Kirjoittaja Aihe: 1/8 Rallygame autot  (Luettu 151244 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa McJones

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/8 Rallygame autot
« Vastaus #150 : 15.08.11 - klo: 08.54 »
Honkkarissa tullut kokeiltua "sikarilaatikkoa", räkäletkua ja korin sisällä olevaa "siivekettä". Tähän asti toimivin ratkaisu on ollut pakoöljyjen ohjaajana tuo "siiveke", ts. ohjain/ränni.

Tattiksella näkyi eilen myös ratkaisu, jossa isompihalkaisijainen jäykkä letku oli jousen avulla kiinni pillissä. Näytti siistiltä ja suatampa kokeilla semmoista.
T Summit & E-Revo & Rally & Mini-Slash | K DRX VE | TC GT8LE | SM MZ2 | H Hyper Mini STe & Mini ST

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: 1/8 Rallygame autot
« Vastaus #151 : 15.08.11 - klo: 09.41 »
Jeps... Eri ratkaisuita löytyy.
Tärkeintä tosiaan että sen kuran saa lentämään pois renkaan edestä.

Poissa Pekka_h

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: 1/8 Rallygame autot
« Vastaus #152 : 15.08.11 - klo: 21.42 »
Kokeiltuani diffiöljyjä 10000-10000-5000. Autosta tuli turhan levoton ja käyttäytyy mutkaan tultaessa kuin etuveto ja etenkin mutkasta lähdössä. Kannattaako koittaa vielä keskelle jäykkää öljyä ja jättää perät ennalleen vai palaanko klassiseen 50000-50000-50000 jolloin auto oli hyvä hallittava vaikka mutkassa kaasua tarvikin? Nää on varmaan makuasioita?
*OCM rally kustom & Go pro .28* OCM kaos dt-19 & Go massive mods .21 *

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/8 Rallygame autot
« Vastaus #153 : 16.08.11 - klo: 09.00 »
Kyllähän se assulla vois jäykempää olla. Esim. 100K-300K-30K

Italiaanot ovat nyt lomalla mutta ens viikolla laitan TRW105 iskarit kiinni, eteen hieman korotetulla tuella (voisihan sen itsekin tehdä mutta en jaksa alkaa vääntää hiilarista joten helpompi ottaa valmiina) niin saadaan vähän vakiota laadukkaampi vaimennus Subaruun ja samalla hieman iskun pituutta lisää.
« Viimeksi muokattu: 16.08.11 - klo: 09.31 kirjoittanut GT Warrior »
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/8 Rallygame autot
« Vastaus #154 : 16.08.11 - klo: 14.36 »
Tänään lähtisin mielelläni ajamaan parkkisrallia? Olisko muita tulijoita? Mäkki, Pekka ? Tuleeko kutsu liian myöhään? Klo 20:15 aloitus. Kysyn noilta paikallisilta jätkiltä myös jos saan kiinni. Muutkin ovat tervetulleita! Espoossa siis.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa McJones

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/8 Rallygame autot
« Vastaus #155 : 16.08.11 - klo: 15.21 »
Mites tuo ajopaikka? Honkkariin tilattu just osat, mutta varaosa-auto löytyy eli ehkä saadaan auto baanalle. Schepiksen sisäänajoa voisi kyllä harrastaa myös.
T Summit & E-Revo & Rally & Mini-Slash | K DRX VE | TC GT8LE | SM MZ2 | H Hyper Mini STe & Mini ST

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/8 Rallygame autot
« Vastaus #156 : 16.08.11 - klo: 15.35 »
Sama kuin aiemmin. Laitan sulle tekstaria.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Pekka_h

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: 1/8 Rallygame autot
« Vastaus #157 : 16.08.11 - klo: 15.57 »
Mistä pirun jäykät jouset noihin Big bore iskareihin?
*OCM rally kustom & Go pro .28* OCM kaos dt-19 & Go massive mods .21 *

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/8 Rallygame autot
« Vastaus #158 : 16.08.11 - klo: 16.02 »
Mistä pirun jäykät jouset noihin Big bore iskareihin?

Mulla on MP9 jäykät (jäykimmät) big bore jouset (siniset) joita voisit kokeilla. sisäänjoustoa pitäs varmaan rajoittaa silikoniletkun paloilla asfaltille. ulosjouston säätö onnistunee muutenkin. muuten keikkuu krossarin liikaa vaikka jousetkin olis jäykät ja liemet myös.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Pekka_h

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: 1/8 Rallygame autot
« Vastaus #159 : 16.08.11 - klo: 16.07 »
No otappa ne tänään mukaan niin pääseepi vähän säätämäänkin.
*OCM rally kustom & Go pro .28* OCM kaos dt-19 & Go massive mods .21 *

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/8 Rallygame autot
« Vastaus #160 : 16.08.11 - klo: 16.12 »
Otan. Sadetutka vaan näyttää aika heikkoa illaksi  :angry: Nyt paistaa aurinko.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/8 Rallygame autot
« Vastaus #161 : 17.08.11 - klo: 19.04 »
Tänään ei näyttäis satavan - sinänsä hyvä niin pääsee vähän testaa uusia iskareita.

Tein etutorniin korotuspalat 3mm hiilarista, niin ei tarvii odotella sitä kaupallista osaa (tulee sitten kun tulee).

Tuntuu kyllä pehmeämmältä, laatu tuntuu vaimennuksessa. Jouset käyvät ristiin, niillä voi vähän pelata, laitoin nyt nuo Kyoshon optiojouset alkuun. Tuskinpa huonompaan suuntaan menee... iskarikulmat ovat nyt hyvin toiset kuin aiemmin, toivottavasti tuntuu parantuneena peräpitona vaikka kääntyvyys hieman kärsisikin.. no kohta sen näkee mikä on välitön tunne.
« Viimeksi muokattu: 17.08.11 - klo: 19.20 kirjoittanut GT Warrior »
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/8 Rallygame autot
« Vastaus #162 : 17.08.11 - klo: 22.39 »
No joo, kirjoitellaan nyt vielä sen verran että parin tunnin testit tuli ajettua.

Eipä se huonompi ollut, mutta vaikea sanoa kuinka paljon parempikaan.. erittäin hyvännäköinenhän tuo Subaru on pyöritellä ja ralliautomainen tolla setupilla. Kokeilin iskarin eri kulmia takana ja löysin kohtuu hyvän tälle illalle. Edessä ja takana aika samassa kulmassa, ellei peräti aivan samassa.

Perän käytös on aika paljon kiinni sormesta, ihan täydellistä ei tunnu tulevan. Kaasulla voi korjata tiettyyn rajaan asti ja aika hyvinkin perän irtoamatta.

No vaikea sanoa kun parkkisen puhtaus on mitä on eikä ollu tänään vertailukohtaa. Tuskin tuosta kuitenkaan isommille radoille (Tattis) on tuollaisenaan, Hyvinkäälle olis kiva mennä tyyppää ja se onkin vielä tarkoitus Pekka_h:n kanssa tässä lähiviikkoina ku viimeksi ei päästy sinne asti...  :tongue:

Nopea ja hauska, siinpä se. Niin ja esikuvanmukainen, sitä tässä on haettu.
Plussaa on tietty noiden iskarien huoltovapaus, nekun eivät paljon huoltoa kaipaa.
« Viimeksi muokattu: 17.08.11 - klo: 22.53 kirjoittanut GT Warrior »
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Pekka_h

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: 1/8 Rallygame autot
« Vastaus #163 : 18.08.11 - klo: 11.25 »
Eikös se ole ralli auton auton tarkotus että mennään perä edellä???  No oma auto tuntus olevan aika iskussa viime iskari ja jousi modauksen jälkeen. Nyt mennään suht jäykillä jousilla ja 6*1mm iskarin männillä ja iskari öljyinä 2000 diffi öljyt. Eipä paljon enään crossari keiku eikä muutenkaan pompota. Tuntuu itseasiassa aika smoothilta. Tänään vähän uutta testiä jos vielä sais noi diffi öljyt vaihdeltua jäykempiin.
*OCM rally kustom & Go pro .28* OCM kaos dt-19 & Go massive mods .21 *

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/8 Rallygame autot
« Vastaus #164 : 18.08.11 - klo: 11.54 »
 :grin:
Onhan se niinkin, niinkauan ku perä ei irtoa liikaa. Mutta kun tehoa on paljon, niin ...

Hyvä, ehkä päästään ajaa lisää testiä yhdessä piakkoin. JJ on landella ja mäkki vois käydä
ajelee niitä koneita sisään että saadaan senkin Rally testiin mukaan. Viikonloppu menee itsellä muissa maisemissa, mutta mahis on että käyn Raisiossa vetäsee sunnuntaina Rallylla koeajot koska olen siellä suunnalla.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/8 Rallygame autot
« Vastaus #165 : 18.08.11 - klo: 23.08 »
Rallikuume  :wink:



Specs

Chassis ......................... Italian BMT 081
Type ............................ Rally On-road, 3-belt drive
Wheelbase .................... 325mm
Gearbox ........................ Single 15T/52T
Differential front ............. Ball bearing, ceramic
Differential rear .............. Gear
Clutch .......................... Italian iRacing Centax adjustable
Belts............................. German Optibelt ZR XL
Shocks ......................... Japanese Kyosho aluminum GT
Springs F/R ................... Japanese Kyosho GT stock black / Kyosho 9-22
Motor ........................... Italian Sirio RR STi .21 class
Pipe  ............................. Italian Sirio 2013 on-road
Exhaust cooler ............... Italian Fioroni
Body ............................ Japanese Kyosho Subaru WRC w/ mounts
Tyre front ..................... Brazilian Ipanema GT 40 slick reg / Korean Sweep GT 45 EXP
Tyre rear ...................... Brazilian Ipanema GT 40 slick wide / Korean Sweep GT 45 EXP

« Viimeksi muokattu: 19.08.11 - klo: 22.58 kirjoittanut GT Warrior »
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/8 Rallygame autot
« Vastaus #166 : 19.08.11 - klo: 09.58 »
Tänään ei sada! Ilta-ajot toidossa niille jotka mukaan pääsee!  :cool: Kymmeneen asti voi ajaa ennen kuin tulee liian hämärää - mun autossa ei ole valoja ainakaan vielä. Ehkä vois keulaan asentaa jotku kunnon xenonit  :tongue:
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/8 Rallygame autot
« Vastaus #167 : 19.08.11 - klo: 22.39 »
Käytiin Miksun kanssa ajelee.. parin tunnin mainiot ajot.

Täytyy sanoo että kova työ oman auton kanssa (BMT) vihdoin palkitsi.. auto toimi kuin ajatus ja todella hienosti. Ei olekaan näin miellyttävää ollut ajo tähän asti - pysyy lapasessa ja kulkee komeesti. Vaihdoin vielä IGT mustat jouset eteen ja säädin pikkasen kulmia yms. lisää. Kannatti tosiaan. Nyt rupee uskalta haastaa pojat rally/GT pokeriin...   :grin: Radalle kun ehtii, huominen Tattiksella taitaa pahus jäädä mutta ehkä sunnuntaina Raisiossa  :cool:  :cool:
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/8 Rallygame autot
« Vastaus #168 : 20.08.11 - klo: 00.23 »
Oli muuten ekaa kertaa kyydissä toi Sirio V2 / iRacing Centax kytkin, kun aiemmin ei mahtunut autoon vaihteen kanssa (jarrulevy otti kiinni). Kyllä toimi! Sirio tehnyt hienoa duunia uuden kytkimen kanssa. Mugenin axial lakut thrust lakuina Future R/C:stä.

Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Hount

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: 1/8 Rallygame autot
« Vastaus #169 : 20.08.11 - klo: 10.51 »
Fioroni Exhaust Gas Cooler

Tuossa muuten kun polttelin gasoa tankillisen huomasin että todellakin tuo exhaust gas cooleri ainakin lämpenee ellei peräti kuumene joten saattaahan se jotain jäähdyttääkin. Täytyy varmaan oikeesti siirtää se ruuvi kiinnityksellä runkoon kiinni, 2-puolinen teippi saattaa nimittäin sulaa alta pois..



Tuon pakokaasujäähdyttimen asentaminen noin lähelle pakoputkea saa aikaan sen että pakoputken lämpö kuumentaa tuota jäähdytintä ja loppupeleissä tankkiin virtaa lämpimämpää ilmaa. Tuo pitäisi eristää foliolla tai siirtää mahdollisimman kauas moottorista ja varsinkin pakoputkesta.

 - Hount

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/8 Rallygame autot
« Vastaus #170 : 20.08.11 - klo: 15.09 »
Allright, vois kokeilla laittaa pidempää letkua ja sijoittaa vaikka keulaan. Enpä ole suuresti päätäni vaivannut ku homma toimii niin hienosti. Pientä hifistelyä - ei muuta  :grin: Etuiskaritornin keskiosassa oliskin muuten nyt nätisti tilaa coolerille ja vielä reiät korin keulaan - olisko päällikkö, heh   :wink:

Goddammit toi Subaru oli hyvä ajaa eilen. Ihan fiiliksissä. Lähtee ku ammus ja hallistusti, sellanen fish tailing eri tilanteissa jäi pois kokonaan vaikka onkin super ketterä ajaa, esim. verrattuna tohon Audiin. Ja kiihtyvyyttä ei voi edes verrata, ja se ei johdu pelkästään välityksistä vaan kaikesta. Jos aletaan puhua ajonautinnosta R/C autolla niin tossa alkaa olee sitä. Onhan tässä koko kesä mennytkin etsiessä sitä oikeaa.

Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Hount

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: 1/8 Rallygame autot
« Vastaus #171 : 20.08.11 - klo: 17.22 »
Muutenkin koko pakokaasujäähdyttimen hyöty on vähän kyseenalainen, koska ilman (pakokaasun) ominaislämpökapasiteetti on niin pieni verrattuna polttoaineeseen, ettei se pakokaasu lämmitä sitä tankissa olevaa polttoainetta juuri yhtään.

Mikäli tankissa ei ole yhtään polttoainevuotoja, niin tankkiin virtaa yhtä ajettua polttoainetankillista kohden tasan käytetyn polttoaineen verran pakokaasua. Tuon pakokaasun lämmittämä polttoaine laajenee hieman (suoraan tuosta tankkiin virtaavan pakokaasun vaikutuksesta vain marginaalisesti) ja jotta lämminneestä polttoaineesta saataisiin sama teho kuin viileästä, niin sitä pitää polttaa hieman enemmän.

Eli viileä polttoaine sisältää painoonsa ja tilavuuteensa nähden enemmän tehoa. ts. jos pystyisi  ajamaan kylmällä polttoaineella, niin moottorin voisi säätää hieman laihemmalle ja moottorista tulisi sama teho vähemmällä polttoaineella. Pitää ottaa huomioon vielä voitelun määrä, mutta uskoisin että siinä on pieni väli jonka voi hyödyntää ennen kuin voitelun puolesta mennään liian laihalle. Viileämpi polttoaine jäähdyttää myös moottoria ja etenkin kaasaria hieman.

Mutta tuollaisen Exhaust Coolerin vaikutus on arviolta promillen luokkaa verrattuna siihen jos eristää tankin riittävän hyvin pakoputkesta ja moottorista säiteilevältä lämmöltä. Folioteippi on yllättävän hyvää kunhan laittaa sellaista missä on pieni "eriste" folion ja kylmänä pidettävän kohteen välissä.

Vielä paremman hyödyn saa kun pitää polttoaineen tankkauspullon kylmässä. Esim. retkijääkaappi tms. tölkinviilennin voisi olla aika kova sana. Siinä pitää vaan ottaa huomioon että jos päästää tankkipullon lämpenemään, niin moottorin säädöt muuttuvat. Ja jos tankkaa oikein kylmää polttoainetta, niin se viimeinen pisara siellä tankissa ehtii lämpiämään ulkopuolisista lämpölähteistä pienen ominaislämpökapasiteettinsa takia melko paljon ja tankin viimeinen pisara virtaa koneeseen taas eri säädöillä.

Jos oikein haluaa hifistellä, niin tankin eristys, exhaust-cooler, takaiskuventtiili paineletkuun ja esiviilennetty polttoaine ovat niitä pelimiehen säätöjä.

Näistä yllämainituista exhaust cooler yksinään taitaa vaikuttaa kaikkein vähiten. Tuosta paineletkun takaiskuventtiilistä on ollut yllättävän vähän juttua täällä. Itse rakentelin sellaisen kerran ja tavallaan huomasin ehkä vähän positiivista vaikutusta siinä, koneen säädöt pysyivät EHKÄ hieman paremmin kohdillaan tankin alku- ja loppupäässä. Normaalistihan tankin viimeinen pisara saattaa mennä vähän laihemmalle, koska esim. 125ml tankissa on n. 123ml ilmaa joka puristuu kasaan ja seuraavassa hetkessä pakoputkessa onkin matalampi paine ja paine karkaa takaisin pakoputkeen, kunnes seuraava tahti nostaa taas paineen putkessa tankkia korkeammalle. Tähän kun lisää sen että tyhjäkäynnillä tahtien väli on huomattavasti harvempi, niin teoriassa takaiskuventtiilillä saattaa saavuttaa jotain hyötyä. Voin tehdä tuollaisia jengille materiaali & postikuluilla jos kiinnostusta löytyy. Kuva moisesta löytyy TÄÄLTÄ Tuollaisen voi myös kuka tahansa tehdä itse. Tuossa on kaksi polkupyörän venttiiliä. Toisesta on sahattu pois venttiiliosa ja hyödynnetty vain kierteet ja runko. Molemmat venttiilit pikaliimalla kiinni johonkin kestävään muoviputkeen ja näin on kasassa takaiskuventtiili. Yllätyin itse kuinka hyvin tuo on kestänyt. En osaa sanoa litramääriä, mutta monta gallonaa tuo on kestänyt eikä ole mennyt tukkoon tai jumittunut auki.

Ainiin ja vielä yksi juttu tuosta jäähdytetystä polttoaineesta... nitron pitoisuus mitataan ominaispainomittarilla? En jaksa kaivaa metanolin, nitron ja käytettyjen öljyjen tiheyttä NTP tai eri lämpötiloissa, niin en osaa sanoa mihin suuntaan tuo vaikuttaa. Tosin koska nitromäärää on mitattu Suomessa kisoissa?

 - Hount
« Viimeksi muokattu: 20.08.11 - klo: 17.30 kirjoittanut Hount »

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: 1/8 Rallygame autot
« Vastaus #172 : 20.08.11 - klo: 22.14 »
Heittäiskö GT soturi tuon coolerin maksimi mitan...
Eli nipasta nippaan.
Ei tunnu ainakaan helpolla tuota mittaa löytyvän.

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Rally game
« Vastaus #173 : 21.08.11 - klo: 11.05 »
Onpas hountilla tiukkaa analyysiä :) mittailen coolerin illalla kun kotiudun, veikkaan noin 7cm.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/8 Rallygame autot
« Vastaus #174 : 21.08.11 - klo: 22.10 »
Aika hyvin meni arvaus, pituus nipasta nippaan noin 73mm
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa MrOllinmaki

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: 1/8 Rallygame autot
« Vastaus #175 : 21.08.11 - klo: 22.13 »
Ominaispaino muuttuu niin että kylmä fuili näyttää suurempaa nitromäärää kuin lämmin. Tämäntakia jos maailmankisoissa kärähtää liian suuresta nitromäärästä, mitataan tuo nitropitoisuus vielä uudestaan jonkin ajan kuluttua tietyssä lämpötilassa (siis huoneenlämpötila, n.20C tms).

Jos vieläkään ei onnistu, niin hylky tulee.

(tämä siis ratakisoissa, kurapuolen meiningeistä en tiedä)

-A-

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/8 Rallygame autot
« Vastaus #176 : 22.08.11 - klo: 14.57 »
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/8 Rallygame autot
« Vastaus #177 : 25.08.11 - klo: 22.02 »
Taas tuli kurvailtua 20-21

Auto toimi loistavasti, ensin jopa vähän hämmästelin että piru vie - oliko se näin hyvä kunnes muistin että laitoin 30K öljyt takadiffiin (aiemmin 20K) ja olihan niitä joustoja yms. pikkasen vielä pöydällä hierottu lisää..

Kurvailin 45 min putkeen, joku 6-7 välitankkausta, ilman taukoja
Renkaiden kulutus todella tasainen. Autoa pystyy viemään hyvin sladissa, mutta koska kyseessä ei ole drifting niin pyrin viemään keula edellä nopeinta mahdollista reittiä.

Radan profiili alla. Keilojen sijoittamisella pitkin parkkiruutujen viivoja voi radasta tehdä teknisemmän tai nopeamman, maun ja taitojen mukaan.

iRacin/Sirio centax erittäin hyvä, mainio viedä pintakaasun omaisesti välillä pohjaan lämää antaen, kiertää nätisti, ohjaus sormenpäillä. Erittäin mainio tunne ajaa.

Ostin Kappilta ton IGT Subarun, tehdään sitä pojalle "Subaru tallin" toinen auto. Varustetaan keskidiffillä ja 3-palakytkimellä (kello 15,16,17 tai 18, kaikki löytyy, pääratas nylon 46T jotta kevyt massa ja hyvä kiihtyvyys/hidastuvuus). Ei siis vaihdetta ainakaan alkuun. Centax sitten ehkä myöhemmin kun päästään hajulle välityksistä. Tosin jos märällä ajetaan tällä niin 3-pala kytkin on parempi.

Katsotaan päästäänkö ominaisuuksia lähelle tuota RG Subarua. Ajellaan tämä syksy tätä Werksillä & 2058 pillillä, keväällä istutetaan Sirio RR STi 2013 pillillä. En tietenkään odota vastaavaa ajokokemusta mutta yritetään. IGT:hen voisi ajatella sisäkoppaa MP75/Neo korista ja alle krossirenkaita, jolla pidentää ajokautta pitkälle syksyyn.

Liitteenä siis vielä kuva asfaltti ralliradasta, viiva kuvaa ajolinjaa/reittiä, punaiset ovat keiloja, viivat parkkiruutuja, vihreä nurtsia ja ruskeat täplät hiekkaa. Mucho fun!
« Viimeksi muokattu: 25.08.11 - klo: 22.38 kirjoittanut GT Warrior »
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/8 Rallygame autot
« Vastaus #178 : 25.08.11 - klo: 22.15 »
Niinjoo, olihan siinä autossa toinenkin uusi juttu, jolla tosin ajettavuuteen vähemmän merkitystä koska iskarikulmat samat

Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Pekka_h

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: 1/8 Rallygame autot
« Vastaus #179 : 29.08.11 - klo: 16.29 »
millos niitä pokereja järjestetään?

Ja perskeles taas lens kytkin kellosta hampaat. Välys oli oikea joten täytyy todeta Hpi:n kellojen kestävyyden olevan samaa kun k-kaupan optio kellojenkin. Jos nyt seuraavaksi koittais noita xray:n kelloja. Auto olis muuten aika peli kunnossa. Toisesta bugista meinasin duunata corrin. onkos kellään 1/8 corrin korin mittoja?
*OCM rally kustom & Go pro .28* OCM kaos dt-19 & Go massive mods .21 *