX80070:1 on akseleissa väärinpäin niin akselivälistä tulee pidempi, kokeiltu on nyt ja mitattu.
343mm on omassani akseliväli kun osat ovat oikeassa järjestyksessä.

Poissa -SS-

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.rc-foff.net
Vs: Axial Rock Racer "Wraith"
« Vastaus #125 : 03.07.12 - klo: 10.04 »
Tuossa kasauksen jälkeen tuli mieleen että jos ne palikat jotka tulevat akseleihin kiinni ja mihin kiinnittyvät alatukivarret ja iskarin alapäät ovat väärinpäin niin akseliväli kasvaa? en tosin tiedä että saako niitä edes väärinpäin paikalleen.

Ei saa vääripäin, kun linkki alhaalla ja iskari päällä, toisepäin ei mee.
Olikos sulla kitissä 360mm akseliväli vai mikä?

Jos osa AX80070:1 on akseleissa väärinpäin niin akselivälistä tulee pidempi, kokeiltu on nyt ja mitattu.
343mm on omassani akseliväli kun osat ovat oikeassa järjestyksessä.

Ahaa! Tarviikin tänään katsastaa oma auto onko sama juttu.
Oisko noita sit koottu väärin oikeen urakalla, hauska et pieni osa vaikuttaa sentin verran.
Odotellaan vielä tietoa miten kit sitten selvittyy 360mm akselivälistä?

Poissa -SS-

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.rc-foff.net
Vs: Axial Rock Racer "Wraith"
« Vastaus #126 : 03.07.12 - klo: 15.11 »
Eipä se sentti tuostakaan tule, kun omassa autossa on jo näin, jollon lyhin mitä saa?


Saatko Raisu otettua omasta wraithistäsi kuvan ja laitettua tänne, että miten siinä on?

Poissa nukkumasa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Axial Rock Racer "Wraith"
« Vastaus #127 : 05.07.12 - klo: 01.34 »
Jälleen tuli päivitystä Wraithiin.

-GH Parts Aluminum Steering links
-Vanquish Production Aluminum incision steering knuckles
-Hot Racing Aluminum Lower shock mounts



| Savage Flux HP |
Taito on sitä, kun tuuri tulee tavaksi

Poissa Landor

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Axial Rock Racer "Wraith"
« Vastaus #128 : 05.07.12 - klo: 23.34 »
Jotenkin just eilen alkoi nyppiä renkaiden heikko kääntyminen. Tuli ainakin pari kertaa tilanne, jossa takana oli iso pudotus, tilaa ei ollut, ja matkaa ylöspäin pääsisi yrittämään, jos renkaat saisi käännettyä - mutta eivät siis kääntyneet. Servossa ei oiken riittänyt puhti paikallaan kääntymiseen. Toki tähän osasyy on renkaisiin lisäämäni painot (eturenkaat painavat minulla 325 g/kpl).

Mutta eipä hätää, tänään posteljooni saapui Hong Kongista ja kiikutti minulle uuden 1218TH servon. Testattu tuota on vasta sisätiloissa, mutta nyt tuntuisi renkaat kääntyvän. Samassa paketissa tuli tuo alumiininen servon varsi. Tuonne varren yläpäähän viilailin pientä viistettä, jotta se helpommin muljahtaisi tuonne puskurirakenteiden sisään.

Pistelin paikalleen samalla myös alumiinisen pitkän ohjauslinkin. Lyhyemmäksi linkiksi jätin alkuperäisen muovilinkin, se tuntuu kuitenkin paljon tukevammalta kuin se pidempi, joka on aika herkkä taipumaan.

Samalla vaihtui myös kuski. Kuskin paikalla istuu nyt Jon Fitch, jolloin John Cena siirtyi pelkääjän paikalle.



Poissa Chili

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Axial Rock Racer "Wraith"
« Vastaus #129 : 10.07.12 - klo: 14.36 »
Wraithi sai tänään ax-10 akselit alleen. Etuakselia pitää vielä siirtää taaemmaksi myöhemmin. Kallistuksenvakaaja esti kyllä kaiken torque twistin. (löysin/heikoin hotracingin takana, edessä ei ollenkaan)
   Hetihän sitä piti mennä pihalle kokeilemaan. Kiinalaisilla sähköillä en suuremmin miettinyt ja aloin kruisailemaan märällä nurmikolla. Auto taihtoi ruveta kippaamaan ympäri tiukoissa n. 20-30km/h käännöksissä, joka on suunniteltuun käyttöön hieman ongelmallista. Pitänee säätää jousitusta. Sitten auto pysähtyi ja ilmassa oli juuri huomattava määrä savua. No tämähän on käynyt ennenkin. Nopari oli palanut. Milloinkahan oppisin, etteivät ne suuremmin tykkää vedestä..


Rumat sähköt ovat laitettu testauksen ajaksi. Testi on nyt ohi ja auto näyttää taas kauniilta ilman noparia  :grin:
« Viimeksi muokattu: 10.07.12 - klo: 14.44 kirjoittanut Chili »
Thunder Tiger dt-10 - Axial ax10 - Slash 2wd - Blitz ese - Axial EXO - Axial wraith

Poissa Hokkaju

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Axial Rock Racer "Wraith"
« Vastaus #130 : 10.07.12 - klo: 22.04 »
Mitä jousia/iskareita on olette vaihtaneet vakioiden tilalle?
vakiot fuskaa oljyä pihalle.  :angry:

laitoin muuten akut kuskin ja apukuskin paikalle lattialle. parempi painopiste kuin vakkarissa.
4s-holmesin torques master-traxxas 550-21-proline chisel.  :cheesy:

Poissa Chili

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Axial Rock Racer "Wraith"
« Vastaus #131 : 15.07.12 - klo: 00.57 »
Nyt on xl-5 nopari sekä 45t motti wraithissa kiinni. Crawlailu oli yllättävän mukavaa hiekkakuopalla, vaikka huippunopeudet olivatkin 20km/h luokkaa. Ainut harmi on että xl-5:sta ei ole suunniteltu 3s:lle, jolla sitä rääkkään. Kyllä se sen kestää, koska moottori ei vie paljoa virtaa, mutta se ylikuumenee kymmeneen minuuttiin.
Thunder Tiger dt-10 - Axial ax10 - Slash 2wd - Blitz ese - Axial EXO - Axial wraith

Poissa Hokkaju

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Axial Rock Racer "Wraith"
« Vastaus #132 : 24.07.12 - klo: 21.27 »
Nyt tuli e-maxxin iskarit . kombinaatio on traxxas pumput ja vieterit + jousikupit + kumiholkit+ pallot aluperäisestä.
toimii silminnähden paremmin, siis auto palautuu suoraan asentoon eli jousituksessa ei ole ainakaan silmittömästi kitkaa. Sisäänjousto on pari-kolme milliä pidempi kuin vakkari pumpuilla.

tyytyväinen... :azn:

Poissa -SS-

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.rc-foff.net
Vs: Axial Rock Racer "Wraith"
« Vastaus #133 : 29.07.12 - klo: 14.40 »
Omaa Wraith ajopeliä rakennettu taasen hieman "scalempaan" suuntaan
RC Formula Offroad lajissa:



jos kiinnostaa, niin rakennustopikissa lisää mehukkaita kuvia kuskinkin kera  :azn:
http://rc-foff.net/smf/index.php?topic=3954.60

Poissa nukkumasa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Axial Rock Racer "Wraith"
« Vastaus #134 : 29.07.12 - klo: 22.45 »
Aivan mahtavan näkönen! 10/10!  :cool:
Tuosta ei puutu mitään.
| Savage Flux HP |
Taito on sitä, kun tuuri tulee tavaksi

Poissa Matti Niemelä

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Axial Rock Racer "Wraith"
« Vastaus #135 : 19.08.12 - klo: 14.51 »
Joutsers,

Itsellä on tässä ihka eka oma RC-autoviriviri vireillä. Näin vanhemmalta iältä tajusi, kuinka sitä pikkusena halus kovasti aina RC-auton (enkä koskaan saanut edes Nikkoa!) ja kuinka vasta iän ja työpaikan myötä sitä on mahdollista toteuttaa vihdoinkin lapsuusajan haaveet =)

Eli viime torstaina kävin postista hakeen Wraith KIT:n. Ei ehkä paras vaihtoehto ekaks RC-autoksi tuo kitti, mutta erittäin hauskaa on ollut sitä rakennella.

Kakka work-in-progress kuva.

Rakentelussa esiintyneitä ongelmia:
- Shocksit prkl! Ne on nyt ilman niitä flippin nännejä, kun sain "täydellisen" iskarin rakennettua vasta kun yks tai kaks nänniä oli jo aivan ruvella.
- Tommosesta akseliin taikka moottoriin pinnillä ruuvattavasta nievelestä puuttuu kokonaan kierteet sille pinnille, joutuu häxään jonku paksun klemmarin siihen jos tai kun saa racingfactoryltä uuden.
- Yksi akkukotelon ruuvi puuttui! :)

Muuten rakentelu on ollut suurenmoisen antoisaa ja mukavaa vanhalle miniatyyri- ja pienismalliharrastajalle.

Tänään pitäisi keksiä mitä ihmeen osia tuohon tilaisi elektroniikan osalta, vaihtoehtoja kun tutuisi olevan kirjaimellisesti satoja.

Espoon Matinkylästä päin kirjoittelen, ja jahka auto on kondiksessa, vois kattella vaikka jotain ajoja keskuspuistossa jos ympäristöstä löytyy rennolla asenteella möyrivää porukkaa? Luulis että siellä on Wraith-maastoa loputtomiin =)

Poissa hukka

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Axial Rock Racer "Wraith"
« Vastaus #136 : 19.08.12 - klo: 18.10 »
Nyt en ihan pysy aiheessa, pahoittelut tästä:

Täältä keskuspuiston toiselta laidalta (Suna) löytyy ainakin yksi innokas metsäsafaroija, joka ei jaksa ottaa lajia kovin vakavasti.
Rakenteilla on Axialin Ridge RTC:stä, joku enemmän scalemainen, hitaanpi ja vähän maastokelpoisempi ryömiä.
Lopputulos on ehkä joku hirven korkuinen 2.2" sekasikiö, jonka päällä kiikkuu etäisesti jeeppiä muistuttava muovinpala  :grin:

Matinkylässäkin on ihan päteviä safarimaastoja.
https://maps.google.fi/maps?q=Matinlahdenkuja+5,+02230+Espoo&hl=fi&ll=60.154044,24.749408&spn=0.010572,0.042272&sll=60.154544,24.748865&sspn=0.010572,0.042272&t=h&hnear=Matinlahdenkuja+5,+Espoo&z=15

Tuossa Matinlahdenkallioilla on tullut ajeltua aika paljon.




||  2 kpl Traxxas Slash 4x4  ||  2 kpl Ansmann Racing C.O.R.E  ||   HL M41A3 Walker Bulldog Metal Upgade ||  HL Tiger I Metal Edition  ||  Axial SCX10 Dingo ||  Axial AX10 "Hirvi" ||

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Axial Rock Racer "Wraith"
« Vastaus #137 : 19.08.12 - klo: 19.29 »

Tänään pitäisi keksiä mitä ihmeen osia tuohon tilaisi elektroniikan osalta, vaihtoehtoja kun tutuisi olevan kirjaimellisesti satoja.


Sehän vähän riippuu mitä haluat autolta. Wraithista on melko moneksi, crawlingiin, formula offroadiin tai top truckiksi.
Ite olen näköjään rakentamassa omasta Wraitista jonkinasteista foff/top truck-autoa kun nykyisen 10.5T harjattoman vauhti ei enää riitä ja ensi viikolla pitäs kolahtaa 5.5T Xerun postilaatikkoon.

Sitten jos joku haluaa halpoja aluosia Wraithiinsa, niin kannattaa katella Asiatees.comilta, osat on pirun halpoja verrattuna vaikkapa Vanquish Productsin tuotteisiin.
Toki laatu ei varmasti yllä samalle tasolle, mutta kestää takuulla paremmin kuin alkuperäismuovi.
Kokemuksia voin laittaa sitten kun saan ekat omat aluosat tuohon, tilasin c-hubit, ohjauspalat ja ohjausakselit tuolta.

http://www.asiatees.com/
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa Matti Niemelä

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Axial Rock Racer "Wraith"
« Vastaus #138 : 19.08.12 - klo: 21.05 »
Sehän vähän riippuu mitä haluat autolta. Wraithista on melko moneksi, crawlingiin, formula offroadiin tai top truckiksi.

Mulle ei noi kaikki lyhenteet/termit sano oikeen mitään (paitti crawlaus). Tarkoitus on rakennella hitaahko jokapaikan mönkijä. Eli veikkaisin jotta sensored brushless moottori, ilmeisesti about reilu kymppi-kakskyt-T vehje.

Ehdotuksia? Mielellään Suomesta, kun haluis tukea paikallisia.

Akut ja muu tilpehööri on katottu jo irkissä aika hyvin. Myös waterproof servoista saapi pistää vinkkiä.

Ja siis vauhtia varten hommaan varmaan ihan toisen auton, esim töistä saan tilattua suoraan HPI:tä. Niillä vaan ei ollut oikeen semmosta tosi kuumottavaa autoa, kun vrt. Wraith. (Summit oli toinen vaihtoehto, mutta Traxxas... ja Wraith vaan näyttää niin bädäässiltä!)


Poissa Chili

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Axial Rock Racer "Wraith"
« Vastaus #139 : 19.08.12 - klo: 21.13 »
Sehän vähän riippuu mitä haluat autolta. Wraithista on melko moneksi, crawlingiin, formula offroadiin tai top truckiksi.

Mulle ei noi kaikki lyhenteet/termit sano oikeen mitään (paitti crawlaus). Tarkoitus on rakennella hitaahko jokapaikan mönkijä. Eli veikkaisin jotta sensored brushless moottori, ilmeisesti about reilu kymppi-kakskyt-T vehje.

Ehdotuksia? Mielellään Suomesta, kun haluis tukea paikallisia.

Akut ja muu tilpehööri on katottu jo irkissä aika hyvin. Myös waterproof servoista saapi pistää vinkkiä.

Ja siis vauhtia varten hommaan varmaan ihan toisen auton, esim töistä saan tilattua suoraan HPI:tä. Niillä vaan ei ollut oikeen semmosta tosi kuumottavaa autoa, kun vrt. Wraith. (Summit oli toinen vaihtoehto, mutta Traxxas... ja Wraith vaan näyttää niin bädäässiltä!)

Axialilla on bädäss EXO. Suosittelen.

Foff (formulaoffroad) on hiekkakuopalla ajelua laparenkaiden kanssa. Itse kilpalaji rc:lle on keksitty suomessa ja on about 6 vuotta vanha. Top truck on taas crawlinkia, mutta siinä on erikoisempia piirteitä, kuten mudassa ajelua ja nopeampia osuuksia. (toptruckista en nyt ole aivan varma, joten korjatkaa mikäli väärässä)

Jos haluat pelkästään kiipeillä, suosittelen lathen (harjallinen) 35 taikka 45t konetta kolmikennoisella akulla.
Harjatonta moottoria et tarvitse ellet halua mennä kovempaa.
Thunder Tiger dt-10 - Axial ax10 - Slash 2wd - Blitz ese - Axial EXO - Axial wraith

Poissa -SS-

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.rc-foff.net
Vs: Axial Rock Racer "Wraith"
« Vastaus #140 : 19.08.12 - klo: 22.02 »
Pari viikkoo sitten ajetusta RCFFC kisasta...


Wraith yleistyy foffissa ja sisustan pitäminen plussaa  :wink:

Poissa -SS-

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.rc-foff.net
Vs: Axial Rock Racer "Wraith"
« Vastaus #141 : 19.08.12 - klo: 22.38 »
Top truck on taas crawlinkia, mutta siinä on erikoisempia piirteitä, kuten mudassa ajelua ja nopeampia osuuksia. (toptruckista en nyt ole aivan varma, joten korjatkaa mikäli väärässä)

Jos haluat pelkästään kiipeillä, suosittelen lathen (harjallinen) 35 taikka 45t konetta kolmikennoisella akulla.
Harjatonta moottoria et tarvitse ellet halua mennä kovempaa.

Top Truckissa ajetaan laajasti eri maastoja, kalliota, kivikkoa, hiekkaa, nopeita osuuksia, mutaa
mäennousua, pullingia jne... tosi laaja ja vain järjestäjän mielikuvitus rajana mitä erikoisajomuotoja
kullonkin näkee, vaikkei suomessa tämä olekaan vielä räjähtänyt alkuunsa.

Crawlingissa chilin ehdottama 35 on hyvä, sitä uskaltaa 3S:llä ruokkia, niin on sitten kivasti "jerkkua".

Poissa Matti Niemelä

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Axial Rock Racer "Wraith"
« Vastaus #142 : 20.08.12 - klo: 01.16 »
Tilanne olis se, että tarvikkeiden alkupläjäys lähti tilaukseen nyt kaukomailta.

Kuitenkin moottori ja ESC pitäisi nyt äkkiä keksiä jostakin. Yritän tässä näitä kotimaisia kauppoja katsella, mutta silmiini vain ei osu sopivaa comboa tai edes erillisinä.

Olisitteko niin KAUHEAN ystävällisiä että metsästäisitte vähän minulle Wraith Kittiin sopivaa metsäkruisailu/crawling moottori/esciä?

Vaatimuksina nyt lähinnä sensoroitu jos brushless, sekä ESC:n helpohko waterproofaus. Pakki ja mikäs se nyt oli, "paikallaan pidin" :D olis varmaan aika ehdottomia. Hintaa sais olla combolle, olisko 150e aika hyvä sweet spot?

Mitään ihan kuraa en halua ostaa, mutta toisaalta ottaen huomioon että varmasti välillä kosteassakin autolla tulee ajettua, niin ei nyt mitään ihan älyttömiä hintoja voi maksella.

Tänks!

Poissa Raisu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Axial Rock Racer "Wraith"
« Vastaus #143 : 20.08.12 - klo: 08.37 »
Tuollaisella combolla meidän Wraith etenee, nopeastikkin tarvittaessa :wink:
http://www.hobbylinna.com/ezrun-combo-onroad-p-22734.html

Ainoastaan erona on nopari, se on Turnigyn teipeillä ja 60A mutta samaa kauraa muuten.
Spurrin vaihdoin isoimmaksi että saa 12 piikkisen pinjonin kiinni ja välitykset sopivaksi, ihan hyvä tuolla on kiipeillä ja noparista saa crawler asetukset (pakki ilman jarrua) ja "mäkijarrun" säädettyä aina 100% asti.

Poissa -SS-

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.rc-foff.net
Vs: Axial Rock Racer "Wraith"
« Vastaus #144 : 20.08.12 - klo: 10.52 »
Tässäkin hyvä vaihtoehto:
http://www.racersrcshop.com/etronix-photon-sbs-110th-sensorless-brushless-combo-p-1170.html

Löytyy 100% "kitkajarru", pakit sun muut elkeet. Ihan hidas crawlingiin tuosta ei kyllä ole,
mutta perushitaaseen ok ja vauhtia löytyy sitten hyvin. Aika samanolonen mitä edelläolija
sano ezrunista. Itsellä noita comboja 3kpl:tta ja hienosti wraithkin etenee sillä.

Poissa Hyrsleri

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Axial Rock Racer "Wraith"
« Vastaus #145 : 20.08.12 - klo: 12.43 »
Tutustu rc-office.net sivustoon. Siellä on hyvin näistä infoa. Sähköiksi tosiaan 35t kone ja nopariksi esim. Sidewinder tai
http://www.hobbyfactory.fi/tuotteet/rc-autot-nopeudensaatimet-ja-tarvikkeet-nopeudensaatimet/speedstar-brushless-crawler-speedo-r01203

Servon suhteen voi harkita vaikka kiinalaisia, ovat sen verran edullisia et ei harmita jos suojaus pettää.
Wraith Bronco 2.2 scale, Tamiya Pajero Wraith/ax10, LRP/? Foff-auto ja muutama projekti sekä lätäköissä Robbe Katja. Spektrum dx3c ja dx3s
Turun Seudun Crawlerit  RacersRCshop

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Axial Rock Racer "Wraith"
« Vastaus #146 : 21.08.12 - klo: 16.48 »
Tänään kolahti postilaatikkoon 2.8" Sand Pawit ja Ruluxin vanteet + Xerun 5.5T motti.
Jokohan alkais hiekka lentämään..   :tongue:
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa Matti Niemelä

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Axial Rock Racer "Wraith"
« Vastaus #147 : 21.08.12 - klo: 21.24 »
Nonniin, huomenna postista hakien:

http://fi.eurorc.com/product/131/hobbywing-xerun-60a-esc-v21-ftt
http://fi.eurorc.com/product/487/hobbywing-xerun-sensored-215t

Ohjaimeksi tuli aijemmin hommattua Sanwa MX-V, sekä samalla reissulla otin myös LipoSafen. Niin ja 10A virtalähde Turnigyn 80W laturille.

Turnigyn lisäksi kaukomailta on tulossa kolme tsipaletta 2S akkuja, pari halpisservoa, yksi vähän parempi ja paljon sekalaista sälää (mm. johtimet, liittimet, työkaluja yms yms).

Eiköhän haamuwagon ole pian rullaatirullaa kunnossa!

Poissa Matti Niemelä

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Axial Rock Racer "Wraith"
« Vastaus #148 : 21.08.12 - klo: 21.26 »
Vaan muuten sitäpä piti vielä kysymäni, jotta olisin valmis tekeen suorat vaihtarit minttikuntosiin Wraithin RTR lexaneihin. Vaihdossa saisi siis KITin blankot koskemattomat. YV/PM:ää jos kiinnostaa.

Poissa Landor

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Axial Rock Racer "Wraith"
« Vastaus #149 : 23.08.12 - klo: 23.37 »
Toki laatu ei varmasti yllä samalle tasolle, mutta kestää takuulla paremmin kuin alkuperäismuovi.
Kokemuksia voin laittaa sitten kun saan ekat omat aluosat tuohon, tilasin c-hubit, ohjauspalat ja ohjausakselit tuolta.
http://www.asiatees.com/

Itse ebaysta tilaamani "Cappu Engineering" kamat taitavat olla aikas samaa hintaluokkaa

http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_nkw=cappu+engineering+wraith&_sacat=0&_odkw=cappu+engineering&_sop=15&_fcid=70&gbr=1&_osacat=0&_clu=2

Hommasin C Hubit ja ohjauspalat.

Jokin aika sitten hommasin iskareiksi HR:n ilmaiskarit.
http://www.ebay.co.uk/dsc/i.html?LH_TitleDesc=1&_sacat=0&_from=R40&_nkw=Wraith+Hot+Racing+Internal+Spring+Air&LH_PrefLoc=2&_odkw=Hot+Racing+Internal+Spring+Air+Alum&_osacat=0

Iskareista en oikein mitään ymmärrä, joten en lähde noista mitään kommentoimaan - paikalleen sain.

C Hubeista ja ohjauspaloista jotain. Jotenkin muistelen, että aurauskulmat ja camper olisivat olleet alkujaan aika nollassa, nyt molemmat ovat hieman negatiivisia.





Noissa ohjauspaloissa toi ulkopuolinen laakeri tulee ilmeisesti hieman ulommas kuin olisi suotavaa. Kun renkaan mutterin väänsi kireälle niin renkaan pyörimiseen tuli kitkaa. Viilailin hieman hexistä pois tavaraa niin alkoivat renkaatkin taas pyöriä. Alla olevassa kuvassa viilattu hex makaa alalinkin päällä kuvan alaosassa oikealla.

« Viimeksi muokattu: 24.08.12 - klo: 00.30 kirjoittanut Landor »