Kirjoittaja Aihe: Team C TS2  (Luettu 181465 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa transewaves

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • http://www.drbennet.blogaaja.fi/start
Vs: Team C TS2
« Vastaus #120 : 17.09.12 - klo: 08.25 »
Juu,Bigboret täytyy hankkia.
Mites tuo Ratasdiffi,se on ilmeisesti paras lääke perän levottumuuteen vai juuri tuo ulosjouston säätäminen?
TeamC tr2(monster),Losi MicroT,HbGTE8,DESC410v2
T-Maxx (brushless mod) --->Drunk Maxx

Poissa Diese-listi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team C TS2
« Vastaus #121 : 17.09.12 - klo: 08.33 »
Tuollas ulosjouston rajoittamisella saa hieman rauhoitettua autoa.

Ratasdiffillä saa vähennettyä diffin huoltotarvetta kun varsinki kovalla pidolla tahtoo olla kuuladiffi lujilla tämän kokoisessa autossa ja toisaalta myös pölyisellä ajettaessa jää painelaakeriongelmat pois kun sitä ei ratasdiffissä ole.
SCX10, T3 2011, TS2, DF-03Ra, Micro-T

Poissa mascot

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Re: Vs: Team C TS2
« Vastaus #122 : 17.09.12 - klo: 08.55 »
BigBorea tilalle... Tulee ku eri auto... Vielä ku laittaa iskareihin 2mm ulosjouston rajottimet sisään...
Eikö ois halvempaa vaihtoehtoa? Saakos tähä iskariin eri jäykkysiä jousia


On halvempi vaihtoehto, mutta se pitää tilata HongKongista... Mulla on tuossa GT8 Lite konversiossa tämmöset. Gmade XD sarjan iskarit. Nämä on saman paksuisia ku TeamC:n BigBoret.

Tuosta taakse: http://www.junfac.com/shop/index.php?main_page=product_info&cPath=22&products_id=509

ja tuosta eteen: http://www.junfac.com/shop/index.php?main_page=product_info&cPath=22&products_id=507 , tähän iskariin eteen laitettaessa pitää vaan ruuvata sen orkkis iskarin alasilmukka koska tuo punainen pallolinkki on niin paksu ettei mahdu alatukivarren koloon.

Nuita löytyy sitte sikahienoina PiggyPack versioinaki, mutta tää Diaphragm on ainoa versio missä on alumiiniinen hattu. Nämä ei tarvi ulosjouston rajoitusta ku ovat valmiiksi sen pari milliä lyhemmät ku TeamC:n BigBoret.


Ainiin, saahan näitä Gmaden tavaroita saksastakin: http://www.gmadestore.de/
TeamC TM2  - Viper VST 8.5T - Xerun V3, Corally RDX Phi 09 - DualSky Z5 10.5T - Xerun Xtreme, Team C TR8E - Xerun 4274 2200kv - Xerun 150A, Axial SCX10 Hummer

Poissa Blaze

  • Veteraani
    • Profiili
Re: Team C TS2
« Vastaus #123 : 17.09.12 - klo: 15.53 »
Ei ois kellää myydä jotain ton tapasia iskareita ? Voisin maksaa uuen hinnan tai jos joku pystyy tilaa tommoset ni ostasin sit. Ikä ei riitä vielä tilaamaan

Poissa HLuomanen

  • Ylläpitäjä
    • Profiili
    • Kotisivu
Vs: Team C TS2
« Vastaus #124 : 17.09.12 - klo: 16.32 »
Traxxas Slashin iskarit (orkkis, muoviset) laitoin omaan Ansmann CORE-kittiin. Edessä piti tukivartta avartaa n. millin verran että sai kuulan sopimaan ja etuiskarin alasilmukan sisäpuolen olkapäätä vähän veistellä ettei se ota ulosjoustossa kiinni tukivarteen jos laittaa tukivarressa iskarin kiinni sisempään reikään. Traxxas-iskareita saa Suomestakin, ainakin Sabesta olen tilannut.
Kauhavan UA, Short Course 2WD (SC2-10) harrastelija vuodesta 2010

Poissa mascot

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team C TS2
« Vastaus #125 : 17.09.12 - klo: 16.35 »
Mutta jos uusia iskareita muovisten tilalle laittaa nii miksi laittaa toisia muovisia? Eikö ole sama kerralla laittaa ne alumiiniset nii eivät ole heti rikki...
TeamC TM2  - Viper VST 8.5T - Xerun V3, Corally RDX Phi 09 - DualSky Z5 10.5T - Xerun Xtreme, Team C TR8E - Xerun 4274 2200kv - Xerun 150A, Axial SCX10 Hummer

Poissa Blaze

  • Veteraani
    • Profiili
Re: Vs: Team C TS2
« Vastaus #126 : 17.09.12 - klo: 16.40 »
Mutta jos uusia iskareita muovisten tilalle laittaa nii miksi laittaa toisia muovisia? Eikö ole sama kerralla laittaa ne alumiiniset nii eivät ole heti rikki...
Täytyy laittaa osto ilmoitus vaikka tänne ku ei viitti 100euroa maksaa iskareista. Ellen sitte osta kittinä jotain corria

Poissa allu 6

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team C TS2
« Vastaus #127 : 17.09.12 - klo: 16.50 »
Eikö muka niistä muka voi vaihtaa parempia o- renkaita+greenslimea.


Trx slash 2wd,stampede 2wd ja latrax sst

Poissa mascot

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team C TS2
« Vastaus #128 : 17.09.12 - klo: 16.53 »
ei paljo o-renkaat ja greenslime auta ku se ylähattu korkka kierteiltä ;)
TeamC TM2  - Viper VST 8.5T - Xerun V3, Corally RDX Phi 09 - DualSky Z5 10.5T - Xerun Xtreme, Team C TR8E - Xerun 4274 2200kv - Xerun 150A, Axial SCX10 Hummer

Poissa transewaves

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • http://www.drbennet.blogaaja.fi/start
Vs: Team C TS2
« Vastaus #129 : 17.09.12 - klo: 17.16 »
ei paljo o-renkaat ja greenslime auta ku se ylähattu korkka kierteiltä ;)
juuri näin kävi allekirjoittaneella  :grin:
väliaikainen korjaus,öljyt sisään ja pikaliimalla hattu kiinni.
TeamC tr2(monster),Losi MicroT,HbGTE8,DESC410v2
T-Maxx (brushless mod) --->Drunk Maxx

Poissa mascot

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team C TS2
« Vastaus #130 : 17.09.12 - klo: 17.18 »
ei paljo o-renkaat ja greenslime auta ku se ylähattu korkka kierteiltä ;)
juuri näin kävi allekirjoittaneella  :grin:
väliaikainen korjaus,öljyt sisään ja pikaliimalla hattu kiinni.

Samoin tein minäkin silloin parivuotta sitte...
TeamC TM2  - Viper VST 8.5T - Xerun V3, Corally RDX Phi 09 - DualSky Z5 10.5T - Xerun Xtreme, Team C TR8E - Xerun 4274 2200kv - Xerun 150A, Axial SCX10 Hummer

Poissa KooBee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team C TS2
« Vastaus #131 : 17.09.12 - klo: 19.51 »
Jos big bore iskarit on liian kalliit, niin TR2:een on ok iskaripäivitys hommata TS2:n vakioiskarit:

http://fi.eurorc.com/product/2443/teamc-front-shock-absorber-2
http://fi.eurorc.com/product/2444/teamc-rear-shock-absorber-2

Eiköhän noita taas pian tule varastoon lisää.

Poissa KooBee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team C TS2
« Vastaus #132 : 19.09.12 - klo: 15.23 »
Enpä tiedä onko näistä hyötyä vai ei, mutta jaetaan nyt parit omat muokkaukset autoon. Muokkaukset lähinnä kestävyyden parantamiseksi.

Täällä kun on parin ruuvin poistamista puskurista ehdoteltu (ja olen sitä itsekin kokeillut) puskurin fleksaamisen lisäksi (säästää keulapalaa, vakiona lievä suunnitteluvirhe jonka vuoksi iskujen energia siirtyy melko tehokkaasti keulapalaan), niin ei ainakaan itselläni ole yhtäkään keulapalaa TS2:sta hajonnut (keulapalana uusin versio jossa ala- ja ylärunko yhdistetään yhdellä ruuvilla toisiinsa). Tässä versiossa kuitenkin on ollut ainakin itselläni ongelmana se, että kun sopivasti tulee nokalleen alas niin on puskurista yksi osa taittunut keulan alle.

Välihuomautuksena tosin että eipä kyllä ole itsellä muutenkaan keulapaloja hajonnut kun en ole kertaakaan ajanut puskurilla vakiokunnossa, mutta käsittääkseni TS2:ssa vakiopuskurilla keulapala hajoaa turhan herkästi.

Tuli tuossa viriteltyä oma versio puskurin joustavuuden lisäämiseksi, ja tuntuu tulevan ihan mukavasti lisää fleksiä, ilman tuota puskurin taittumisongelmaa. Liitteenä kuva tuosta omasta versiosta. Siinä on punaisella ympyröity ruuvi, joka on vaihdettu 15mm mittaiseksi (myös toiselta puolelta, ei vain näy kuvassa). Edellämainitussa versiossa nuo samat ruuvit on juurikin ne ruuvit jotka on poistettu kokonaan. Tämän lisäksi veistelin tuosta puskurin yläristikosta keskusosasta kokonaan ristikon pois ja jäljelle jäi vaan sivuille yhdet joustavat palat. Palat on kiinni auton puolelta ruuvilla ja mutterilla (vakiona ruuvi tulee poistettuun ristikkoon kiinni). Puskurin päätyyn jätin ristikosta pienen muovisen osan johon ruuvit ruuvattu kiinni, mutta tämänkin voisi yhtälailla korvata parilla mutterilla. Näillä muutoksilla ainakin oman auton puskuri tuntuu joustavan ihan riittävästi vakioon verrattuna.

Näiden lisäksi koritolppia olen veistänyt ohuemmiksi. Koritolpan alla on vasemman ja oikean koritolpan yhdistävässä osassa koritolppia jäykistävä kaistale jonka olen ohentanut. Vakiona kyseisessä osassa tulee pykälä heti ruuvinreikien ulkopuolelle, kyseisen osan alapuolelle (kuvassa merkattu vihreällä nuolella kyseinen kohta, joskin kuvassa ei tuo kaistale näy). Tästä olen veistänyt kyseisestä pykälästä eteenpäin ohentaen n. puolet kyseisestä kaistaleesta koko matkalta pois. Tällä tuli koritolppiin joustavuutta lisää, eikä sen jälkeen ole koritolppia katkennut (vakiona niitä ainakin itsellä katkesi aika usein).

Toivottavasti noista selostuksista sai jotain selvää, pitänee yrittää joskus siivota hieman tuota kirjoitusasua  :angel:

Poissa Blaze

  • Veteraani
    • Profiili
Re: Team C TS2
« Vastaus #133 : 19.09.12 - klo: 16.43 »
onko Ansmann x2sc auto sama kun teamcn ts2?

Poissa KooBee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Re: Team C TS2
« Vastaus #134 : 19.09.12 - klo: 17.20 »
onko Ansmann x2sc auto sama kun teamcn ts2?

Kyllähän tuo äkkiseltään melko samalta vaikuttaisi...

Poissa goos

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC kauppa
Vs: Team C TS2
« Vastaus #135 : 19.09.12 - klo: 19.10 »
TeamC ei vaan valmista enään Ansmannille, joten ne ovat kaikki vanhempia ilman päivityksiä.
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Poissa Blaze

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team C TS2
« Vastaus #136 : 19.09.12 - klo: 19.12 »
TeamC ei vaan valmista enään Ansmannille, joten ne ovat kaikki vanhempia ilman päivityksiä.
Käykös ts2 varaosat toho ansmaniin ?

Poissa KooBee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team C TS2
« Vastaus #137 : 19.09.12 - klo: 19.40 »
Jos on "sama malli", niin käy.

Poissa Blaze

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team C TS2
« Vastaus #138 : 23.09.12 - klo: 14.33 »
Millasta servoa tähä pro versioon pitäs alkaa ettiä ?

Poissa Diese-listi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team C TS2
« Vastaus #139 : 23.09.12 - klo: 14.36 »
Millasta servoa tähä pro versioon pitäs alkaa ettiä ?

Savöx sc-1258 titaanirattailla taitaa olla varmin ratkaisu.
SCX10, T3 2011, TS2, DF-03Ra, Micro-T

Poissa Blaze

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team C TS2
« Vastaus #140 : 23.09.12 - klo: 14.42 »
Millasta servoa tähä pro versioon pitäs alkaa ettiä ?

Savöx sc-1258 titaanirattailla taitaa olla varmin ratkaisu.
Tosta ei taija olla hyötyä ?
http://www.racersrcshop.com/etronix-90kg-heavy-duty-metal-geared-standard-servo-p-1482.html

Poissa Diese-listi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team C TS2
« Vastaus #141 : 23.09.12 - klo: 15.48 »
Tuo linkittämäsi servo on yhtä hidas kuin se vakioservo mikä rtr autoissa tulee mukana. 0.10 sekuntia tai nopeampi servo niin ehtii renkaat kääntyä mutkasa eikä vasta sen jälkeen...  :roll:
SCX10, T3 2011, TS2, DF-03Ra, Micro-T

Poissa Blaze

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team C TS2
« Vastaus #142 : 23.09.12 - klo: 15.49 »
Tuo linkittämäsi servo on yhtä hidas kuin se vakioservo mikä rtr autoissa tulee mukana. 0.10 sekuntia tai nopeampi servo niin ehtii renkaat kääntyä mutkasa eikä vasta sen jälkeen...  :roll:
No täytyy yrittää kyllä jostain toi saaha... Käyn ens vklp hakee ton ansmanin pro sc auton kittinä ni siihe tartteis osaa ostaa

Poissa KooBee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team C TS2
« Vastaus #143 : 23.09.12 - klo: 20.07 »
Tuo linkittämäsi servo on yhtä hidas kuin se vakioservo mikä rtr autoissa tulee mukana. 0.10 sekuntia tai nopeampi servo niin ehtii renkaat kääntyä mutkasa eikä vasta sen jälkeen...  :roll:
No täytyy yrittää kyllä jostain toi saaha... Käyn ens vklp hakee ton ansmanin pro sc auton kittinä ni siihe tartteis osaa ostaa

Savöxiä myydään ainakin EuroRC:llä ja RacingFactorylla.

Poissa Diese-listi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team C TS2
« Vastaus #144 : 26.09.12 - klo: 20.18 »
Tuo linkittämäsi servo on yhtä hidas kuin se vakioservo mikä rtr autoissa tulee mukana. 0.10 sekuntia tai nopeampi servo niin ehtii renkaat kääntyä mutkasa eikä vasta sen jälkeen...  :roll:
No täytyy yrittää kyllä jostain toi saaha... Käyn ens vklp hakee ton ansmanin pro sc auton kittinä ni siihe tartteis osaa ostaa

En kyl ymmärrä tuota että myyt TR2 auton pois ja ostat saman auton kittinä takaisin? Erona taitaa olla ainoastaan iskareiden rungot jos tosiaan sen pro mallin hommaat...
SCX10, T3 2011, TS2, DF-03Ra, Micro-T

Poissa Blaze

  • Veteraani
    • Profiili
Re: Vs: Team C TS2
« Vastaus #145 : 26.09.12 - klo: 20.22 »
Tuo linkittämäsi servo on yhtä hidas kuin se vakioservo mikä rtr autoissa tulee mukana. 0.10 sekuntia tai nopeampi servo niin ehtii renkaat kääntyä mutkasa eikä vasta sen jälkeen...  :roll:
No täytyy yrittää kyllä jostain toi saaha... Käyn ens vklp hakee ton ansmanin pro sc auton kittinä ni siihe tartteis osaa ostaa

En kyl ymmärrä tuota että myyt TR2 auton pois ja ostat saman auton kittinä takaisin? Erona taitaa olla ainoastaan iskareiden rungot jos tosiaan sen pro mallin hommaat...
No olen saanut ymmärryksen että siinä on muutakin parempaa kun iskarit. Hintakin sen jo kertoo.

Poissa Diese-listi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Re: Vs: Team C TS2
« Vastaus #146 : 26.09.12 - klo: 20.55 »
Tuo linkittämäsi servo on yhtä hidas kuin se vakioservo mikä rtr autoissa tulee mukana. 0.10 sekuntia tai nopeampi servo niin ehtii renkaat kääntyä mutkasa eikä vasta sen jälkeen...  :roll:
No täytyy yrittää kyllä jostain toi saaha... Käyn ens vklp hakee ton ansmanin pro sc auton kittinä ni siihe tartteis osaa ostaa

En kyl ymmärrä tuota että myyt TR2 auton pois ja ostat saman auton kittinä takaisin? Erona taitaa olla ainoastaan iskareiden rungot jos tosiaan sen pro mallin hommaat...
No olen saanut ymmärryksen että siinä on muutakin parempaa kun iskarit. Hintakin sen jo kertoo.

Muoviosat on parempaa laatua... luultavasti... Mutta ne vaihtuu muutenkin ajovirheistä sattuvissa kaluston rikkoutumissa... Alunperin noissa rtr TR2 malleissa oli liukulaakerit ja muovi-idleri mutta ne on uudemmissa päivitetty kuulalaakereiksi ja alumiini-idleriksi.

Eli lopulta eroksi jää tuo kori joka maalattuna ei kestä ja muoviset iskarit... Muovilaatu voi myös olla heikompaa mutta samalla lailla ne pro mallisakin hajoaa jos sopivasti kolahtaa...
SCX10, T3 2011, TS2, DF-03Ra, Micro-T

Poissa eurorc.com

  • Veteraani
    • Profiili
    • EuroRC
Vs: Re: Vs: Team C TS2
« Vastaus #147 : 26.09.12 - klo: 21.53 »
Tosiaan TR2 ja TS2 autoissa on hyvin vähän eroa tänäpäivänä.

Alkuun niissä oli isot erot liukulaakereiden, rattaiden, iskareiden, korin ja vanttien osalta.

Nykyään on hyvin pitkälti ainoa ero iskarit ja kori.
HobbyWing | Xray| Gens Ace | Pro-Line | Corally | Hudy | Yokomo | FTX | HPI
EuroRc.com - Facebook

Poissa Blaze

  • Veteraani
    • Profiili
Re: Team C TS2
« Vastaus #148 : 26.09.12 - klo: 21.57 »
Jaajaa. No en tiedä pitäisiköhän sitten ostaa,taidan ostaa uuet iskarit tohon maailmalta
« Viimeksi muokattu: 27.09.12 - klo: 15.26 kirjoittanut Blaze »

Poissa jarkko

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • PKSRCA kotisivut
Vs: Team C TS2
« Vastaus #149 : 27.09.12 - klo: 13.46 »
Minkä tehoisilla moottoreilla porukka ajelee tuuppi-correilla sisällä, esim. Tiksissä?

Haen lähinnä käsitystä asteikon miedommasta päästä, kun oma ajokokemus on vielä aika "ohut".
Infinity | Capricorn | CRC | Novarossi