Selvästi kyllä näkee että jousien esikiristys liian kireällä tossa revossa.
Omasta polttis-revosta joskus säädin jousitukset noin, ja se oli kanssa hirveä pompottamaan.
Kyllä tämä kaveri tuntuu tietävän mistä puhuu. Olen n00bie vielä E-Revon kanssa ja sen säädöissä. Pompottaa todella pahasti ja mutkasta pois lähdettäessä lähtee aina yksi pyörä nurkasta ylhäällä. Niinpä mutkassa joutuu pumppaamaan kaasua, joka kuuluu alla olevasta videosta.
Vaihdoin jäykemmät jouset ja laitoin ne aika kireälle. Idealla, että auto laskeutuu 2/3 alas. Samoin säädin ohjausservot siihen lisäasentoon, joka tarjoaa pienemmän kääntösäteen. Video on tuon säädön jälkeistä ajoa ja kuski on täysin pihalla. Lisäksi pohjasta puuttuu suojalevy, koska sen kanssa kardaanit eivät minulla kestä. Rungon perille keräytyy kiviä ja ne hierovat kardaanit poikki. N. 2 kk:n ikäinen auto ja jo neljäs muovikardaani menossa. Teräksistä ei tunnu saavan mistään.
Tässä video, jossa aina mutkasta lähdettäessä yksi etupyörä nousee ilmaan ja kaasua joutuu pumppaamaan.. Samat jäykemmät jouset ja liian kireällä. Ehkä myös runkokin joustaa tai pääsee kiertymään pohjan suojalevyn puutteesta:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=-mDuIhGep3I[/youtube]
Jaa'a, no eipä tuosta näe etupyörän nostoilmiötä kovin hyvin, vaikka hatsoisi HD-laadulla. Juuri aina tuolla kauimmissa päässä teki sitä. En aja tällä videolla samassa paikassa kuin pimeällä kuvatussa. Pimeä paikka on todella epätasainen ja tämä jalkapallokenttä suorastaan sileä siihen verrattuna. Windowsin Movie Maker näkyy sössivän videon ja tekevän siitä nykivän version. ;-) En ihan noin paljon pumpannut kaasua. :lol: