Kirjoittaja Aihe: LRP X12L Short Course 550 BL Modified 4.5T?  (Luettu 3384 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa MatuvicRC

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili

Poissa mamyllyn

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: LRP X12L Short Course 550 BL Modified 4.5T?
« Vastaus #1 : 20.06.12 - klo: 15.02 »
Moi,

Vanha aihe, mutta kokeilin moottoria hetki sitten ja alla on tulos:

- Autona Losin SCTE
- Nopeudensäätimenä LRP SXX TC v2
- Testattu 13/14T:llä

Referenssinä kerrotakoon auto ennen ajettua mm. Novak Ballistic 550 4.5 ja Tekin Pro 4 4000 moottorilla:

1) Moottori kuumeni aivan hulluna muutamassa minuutissa rata-ajoa ILMAN jatkuvaa "luuri pohjaan" ajelua. Jopa 13T:llä se veti noparin cut-offiin, syynä liian kuuma moottori. Normaalisti Novakin kireämpi moottori on ollut tuolla hyvin rauhallisissa lämmöissä.
2) Seuraava yritys 14T:llä. Sama lopputulos
3) Takaisin 13T:n, mutta tekniikan siirto toiseen SCTE:n varmuuden vuoksi.

Lopputulos: moottori kuumeni aivan samalla tavalla, rattaiden välys oikea ja noparista ennakot/boost asetukset koko ajan nollissa.

Sitten kesken hiljaista ajoa toisella akulla, lämmöt vielä ko. koneessa alhaisessa vaiheessa (eli 50...70 astetta) liikkuminen loppui kokonaan. Syynä noparin tilttaaminen. EI käynnisty enää.

Nyt odottelen tehtaan vastausta myyjälle, onko takuun alainen vika vai ei. Kun kaikki on ollut oikein kytketty ja käytetty, niin ei pitäisi olla epäselvyyttä asiassa. RC Techin kautta löytyy keskustelua, kuinka surkea tämä v2-säädin on ollut.

http://www.rctech.net/forum/electric-off-road/595069-lrp-sxx-v2-escs-stop-working.html

Moottorin lähetin suoraan maahantuojalle tarkistettavaksi samassa paketissa. Mikäli siinä ei ole vikaa, niin se kuumenee näin raskaassa autossa liikaa =ei ole käyttökelpoinen ko. autossa.

Siinä omat kokemukseni nyt LRP:n tuotteista. Arvaatkaa ostanko ko. kamaa vielä jatkossa?

T: Nyt Tekin RX8 & Tekin Pro4 4000 kv. Vasta ajettu yksi kisa, mutta ajijaijai kuinka herkkua :-)

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: LRP X12L Short Course 550 BL Modified 4.5T?
« Vastaus #2 : 20.06.12 - klo: 15.41 »
Lyhyesti voin sanoa omista kokemuksista että LRP on todellakin laatu merkki.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa kaistapää

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: LRP X12L Short Course 550 BL Modified 4.5T?
« Vastaus #3 : 20.06.12 - klo: 16.02 »
ei ole omakohtaisia kokemuksia mutta meidän kerhon yhdellä jantterilla on kys. motti nelkkuslässissä ja siinä se kuumuu turkaisen helposti ja tuntuu ottavan virtaa todella reilusti.en just muista esim. pinjonin kokoa mutta auto oli muuten kaikinpuolin kunnossa,rullaa helposti jne.varmaan hän itse lisää infoa mikäli lukee aihetta.
Kesämies!

Poissa mamyllyn

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Re: LRP X12L Short Course 550 BL Modified 4.5T?
« Vastaus #4 : 27.06.12 - klo: 15.31 »
Nyt on saatu vastaus maahantuojalta moottorin osalta: " kone näyttäisi olevan aivan kunnossa".

Tämä ei siis oman kokemuksen mukaan selviydy SCTE:n kanssa edes 13T:llä.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Poissa Datajätkä

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • RaceOnly
Vs: LRP X12L Short Course 550 BL Modified 4.5T?
« Vastaus #5 : 29.06.12 - klo: 22.44 »
mulla on omassa 5.0T 550 XL mokkula ja tuntuu pelaavan. Lämmöt kovemmat mitä tekin 5.5t mutta samalla pinjonilla kulkuja toisaalta enempi.

Losi scte, 17 pinjoni, 5400/50C akku, Xerun 120A sensorillinen sc säädin. Ennakoita kokeilin 15 pinjonilla 27,5 -> siihen suoraan inserttiin - oisko ollu 37.5 tai jotain mutta totesin melkeimpä että järkevämpi ajaa pienemmällä ennakolla ja isommalla pinjonilla.

Kone akullisen jälkeen reilu 80 astetta ja kaasu aikalailla isommassa asennossa (Ousan radalla, ei hiekkakentällä).

Poissa mamyllyn

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Re: Vs: LRP X12L Short Course 550 BL Modified 4.5T?
« Vastaus #6 : 29.06.12 - klo: 23.05 »
Jummi,

Hillittömät asetukset ja silti homma skulaa! Mikä ihme mun setissä oli vikana? Nyt mennään Tekin Pro4:lla, eli 540 myllyllä. Kuumana on, mutta ei edes liki Lerppua...

mulla on omassa 5.0T 550 XL mokkula ja tuntuu pelaavan. Lämmöt kovemmat mitä tekin 5.5t mutta samalla pinjonilla kulkuja toisaalta enempi.

Losi scte, 17 pinjoni, 5400/50C akku, Xerun 120A sensorillinen sc säädin. Ennakoita kokeilin 15 pinjonilla 27,5 -> siihen suoraan inserttiin - oisko ollu 37.5 tai jotain mutta totesin melkeimpä että järkevämpi ajaa pienemmällä ennakolla ja isommalla pinjonilla.

Kone akullisen jälkeen reilu 80 astetta ja kaasu aikalailla isommassa asennossa (Ousan radalla, ei hiekkakentällä).

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Poissa Datajätkä

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • RaceOnly
Vs: LRP X12L Short Course 550 BL Modified 4.5T?
« Vastaus #7 : 29.06.12 - klo: 23.13 »
Joo ajoin omalla lossarilla testit eka 5.5 tekinillä ja seuraavalle akulle nakkasin uuden 5.0 lurpin. Ei ole ollut mitään ongelmia vaikka ajaa akullisen putkeen. Jos mosan kylkeen nakkais vielä tuulettimen, veikkaan että lämmöt ois jossain 60 nurkilla. Nyt ajellu jonku 20 akullista tolla koneella ja pelaa.

Säätimen ennakoilla yms puncheilla en oo vielä pelannu ku ei oo säätökorttia, näillä pitänee eka opetella ajamaan ja värkkäillä sen jälkeen lisää soppaa jos tuntuu ettei kulut riitä.